جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 7 مرداد 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 2 مرداد 1399 پدال نیوز 3 مرداد 1399 پدال نیوز 4 مرداد 1399 پدال نیوز 5 مرداد 1399 پدال نیوز 6 مرداد 1399 پدال نیوز 7 مرداد 1399 پدال نیوز 8 مرداد 1399 پدال نیوز 9 مرداد 1399 پدال نیوز 10 مرداد 1399 پدال نیوز 11 مرداد 1399 پدال نیوز 12 مرداد 1399 پدال نیوز 13 مرداد 1399 پدال نیوز 14 مرداد 1399 پدال نیوز 15 مرداد 1399 پدال نیوز 16 مرداد 1399 پدال نیوز 17 مرداد 1399 پدال نیوز 18 مرداد 1399 پدال نیوز 19 مرداد 1399 پدال نیوز 20 مرداد 1399 پدال نیوز 21 مرداد 1399 پدال نیوز 22 مرداد 1399 پدال نیوز 23 مرداد 1399 پدال نیوز 24 مرداد 1399 پدال نیوز 25 مرداد 1399 پدال نیوز 26 مرداد 1399 پدال نیوز 27 مرداد 1399 پدال نیوز 28 مرداد 1399 پدال نیوز 29 مرداد 1399 پدال نیوز 30 مرداد 1399 پدال نیوز 31 مرداد 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک گلستان گشایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: روغن گیربکس خودرو آیسین به قیمت 457 هزار و 200 تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز: سهام خودروسازان ژاپن به دنبال اعلام چشم انداز میتسوبیشی که پیش بینی کرد در سال مالی جاری بیش از 1میلیارد دلار ضرر می کند، سقوط کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۰    
پدال نیوز: تیونر کارلکس دیزاین از خودرو مرسدس AMG GT R Pro با فضای بیرونی و کابین سفارشی رونمایی کرد که 750 دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز- آمار هایی که ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در سامانه کدال ارائه کرده اند نشان می دهد که این سه خودروساز در چهار ماهه امسال توانسته اند مجموعا بیش از 263 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز: جانشین پلیس راهور تهران از انسداد شمال به جنوب آزاد راه "تهران – شمال " از امروز صبح تا اطلاع بعدی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز صرف بر قیمت خودرو حلال مشکلات نیست بلکه چالش های صنعت خودرو نیازمند راهکارهای ریشه ای و رقابتی شدن فضای خودروسازی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- در 4 ماهه نخست سال جاری هزار و 448 فقره تصادف فوتی در شبکه راه های برون شهری رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.4 درصد کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- شهردار منطقه 17 تهران گفت: بزودی کلینیک های خودرو در جنوب پایتخت راه اندازی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- به تازگی تصاویری -توسط یک وب سایت خودرویی کره ای- از تریم N سانتافه جدید منتشر شده که احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی ابتدا برای بازار کره جنوبی ارائه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز-شرکت فورد در یک طرح آزمایشی برای کاهش هزینه های خود از دو سگ رباتیک استفاده می کند. این ربات ها وظیفه اسکن کردن کل کارخانه را بر عهده دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز-جیپ رانگلر روبیکن 2021 یکی از خودرو های شاسی بلند آفرودی است که موتور آن از قدرت بالایی برخوردار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- بازار خودرو در حالی طی روزهای اخیر با افزایش قابل توجه قیمت ها روبروست که بازار ارز این روزها آرامشی نسبی را تجربه می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نصب پل گیشا در محلی دیگر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر می گوید یک شرکت خصولتی بزرگ با اعمال فشار به وزارت صمت برای نپرداخت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی تا ارز نیمایی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی گفت: باتری ویژه خودورهای عمومی سبک با استارت مکرر، طراحی و تولید شده توسط متخصصین سازمان توسعه منابع انرژی ، به زودی روانه بازار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- ون برقی ایی باسی زیباترین و تحسین برانگیزترین ون فولکس واگن است که خود فولکس آن را نساخته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- ضامنی گفت: حدود 12 هزار نفر از تاکسیرانان از تسهیلات کرونایی استفاده کردند و تسهیلات دوم مربوط به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا توسط وزارت رفاه در حال انجام است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- برای موفقیت یک خودرو در بازار بایستی عوامل زیادی دست به دست هم دهند. عواملی مثل طراحی جذاب، توانایی های فنی قابل قبول، امکانات رفاهی فراوان، قیمت رقابتی و.. ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- یک تولیدکننده در سمنان معتقد است که تحریم های امریکا و متعاقب آن ممنوعیت واردات قطعات خودرو در ایران سبب شده که قطعه سازان جان دوباره ای بگیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه ارز مورد نیاز برای ترخیص قطعات خودرو از گمرک حدود 400 میلیون دلار برآورد می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ب ام و در چین گفت: چین مطمئناً نقشی اساسی در شکل دهی آینده حمل و نقل خواهد داشت، بنابراین ما به سرمایه گذاری در این کشور ادامه می دهیم .
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را گرد آوری کرده ایم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: درباره نقاطی که نباید رانندگان وسایل نقلیه سبقت بگیرند، بیشتر بدانید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: حکایت مشتریان منتظر و خودروهایی که به دست مصرف کننده نمی رسد حالا از خان خودروسازان گذشته و به مرحله شماره گذاری رسیده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات این خودروساز در آینده نزدیک خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: بیش از یک ماه از تمدید زمان برای تعیین تکلیف مانده خودروهای وارداتی گذشته و در حالی مسئولان گمرکی از بسته شدن پرونده این خودروها خبر می دهند که مشخص نیست بیش از 3000 خودرویی که باقی مانده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به ظرفیت تولید راناپلاس اعلام کرد که قرار است تا پایان سال جاری، 13 هزار دستگاه از این محصول تولید و روانه بازار شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از ثبات قیمت ها در این بازار خبر داد و گفت: با کنترل بازار ارز، روند افزایش قیمت خودرو متوقف شده و بازار به ثبات رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: قیمت تیبا 2 صفر امروز در بازار خودرو به 97میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا در راستای تعمیق داخلی سازی، بی اثر کردن تحریم ها و جلوگیری از خروج ارز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز: ربات فلافی فورد برخلاف اسمش، نه مو دارد و نه پشمالو است. مانند سگ می دود، راه می رود و با پنج چشم اش مدام در حال عکس و فیلم گرفتن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز: بسیاری از مسئولان بر این باورند که کارخانه های تراکتورسازی تمامی تولیدات خود را در انبار ها دپو کردند، در حالی که متقاضیان 2 سال است که در صف خرید هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده، اقدام به راه اندازی مرکز کارشناسی رنگ و بدنه خودرو کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز: یکی از سیستم های جدید کمکی رانندگی که با عملکرد جالب و مناسب خود مانع از بروز برخی از تصادفات رانندگی به ویژه در پارکینگ های عمومی می گردد سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق ماده 126 آیین نامه راهنمایی و رانندگی میزان سرعت خودرو در جاده های مختلف مشخص شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: تامین مواد اولیه صنعت این خودرو این روزها به طوری با هزینه های سرسام آوری روبرو شده که فعالان صنعت خودرو واردات ورق به عنوان اصلی ترین ماده اولیه صنعت خودرو را به صرفه تر از خرید داخلی می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۵    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور باید طرح ترافیک در تهران لغو شده و حداقل دو ماه برگزاری کنکور سراسری به تعویق بیفتد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۰    
پدال نیوز: اعطای بیش از 7000 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک آینده در 3 ماهه نخست سال صورت گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز: معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولید و عرضه رانا پلاس براساس نظرات مشتریان در دستور کار قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز: در فضای داخلی کابین می توان به استفاده از نمایشگر 7 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو اشاره کرد. این نمایشگر در مقایسه با نسخه قبلی میراژ 0 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز: درحالی که تلاش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دوره قبل برای اجرای طرح ساماندهی خودرو فعلا به سرانجام نرسیده، حالا گویا مجلس جدید نیز می خواهد این آزموده را بیازماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز: تداوم تولید و افزایش تیراژ خودرو این روزها دغدغه بسیاری از نمایندگان مجلس و دولتی ها شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۵    
پدال نیوز: شرکت میتسوبیشی موتورز به تازگی پیش بینی کرده در سال مالی منتهی به مارس با زیان 140 میلیارد ین (33/ 1میلیارد دلار) روبه رو شود.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۰    
پدال نیوز: امروز پراید 111 در بازار آزاد 86میلیون تومان معامله شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۲۵    
پدال نیوز: قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو دربازار تهران به شرح زیر است:
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۲۰    
پدال نیوز: محافظت از وسیله نقلیه یکی از مهمترین کارهایی است که باید رانندگان و صاحبان خودرو در نظر داشته باشند. استفاده نادرست و انجام برخی کارها از عمر مفید یک خودرو می کاهد.