جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 13 خرداد 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 خرداد 1399 پدال نیوز 2 خرداد 1399 پدال نیوز 3 خرداد 1399 پدال نیوز 4 خرداد 1399 پدال نیوز 5 خرداد 1399 پدال نیوز 6 خرداد 1399 پدال نیوز 7 خرداد 1399 پدال نیوز 8 خرداد 1399 پدال نیوز 9 خرداد 1399 پدال نیوز 10 خرداد 1399 پدال نیوز 11 خرداد 1399 پدال نیوز 12 خرداد 1399 پدال نیوز 13 خرداد 1399 پدال نیوز 14 خرداد 1399 پدال نیوز 15 خرداد 1399 پدال نیوز 16 خرداد 1399 پدال نیوز 17 خرداد 1399 پدال نیوز 18 خرداد 1399 پدال نیوز 19 خرداد 1399 پدال نیوز 20 خرداد 1399 پدال نیوز 21 خرداد 1399 پدال نیوز 22 خرداد 1399 پدال نیوز 23 خرداد 1399 پدال نیوز 24 خرداد 1399 پدال نیوز 25 خرداد 1399 پدال نیوز 26 خرداد 1399 پدال نیوز 27 خرداد 1399 پدال نیوز 28 خرداد 1399 پدال نیوز 29 خرداد 1399 پدال نیوز 30 خرداد 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۰    
پدال نیوز: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و نزدیکی به زمان سفرهای تابستانی، آسان موتور برنامه های خود را برای کمپین تابستانه بازدید از محصولات هیوندای اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: سه شرکت رنو، نیسان و میتسوبیشی که در یک اتحاد حضور دارند و به دنبال تبدیل شدن به بزرگ ترین گروه خودروسازی جهان هستند، راه تازه ای برای برون رفت از مشکلات چند ماه اخیر خود ارائه کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: نسخه ای ویژه از سیتروئن C1 با طراحی یک دیزاینر مُد رونمایی شده است. این هاچ بک کوچک شهری با پیشرانه ی یک لیتری سه سیلندر و مصرف سوخت 4/1 لیتر در هر صد کیلومتر عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۷    
پدال نیوز- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 102 مورد بازرسی از نمایندگی های فروش خودرو در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار اتومبیل در این استان انجام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: کمپرسور باد فندکی ایکس وان به قیمت 533 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از کشف بیش از 4هزار خودرو احتکار شده تاکنون در کشور خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز-از مهم ترین ویژگی های سابربن Z 71 جلوپنجرهٔ مشکی، قلاب های بکسل قرمزرنگ جلو و عقب و رینگ های جدید با لاستیک های تمام مسیر گودریچ BF است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه، 470 هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: بازار خودرو درهفته های پیاپی منتهی به بیستم اردیبهشت ماه آن قدر افزایش قیمت به خود دید که باعث شد تمام مسئولان به فکر راهی برای کنترل قیمت ها باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: معاون کل وزارت بهداشت درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، با بیان اینکه اکنون اولویت اصلی مقابله با کروناست، گفت: اگر ببینیم با اجرای طرح ترافیک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف 29 خودروی بدون پلاک در انبار یک نمایشگاه و پارکینگ یک آپارتمان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در سطح این استان خبر داد و گفت: بازار خودرو زیر ذره بین بازرسان سازمان رصد و پایش می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز- چند سالی می شود که مشکلات حمل و نقل و ترانزیت کشور به موضوعات فرسایشی تبدیل شده و معلولی از علت های معضل اقتصادی است که از زمان اعمال تحریم ها دامن گیر کشور شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است برخورد پلیس آمریکا با دو جوان سیاه پوست این کشور را که با خودرو در حال عبور از خیابان بودند نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز: طبق اصلاحیه آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، سود مشارکت در قراردادهای خرید خودرو با تشخیص وزارت صنعت و بر اساس شرایط بازار حداکثر تا سقف سود سپرده یک ساله نظام بانکی تعیین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: طی سالهای گذشته مخاطبان صنعت خودرو یا دو تحقیق جهانی J.D.Power در ایران آشنا شده اند. حدود یک دهه است تحقیق IQS و APEAL در صنعت خودرو ایران با الگوبرداری از موسسه J.D ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- پلیس راه راهنمایی و رانندگی جزئیات محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پایان هفته را در سراسر کشور اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- روند ثبت متقاضیان در طرح فروش فوق العاده خودرو به حدی به سرعت گرفته که به نظر می رسد فردا رکورد ثبت نام خودرو شکسته و بیش از 6 میلیون نفر متقاضی خرید 25 هزار خودرو شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- مدیرعامل صندوق توسعه ملی گفت: یک میلیارد دلار تسهیلات ارزی از محل این صندوق به صنعت خودروسازی کشور اختصاص داد تا بتوان تولید داخلی را رونق داد و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان قطعات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: قرعه کشی آزمایشی فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهادهای نظارتی در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: اولین مرحله از فروش فوق العاده خودروسازان در راستای فروش خودرو به مصرف کننده واقعی و کاهش حضور سوداگران بازار خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: در دو ماه گذشته، بسیاری از نمایشگاه های فروش اتومبیل تعطیل بودند، آژانس های کرایه خودرو تقریبا مشتری نداشتند و تعداد کمی از افراد نیز اقدام به رانندگی با خودروهایشان کردند زیرا در بسیاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران از عزم جدی مدیریت جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهره گیری از ظرفیت های بازرسی اصناف در کنترل بازار و برخورد قاطع با جریان های برهم زننده نظم بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه گفت: افرادی که بخواهند نظم تردد را بر هم زده و از شانه خاکی راه تردد کنند، خودرو به مدت 5 ساعت در محل توقیف خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- مرکز ارتباطات امور بین الملل سایپا در اطلاعیه شماره 7 خود، پیرامون طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی به 20 پرسش متداول متقاضیان برای ثبت نام در این طرح پاسخ گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- بیوک انویژن یکی از کراس اوورهای مطرح آمریکا است که از منظر طراحی ویژگی های جالبی را همراه خود دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- پس از سهمیه بندی بنزین و بازگشت مجدد کارت سوخت، ماجرای کهنه بنزین دزدی یا به عبارت بهتر معاملات بنزینی آغاز شده است و بعضا شاهد هستیم که در برخی از پمپ بنزین ها اپراتورها با در دست داشتن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: به عنوان بخشی از برنامه های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویس های برتر به مالکین محصولات ب.ام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با تعاون گران با بیان اینکه 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر موجود است و روزانه 300 هزار تن کالای اساسی وارد بندر می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به پخش گزارش از دپوی خودروی تاکسی ها در یکی از بخش های خبری صدا وسیما گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به کاهش 60 درصدی درآمد رانندگان تاکسی در پایتخت، گفت: حمایت دولت جهت مقابله با کرونا در تاکسیرانی ضروری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با تأکید بر استفاده مسافران از ماسک در مترو، گفت: اگر مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه ها به آن تذکر داد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- سرهنگ سلیمانی درباره تمهیدات ترافیکی شرق استان تهران برای تعطیلات پایان هفته توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تاکید بر اینکه در طرح پیش فروش خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: سازمان پزشکی قانونی از مرگ 534 نفر در تصادفات رانندگی نوروز امسال خبر داد و اعلام کرد که این آمار در مقایسه با سال قبل 41.6 درصد کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از وجود بیش از 25 میلیون کارت سوخت فعال در کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: طی امروز تا جمعه شانزدهم خردادماه افزایش حدود 20 درصدی سفرها نسبت به متوسط اردیبهشت ماه پیش بینی می شود و ساعت اوج ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز: رهبر انقلاب در حالی سال 99 را به نام جهش تولید نام گذاری کرده اند که تحقق این شعار الزامات فراوانی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: پس از ثبت سقوط 97 درصدی بازار خودرو در ماه آوریل در ایتالیا، فروش خودروها به آرامی دوباره در حال رشد هستند اما داده ها، آینده چندان درخشانی را نشان نمی دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات با اعلام کشف 4 هزار خودروی احتکارشده در کشور گفت: درباره احراز هویت مالکان و نوع مالکیت خودروها در انتظار پاسخ استعلام از سازمان حمایت هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: همزمان با شروع تعطیلات پایان هفته، مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در راه های شمالی کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای 14 و 15 خردادماه همانند روزهای تعطیل است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز: آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 257 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 3 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز: فردا آخرین مهلت برای ثبت نام خرید خودرو در طرح فروش فوق العاده است و با اتمام این فرصت، قرعه کشی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو 17 خرداد و برای محصولات سایپا 18 خرداد انجام خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۰    
در چنین شرایطی، باید منتظر ورود موج جدید نقدینگی به بورس باشیم. با توجه به این موضوع، گروه خودرویی به عنوان یکی از لیدرهای اصلی بازار سهام این روزها در مرحله اصلاح قیمتی به سر می برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: هنوز خودروی برقی به دست ما نرسیده، کشورهای اسکاندیناوی به فکر بازیافت باتری های این خودروها هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: این خودرو همانند سوپرا از تویوتا، محبوبیت عجیبی نزد تیونرهای حرفه ای دارد و به همین دلیل سوژه اصلی بسیاری از پروژه های شخصی سازی بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: تعطیلی کارخانه نیسان در بارسلونای اسپانیا، 1.7 میلیارد دلار آب می خورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: دوج از مدل جدید و جذاب خود رونمایی کرد.این خودروی لوکس و پرطرفدار 196 مایل بر ساعت سرعت دارد شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودروی جذاب 3.6 ثانیه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: پرونده سایپا از آن پرونده هایی بود که سلطان خودرو از آن بیرون کشیده شد؛ پرونده ای که علاوه بر صدور حکم اعدام برای یک زوج که سلطان خودرو نامیده می شدند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 75 درصد نیاز داخل به تایر خودروهای سنگین از طریق واردات تامین می شود، گفت: وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- خودرو برلیانس H330 پس از وقفه ای حدودا 2 ساله برای پاسخ به تعهدات گذشته، به خط تولید شرکت سایپا بازگشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان به تازگی در خصوص بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه های خود در مکزیک در ماه جاری میلادی اعلام آمادگی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه سایپا از اجرای فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا در روز یکشنبه 18 خردادماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان گفت: دستیابی به شعار جهش تولید در صنعت خودروسازی به شرط تامین ارز و مواد اولیه امکانپذیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: قرارگاه خاتم صرفا پیمانکار احداث فازهای سه گانه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است و تولید و عرضه بنزین این پالایشگاه زیر نظر وزارت نفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- درباره شرایط اخذ گواهینامه موتورسیکلت بیشتر بدانید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: پس از گذشت 38 سال از اولین قرعه کشی خودرو، حالا دور دوم بخت آزمایی در شرایطی قرار است روز شنبه انجام شود که بسیاری از مشتریان نسبت به راستی آزمایی تحویل خودرو با این روش شبهاتی را مطرح می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- شهردار تهران اعلام کرد که طرح ترافیک از روز شنبه هفته جاری اجرا خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- سرهنگ قدمی گفت:محدودیت های ترافیکی از امروز سه شنبه 13 خردادماه در جاده های مازندران آغاز و به مدت 5 روز ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: هیوندای موتور اعلام کرد فروش ماه مه این شرکت نسبت به همین مدت در سال 2019 با افت 39 درصدی روبه رو شد و به عدد 217 هزار و 510 دستگاه در سطح جهان رسید
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: شرکت هوندا موتور که دارای پروژه همکاری مشترک با دانگ فنگ در چین است، قصد دارد تا 774 هزار و 774 دستگاه از محصولات خود در بزرگ ترین بازار خودرویی جهان را فراخوان دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: پس از چند ماه عدم تخصیص ارز به صنایع مختلف از جمله تایر، بانک مرکزی با اعلام اولویت های گروه یک مشمول ارز دولتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: برخی از تصادفات جاده ای به دلیل خواب آلودگی راننده و خارج شدن خودرو از مسیر حرکتش به وجود می آید. سیستم کمکی رانندگی بین خطوط اجازه نمی دهد که خودرو از مسیر خود خارج شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: با اعلام شورای رقابت، قیمت جدید هشت خودرو داخلی دیگر که همه متعلق به ایران خودرو هستند، مشخص شد.