پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 11 شهریور 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 شهریور 1399 پول نیوز 2 شهریور 1399 پول نیوز 3 شهریور 1399 پول نیوز 4 شهریور 1399 پول نیوز 5 شهریور 1399 پول نیوز 6 شهریور 1399 پول نیوز 7 شهریور 1399 پول نیوز 8 شهریور 1399 پول نیوز 9 شهریور 1399 پول نیوز 10 شهریور 1399 پول نیوز 11 شهریور 1399 پول نیوز 12 شهریور 1399 پول نیوز 13 شهریور 1399 پول نیوز 14 شهریور 1399 پول نیوز 15 شهریور 1399 پول نیوز 16 شهریور 1399 پول نیوز 17 شهریور 1399 پول نیوز 18 شهریور 1399 پول نیوز 19 شهریور 1399 پول نیوز 20 شهریور 1399 پول نیوز 21 شهریور 1399 پول نیوز 22 شهریور 1399 پول نیوز 23 شهریور 1399 پول نیوز 24 شهریور 1399 پول نیوز 25 شهریور 1399 پول نیوز 26 شهریور 1399 پول نیوز 27 شهریور 1399 پول نیوز 28 شهریور 1399 پول نیوز 29 شهریور 1399 پول نیوز 30 شهریور 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 393 هزار و 425 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 127 نفر در 24 ساعت گذشته ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۸:۲۷    
هیات مدیره شرکت صنایع ماشین های اداری ایران پیشنهاد افزایش سرمایه 15 هزار و 800 میلیارد ریالی را به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۵    
قیمت سکه امامی با 155 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 11 میلیون 241 هزار تومان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۷    
وام کمتر از 16 میلیون تومان؛ بدون ضامن معاون وزیر کار با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت وام مشاغل آسیب دیده از کرونا، گفت: وام کمتر از 16 میلیون تومان بدون ضامن است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۵    
اگرچه در هر گوشه از راهروی طبقه دوم دادگاه خانواده همهمه ای برپا بود، اما صدای مشاجره لفظی میان زوج جوان بیشتر از سایرین به گوش می رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۰    
بانک کارآفرین در راستای ارتقای امنیت کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت بانک، از سامانه تولید رمز یک بارمصرف رونمایی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۵    
وزیر میراث فرهنگی از لغو روادید دو طرفه ایران و روسیه تا پایان ماه جاری خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۰    
نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران خودرو اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۴:۱۲    
پیرس برازنان برای بازی در فیلمی به کارگردانی تیری لوان اعلام آمادگی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۰    
گوشی موبایل ردمی نوت 8 شیائومی به قیمت 4 میلیون و 225 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۷    
وزیر نفت با بیان اینکه صنعت برق عراق با گاز ایران فعال است، ادامه داد: استفاده از گاز ایران برای عراق هم بسیار صرفه اقتصادی دارد، زیرا گاز طبیعی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن همزمان مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه بازسازی واحدهای مسکونی کشور طی یکسال گذشته را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۱    
به گزارش پول نیوز ، هنوز هم شعار در خانه بمانیم به گوش می رسد و زدن ماسک صرفا برای جلوگیری از شیوع کرونا کافی است و از سوی کارشناسان توصیه می شود که از تفریحات غیر ضروری خود بگذریم. ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با صدور بخشنامه تنقیحی دریافت حق بیمه از قراردادهای پیمانکاری، امکان تعیین و اعلام ضرایب حق بیمه مربوط به قراردادهای پیمان در ابتدای انعقاد این قراردادها به کارفرما ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۲    
شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، به همکاری با شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو به عنوان اولین سازنده دستگاه هوشمند تصفیه هوای ژنیک اقدام کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۲    
دانشگاه علمی کاربردی بیمه رازی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در مقاطع و رشته های کاردانی حرفه ای امور بیمه و کاردانی حرفه ای بازاریابی برای ترم مهرماه 99 دانشجو می پذیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
با تشکیل کمیته وام و با حضور مدیر عامل بیمه آسیا، دستورالعمل اجرایی آیین نامه اعطای وام های رفاهی کارکنان بیمه آسیا، اولویت بندی واجدین شرایط و زمان پرداخت وام ها به تصویب رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۰    
جلسه بررسی مسائل مربوط به تامین کالا های اساسی و دارو پیش از ظهر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۱    
فاز یک بزرگترین پروژه پتروشیمی کشور از لحاظ حجم تولید به دستور رئیس جمهور و با مشارکت سندیکایی بانک صنعت و معدن و بانک توسعه صادرات ایران و فایناس دو میلیارد یورویی خارجی به بهره برداری رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۷    
تفاهم نامه زیست محیطی و بیمه ای با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و رئیس کل بیمه مرکزی با محوریت پوشش ریسک های زیست محیطی به امضا رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۵    
به گزارش پول نیوز ، سخنگوی صنعت برق درباره زمان اجرا شدن طرح برق رایگان گفت: رایگان شدن برق مشترکان کم مصرف تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۲    
فیلم کوتاه تردید به کارگردانی علی تصدیقی و به تهیه کنندگی فرهاد قدیمی به چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم بالی راه یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۱    
بانک مرکزی ضوابط صدور کیف الکترونیک پول را تحت عنوان ضوابط فعالیت مؤسسات اعتباری و راهبران کیف الکترونیک پول در نظام پرداخت کشور را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۵    
سیاست گذاری ها در حوزه مسکن؛ به افزایش قیمت های بازار مسکن دامن زده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۷    
مهم ترین سوال جامعه در قبال عرضه پالایش یکم، این است که این سهام را چه زمان و چطور خریداری کنیم که سود بیشتری نصیبمان شود؟
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۷:۱۱    
سازمان جنگلداری آمریکا که بخشی از وزارت کشاورزی این کشور است و مسئولیت نگهداری و اداره 192 میلیون جریب از جنگلها و مراتع ملی آمریکا را برعهده دارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۶:۱۱    
در حالی که کرونا روز به روز افراد بیشتری را در جهان مبتلا کرده و به تعداد قربانیان آن هم افزوده می شود اما به نظر می رسد گرسنگی ناشی از بحران پیش آمده بسیار جدی تر از خود این ویروس است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۵    
قاعده ای جدید در بورس تحت عنوان بورس هوشمند و حمایت هوشمند در حال شکل گیری است. قاعده ای که جزئیات آن از زمان اعلام تا اجرا برای سرمایه گذاران در ابهام قرار دارد و بدون توضیح تنها نام گذاری شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۴:۵۰    
پنجمین اقتصاد بزرگ جهان یعنی هند به علت بحران کرونا وارد رکود عمیقی شده است؛ چرا که تولید ناخالص داخلی این کشور از آوریل تا ژوئن به میزان بی سابقه 23.9 درصد کاهش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۴:۱۷    
به نظر می رسد که خودروی جدید روسی از برند یوآز با نام پاتریوت قرار است در آینده راهی بازار ایران شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۳:۱۱    
روند معاملات بورس روز گذشته و در اولین روز پس از تعطیلی چند روزه چیزی نبود که سهامداران انتظار آن را داشتند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۰:۵۰    
شرکت ملی نفت لیبی پس از ابتلای یکی از کارکنان میدان نفتی شراره به ویروس کرونا اعلام کرد بزرگترین میدان نفتی لیبی بسته شده و کارکنان آن تخلیه خواهند شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۰:۱۱    
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز طبق قراردادی با اتحادیه هواپیمایی کشور و با هدف بهبود تاثیرات همه گیری ویروس کرونا، دستمزد کارکنان خود را به شدت پایین می آورد تا مجبور نباشد آنها را اخراج کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۱    
اپل قصد دارد ماه آینده چهار مدل جدید آیفون که مجهز به فناوری اتصال بی سیم 5G بوده و طراحی متفاوت دارند و صفحه نمایش آنها در اندازه های متنوع است را عرضه کند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۵    
با این وجود ما تا زمانی که سرویس های اصلی و بومی خود و به بیان دیگر سرویس های شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نکنیم نمی توانیم در زمینه حکمرانی در فضای مجازی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۷    
بانک مرکزی اندونزی و وزارت دارایی ژاپن تعدادی از بانک های خود را به عنوان معامله کنندگان بین ارزی معرفی کرده اند تا استفاده از روپیه و ین را برای تجارت دو جانبه و سرمایه گذاری تشویق کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۰    
یک مقام مسئول کارگری می گوید وام مسکن به کار کارگران نمی آید و آنها با حقوق حداقلی و دریافتی اندکی که دارند 200 سال باید کار کنند تا صاحب یک خانه شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۵    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت این کشور 420 هزار بشکه در روز در ماه ژوئن افزایش یافته و به 10.436 میلیون بشکه در روز رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۷    
تیم سئو کار ما با داشتن کارشناسان زبده در زمینه سئو و کسب رتبه یک گوگل با ارائه بهترین خدمات در خدمت شماست ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۶    
معاون رئیس بانک مرکزی آمریکا از تصویب یک چارچوب جدید برای سیاست پولی این کشور به اتفاق آرا خبر داد و آن را "یک نقطه عطف مهم" و تحولی حیاتی خواند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۲    
چالش اصلی در این مالیات، این است که گفته می شود به دلیل بالا بودن نرخ تورم، نرخ بهره حقیقی اقتصاد در حال حاضر منفی است و کسی که هم اکنون سپرده گذاری می کند در حال ضرر است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
آلمان، ایتالیا و اسپانیا در بحبوحه کاهش قیمتهای مصرف کننده در منطقه یورو، نرخ تورم منفی را در ماه اوت گزارش داده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۷    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: وقتی گفته می شود قانون عملیات بانکداری بدون ربا اجرا می شود این بدین معنا نیست که تمام شئونات اقتصادی در قالب اقتصاد اسلامی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۲    
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور تا پایان هفته در بیشتر نقاط کشور رگبار باران پیش بینی می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
مدیر پروژه خودروی پژو 207 پانوراما، با اشاره به این که در حال حاضر این محصول در حال تجاری سازی است، گفت: تاکنون 700 دستگاه خودروی پژو 207 هاچ بک پانوراما تولید شده و به زودی به بازار عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
از ابتدای شیوع کرونا در کشور (یکم اسفند 98) تا به امروز، رکورد جدیدی در مسافرت های کشور ثبت شد و از بامداد چهارشنبه گذشته تا بامداد روز یکشنبه (9 شهریور) در چهار محور پرتردد منتهی به مازندران، گیلان ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اگر نقدینگی به سایر بازارها وارد شود موجب تخریب وضعیت اقتصادی کشور می شود، عنوان کرد: به دلیل اینکه هیچ گونه فضایی برای انتقال این حجم از نقدینگی وجود ندارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۷    
بیشتر شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزش کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۲    
حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، سید نبی هاشمی کروئی را به سمت مدیر امور حقوقی بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید پول هایی که وارد بازار بورس می شود، برای حمایت از تولید یا تأمین نقدینگی جاری شرکت ها صرف شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۱    
به مناسبت هفته دولت و با پرداخت تسهیلاتی افزون بر 164 میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی، 5 طرح تولیدی در استان های کرمانشاه و همدان به بهره برداری رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مدیران و روسای آموزش و پرورش بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام ، هم به ملت های عرب و کشورهای منطقه و هم به فلسطین خیانت کرد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۷    
منصور محبی پورکانی ، مجری طرح جامع آب شرکت ملی صنایع مس ایران، با بیان اینکه طرح جامع آب به عنوان متولی تأمین آب برای بخش های مختلف شرکت مس ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با افتتاح 11 طرح عمرانی و زیر بنایی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور بیش هزار فرصت شغلی در این منطقه ایجاد می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۲    
توسعه شناخت مدیران و کارکنان بانک از قوانین و مقررات همسو باسیاست ارتقای شفافیت و سلامت سازمانی در بخش تعاون کشور در مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون اجرایی شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۶    
به گفته مدیر فنی طرح سهام عدالت، فروش بدون اجازه سهامدار انجام نمی شود و سهامداران در صورت هر گونه سوال و یا ابهامی می توانند به بانک عامل و یا کارگزار خود مراجعه کنند و از جزییات فروش سهام خود مطلع ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۶    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی هم اکنون در حال بازدید از پروژه های عمرانی و زیر بنایی کیش از جمله باند جنوبی و ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۰    
کافه بازار به عنوان بزرگترین مرجع دانلود و نصب برنامه های اندرویدی سالانه گزارشی از نصب اپلیکیشن های موبایلی ایرانی ارایه می کند که بر اساس آن همراه بام با کسب امتیاز 4 ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۱    
یکی از اقدامات ارزشمند بانک صادرات ایران، داشتن شعب خارجی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۱    
گروه هدف این تفاهمنامه، قشر خاصی هستند و نوع تعامل، نحوه ارائه خدمات و زمان دریافت خدمات در افزایش رضایت آنان، بسیار تاثیرگذار است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تکانه های اقتصادی چون تحریم یا تنگناهای کرونایی آهنگ توسعه کشور را کند کرده و به اقتصاد خانوار و معیشت و رفاه مردم ضربه بزند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۲    
خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با پول نیوز درباره طرح ها و برنامه های گردشگری کیش در هفته دولت عنوان کرد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۵    
مرکز نوآوری کیش با محوریت شهر هوشمند، توسعه اقتصاد دانش بنیان و اکوسیستم نوآوری، استارت آپی، اقتصاد دریا، محیط زیست دریا و گردشگری دریایی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۰    
کارگزاری ها در پیامی ساعت خرید عرضه اولیه نماد بپیوند در امروز، سه شنبه 11 شهریور ماه را اعلام کردند. بر این اساس از ساعت 13 امروز ثبت سفارش خرید این نماد آغاز خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک صادرات ایران، روند مطلوبی را در اصلاح ترازنامه خود دارد و با توجه به خروج آن از زیان دهی، امیدواریم این روند ادامه یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۶    
در این گزارش نرخ جدیدترین و ارزان ترین لوازم خانگی را گردآوری کرده ایم.