جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۰۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 10 خرداد 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 خرداد 1399 پدال نیوز 2 خرداد 1399 پدال نیوز 3 خرداد 1399 پدال نیوز 4 خرداد 1399 پدال نیوز 5 خرداد 1399 پدال نیوز 6 خرداد 1399 پدال نیوز 7 خرداد 1399 پدال نیوز 8 خرداد 1399 پدال نیوز 9 خرداد 1399 پدال نیوز 10 خرداد 1399 پدال نیوز 11 خرداد 1399 پدال نیوز 12 خرداد 1399 پدال نیوز 13 خرداد 1399 پدال نیوز 14 خرداد 1399 پدال نیوز 15 خرداد 1399 پدال نیوز 16 خرداد 1399 پدال نیوز 17 خرداد 1399 پدال نیوز 18 خرداد 1399 پدال نیوز 19 خرداد 1399 پدال نیوز 20 خرداد 1399 پدال نیوز 21 خرداد 1399 پدال نیوز 22 خرداد 1399 پدال نیوز 23 خرداد 1399 پدال نیوز 24 خرداد 1399 پدال نیوز 25 خرداد 1399 پدال نیوز 26 خرداد 1399 پدال نیوز 27 خرداد 1399 پدال نیوز 28 خرداد 1399 پدال نیوز 29 خرداد 1399 پدال نیوز 30 خرداد 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز- مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و قزوین - رشت (رفت وبرگشت) را روان اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- شرکت خودرو سازی BYD یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودروهای انرژی سبز در چین که اکنون در خدمت مبارزه با کرونا است تا انتهای ماه می /11 خرداد 1399 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۰    
پدال نیوز- امین شاکری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: افزایش معاملات کالایی و عرضه کالاهایی چون خودرو در بازار سرمایه در وضعیت فعلی اقتصاد کشور امری ضروری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به کاهش 1.2 درصدی تردد در جاده های بین شهری، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز: برخی مشتریان خودروی turbo 360 از شرکت آذویکو معتقدند، اگر شرکت آذویکو قصد عمل نمودن به تعهداتش را دارد طی یکماه آتی برنامه مشخص خود را به صورت علنی اعلام نماید .
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۵    
پدال نیوز: اگر چه سیاست گذاران کلان خودرو به دنبال حذف واسطه گری و دستیابی مشتری واقعی به خودرو هستند اما سیاست های جدید وزارت صمت فقط مُسکنی موقت بوده و راهکار اصلی بازار خودرو نیست بلکه می تواند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات حادثه در سه راهی زندان یاسوج اظهار کرد: سواری پراید که از سمت اصفهان به سوی بوشهر در حرکت بود در 140 متری سه راهی زندان به دلیل سبقت غیر مجاز با یک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: با گذشت چند هفته از اعلام قیمت های جدید خودرو توسط شورای رقابت آرامش نسبی در بازار خودرو برقرار است و این بازار پس از فراز و فرودهایی که در ابتدای سال جاری تجربه کرد این بار به ثبات نسبی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان طرح های دانش بنیانی برای تولید اجزای لاستیکی و پلاستیکی صنایع خودرو را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: ولوو دریافت سفارش برای اولین خودروی برقی خود یعنی XC40 Recharge Pure Electric P8 را آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: کیا سوپر ریو را به روزرسانی کرده است و آن را به طیف گسترده ای از فناوری ها و البته یک سامانه تولیدی بنزینی-هیبریدی و جعبه دنده جدید مجهز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۰    
پدال نیوز: این روزها برخورداری هر خانواده از یک خودرو، یکی از مطالبات مردم از وزارت صنعت و خودروسازان در فروش فوق العاده خودروها است که می تواند تا حدی عدالت را در خرید خودرو با قیمت کارخانه فراهم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز- بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، لاستیک های کشف شده وارداتی، با قیمت حلقه ای 950هزار تومان برای تشویق کامیون های حمل کالا، به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ایکاپ از اتمام تعهدات معوق مانده محصول پژو 2008 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز: پیشرانه ی 3 لیتری دیزل بی ام و به لطف فناوری هیبریدی، قدرت بیشتر و آلایندگی کمتری دارد. این پیشرانه ها در بی ام و سری 2 گرن گوپه و سری 7 نیز استفاده خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
پدال نیوز- تعطیلی کارخانه های شرکت ژاپنی نیسان و تجمع های گسترده کارکنان این شرکت در شهر بارسلونا از یک سو و نگرانی ها از بسته شدن احتمالی کارخانه های شرکت فرانسوی رنو از سوی دیگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
پدال نیوز- رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 177 دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
پدال نیوز- مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت گفت: در سال جاری به علت تداوم عدم تخصیص ارز رسمی برای واردات تایرهای سنگین و مواد اولیه مصرفی تایر شاهد نوسانات قیمتی در بازار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
پدال نیوز- دبیر انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات سنگین گفت: ارز دولتی برای واردات لاستیک حذف شده و بر این اساس ارز تخصیصی به این گروه کالایی نیمایی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۵    
پدال نیوز- آنطور که شنیده شده گویا قرار است در طرح پیش فروش 75 هزار دستگاه خودرو برخی از محدویت ها از جمله پلاک فعال برداشته شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۵    
پدال نیوز- در دوره شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کردن وسایل مختلف به چالشی مهم مبدل شده و در این میان شرکت فورد برای ضدعفونی خودروهای پلیس از گرمای خود این اتومبیل ها استفاده کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۵    
پدال نیوز- مقامات قضایی ایتالیایی مشغول بررسی پرونده ای مربوط به سواستفاده از پیک های اوبر ایتس در این شرکت هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تمدید 3 ماهه مصوبه واردات خودرو و کالاهای گروه 4 شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران توضیحاتی درباره روشن کردن کولر و احتمال انتقال کرونا از این طریق در تاکسی ها، ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ضمن انتقاد از عدم هم افزایی دستگاه ها برای تحقق کاهش تلفات رانندگی، گفت: احساس می کنم که دولت به عنوان دغدغه جدی با این پدیده برخورد نمی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز- معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران زمان اجرای طرح پارک حاشیه ای هوشمند در پهنه مرکزی شهر تهران را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از ممنوعیت واردات کالاهای ایرانی به کشور گرجستان خبر داد و گفت: گرجستان به دلایل نامعلوم دیروز ورود کالای ایرانی را به کشورش ممنوع کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: سازمان ها یکی از اجزای مهم و بنیادین پیکره اجتماعی بشر امروزی هستند و در رسیدن به یک پیکره متعادل و متناسب جهانی، نقش ها و وظایفی چند سویه دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- مدیر عامل سابق سایپا ضمن انتقاد از روش قرعه کشی برای فروش خودرو گفت: این روش در کنترل تقاضا و قیمت خودرو موثر نیست و همچنان مصرف کنندگان غیرواقعی را به سمت بازار سوق می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با انتشار اطلاعیه ای خبر از برگزاری مزایده ای در 20خرداد ماه سال جاری داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- رئیس بیمه مرکزی گفت: کد یکتا جایگزین نسخه فیزیکی بیمه شخص ثالث شد و نیازی به صدور نسخه کاغذی وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره علت خرابی اتوبوس ها در فصل تابستان توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- پاندمی ویروس کرونا شرکت های بزرگ جهان را تحت فشار شدیدی قرار داده و آنها را مجبور کرده برای کاهش هزینه ها دست به اخراج نیروهای خود بزنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: روند قیمت مدل های وارداتی بر اساس برداشت از بازار و اطلاعاتی که در دسترس داریم این است که باز هم افزایش قیمت داشته باشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان گفت: زمانی تولید کاتالیست در کشور افزایش پیدا می کند که میزان تقاضا برای این کالا افزایش پیدا کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: بانک آینده مجموعه ایران مال را میدان اجرای طرح ویژه آینده داران برای خرید اعتباری کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا مدل به روز شده اولین شاسی بلند چینی بازار ایران که حال قدمتی 10 ساله دارد را به زودی روانه بازار نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- سرلک درباره آخرین وضعیت اجرای پارک هوشمند حاشیه ای در پایتخت توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال های اخیر از استقبال بی نظیری از سوی شهروندان و مشتریان بازارهای جهانی خودرو برخوردار شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نظر دارد تا با ابلاغ اهداف 5 ساله و برنامه ریزی های هوشمند و منعطف در راستای ارتقای سطح ایمنی، کیفیت و آرامش در جامعه گام بردارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 273 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 6.1 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- رایگانی درباره آخرین وضعیت قیمت گذاری در حوزه خودرو و مسکن توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد نرخ گذاری کرایه تاکسی ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۰    
پدال نیوز: بررسی بازار سرمایه در یک ماه اخیر نشان می دهد خودروسازان با شتاب بالا در جاده سبز بورس در حال حرکت هستند و در این بین رقابت جذابی بین آنها شکل گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۵    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا اطلاعیه ای مشترک درراستای پاسخگویی و شفاف سازی درخصوص فرآیند قرعه کشی فروش 25 هزار دستگاه خودرو صادرکردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: در قسمت کابین نیز دو تریم جدید از منظر رنگ قابل سفارش است که یکی تم خاصی از رنگ آبی با نام "Brilliant Blue Magno" و دیگری خاکستری متالیک با نام "Graphite Grey Metallic" است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: براساس برنامه اعلام شده؛ نیووس در ماه های پایانی سال(2020) در بازار آرژانتین و در سال 2021 برای اروپا عرضه خواهد شد. مدل پایه برچسب قیمت 14800 دلاری خواهد داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز: تویوتا غولی دیگر را معرفی کرد.این خودرو دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودرو 7.7 ثانیه و قیمت این خودرو 45 هزار دلار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز- به گفته دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی ایران، چهار مشکل اصلی قطعه سازان مطرح شد که سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت دستوراتی برای رفع آن ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: رنو می گوید بلندپروازی کار دست این خودروساز داده و حال که با حقایق رو به رو شده، چاره ای جز تعدیل 15 هزار نیروی انسانی در سراسر کشورها ندارد. برای رنو دیگر هیچ چیز حتی تعدیل نیرو تابو نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با بیان اینکه در جلسه با سرپرست وزارت صمت قول های مساعدی برای حل مشکلات اصلی صنعت قطعه سازی ارائه شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: رانندگی با خودروهای کوچکتر در خیابان ها و جاده های آمریکا خطرناک تر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه کرایه دوچرخه های بیدود افزایش نمی یابد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: اکنون به طور متوسط میزان ارزبری هر دستگاه خودرو به یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 دلار رسیده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: یکی از ابهام های اصلی در طرح پیش فروش های فوق العاده خودروسازان، زمان دقیق تحویل این خودروهاست، خودروهایی که با وجود معوقات قبلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: رضا رحمانی که دو هفته پیش و پس از حدود 19 ماه سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت از سمت خود برکنار شد، مانند وزرای پیشین در بین دیگر صنایع ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: انجمن تولید و تجارت خودروی بریتانیا اعلام کرد که تولید خودرو در این کشور ممکن است در سال جاری به پایین ترین میزان خود طی چند دهه گذشته برسد.........
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: هلدینگ خودروسازی جیلی روز جمعه اعلام کرد از محل فروش سهام خود توانسته است تا 836 میلیون دلار را کسب کند......
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: گروه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که با سرمایه گذاری1/ 2میلیارد یورویی در دو شرکت چینی فعال در زمینه خودروهای برقی موافقت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: بعد از آخرین مصوبات خودرویی ستاد تنظیم بازار، حالا کمیته خودرو با برگزاری جلساتی، به طور هفتگی بازار و صنعت خودرو را رصد می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۷:۵۵    
پدال نیوز: واشر سرسیلندر یکی از قطعات حیاتی پیشرانه یک خودرو است که تاثیر مستقیم در کارکرد آن دارد.