دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۲:۱۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 20 آبان 1399 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 28 فروردین 1399 پیک نکا 28 اردیبهشت 1399 پیک نکا 20 خرداد 1399 پیک نکا 1 مرداد 1399 پیک نکا 1 شهریور 1399 پیک نکا 1 مهر 1399 پیک نکا 30 آذر 1399 پیک نکا 30 دی 1399 پیک نکا 1 بهمن 1399 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 1 آبان 1399 پیک نکا 2 آبان 1399 پیک نکا 3 آبان 1399 پیک نکا 4 آبان 1399 پیک نکا 5 آبان 1399 پیک نکا 6 آبان 1399 پیک نکا 7 آبان 1399 پیک نکا 8 آبان 1399 پیک نکا 9 آبان 1399 پیک نکا 10 آبان 1399 پیک نکا 11 آبان 1399 پیک نکا 12 آبان 1399 پیک نکا 13 آبان 1399 پیک نکا 14 آبان 1399 پیک نکا 15 آبان 1399 پیک نکا 16 آبان 1399 پیک نکا 17 آبان 1399 پیک نکا 18 آبان 1399 پیک نکا 19 آبان 1399 پیک نکا 20 آبان 1399 پیک نکا 21 آبان 1399 پیک نکا 22 آبان 1399 پیک نکا 23 آبان 1399 پیک نکا 24 آبان 1399 پیک نکا 25 آبان 1399 پیک نکا 26 آبان 1399 پیک نکا 27 آبان 1399 پیک نکا 28 آبان 1399 پیک نکا 29 آبان 1399 پیک نکا 30 آبان 1399 
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره استفاده از ماسک با شروع بارندگی ها توضیحاتی داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۸    
وزیر آموزش وپرورش در نشست شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران بابیان اینکه توسعه فعالیت های مدارس غیردولتی نیازمند ایجاد بستر مناسب اجتماعی است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۳    
شراره رخام با انتشار این عکس، صفحه شخصی خود را به روز کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۳    
انبارهای زعفران نگین و پوشال معمولی جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی محصول تولید سال 1399 در بورس کالا گشایش یافت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۳    
روزنامه کیهان نوشت: می توان حدس زد درپی آنند که بار دیگر پای مذاکره با آمریکا را پیش بکشند و فاجعه دیگری نظیر برجام را به ملت تحمیل کنند که در این خصوص باید گفت آب در هاون می کوبند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۸    
چای سبز کیسه ای یکی از رایج ترین نوع مصرف چای است اما به تازگی محققان متوجه شدند که مصرف مداوم این نوع چای می تواند برای سلامتی مضر باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۸    
همه گیری عفونت کووید 19، باعث شیوع بیماری های روانی، اختلالات اضطرابی، بی خوابی و زوال عقل می شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۳    
150 نفر از مهمانان یک مجلس عروسی در بردسکن به کرونا مبتلا شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۳    
اعلام قیمت جدید محصولات زامیاد
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۳    
یک متخصص طب سنتی ایرانی درخصوص خواص شگفت انگیز میوه پاییزی به توضیحاتی را ارائه کرد. ژاله علی اصل ممقانی متخصص طب سنتی ایرانی در خصوص فواید مصرف میوه به ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۳    
یک مقام ارشد پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) سه شنبه شب به وقت تهران از سمت خود کناره گیری کرد. به نوشته وبگاه پولیتیکو جیمز آندرسون مسئول سیاست گذاری پنتاگون به دنبال اختلاف با کاخ سفید از سمت خود ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۸    
شیوع ویروس کرونا باعث شده است که ماسک هایی با پوشش ضدویروسی به بازار بیایند که ادعا می شود محافظت بیشتری برای افراد ایجاد می کنند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۸    
در اسپانیا برخی سیاستمداران از جمله یک وزیر در بارسلونا پیشنهاد کرده اند که مسافران در اتوبوس و مترو حرف نزنند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۳    
مقامات بهداشت و سلامت برزیل امروز (سه شنبه) اعلام کردند که آزمایش های بالینی واکسن کووید-19 تولید یک شرکت چینی به دلیل مشاهده عوارض نامطلوب در یکی از داوطلبان در این کشور به حالت تعلیق در می آید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۳    
هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان امروز (سه شنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران پیگیری شد و در تمام این بازی ها، تیم های میزبان مغلوب میهمانان خود شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۸    
دختر جوان پس از بازداشت توسط اداره چهارم پلیس آْگاهی تهران : همسر جوانم مرا با خود به خانه دوستانش برد و به جای پارتی سر از خانه های کارگری و مجردی اطراف بازار تهران درآوردم ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۳    
نیم نگاهی به سایت های فروش آنلاین کالا و فروشگاه های از گرانی عجیب و غریب پوشک بچه حکایت دارد؛ اما داستان همین جا ختم نمی شود و در کنار افزایش قیمت پوشک در حال حاضر شاهد کمیاب شدن و در بعضی موارد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۳    
دانشمندان اخیرا به روزترین تصویر از ویروس کرونا را که تاکنون ساخته شده منتشر کرده اند که در آن هم ساختار خارجی و هم ساختار داخلی ویروس را نقشه برداری کرده اند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۳    
کره بادام درختی برای سلامتی مفید است؛ اما مثل سایر خوراکی ها، باید حواستان به مقدار مصرف در هر وعده و آنچه همراه این کره مصرف می کنید، باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۳    
مردان شوم به زن نابینا رحم نکردند و او را تسلیم نیت خود کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۸    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ده توصیه حقوق بشری به آمریکا کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۸    
به گزارش پیک نکا، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در خصوص مصوبه غلط ساعت کار اتوبوس و مترو برای مقابله با کرونا در کانال تلگرامی خود نوشت: محدودیت های جدید کرونایی اصناف ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۳    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: پادوانی 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار بود اما او در دادگاه CAS درخواست نجومی 9 میلیون یورو غرامت کرده که مورد تأیید ما نیست.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۳    
رضا قوچان نژاد این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۳    
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از 2 هزار کیلو مواد مخدر در شبانه روز گذشته توسط نیروهای پلیس خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۳    
به گزارش پیک نکا، حسین دلیریان، فعال رسانه ای طی توییتی نوشت: بهترین موشک های بالستیک ساخت ایران در دوران تحریم تسلیحاتی تولید و عملیاتی شده اند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۳    
چین طی سال های اخیر در صنعت فناوری های پیشرفته سلطه بلامنازع آمریکا در این بازار را شدیدا به چالش کشیده است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۸    
رسانه های لبنانی به خروج غیر معمول و قابل تأمل سفیر عربستان از بیروت پرداختند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به برکناری اسپر، گفت که کریستوفر میلر مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم وظایف وی را بر عهده خواهد گرفت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در جریان عفو اخیر که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، 3780 زندانی آزاد شدند که 157 زندانی امنیتی از جمله چند نفر مرتبط با آشوب های سال های گذشته نیز بین آنها بودند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۸    
4 تن از اراذل و اوباش شهرکرد توسط پلیس نقره داغ شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۳    
دکتر مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران می تواند موثر باشد، از خیلی وقت پیش باید درباره تعطیلی فکر می کردیم.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۳    
جانی دپ با وجود اینکه به اجبار فیلم سینمایی جانواره شگفت انگیز 3 را ترک کرد، گفته می شود دستمزدش را دریافت خواهد کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور شدن جو بایدن این سؤال را در اذهان پیش می آورد که سیاست های آمریکا در قبال ایران چه تغییری می کند و روابط این دو کشور را به کدام سمت سوق می دهد؟
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۳    
علی کریمی به حذف نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران واکنش نشان داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس حزب التیار الوطنی الحر (جریان ملی آزاد) لبنان تأکید کرد که آمریکا در تلاش است بین این حزب و حزب الله ایجاد تفرقه کند، ولی در این مسئله شکست خواهد خورد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۸    
محسن افشانی بازیگر حاشیه دار سینما و تلویزیون پست معنادار و پر کنایه را پیرامون پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳    
همه گیری بیماری کووید-19 نشان داد که چاقی و اضافه وزن حتی در کوتاه مدت هم می تواند برای بدن مضر باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳    
پیشکسوت فوتبال ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۸    
مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: ردیابی بیماران کرونایی و افراد در تماس با آنان تقریبا رها شده است و حداکثر از آنها خواسته می شود که در منازل خود بمانند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا می گوید شرکت فایزر ، سازمان غذا و داروی آمریکا و دموکرات ها، در همدستی با یکدیگر، خبر تولید واکسن کرونا را دیر اعلام کردند تا نتیجه انتخابات به ضرر او تمام شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۸    
همانطور که دیروز پیش بینی شد به واسطه اخبار مثبتی که دیروز منتشر شده بود و رشد قیمت ها در پایان بازار، امروز نمادها در مدار مثبت کار خود را شروع کردند و بازار صعودی بود ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳    
پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی است که حکم نهایی پرونده آندره آ استراماچونی در فیفا اعلام نشده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳    
17 زن و مرد در حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در همدان لحظات سختی را سپری کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳    
بهای معاملات اونس طلا در بازار نیویورک 97 دلار و 30 سنت معادل حدود پنج درصد سقوط کرد و در 1854 دلار و 40 سنت بسته شد که بزرگترین کاهش قیمت یک روزه به دلار از ژوئن سال 2013 تاکنون بود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۸    
محققان انگلیسی موفق به شناسایی پروتئینی شده اند که نقش حیاتی در جهت حفاظت از سلول های بنیادی خون دارد و مانع از ایجاد عفونت و آسیب در آنها می شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۳    
کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیازمند چهره های جوان و کارگشا است تا با روحیه قوی بتوانند مشکلات مردمی را کاهش دهند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بازار مسکن در ماه های آینده به یک ثبات قیمتی و آرامش خواهد رسید، اما ریزش چشمگیر در قیمت مسکن رخ نخواهد داد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۸    
جواد قراب در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از شرایط استقلال چیست، گفت: قبل از هر چیزی باید به انتخاب آقای فکری اشاره کنم ...