شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۴۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 5 آبان 1399 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 28 فروردین 1399 پیک نکا 28 اردیبهشت 1399 پیک نکا 20 خرداد 1399 پیک نکا 1 مرداد 1399 پیک نکا 1 شهریور 1399 پیک نکا 1 مهر 1399 پیک نکا 30 آذر 1399 پیک نکا 30 دی 1399 پیک نکا 1 بهمن 1399 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 1 آبان 1399 پیک نکا 2 آبان 1399 پیک نکا 3 آبان 1399 پیک نکا 4 آبان 1399 پیک نکا 5 آبان 1399 پیک نکا 6 آبان 1399 پیک نکا 7 آبان 1399 پیک نکا 8 آبان 1399 پیک نکا 9 آبان 1399 پیک نکا 10 آبان 1399 پیک نکا 11 آبان 1399 پیک نکا 12 آبان 1399 پیک نکا 13 آبان 1399 پیک نکا 14 آبان 1399 پیک نکا 15 آبان 1399 پیک نکا 16 آبان 1399 پیک نکا 17 آبان 1399 پیک نکا 18 آبان 1399 پیک نکا 19 آبان 1399 پیک نکا 20 آبان 1399 پیک نکا 21 آبان 1399 پیک نکا 22 آبان 1399 پیک نکا 23 آبان 1399 پیک نکا 24 آبان 1399 پیک نکا 25 آبان 1399 پیک نکا 26 آبان 1399 پیک نکا 27 آبان 1399 پیک نکا 28 آبان 1399 پیک نکا 29 آبان 1399 پیک نکا 30 آبان 1399 
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۵    
در پژوهشی که تیمی از دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا (University of Maryland Medical Center) آن را به انجام رساندند، زنجبیل می تواند مشکلاتی را برای زنان به همراه داشته باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
مرد قبر کن که هنگام دفن جنازه در آرامستان ابن بابویه شهرری کوزه ای با 260 سکه عتیقه پیدا کرده بود بعد از تقسیم سکه ها با همکارش متواری شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۵    
قیمت پایانی هر واحد دارایکم امروز 6 آبان 99 به 18 هزار و هفتصد تومان رسید و همچنین فاصله واحدهای این صندوق برای اولین بار به 3 هزار تومانی ارزش ذاتی خود نزدیک شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۰    
زنی برای اینکه بتواند به کانادا مهاجرت کند، 660 سکه طلای شوهرش را سرقت کرد، اما عاقبت دستگیر شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۵    
بررسی و کالبدشکافی اجساد قربانیان مبتلا به کووید 19 مشخص می سازد که مخاط بینی و دهان آنها تا 18 ساعت پس از مرگ نیز حاوی ویروس کرونا است اما پوست آنها هیچ گونه آلودگی ویروسی را نشان نمی دهد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۵    
محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب تبریز، درباره شایعه تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی در تبریز توضیحاتی داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵    
به گفته پزشکان متخصص و پژوهشگران خواب، سرمایه گذاری در خواب باعث بهره وری، سلامت روان و سطح انرژی فرد می شود ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۰    
به گزارش پیک نکا،اولین ایرانی که واکسن کرونا را تزریق کرد حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه به عنوان اولین ایرانی واکسن روسی کرونا را تزریق کرد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب، گفت: حدود یک میلیون و200 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری صرع هستند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
در روزی که با ریزش شدید قیمت سکه و طلا، سکه تمام بهار آزادی 13 میلیون تومان هر د و فروش شد، رئیس دستگاه قضا قیمت جدیدی روی این کالا گذاشت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۰    
نوشته ی پشت لباس پرستار بخش ICU بیمارستان کامکار قم در فضای مجازی سر و صدای زیادی راه انداخته است. او در پشت لباسش نوشته: خسته ام از مردمی که دغدغه تمام شب هایمان هستند و ما دغدغه ای برای آن ها نیستیم
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۳۵    
شاید گاهی این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که تخم مرغ های با پوسته قهوه ای چه تفاوتی با تخم مرغ های دارای پوسته سفید دارند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۰    
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونای روسی را تزریق کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۰    
در صورتی که کیلیان امباپه به مادرید نقل مکان کند، احتمال دارد کریم بنزما راهی لیگ برتر شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۱۰    
وزیر خارجه در توییتی به واشنگتن توصیه کرد که از اعتیاد به تحریم دوری بگزیند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اکنون که وزارتخارجه و بانک مرکزی نتوانسته اند دسترسی به اموال ایران در کره جنوبی را محقق کنند و ورود رئیس جمهور به این موضوع ضرورت دارد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
دزدان در صحنه سرقت گوشی موبایل در شرق تهران باعث مرگ پسر جوان در وسط اتوبان باقری شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۵    
افرادی که به دیابت دچار هستند، چه دیابت نوع اول و چه دیابت نوع دوم، اغلب با مشکل خشکی دهان روبرو می شوند که به آن زروستومیا می گویند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۵    
آیین طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی دوشنبه 5 آبان با حضور کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در میدان انقلاب برگزار شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۰    
تحسین کردن وحید امیری حالا یک اتفاق عادی و روزمره است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۵    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد امامی و دیگر متهمان بانک سرمایه امروز (دوشنبه 5 آبان ماه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۰    
رژیم صهیونیستی از روسیه خواسته محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران که حدود 10 روز پیش منقضی شده اند را رعایت کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۵    
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از تعطیلی تمامی گروه های شغلی به جز 11 گروه خاص از فردا تا پایان هفته جاری به دلیل وضعیت نامطلوب شیوع کرونا در این استان خبر داد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۰    
امسال هم در کنکور کارشناسی ارشد سهمیه های 25 درصدی، 5 درصدی و 10 درصدی اعمال شده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۵    
بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
هزینه وام مسکن در روز جاری افزایش یافت. این اتفاق سبب شد تا نرخ سود موثر وام مسکن پس از دو روز کاهش دوباره با افزایش مواجه شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برای احقاق حق باشگاه و رفع سوء تعبیر پیش آمده از حرکت شادی گل عیسی آل کثیر که منجر به محرومیت این بازیکن شد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۵    
به گزارش پیک نکا، به عقیده بسیاری از افراد خامه، به دلیل پایه شیر خود، جزو مواد لبنی محسوب می شود اما به عقیده متخصصان تغذیه خامه از نظر غذایی در دسته چربی ها قرار می گیرد. خامه چربی بالایی دارد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۵    
سوپ عدس یکی از غذاهایی است که با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا و شروع فصل زمستان باید به مصرف ان توجه جدی داشت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۰    
در حالی که روزهای گذشته قیمت هرکیلو شقه گوسفندی در سطح شهر تهران به بیش از 140 هزار تومان رسیده بود، امروز رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 6 تا 7 هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۵    
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: توانمندی های فراوانی در ایران و عراق به ویژه در استان های مرزی و هم جوار وجود دارد که باید با تسهیل همکاری های بانکی در راستای منافع دو ملت از آن بهره برد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۰    
صبح امروز خبری مبنی بر اقدام جالب یک هنرمند در پارک ملت مشهد در فضای مجازی منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که این جوان خوش ذوق تصمیم گرفت با استفاده از یک نیم تنه بریده شده درخت در پاک ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
در تازه ترین حضور آثار ایرانی در جشنواره های خارجی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره ریدینگ و جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره یوتای آمریکا به آثار ایرانی رسید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
بوکسور معروف رباط کریم با ضربات چاقو یک جوان را به قتل رساند و فرار کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۰    
بازار خودرو همگام با نزولی شدن نرخ ارز، چند هفته ای است که بر مدار ریزش قرار گرفته است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
رییس شورای رقابت اعلام کرد: براساس مصوبه اردیبهشت ماه خودروسازان می توانند حداکثر تا سقف اعلامی نرخ تورم بخشی از سوی بانک مرکزی در سه ماهه سوم امسال افزایش قیمت ها را اعمال کنند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت ضمن برشماری عوامل خطر بروز پوکی استخوان، گفت: دسته ای از پوکی استخوان بر اثر مصرف داروهای درمانی برای سایر بیماری ها به وجود می آید که یکی از آنها ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۵    
عکسی که محمدرضا مالکی با حیوان خانگیش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از احیای 110 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل توسط این بنیاد خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از شرایط جوی بهتر و کاهش آلاینده شهرهای صنعتی و پرجمعیت در روز سه شنبه و اواخر روز چهارشنبه خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۰    
به گزارش پیک نکا،نگرانی هایی که از بالا بودن آمارهای موارد ابتلا و مرگ ناشی از بیماری کووید19 تا سه الی چهار برابر موارد اعلام شده خبر می دهد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۰    
رضا درویش (مدیرعامل سابق سایپا) و ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) 2 گزینه نهایی برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس هستند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
سرپرست تیم تحقیقاتی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از شناسایی ماهیت و ژنتیک دقیق ویروس کووید-19 در ایران و نیز منشا و مبدا ورود این ویروس به ایران خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۵    
عکسی که افسانه بایگان به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۵    
دانشکده بهداشت و موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه راهنمای پاسخ به پرسش (در زمان همه گیری بیماری کووید 19، روش مناسب زایمان در زنان سالم، مبتلا یا مشکوک به این بیماری چیست) را منتشر کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
کامران آزما، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: تعدادی از بهبودیافتگان کرونایی تا مدت ها پس از بهبودی از مشکلات فیزیکی و حرکتی رنج می برند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۵    
هدیه تهرانی، بازیگر سرشناس سینمای ایران که چندی پیش سریال گناهکاران را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش داشت ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۵    
ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری از بین جوانان علاقه مند به حرفه نظامی گری، همرزم می پذیرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
درست مثل رفتن به باشگاه، بدن شما را سرحال می آورد و به شما حسی از نشاط می دهد. تمرینات الهام گرفته شده از یوگا، باعث تقویت عضلات صورت می شود و به شما در جوان نگه داشتن پوست تان کمک می کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
دانشکده بهداشت و موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه راهنمای (پاسخ به پرسش برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، چه مواردی را در منزل رعایت کنیم) را منتشر کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار و عدم پیشرفت مذاکرات درباره بسته کمک مالی جدید کرونایی به پایینترین قیمت یک هفته اخیر نزول کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
طرح مقابله با گسترش کرونا با نام "حاج قاسم سلیمانی" از سوی بسیج جامعه پزشکی ارایه شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۵    
عضو شورای شهر تهران از افزایش 15 تا 20 برابری فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت در هفته های اخیر نسبت به اردیبهشت خبر داد و گفت: کارشناسان معتقدند که آلودگی هوا می تواند یکی از دلایل این موضوع باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۰    
کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت در 6 ماهه نخست سال تلاش زیادی کرد تا توجه مردم را به بازار سرمایه جلب کند، اما به دلیل اختلاف نظری که با مجلس داشت، نتوانست آن طور که باید بازار را مدیریت کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
3 کارگر براثر سقوط بالابر در کارگاه مترو در خیابان شهید نواب صفوی تهران کشته شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۰    
احمد سعادتمند مدعی شده بود که خلیل زاده می خواست قایدی را بفروشد و حالا مدیران استقلال از ترس هواداران هم که شده حداقل یک نیم فصل او را نمی فروشند و فکری می تواند روی او حساب کند تا دوباره شاهد زوج ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۰    
نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد 1160 واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود 15 متر ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۵    
از امروز فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است، این اجبار در تعطیلی یک هفته ای مشاغل این بار هیچ شباهتی به هشدارها و توصیه های 9 ماه گذشته ندارد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۰    
به طور معمول یک تیم مدعی برای قهرمانی نیاز به دو بازیکن در هر پست دارد اما در پرسپولیس بازیکنان برای پست دفاعی به تعداد لازم نیستند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یکی از بیماری هایی که در زمره بیماری های زمینه ای محسوب می شود دیابت است که افراد با وجود رعایت نکات بهداشتی در محافظت از بدن شان در برابر کووید 19در صورتی که علایم مشکوک به کرونا را در بدن خود ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۵    
اسامی منتخبان جدیدترین قرعه کشی سایپا، اعلام و از طریق لینک زیر قابل مشاهده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۰    
داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ، مجری سرشناس برنامه های کودک و نوجوان، تصویر نقاشی شده خود در کنار مادرش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۰    
به گزارش پیک نکا ، داریوش سالاری نوازنده پیشکسوت ساز سنتور که به بیماری دیابت مبتلا بود شامگاه شنبه سوم آبان ماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت. ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۵    
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که کم کردن وزن در برابر ثابت نگه داشتن آن کار دشواری نیست .تقریبا اغلب خانم ها بیشتر از کم کردن وزن، دنبال از دست ندادن تناسب اندام شان هستند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
وزارت خارجه چین امروز دوشنبه از تحریم شرکت بوئینگ و چند شرکت دیگر آمریکایی به دلیل فروش سلاح به تایوان خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
نتایج آزمایش ها درحالی که نشان می دهد پلاسما درمانی خطر مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 را کاهش نمی دهد اما امیدها برای تایید واکسن کرونا تا پایان سال میلادی جاری در حال افزایش است.