جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۳۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 7 اسفند 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 1 اسفند 1398 پدال نیوز 2 اسفند 1398 پدال نیوز 3 اسفند 1398 پدال نیوز 4 اسفند 1398 پدال نیوز 5 اسفند 1398 پدال نیوز 6 اسفند 1398 پدال نیوز 7 اسفند 1398 پدال نیوز 8 اسفند 1398 پدال نیوز 9 اسفند 1398 پدال نیوز 10 اسفند 1398 پدال نیوز 11 اسفند 1398 پدال نیوز 12 اسفند 1398 پدال نیوز 13 اسفند 1398 پدال نیوز 14 اسفند 1398 پدال نیوز 15 اسفند 1398 پدال نیوز 16 اسفند 1398 پدال نیوز 17 اسفند 1398 پدال نیوز 18 اسفند 1398 پدال نیوز 19 اسفند 1398 پدال نیوز 20 اسفند 1398 پدال نیوز 21 اسفند 1398 پدال نیوز 22 اسفند 1398 پدال نیوز 23 اسفند 1398 پدال نیوز 24 اسفند 1398 پدال نیوز 25 اسفند 1398 پدال نیوز 26 اسفند 1398 پدال نیوز 27 اسفند 1398 پدال نیوز 28 اسفند 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: باتوجه به نوسانات نرخ ارز که از اوایل هفته گذشته در بازار شاهد آن بودیم، سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی اوج گرفته است و به رغم رکود بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتورها انجام می شود و سرنشینان خودرو با توجه به محدودیت های ایجاد شده در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
پدال نیوز- بنابر گزارش ها شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا قصد دارد 400 میلیون دلار در استارت آپ پونی آی (Pony.ai) که هدف آن توسعه تاکسی های خودران است، سرمایه گذاری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- اثر انگشت مالک ثبت و سپس با استفاده از یک ربات صنعتی فوق العاده دقیق روی درپوش موتور پیاده می شود. در پایان نیز یک پوشش محافظ شفاف و شیشه ای بدان اضافه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- در رابطه با طراحی این محصول باید گفت؛ توارگ همواره جز بهترین کراس اوورهای بازار بوده، خودرویی که بر پایه سبک مینیمال شکل گرفته و زیبایی را با سادگی خاصی به مخاطب ارائه می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو امکان تعویق موعد تحویل به سال 1399 به درخواست مشتری و تحویل خودرو با مدل 99 با حفظ شرایط قرارداد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز-پولستار در حال حاضر دو خودرو دارد که با نام های ساده 1 و 2 شناخته می شوند. این برند پرفورمنس سوئدی نام اصیل تری برای کانسپت جدید خود انتخاب کرده و با آن به دنبال پیش نمایش محصولات آتی خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز- یک مرد اماراتی که از نیت همسرش برای طلاق مطلع شده بود با خودرو او دست به چندین خلاف رانندگی زد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز- ایران خودرو سدان جدیدی را برای سال جدید معرفی کرده اگر چه برای این پروژه ملی هنوز نامی را انتخاب نکرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز- سرهنگ مومنی از تصادف یک موتورسیکلت با خودرو ون در حکیمیه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز: تصاویر جاسوسی منتشر شده نشانگر آن است که مدل جدید Tiguan با عنوان R شناسایی خواهد شد و در دو مدل متفاوت عرضه میشود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- 16 خودرو در محور فیروزکوه به دلیل مه و کولاک در محور فیروزکوه با یکدیگر تصادف کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- یکی از مهمترین اجزای ایمنی خودروها، ترمز دستی می باشد که در خودروهای معمولی به وسیله یک اهرم و در خودروهای جدیدتر با استفاده از یک دکمه، فعال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 793 هزار و 924 دستگاه خودرو توسط ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان امنیت حمل و نقل جهانی در مصاحبه اخیر خود اظهار کرد شرکت تسلا 881 روز است که از پاسخگویی به آن ها خودداری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه راهور درباره آخرین وضعیت راه های استان های سیل زده توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
پدال نیوز: مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران از تغییر زمان اجرای طرح ترافیک و آلودگی هوا در پی کنترل شیوع کرونا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
پدال نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های 14 استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: افتتاح قطعه یک آزاد راه تهران شمال انتقاداتی را به همراه داشت از نرخ عوارض تا ایجاد مشکل ترافیکی برای غرب تهران و جاده چالوس.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: آبگرفتگی عامل اصلی ترافیک شدید در اتوبان تهران - کرج شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: در تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین–زنجان بیش از 30 وسیله نقلیه با هم برخورد کردند که تاکنون دو فوتی و پنج مصدوم داشته که به مراکز درمانی اعزام شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: ویدئوی از انجام آزمایش کرونا بر روی رانندگان عبوری در محور هراز را ببینید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده این استان برای پیشگیری از حوادث سقوط بهمن و سنگ همچنان بسته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
پدال نیوز: با نزدیک شدن به ایام نوروزی بسیاری از مردم در انتظار مشخص شدن سهمیه بنزین سفر هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز: افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر، به بیشترین میزان خود در یک سال گذشته رسیده است. بازار خودرو در حالی روزهای پایانی سال را پشت سر می گذارد که فاصله قیمت بازار و قیمت کارخانه بیشتر خودروهای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که محورهای چالوس و فیروزکوه به دلیل ریزش بهمن و بروز کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تخصیص سهمیه سوخت بنزین نوروزی نیازمند مصوبه هیات وزیران است و تاکنون چنین مصوبه ای برای اجرا، ابلاغ نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز- انجمن تخصصی صنایع همکن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی استان تهران در حال حاضر با یازده عضو هیئت مدیره و بیش از دویست عضو قطعه ساز واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج، بلوار ایران خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۷    
پدال نیوز: مرسدس بنز مدل خود یعنی CLA35 را به بازار عرضه کرد. مرسدس بنز CLA35 از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک برخوردار است. شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودرو 4 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 گفت: سهمیه بنزین نوروزی تا سه ماه بعد از آن در کارت های سوخت باقی خواهد ماند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران شمال از صبح فردا برای عبور مردم باز می شود، گفت: ما مسیر آزادراه را باز می کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- وزیر خارجه بریتانیا از اخراج دو دیپلمات سعودی از هیئت دپیلماتیک عربستان در این کشور به دلیل رانندگی تحت تاثیر الکل خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- دیر کل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آخرین وضعیت جاده های کشور در پی بارش باران و برف خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: پیش از این وقتی مزایای اشتراک سواری را برمی شمردند و از معایب تک سرنشین می گفتند، کاهش آلایندگی را عنوان می کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: در تگزاس آمریکا هفتگی 5 تا 10 خودرو استفاده شده در خدمات تاکسی اینترنتی و اشتراک سواری برای از بین بردن شپش و حشرات موذی به مؤسسات ارائه دهنده این گونه خدمات مراجعه می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
پدال نیوز: عباس ایروانی ابر مفسد اقتصادی امروز در حالی در دادگاه حاضر شد که مشکوک به بیماری کرونا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- رییس پلیس راه استان اصفهان با توجه به بارش های جوی از رانندگان که قصد تردد در جاده های غربی این استان را دارند خواست با احتیاط رانندگی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه کردستان گفت: بر اثر بارش برف تردد در برخی محورهای مواصلاتی این استان بویژه جاده دیواندره به سقز با مشکل مواجه شد تعدادی خودرو فاقد زنجیر چرخ موجب اختلال در ترددها شدند اما ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید گفت: نحوه و جزئیات توزیع سهمیه مازاد بنزین ایثارگران هفته آینده تعیین و اعلام خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
پدال نیوز- معاون سازمان راهداری گفت: از روز گذشته در جاده چالوس 16 بهمن سقوط کرده که برخی از آن ها بسیار سنگین بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای ایفای وظیفه مسئولیت های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور از احتمال قطعی شدن سهمیه نوروزی بنزین تا امشب خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- شهردار فردیس گفت: عملیات ضد عفونی تاکسی های شهرداری فردیس انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- معاون عمرانی شهرداری تهران بهره برداری زودتر از موعد این معبر زیرزمینی را راهکاری برای کنترل و هدایت بهتر ترافیک سنگین روزهای پایانی سال دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز- سامانه کدال میزان تولیدات ایران خودرو در ماه بهمن را اخیرا منتشر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز- نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه از اضافه شدن سهمیه بنزین تعطیلات نوروز به میزان 60 لیتر در کمیسیون تلفیق خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از ارجاع موضوع به کمیته نامگذاری محصولات و بررسی های کارشناسی کمیته مذکور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- سامانه کدال جدیدترین آمار تولیدات سایپا در ماه بهمن را منتشر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارندگی در جاده های 18 استان کشور و انسداد چندین محور به دلیل سیلاب خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز: شرکت لیزینگ رایان سایپا طرح بخشودگی جرائم مشتریان را آغاز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- پلیس راهور ناجا محورهای مواصلاتی که دارای محدودیت های ترافیکی و تردد هستند را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز: مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو: تا وقتی مشتریان به خدمت ما نیاز دارند، تعطیلی معنایی ندارد
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز: تحلیل گران موسسه S&P با بررسی وضعیت کنونی چین پیش بینی کرده اند تا زمان کاهش چشمگیر اپیدمی مشتریان به نمایشگاه های خودرو باز نخواهند گشت
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
پدال نیوز: سفرهای زمستانی، هم زمان با بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، همواره خطر تصادفات را درپی دارند، حالا با وجود ویروس کرونا، خطرات را دوچندان می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز از افتتاح آزمایشی زیرگذر کوی نصر یا همان گیشا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز- پلیس آلمان اعلام کرد که شمار مجروحان سانحه رانندگی روز گذشته در ایالت هسه به دست کم 60 تن رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز- رییس پلیس راه استان سمنان گفت : هموطنان تا جای ممکن از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و از محورهای کوهستانی استان به علت لغزندگی ناشی از بارش باران و برف تردد نکنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز- معاون راهداری زنجان،، گفت: با توجه به کولاک شدید و کاهش دید، آزادراه زنجان- قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز- رئیس سازمان راهداری با اشاره به بسته شدن محور چالوس به دلیل احتمال وقوع بهمن، گفت: جاده هراز دیروز به دلیل عملیات راهداری مسدود شد که امروز بازگشایی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: در شرایطی که تامین قطعات خودروهای مونتاژی که تولید آن ها متوقف شده با مشکلات زیادی همراه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: وجه اشتراک این دست از فرآورده های نفتی این است که فروشنده ادعا می کند با مصرف آن ها،خودرو جان تازه ای خواهد گرفت ...