جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۹:۰۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 19 خرداد 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 خرداد 1399 پدال نیوز 2 خرداد 1399 پدال نیوز 3 خرداد 1399 پدال نیوز 4 خرداد 1399 پدال نیوز 5 خرداد 1399 پدال نیوز 6 خرداد 1399 پدال نیوز 7 خرداد 1399 پدال نیوز 8 خرداد 1399 پدال نیوز 9 خرداد 1399 پدال نیوز 10 خرداد 1399 پدال نیوز 11 خرداد 1399 پدال نیوز 12 خرداد 1399 پدال نیوز 13 خرداد 1399 پدال نیوز 14 خرداد 1399 پدال نیوز 15 خرداد 1399 پدال نیوز 16 خرداد 1399 پدال نیوز 17 خرداد 1399 پدال نیوز 18 خرداد 1399 پدال نیوز 19 خرداد 1399 پدال نیوز 20 خرداد 1399 پدال نیوز 21 خرداد 1399 پدال نیوز 22 خرداد 1399 پدال نیوز 23 خرداد 1399 پدال نیوز 24 خرداد 1399 پدال نیوز 25 خرداد 1399 پدال نیوز 26 خرداد 1399 پدال نیوز 27 خرداد 1399 پدال نیوز 28 خرداد 1399 پدال نیوز 29 خرداد 1399 پدال نیوز 30 خرداد 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: شرکت ب ام و با معرفی سری چهار جدید، موج تازه ای را در صنعت خودرو و سبک طراحی به راه انداخته است معرفی این محصول نظرات مختلف ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۲    
پدال نیوز: قیمت لوازم یدکی پژو 405 را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۷    
پدال نیوز": نام برندگان قرعه کشی اخیر از بین حدود 6 میلیون نفر ثبت نام کننده بیرون آمده است اما برخی از آنها ترجیح دادند به دلایل مختلف امتیازشان را بفروشند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: روزانه حداقل 40 تا 50 میلیون تومان برای خودرویی که اصلا تولید نمی شود افزایش قیمت خودرو رخ می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۷    
پدال نیوز: اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 252 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 5.8 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تعیین مالیات بر خرید و فروش خودرو را از جمله راهکارهای مناسب برای حذف دلالی از بازار خودرو دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: چیزی که شاید درباره ب ام ، سری 4 جدید جالب تر باشد وجود آپشن هایی همچون چراغ های جلوی لیزری و هدآپ دیسپلی است که با پشت آمپر های سنتی همراه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو درباره جزئیات جلسه امروز دادگاه این شرکت توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم معتقد است طرح های فروش فوری خودروسازان طرحی برای سرگرم کردن مردم بوده و غیراصولی و غیرعلمی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز- فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تجربیات تحقیقاتی مان را به خودروسازان منتقل خواهیم کرد، تاکید کرد: در بحث افزایش کیفی، ارزان سازی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز- مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه ای، به تشریح جزئیات طرح پیش فروش یکساله محصولات این گروه پرداخته و 17نکته را پیرامون این طرح توضیح داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: خودروی رانا پلاس برای اولین بار در شرایط پیش فروش یکساله ایران خودرو قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز: الکس پرونی، راننده 19 ساله مسابقات اتومبیل رانی، توانست یکی از مرگبارترین تصادف های تاریخ را با سلامت کامل پشت سر بگذارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز: مرد چینی که برای رفتن به سر کارش قصد سوارشدن به خودروی خود را داشت با صحنه ای عجیب روبه رو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز: بعد از اظهارات تعدادی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از خودروسازی، بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری هم از جدیت مجلس در تحقیق و تفحص از خودروسازان خبر داد تا مجلسیان نشان دهند در این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز: رئیس مرکز اورژانس تهران در واکنش به اظهارات مربی بانوی رکاب زن که هفته گذشته طی یک تصادف جان باخت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: درصدد هستیم پرونده های خودروهای بدون پلاک و موضوع امتناع از عرضه این محصول، به سرعت رسیدگی و احکام آن نیز طی دو ماه آینده و یا کمتر صادر شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به همراه پلیس راهور ناجا و سازمان تعزیرات حکومتی با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند که برای کنترل التهابات بازار خودرو اقداماتی با لحاظ سه محور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز: یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی درباره میزان افزایش قیمت خدمات حمل ونقل خود می گوید: با باز شدن مشاغل و افزایش تقاضا، قیمت ها به شرایط قبل از کرونا بازگشته و علاوه بر این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز: تولید انواع خودرو در کشور طی 2 ماهه ابتدایی امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 3.3 درصد افت داشت. در این مدت تولید ایران خودرو 8 درصد افزایش و تولید سایپا 16 درصد کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از توافق وزیر راه و شهرسازی و نیروی انتظامی برای جریمه کردن مالکان خودروی که عوارض آزادراه های الکترونیکی را پرداخت نکرده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: افرادی که در قرعه کشی ثبت نامی خودرو قبول شده و حواله خودرو را بفروشند تحت پیگرد قرار می گیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۲    
پدال نیوز: رئیس پلیس مترو تهران گفته است برای جلوگیری از اقدام به خودکشی در مترو و رعایت حریم ریلی قرار است در 35 ایستگاه مترو تهران دیوار شیشه ای نصب شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز: انتظار می رود در آینده بسیار نزدیک تعداد وسایل نقلیه مجهز به 5G افزایش یابد و این وسایل نقلیه بتوانند به راحتی در جاده ها با یکدیگر در ارتباط باشند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز: صنعت خودرو در گذشته با سر و صدای های مالی روبرو بود اما بهبود آن در پی چالش های جدید ممکن است سالها برای تولید کنندگان و تامین کنندگان خودرو طول بکشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف 649 دستگاه موتورسیکلت ایرانی و خارجی احتکار شده از 3 پارکینگ در حوالی میدان رازی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز- نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از هزینه های مالی نگهداری و توسعه انبار پلاک های فک شده و رفع مشکلات اختصاص پلاک در فرایند شماره گذاری وسایل نقلیه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۷    
پدال نیوز: بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت قطعه سازی کشور با توجه به افزایش میزان تولید خودرو در سال جهش تولید، در فراخوان عمومی از علاقمندان برای همکاری در زمینه قطعات خودرو دعوت به ارسال رزومه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۷    
پدال نیوز- مدیر واحد ساماندهی محدوده های طرح ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن استفاده کادر درمانی درگیر با کرونا برای ورود به محدوده طرح ترافیک خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۲    
پدال نیوز- در بیانیه ای مشترک بر برخورد هماهنگ سازمان حمایت، پلیس راهور ناجا و تعزیرات با محتکران خودرو تأکید شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۲    
پدال نیوز: مربی ونوس نوری، بانوی رکابزن، که در لحظه فوت بالای سرش حضور داشته است توضیحاتی را در مورد علت فوت و حواشی که بعدا پیش آمد ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- اکنون شرایط برای تغییر قیمت گازوئیل مساعد نیست و بعید است دولت بخواهد در رابطه با یارانه انرژی تغییری اعمال کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به کشف تاکسی های بدون پلاک در پارکینگ ها گفت: سازمان تاکسیرانی باید پاسخگوی این پرسش باشد که چرا این خودروها در بازار عرضه نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در مورد موضوع احتکار تاکسی ها پاسخ داد و گفت: امکان احتکار تاکسی وجود ندارد؛ چراکه ثبت نام مشخص است و افراد متقاضی مشخص است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۲    
پدال نیوز: بانک آینده با هدف حمایت از اقتصاد دانش بنیان و فن آور محور، طی سال 1398 بیش از 7،000 میلیاردریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اعطا کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۷    
پدال نیوز- سخنگوی دولت با بیان اینکه ستاد ملی کرونا در آخرین جلسات خود چشم انداز پایانی برای کرونا تصور نکرد، گفت: این چشم انداز به ما می گوید که نباید خللی در زندگی اقتصادی مردم ایجاد شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۷    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو به منظور حذف دلالان از چرخه خرید، افزایش عرضه و نیز ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۲    
پدال نیوز-یک هفته پس از راه اندازی سیستم نرخ دوگانه که با هدف کاهش کمبود شدید بنزین از سوی دولت ونزوئلا صورت گرفت، صدها ونزوئلایی همچنان برای پر کردن باک خودرویشان در صفهای کیلومتری منتظر می مانند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا روی آینده پیل های سوختی و سوخت هیدروژنی شرط بندی کرده و به همین دلیل در حال تلاش برای جلب همکاری خودروسازان دیگر مثل اف ای دبلیو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۷    
پدال نیوز: فروش رانا پلاس برای نخستین بار در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز: قرعه کشی خرید و واگذاری خودرو طی روزهای گذشته درحالی انجام شده که اکثر شرکت کنندگان دستشان از خرید خودرو کوتاه است و بسیاری نیز بدون نیاز به خودرو اقدام به ثبت نام کرده و راه برنده شدن در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز: بررسی آمار کدال نشان می دهد که ایران خودرو تا کنون حدود 16هزار دستگاه پژو 2008 یعنی به میزان تعهدات خود، تولید کرده و حالا سوال اینجاست که آیا با رفع تعهد این شرکت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز- معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 12 شرکت اتوبوس سازی فعال در کشور وجود دارد که قادرند در مدت سه ماه پس از سفارش گذاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز: بریتانیا در حال بررسی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است که در آن به ازای هر خودرو تا 6 هزار پوند برای شرکت کنندگان در این طرح مزیت ایجاد می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع، از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده آینه ورزان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- معاون فنی گمرک ایران با اعلام این که هنوز تصمیمی در رابطه با تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده اتخاذ و ابلاغ نشده است، گفت که 1148 دستگاهی که نیاز به تمدید زمان دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز-این گزارش به معرفی خودروی شاسی بلند جدید تویوتا فورچونر مدل 2021 می پردازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: اردیبهشت ماه امسال چهار هزار و 683 دستگاه خودرو ظن احتکار در 17 پارکینگ استان کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- پیرو جلسه شهردار تهران و مدیران ایران خودرو که با هدف تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت انجام شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از بازپرداخت هزینه سرویس مدارس پایتخت به خانواده ها از پایان اسفند 98 تا پایان سال تحصیلی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران خودرو که پس از قرعه کشی طرح فروش فوق العاده، پیش فروش محصولات خود را از روز گذشته(یکشنبه) آغاز کرده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز- مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به برنامه های این شرکت برای رونمایی از مینی بوس های جدید 18 و 23 نفره، گفت: در سال جاری که جهش تولید نام گذاری شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: نخست وزیر انگلیس 6000 پوند (7609.20 دلار) به رانندگان می پردازد تا خودروهای دیزلی و بنزینی خود را با خودروهای برقی تعویض کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: جگوار-لندروور که متعلق به شرکت تاتاموتورز است، وارد توافقی شده که بنابر آن قرار است از بانک های چینی مبلغ 5 میلیارد یوآن (704 میلیون دلار) وام دریافت کند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: مهمترین چالش طراحی این خودرو و البته تمامی هاچ بک های مزدا 3 به ستون آخر و شیب آن تا درب صندوق مربوط می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم طرح اخذ مالیات از عایدی سرمایه را تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: دو خودروساز بزرگ کشور در حالی پروسه جدید فروش را از حدود دو هفته پیش کلید زدند که در باب توانایی تولید و همچنین تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی لوکس بنتلی اعلام کرده است هزار نفر را در بریتانیا و در بحبوحه ادامه شیوع ویروس کرونا اخراج می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: از امکانات خودرو می توان به سانروف، نمایشگر 4.2 اینچی دیجیتال میان نشانگرهای سنتی آمپر، فرمان هیدرولیک، بالابر الکتریکی شیشه برای تمامی درب ها، کنترل تمامی شیشه های درب ها با یک دکمه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان در حال بررسی انجام تعداد بیشتری از برنامه های کاهش هزینه است تا بتواند با پیامدهای ناشی از پاندمی کرونا کنار بیاید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: لامبورگینی از مدل جذاب و منحصر به فرد خود رونمایی کرد.این مدل لوکس و پرطرفدار 189 مایل بر ساعت سرعت دارد شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودروی جذاب 3 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و ترافیک نیمه سنگین در محدوده ورودی پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز: ثبت نام 5 میلیون متقاضی در طرح های فروش فوق العاده دو خودروساز بزرگ ، محاسبات انجام شده مبنی بر شناسایی نیاز سالانه دو میلیون دستگاه خودرو را بر هم زده و این امکان را برای شرکت های خارجی ...