سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 19 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
پدال نیوز- کار این تایرهای جدید، با استفاده از یک حسگر پیش می رود. یک حسگر 9 گرمی و 10 سانتی متری که در بدنه داخلی تایر قرار گرفته و از طریق یک اپلیکیشن با شما صحبت خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
کپچر فیس لیفت با چراغ های جلوی LED ظاهری به مانند سایر برادران خانواده ی رنو دارد. چراغ های حرکت در روز این خودرو نیز از نوع LED هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
پدال نیوز- رئیس کل بیمه مرکزی از احتمال افزایش 10.5 درصدی حق بیمه شخص ثالث در سال 96 خبر داد و گفت: سال آینده صنعت بیمه 850 میلیارد تومان تعهد مالی به نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
پدال نیوز- پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص ساعت طرح ترافیک پنج شنبه ها گفت: طرح ترافیک در پنج شنبه آخر سال تا ساعت 17 اجرا خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: مورگان یکی از قدیمیترین خودروسازان خاص بریتانیایی است که ید طولائی در طراحی و ساخت خودروهای خاص و نامتعارف دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: ولوو برای نمایشگاه زنو از نسل جدید کراس اوور متوسط XC60 پرده برداشت که در زبان طراحی با مدب بزرگ تر XC90 مشترک است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: مزدا CX5 با ورد به سال 2017 نسل دوم خود را تجربه می کند که در مقایسه با نسل پیشین خود کاملا متحول شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: شرکت پژو در نمایشگاه ژنو از یک کانسپت خیره کننده موسوم به اینستینکت(غریزه) رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: - پورشه در حال توسعه خانواده باشکوه پانامرا با یک استیشن جدید به نام "اسپورت توریسمو" است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: رنو مگان نامی است که از سال 1995 بر سر زبان ها افتاد و به راستی تا موعد معرفی زبان طراحی جدیدی شرکت رنو هیچ توجه خاصی را به خود جلب نکرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: نسل جدید تویوتا یاریس هاچ بک تقریبا شبیه نسخه رالی 210 اسب بخاری این خودرو است که اخیرا رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز - نسل جدیدی سوزوکی سوئیفت که اواخر سال جاری میلادی معرفی شده بود این بار بطور رسمی در نمایشگاه ژنو سال جاری به جهان معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز: شورولت از نسخه ی کانسپت کامارو که تجهیزاتی پیشرفته برای عملکرد بهتر در پیست دارد، رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: یکی از غول های خودروسازی طرح اولیه خودرویی سه نفره را در نمایشگاه خودروی ژنو ارائه خواهد کرد که در صورت نیاز به صورت خودران حرکت می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: بیمه توسعه به همین شکل دچار بحران شد، ورشکست شد و چند صد هزار نفر که بیمه شخص ثالث این شرکت را داشتند بلاتکلیف ماندند و بیش از هزار نفر از کسانی که از این شرکت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: تلاش مدیرعامل فیات کرایسلر برای یافتن یک شریک با عدم علاقه فولکس واگن به مذاکره با رقیب کوچکتر خود، برای بار دوم شکست خورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهل و هشتمین نشست شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو پیشنهاد کرد خودروسازان یا قطعه سازان یک شرکت مشترک با برند و طراحی ایرانی ایجاد کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز: مدل های پاسات و تیگوان با موتور های 1500، 1800 و 2000 سی سی جزو این محصولات هستند
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۷    
پدال نیوز: فورد فستیوا یا همون پراید در ترکیه با کارکرد 200 هزار کیلومتر 7750 لیره قیمت گذاشته شد که چیزی در حدود 6 میلیون و 900!!!
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
پدال نیوز: شرکت کرمان موتور برای نیمه آخر سال 95 بخشنامه فروش جدید صادر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز- گروه خودرویی در سابقه معاملاتی خود طی هفته اخیر دو روز مثبت و سه روز منفی را پشت سرگذاشت و در نهایت نماگر این گروه نسبت به هفته قبل کاهش 85 واحدی را ثبت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز: بیراه نیست اگر بگوییم مک لارن یک سال تمام روی پروژه جدید خود 720S کار کرده است. سوپراسپورتی که تنها یک هدف را در سر می پروراند؛ شکست فراری.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز: مدتی می شد که خبری از همکاری فیات و آبارث نبود. این خودروساز ایتالیایی و آن تیونر اتریشی پروژه جدیدشان را 595 Pista نام گذاری کردند. عبارتی ایتالیایی به معنی پیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز: پیش از این هم بارها شاهد همکاری بین شرکت تیونینگ معتبر برابوس و خودروسازی اسمارت هم بوده ایم. اما باید اعتراف کرد این خودرو به معنای واقعی کلمه منحصر به فرد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
پدال نیوز: چندان مرسوم نیست که عرصه های ویژه صنایع اتومبیل و هوافضا در کنار یکدیگر قرار گیرند، اما به نظر می رسد اگر این اتفاق نادر رخ دهد، ویژگی های پروازی بر قدرت مانورپذیری زمینی بچربد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
پدال نیوز- قشقایی نیسان سال گذشته با فروش 20 هزار دستگاه بیشتر از رقیب دیگر پرفروش ترین مدل این کمپانی در بریتانیا بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
پدال نیوز- پورشه ممکن است یک مدل تمام برقی از شاسی بلند کامپکت ماکان را عرضه و مدلهایی مانند 911 را هیبریدی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
پدال نیوز - سیویک بدون شک نامی است که همواره در تاریخ خودروسازی جهان با لذت سواری و سرعت رانندگی همراه بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
پدال نیوز: نام آلپاین از سال 1961 و با ورود خودرو اسپرت کوپه زیباروی کوچک و توانمند مسابقات اتومبیرانی بر سر زبان ها افتاد که از پیشرانه های موفق کمپانی رنو بهره می برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز: کیا پیکانتو که اکنون نسل سوم خود را تجربه می کند با دست پر در نمایشگاه ژنو حضور یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
پدال نیوز: رولزرویس ادعا کرده که این خاک الماسی، گران ترین رنگ ساخته شده تاریخ این شرکت محسوب می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- ارزان ترین خودرو اتوماتیک ساخت داخل که به تازگی از سوی شرکت سایپا رونمایی شده به زودی وارد بازار خواهد شد و می تواند رقیبی برای محصولات مشابه خارجی محسوب شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: بازار خودرو امروز پنجشنبه 19 اسفندماه به واسطه عرضه و تقاضای مناسب به تعادل رسیده است؛ بر همین اساس دست اندرکاران بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
پدال نیوز: با رونمایی از سامانه سهام عدالت در روز هفدهم اسفند ماه، طرحی که از 11 سال پیش کلید خورده بود وارد فاز اجرایی و شفافی شد. طرح واگذاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش ارائه خدمات مترو به مسافران خبر دادو گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز: در زبان انگلیسی Quick به معنای سریع, چابک و تند است و در زبان فارسی به مکان های مختلفی اطلاق شده که با تعدادی از آنها در نوشتار ذیل آشنا می شویم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز: در این فهرست، آئودی Q5، جگوار "اف- پیس" و فولکس واگن تیوگان کاندیدای بهترین خودروی سال 2017 قرار دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز: رقابت های اتومبیلرانی در کلاس های مختلف در طول بیش از یک قرن فعالیت، خودروهای متفاوت و عجیبی را به خود دیده است که هر کدامشان نتیجه سال ها برنامه ریزی و تحقیق بوده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
پدال نیوز: شرکت تیونینگ منصوری در ادامه ی فعالیت های چشم گیر خود، این بار به سراغ شاسی بلند مازراتی رفته است. لوانته منصوری نسبت به مدل استاندارد ظاهری جذاب و عضلانی تر دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
پدال نیوز: عضو انجمن قطعه سازان گفت: در صورتیکه خودروسازان مدعی هستند که هزینه هایشان بالا است، باید شورای رقابت را با دلیل و مدرک برای افزایش قیمت خودرو راضی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز: آنگونه که به نظر می رسد بازار وارداتی ها نوسان اندکی را در هفته جاری به خود دیده است.این در حالی است که نمایشگاهداران خودرو پایتخت افزایش قیمت خودروهای خارجی طی هفته های گذشته را بیش از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید دو مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز: Iveco از طرح مفهومی خود برای نسل آینده کامیون های با طول زیاد به نام Z Truck رونمایی کرد. در این طرح به انرژی های جایگزین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز: مقامات ایالت نیویورک به زودی طرحی تشویقی برای سوق دادن هر چه بیشتر شهروندان به سمت خودروهای الکتریکی اجرا خواهند کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز: طبق اعلام بوگاتی، نیمی از خودروهای جدید این شرکت پیش فروش شده اند. تابه حال 250 دستگاه شیرون از سوی مشتریان پیش خرید شده و به نظر می رسد که تا سال آینده تمامی خودروهای باقی مانده نیز به ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های کشور را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- خودرو دست دوم با توجه به کارکرد و سال تولید قیمت گذاری های متفاوتی می شوند و به دلیل قیمت مناسب آن در مقایسه با خودروهای صفر متقاضیان بیشتری برای خرید دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- با تصویب مجلس فدرال امارات قاچاقچیان سوخت در امارات به سه سال حبس و جریمه ای بالغ بر 500 هزار درهم محکوم می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- هوای تهران صبح امروز در آستانه ناسالم شدن قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: بعد از یک دوره پرتنش از مقایسه سوپراسپورت های سریع السیر و شاسی بلندهای غول آسا و فوق لوکس های چشمگیر، وقت آن شده که فضا را کمی لطیف تر کنیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: نگاهی به فراری F40 یکی از ماندگارترین سوپر اسپورت های دنیای ماشین ها.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: کم کم داشتیم نسبت به انتخاب شاسی بلندی که هم بتواند از پس صخره بربیاید و هم پولدارها را راضی نگه دارد، نگران می شدیم. اما درب های آسمان باز شد و چیزی پایین آمد که از حد انتظارات بالاتر بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز: خودروسازان همواره با ایجاد کردن رقابت منفی در بیمه شخص ثالث، اقدام به گرفتن 15 تا 20 درصد تخفیف از شرکت های بیمه می کردند و این تخفیف را هم به مشتریان انتقال نداده و به عنوان سود خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
پدال نیوز- جیپ باوجود بازار محدود خود در اروپا به پشتوانه مالک ایتالیایی خود یعنی فیات تلاش داردجایگاه خود به عنوان تولید کننده خودروهای شاسی بلند در اروپا تحکیم کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
پدال نیوز - اسمارت به عنوان یکی از زیر مجموعه های دایملر در غرفه ای مستقل در کنار مرسدس بنز جدیدترین محصولات خود را با تمرکز بر روی مدل های برقی خود برای سوئیسی ها به نمایش گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز - برند ژاپنی ایسوزو با وجود اینکه نمی توانست محصولات تجاری خود را به ژنو بیاورد با نمایش وانت دی مکس تلاش کرد از رقبای خود عقب نماند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: آیا افزایش استانداردها باعث افزایش قیمت خواهد شد یا خیر و این افزایش کیفیت چه تاثیری بر قیمت خودروها دارد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: دو روز پیش وقتی که از خودروی جدید سایپا رونمایی می شد، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: خبرسازترین موضوع این روزهای صنعت خودروی جهان خرید برندهای اوپل و واکسهال از سوی گروه خودروسازی پژو-سیتروئن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: مدیرعامل فولکس واگن پیش بینی کرد سوددهی و سهم بازار این برند در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز- بازار خودرو در سومین هفته اسفندماه به واسطه عرضه و تقاضای مناسب به تعادل رسیده است؛ بر همین اساس دست اندرکاران بازار، وضعیت معاملات را مطلوب ارزیابی می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز- هرچند دستورالعمل پسابرجامی واردات خودرو منجر به توقف واردات از سوی وارد کنندگان متفرقه و غیر مستقیم شد با این حال اما این مقررات به نوعی ورود خودرو به کشور را ساماندهی کرده و مانع از ...