پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 3 اسفند 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 1 اسفند 1398 پدال نیوز 2 اسفند 1398 پدال نیوز 3 اسفند 1398 پدال نیوز 4 اسفند 1398 پدال نیوز 5 اسفند 1398 پدال نیوز 6 اسفند 1398 پدال نیوز 7 اسفند 1398 پدال نیوز 8 اسفند 1398 پدال نیوز 9 اسفند 1398 پدال نیوز 10 اسفند 1398 پدال نیوز 11 اسفند 1398 پدال نیوز 12 اسفند 1398 پدال نیوز 13 اسفند 1398 پدال نیوز 14 اسفند 1398 پدال نیوز 15 اسفند 1398 پدال نیوز 16 اسفند 1398 پدال نیوز 17 اسفند 1398 پدال نیوز 18 اسفند 1398 پدال نیوز 19 اسفند 1398 پدال نیوز 20 اسفند 1398 پدال نیوز 21 اسفند 1398 پدال نیوز 22 اسفند 1398 پدال نیوز 23 اسفند 1398 پدال نیوز 24 اسفند 1398 پدال نیوز 25 اسفند 1398 پدال نیوز 26 اسفند 1398 پدال نیوز 27 اسفند 1398 پدال نیوز 28 اسفند 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: یک ساندرو کاملا جدید اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما تصاویر درز کرده اخیر نشان می دهند که طراح داچیا هنوز به مدل استپ وی کراس اور این خودرو تمایل دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
پدال نیوز- براساس تفاهم نامه چهار جانبه ای که روز پنجشنبه منعقد شد، سه هزار موتورسیکلت برقی تولید و با اعطای تسهیلات، در اختیار توزیع کنندگان شرکت ملی پست قرار می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با تاکید بر اینکه جان انسان ها برای ما حائز اهمیت است، گفت: با افراد متخلف در امر حمل و نقل جاده ای با قاطعیت بیشتری نسبت به گذشته برخورد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور از تلاش بهزیستی برای دریافت کارت سوخت ویژه معلولان برای حدود 350 هزار معلول خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
پدال نیوز: به استحضار مشتریان محترم محصولات ایران خودرو می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو از ارتقای کیفی پنج محصول این گروه صنعتی در سال 98 و اضافه شدن ستاره های کیفی آنها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: نابسامانی در بازار طی یک ماهه اخیر باعث شده قیمت خودرو قله های جدیدی را فتح کند.پیش از این تصور بر این بود که با افزایش تیراژ قیمت ها در بازار تعدیل شود......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: با امضای تفاهم نامه میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)، فن بازار صنعت خودرو تاسیس می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
پدال نیوز: مهدی اکبر شاهی، مدیر مهندسی هلدینگ رایزکو گفت: برگزاری همایش ها، متولیان امور در حوزه های صنعت، محیط زیست و تولیدکنندگانی مانند گروه صنعتی ایران خودرو و مراکز تحقیقاتی وابسته به آنها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: راننده در حین رانندگی به خواب رفته و خودرویش که تسلا می باشد، به صورت خودکار در حال رانندگی است!
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه در آستانه سفرهای نوروزی قرار داریم، وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع تر نرخ نهایی عوارض آزادراه تهران-شمال را اعلام کند تا مردم بتوانند برای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید عده ای با استفاده از رانت های اطلاعاتی و به کارگیری ربات از خودروسازان خرید می کنند اما آن را در بازار و با قیمت های گزاف به فروش می رسانند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: به منظور سهولت مردم در استفاده از وسایل تردد شهری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز- برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در ، مصدومیت سه سرنشین را به همراه داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است تصمیم کمیسیون تلفیق مبنی بر واردات خودروهای هیبریدی در سال 99 ترمز افزایش قیمت چهارچرخ ها را می کشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در طرح مالیات بر خانه های لوکس و ماشین های لاکچری به رشد تورم توجهی نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: کابل ها رو دور نیندازید! هر چند که گفته می شود برای شارژ خودرو دیگر نیاز به کابل نخواهد بود اما تا زمانی که این فناوری استاندارد و همه گیر شود، به وقت و سعه صدر نیاز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: مدیرعامل سایپایدک گفت: استفاده از فناوری های نو در ارائه خدمات و فروش قطعات زمینه ساز تحول در خدمات پس از فروش سایپا خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از تعیین نرخ عوارضی آزادراه تهران - شمال در جلسه روز دوشنبه این وزارتخانه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: پورشه پارک شارژ سریع را در لایپزیگ آلمان را افتتاح کرد که قوی ترین ایستگاه شارژ سریع اروپا نام گرفته است
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- پس از انتشار ویروس کرونا ارتباط برقرار کردن با چین برای خرید و فروش کالا به مشکل برخورد چرا که تا قبل از این برخی قطعات را از چین وارد می کردیم و اکنون نمی توانیم مواد را تامین کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز -این خودرو در واقع دویست و پنجاهمین نمونه ای است که از شیرون تولید شده و جزئیات ویژه ای به رنگ مشکی دارد تا لقب شوالیه مشکی پوش را برایش مناسب بدانند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- محققان با فریب حالت رانندگی خودکار تسلا، توانستند دو دستگاه از خودروهای تولیدی این شرکت را با سرعتی بیش از مقدار مجاز تعیین شده و با سرعت دلخواه خود به حرکت درآورند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- رانندگی آینده از نمایندگی های خودرو برای تست و انتخاب وسیله نقلیه تان آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، برگزاری کنفرانس حمل و نقل و ترافیک به تعویق افتاد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور اعلام کرد: پس از تعیین قیمت های جدید بلیت اتوبوس که هم اکنون در حال ارزیابی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- مدیرکل میراث فرهنگی البرز از ثبت چهار اثر میراث تاریخی منقول و یک اثر میراث ناملموس استان در فهرست آثار ملی خبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: یک کارشناس بازار خودرو اخذ مالیات از خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو را ترفندی بی نتیجه برای کنترل بازار ملتهب خودرو دانست و تاکید کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: هیوندای کونا مدتی است روانه بازار شده است.هیوندای کونا دارای گیربکس 7 سرعته خودکار است. سرعت صفر تا 60 مایل بر ساعت این مدل 6 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: نمایندگی مجاز 3017 ایران خودرو، با کسب بالاترین امتیاز در ادوار ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب رتبه ممتاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز از 5 اسفندتا 6 اسفند 98 به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل بهسازی سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 28 تا 95 مسدود است و تردد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز: به نظر می رسد که شورولت می خواهد نخستین خودروی برقی خود را در چین معرفی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- محصولات رنجرور توانایی های بسیار زیادی دارند و بسیاری از دارندگان این خودرو به شوخی می گویند شناکردن تنها کاری است که رنجرور نمی تواند انجام دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- شرکت لیزینگ خودرو غدیر در صورت های مالی 12ماهه اعلام کرد که سود هر سهم شرکت به 348ریال رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: موضوع خرابی سیستم گرمایش تعدادی از اتوبوس های بی آر تی در خطوط ده گانه این ناوگان بررسی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز- جاویدنیا گفت: حذف قیمت خودرو از سایت های اینترنتی به سود دلالان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی درباره تردد کامیون های ایرانی به کشور عراق اظهار داشت: همه این شرایط نیاز به هماهنگی دارد و باید در این حوزه وزارت صمت و اتاق بازرگانی هماهنگی ها را انجام دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: آئودی اعلام کرده که تحت تاثیر مشکل در تامین قطعات ، به مدت چند روز خط تولید خودروی برقی خود را متوقف خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: طی 10 ماهه امسال تولید انواع سواری 18.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: براساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 42 تن مایع ترمز آماده وارد ایران شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان اینکه در سال 97 ما 12 میلیارد دلار واردات کمتر از سال 96 داشتیم، گفت: طی امسال و دو سال آینده در حوزه ساخت داخل تا 10 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز: تسلا مدل 3 سومین خودروی پرفروش ایالت کالیفرنیای آمریکا در سال 2019 شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۰    
پدال نیوز: مدیر گروه قوای محرکه شرکت کروز گفت: این شرکت توانایی تامین مدیریت موتور را به طور کامل دارد و با همت این بنگاه اقتصادی خطوط پیشرفته برای تولید موتورهایی با تکنولوژی بالاتر به زودی در کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز: تا زمانی که قیمت نهاده های تولید و شیوه قیمت گذاری خودرو اصلاح نشود، حباب قیمت این کالا برقرار است......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 612 هزار دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان دی ماه و افت 18.8 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از نصب نرم افزار پیمایش سوخت در آژانس های تحت نظارت شهرداری ها و الزام رانندگان بر استفاده از آن خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از جان باختن یک تن و مصدومیت 2 نفر بر اثر ریزش کوه در محور هراز محدوده" شهر آبعلی" خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز- هوای پایتخت با شاخص 89 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز- رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده 206 در محل حادثه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: در حالی شنیده ها از عدم عرضه تایر از سوی تایرسازان بزرگ با هدف تسویه مطالبات خود از سوی خودروسازان حکایت دارد که رییس انجمن صنفی صنعت تایر با رد این گونه اظهارات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: بی رودربایستی وضعیت اتوبوس های پایتخت از آنچه که مسئولان تصور می کنند بغرنج تر است، وضعیتی که با اصلاح قیمت بنزین چنان بدتر شد به گونه ای که گاهی باید عطای سوار شدن به اتوبوس را به لقایش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: اتحادیه خودروفروشان چین گزارش داد که در 16 روز ابتدایی ماه فوریه، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در این کشور، فروش خودرو توسط خرده فروشان با 92 درصد سقوط نسبت به سال گذشته روبرو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- طاهری درباره سوخت گیری بنزین و اینکه آیا کم فروشی رخ می دهد یا خیر توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: با نزدیکی به روزهای پایانی سال، خودروهای داخلی نیز با شیب تندی به سمت افزایش قیمت در حرکت هستند.هر چند روند صعودی قیمت ها به افزایش تقاضای پایان سال نسبت داده می شود...........
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: پس از آن که یک دادگاه آلمانی رای به توقف موقت قطع درختان برای ساخت کارخانه خودروسازی تسلا (گیگافاکتوری) داد، این دادگاه با لغو این حکم......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: دو خودروساز ژاپنی هوندا و نیسان، ازسرگیری فعالیت کارخانه های خود در چین را هم راستا با دستورالعمل دولت های محلی به تاخیر انداخته اند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: در ادامه موج نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی بسیاری از کارخانه های خودروسازی و قطعه سازی، اکنون خودروسازی ژاپن، همکاری....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: سه خودروساز بزرگ کشور در صورت های مالی ارائه شده به بورس (مربوط به 10 ماه امسال)، متوسط قیمت فروش محصولات خود را اعلام کردند. قیمت های اعلامی نشان می دهد.......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز: تقریبا همه مصرف کنندگان لنت های ترمز، حداقل یک بار با این موضوع روبرو شدند که به هنگام ترمز گرفتن ،صدای ناهنجار سوت مانندی از لنت یا دیسک ترمزها به گوش می رسد.