چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 29 شهریور 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 شهریور 1399 پول نیوز 2 شهریور 1399 پول نیوز 3 شهریور 1399 پول نیوز 4 شهریور 1399 پول نیوز 5 شهریور 1399 پول نیوز 6 شهریور 1399 پول نیوز 7 شهریور 1399 پول نیوز 8 شهریور 1399 پول نیوز 9 شهریور 1399 پول نیوز 10 شهریور 1399 پول نیوز 11 شهریور 1399 پول نیوز 12 شهریور 1399 پول نیوز 13 شهریور 1399 پول نیوز 14 شهریور 1399 پول نیوز 15 شهریور 1399 پول نیوز 16 شهریور 1399 پول نیوز 17 شهریور 1399 پول نیوز 18 شهریور 1399 پول نیوز 19 شهریور 1399 پول نیوز 20 شهریور 1399 پول نیوز 21 شهریور 1399 پول نیوز 22 شهریور 1399 پول نیوز 23 شهریور 1399 پول نیوز 24 شهریور 1399 پول نیوز 25 شهریور 1399 پول نیوز 26 شهریور 1399 پول نیوز 27 شهریور 1399 پول نیوز 28 شهریور 1399 پول نیوز 29 شهریور 1399 پول نیوز 30 شهریور 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۱    
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۷    
شاخص کل بورس علیرغم روند منفی که در کل هقته در پیش گرفته بود، در ادامه معاملات امروز روند صعودی به خود گرفت و وارد کانال یک میلیون و 611 واحدی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۱    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با انتقاد از سیاست گذاری های گردشگری و بی توجهی به وضعیت وخیم این صنعت در ایران، گفت: نصف سال گذشت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای با هشدار نسبت به تندبادهای لحظه ای در 5 استان و مخاطرات آن از کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در این استان ها خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
رییس اداره کل نظارت و ارزیابی اعتباری بانک مسکن، توسعه ساخت و سازهای با کیفیت در شهرهای کشور از طریق حمایت تسهیلاتی از سازندگان حرفه ای را یکی از مهم ترین اهداف اعتبارسنجی این بانک برای پرداخت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۶    
زندگی در آمریکا سخت تر خواهد شد چون شهروندان عادی فرصت های کمتری برای بهبود اقتصادی خواهند داشت. نبود اطمینان جهانی به دلار آمریکا قدرت خرید آمریکایی ها را پایین آورده و استاندارد زندگی آنها را کاهش ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۱    
خطوط هوایی رایان ایر اعلام کرد که مجبور است ظرفیت پروازهای خود را در ماه اکتبر 20 درصد دیگر کاهش دهد و ممکن است مجبور باشد که این کار را برای بقیه زمستان نیز انجام دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۶:۵۲    
شرکت فناوری اپل از همکاری خود با دولت سنگاپور در زمینه ارتقای سلامت مردم این کشور با استفاده از برنامه ای موسوم به "لومی هلث" خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۵:۱۰    
بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی روسیه، ذخایر طلا و ارزهای خارجی این کشور به بالاترین میزان خود نزدیک شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۴:۳۱    
وزارت تجارت آمریکا اعلام کرد با فشار پاندمی کرونا بر صادرات آمریکا در 3ماهه دوم امسال، کسری حساب بین المللی این کشور به شدت افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۷    
شرکت کارخانجات نساجی بروجرد با نماد معاملاتی "نبروج" در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران به عنوان دویست و چهل و نهمین نماد معاملاتی درج شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۲    
پول نیوز - در این گزارش نگاهی داریم به عکس های منتخب هفته از جهان.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۷    
حدود 5 ماه از آزادسازی سهام عدالت می گذرد و تاکنون حدود 2.5 میلیون نفر از دارندگان سهام که مدیریت مستقیم سهام عدالت خود را انتخاب کرده اند، نسبت به فروش بخشی از آن اقدام کرده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۵    
در روزهای اخیر پیامدهای نسخه کمک مالی دولت به بورس از طریق اختصاص یک درصد ورودی صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سپرده گذاری، به یکی از بحث های داغ تحلیلگران اقتصاد ایران بدل شده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مدیر عامل کارگزاری آگاه با اشاره به این که پول سهام عدالت فروخته شده به صورت روتین واریز می شود و نزد کارگزاری باقی نمی ماند، عنوان کرد: امروز پول حاصل از فروش سهام در روز 24 شهریور ماه واریز شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۰    
در ستون شماره گذشته عرضه اولیه مطرح شد که نمادهای صبا تامین، شستا و غگیلا جزو سه عرضه اولیه امسال بودند که کمترین خریدار را داشتند. اما همزمان شاهد روندی صعودی در خریداران این عرضه های اولیه بودیم ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۶    
11 شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان های یزد، بوشهر، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه ، مرکزی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و زنجان در بورس تهران درج شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۱    
سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، فردا عرضه اولیه خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۵۵    
اتحادیه اروپا طی چهار سال آینده قوانین جدیدی برای تسریع و ارزان تر کردن پرداخت های بین مرزی از طریق استفاده از بلاک چین و سرمایه های ارز مجازی معرفی می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۶    
رئیس جمهور ترکمنستان امروز طی گفت و گویی تلفنی با رئیس جمهور پاکستان ابراز امیدواری کرد که ساخت خط لوله انتقال گاز ترکمنستان به افغانستان، پاکستان و هند هر چه زودتر آغاز شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۱    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صنعت و معدن اظهار داشت: بانک صنعت و معدن از نظر اصول و خدمات بانکداری باید بانکی مدرن و پیشرو باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی صنعت برق از افزایش معاملات برق در بورس و قراردادهای دوطرفه در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از وسپهر با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در محل ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۰    
مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در حاشیه برگزاری مجمع فصلی منطقه سه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی منطقه سه دیدار کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۰    
قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات گفت: ارزش ذاتی سهم شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات بیش از 16 هزار ریال و قیمت عرضه اولیه آن بسیار پایین تر از ارزش واقعی است و این موضوع نویدبخش سودآوری مناسبی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۲۲    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که کسری حساب جاری این کشور در سه ماهه دوم سال 2020 به طور گسترده ای افزایش یافته چرا که شیوع ویروس کرونا صادرات ایالات متحده را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۶    
استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی و ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۲۲    
گفته می شود پروژه "آرکتیک ال ان جی2 (گاز طبیعی مایع)" روسیه قرار است تمام بودجه برنامه ریزی شده خارجی خود را به مبلغ حدود 9.5 میلیارد دلار از سرمایه گذاران بین المللی دریافت کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۲۲    
طبق گفته بانک سرمایه گذاری یو بی اس سوئیس، قیمت طلا که حدود 30 درصد در سال جاری میلادی افزایش یافته احتمالاً بیش از این بالا می رود و در بحبوحه ادامه بی ثباتی های جهانی در همان سطح بالا باقی می ماند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۴:۱۰    
تعداد چاه های نفت آمریکا یک حلقه کاهش یافته و به 179 رسیده است. تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا در حال حاضر 613 حلقه نسبت به سال گذشته در این زمان پایین تر است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۳:۴۰    
طی یک هفته گذشته (نوزدهم تا بیست و ششم شهریور ماه) بازدهی همه بازار های مالی مثبت شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۱:۱۶    
بانک سرمایه گذاری گلدمن ساچز قیمت نفت خام برنت را در پایان سال جاری میلادی 49 دلار و تا سه ماهه سوم 2021 ، 65 دلار در هر بشکه پیش بینی کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۱    
سرمایه بانک های دولتی از 20 هزار میلیارد تومان در سال 98 به 82 هزار میلیارد تومان در سال 99 افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۱    
تفاهم نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده که به منظور توانمندسازی زنان روستایی و عشایری بر اساس زنجیره ارزش گیاهان دارویی و آموزش و ترویج مصرف محصول سالم و ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تصویب نرخ 14500 تومانی برای هر کیلو تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در بازار تا دو روز آینده به میزان مصوب می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۱    
امروز بازار سهام در ابتدای شروع معاملات به دلیل فشار عرضه روندی منفی داشت، ولی با ادامه معاملات تقاضا از عرضه پیشی گرفت و روند بازار مثبت شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۲    
مدیر پروژه خودروی رانا پلاس گفت: تمامی قطعات این خودرو تولید داخل است و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه خودروی رانا پلاس تولید شده که از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی، نقدینگی سرگردان را عامل اصلی بی ثباتی بازار مسکن دانست و گفت: حجم نقدینگی لجام گسیخته موجود در کشور این بلا را بر سر بازار مسکن آورده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۱    
فروش بنزین در هند در نیمه اول ماه سپتامبر تا 544 هزار بشکه در روز افزایش یافت که 2 درصد از 532 هزار بشکه در روز فروخته شده در سال گذشته و 7 درصد از 507 هزار بشکه در روز نیمه اول ماه اوت بیشتر بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۱    
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در پنج ماه نخست امسال از بین 38 محصول مهم صنعتی و معدنی، تولید 22 کالا با رشد تولید و 16 محصول با کاهش تولید همراه بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۰    
دو کارشناس بورس از روند هفته گذشته بورس گفتند و پیش بینی خود را بر روند افزایشی شاخص بورس در هفته پیش رو بیان کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل پتروشیمی اروند از برنامه این شرکت برای ورود به بازار سرمایه خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۶    
در هفته قبل شاخص کل 5/ 9 درصد رشد کرد، اما شاخص هموزن در این دوره کمتر از یک درصد رشد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۶    
سرمایه گذاران دیروز، جمعه در آخرین معاملات هفتگی بازار سهام آمریکا به فروش سهام تکنولوژی ادامه دادند تا شاخص های وال استریت سومین افت هفتگی متوالی خود را ثبت کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۰    
افزایش مصرف سوخت و فعالیتهای پالایشگاهی و همچنین قیمت نفت بستگی دارد به در دسترس قرار گرفتن زودهنگام یک واکسن موثر برای بیماری کووید 19 ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۲    
در ادمه روند معاملات امروز بازار سهام نماد های پالایشی که به دلیل بررسی و اصلاح قیمت خوراک متوقف شده بودند بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت با 15 سنت معادل 0.35 درصد کاهش به 43 دلار و 15 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
در 17 شهریورماه 99 بود که معاملات نماد شستا متوقف شده بود، در همین رابطه مدیریت نظارت بر ناشران از بازگشایی شستا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
معاون امور صنایع وزارت صمت تاکید کرد: علت این که وزارت صمت تاکید بر عرضه محصولات در بورس کالا را دارد این است که شرکت های تولیدکننده فولاد از مزایای بورس استفاده کنند و در همین راستا باید کل تولید ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
ارزش کل معاملات خرد 14 هزار و 370 میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 20 درصد یعنی دو هزار و 810 میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
بازار سرمایه امروز با ریزش کار خود را آغاز کرده، اما در میانه توانست رشد خوبی را تجربه کند، ولی در پایان باز هم ریزشی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۱    
صندوق ضمانت صادرات ایران از افزایش حمایت های صادراتی امسال نسبت به سال گذشته و همتراز شدن خدمات با استانداردهای جهانی خبر داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
مظفری درباره حضور چینی ها در کیش گفت: اینکه گفته می شود کیش را قرار است به چینی ها بدهند صحیح نیست و یک خبر دورغ و ساختگی است که توسط یک سایت معاند خارج از کشور دو سال پیش به دروغ اعلام شده بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
رییس جمهوری با تاکید بر لزوم تشدید مراقبت ها در فصل پاییز گفت: دوگانه انگاری های نادرست دوران کرونا باید کنار گذاشته شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۰    
بانک سینا در راستای توانمندسازی محرومین جامعه با محوریت اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اولویت زنان سرپرست خانوار، وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی پرداخت می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا کمپینی برای تشویق شرکت های خصوصی آمریکا به فعالیت در سورینام و گویان به راه انداخته است که به تازگی به خاطر ثروت نفتی خود مشهور شده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۱    
منابع خبری در آمریکا از درگذشت یکی از قضات عالی ترین مرجع قضایی این کشور خبر دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۱    
قیمت جهانی کنجاله سویا حتی با در نظر گرفتن دلار 27 هزار تومانی در بازار آزاد، نصف بازار ایران است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۵    
چک های واگذاری در پنج ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 در موسسه اعتباری ملل رشد 47 درصدی را نشان می دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶    
در مجمع عمومی فوق العاده بانک کارآفرین، افزایش سرمایه این بانک از 8500 میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال به تصویب سهامداران رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق این دبیرخانه را منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶    
بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز شنبه 29 شهریور ماه میزبان عرضه 83 هزار و 356 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات و روغن پایه است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۰    
مدیر مرکز آموزش و پژوهش گفت: دستاوردهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش حکایت از رضایت مطلوب مشتریان از کیفیت خدمات متنوع در بانک توسعه تعاون دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش های 5 روزه باران طی امروز در برخی استان ها نسبت به مخاطره افزایش ارتفاع امواج در خلیج فارس هشدار داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۲    
یک کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: سرمایه گذاران حقیقی باید به جای تمرکز بر صف خرید یا فروش، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و یا لیست بودن سهم یک شرکت در صندوق های دولتی دارا یکم، دوم ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۱    
امکان پرداخت اینترنتی از طریق شناسه واریز در سایت تخصصی عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین فراهم گردیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به "افزایش 4 تا 5 برابری قیمت کود شیمایی" گفت: دولت با طرح افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مخالف است ولی مجلس طرحی برای افزایش این قیمت در دست تصویب دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۲    
آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روزهای غرور آفرین حراست از مرزهای میهن اسلامی را به ساکنان و گردشگران عزیز جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۵    
پرویز مقدسی نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد در سفر به استان قزوین، با مدیریت و معاونان بانک صادرات استان دیدار و از شعبه بیمه سرمد در شهر قزوین بازدید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۰    
شاخص کل بورس تهران با ریزش 4 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 699 هزار واحد ایستاد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۵    
مطابق اظهارات وزیر نفت سوریه، بحران بنزین این کشور که ناشی از تحریم های اقتصادی آمریکا و نیز تعمیر پالایشگاه بانیاس است تا پایان ماه جاری پایان می یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۶    
قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: فروش بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات قطعاً بر صورت های مالی بانک صادرات ایران تاثیر مثبت خواهد داشت و در دفاتر بانک منعکس می شود در عین ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۷    
با توسعه رویه های صادراتی در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در سال 98، حدود 100 میلیون دلار از محل صادرات شرکت صنایع شیر ایران وارد کشور شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: 21 روستای همدان با جاذبه های منحصر به فرد، هدف گردشگری سبز همدان محسوب می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۲    
سامانه هوشمند فرابانک ملت اعطای تسهیلات آسان و با کمترین مراجعه به شعبه را امکان پذیر کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۱    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 0.33 درصد رشد به 1950 دلار و 86 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۱    
یکی از بزرگترین سامانه های پخش و توزیع هوشمند مرسولات تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای شرکت بیمه سامان قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰    
مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: عناوین شغلی بیمه شدگان این سازمان به روز رسانی شده و در سایت این سازمان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۵    
سازمان منطقه آزاد کیش و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، افزایش تعاملات علمی بین المللی با دیگر کشورها را در دستور کار قرار می دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۱    
آقا بزرگی گفت: انتظار ندارم که در 6 ماه دوم سال 99 شاهد رشد بازار سرمایه به مانند شش ماهه نخست سال باشیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۰    
هالک بانک ترکیه خواستار مختومه شدن کیفرخواست آمریکا شد. آمریکا ادعا می کند این بانک دولتی ترکیه به ایران در دور زدن تحریم های آمریکا کمک کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۱    
کارشناس انرژی گفت: طی سال های گذشته با افزایش فناوری قیمت تولید انرژی های تجدیدپذیر کاهش محسوسی داشته و بنا به آمار های موجود هزینه آن طی 10 سال گذشته کاهش 90 درصدی داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۵    
معاملات امروز بازار سرمایه که در آغاز با ریزش شاخص آغاز شد، دوباره به مسیر صعود بازگشت و سبزپوش شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۲    
صادرات کالاهای تولیدی منطقه آزاد کیش در 5 ماهه نخست سال جاری به میزان 43 میلیون و 500 هزار دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته که 34 میلیون و 800 هزار دلار بوده ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۰    
لیر ترکیه کماکان نسبت به ابتدای سال در موقعیتی ضعیف قرار دارد و تنها طی هشت ماه، 25 درصد ارزش خود در برابر دلار را از دست داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۲    
پرداخت الکترونیک سامان کیش مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۰    
شستا از فروش بیش از 1.3 میلیارد سهم بانک ملت و خرید بیش از 419.9 میلیون سهم تاپیکو خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۱    
تعداد 2 میلیون سهم شرکت صنعتی و معدنی ستبران فردا (یک شنبه) در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران در تابلوی رشد عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۱    
اردشیر سعدمحمدی با بیان این که ارزش مس در بازار از 70 هزار میلیارد تومان در اسفند 98 به 340 هزار میلیارد تومان در حال حاضر رسیده و تقریباً پنج برابر شده است گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۰    
گردهمایی مدیرعامل و اعضای سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه به همت معاون توسعه بازار و شبکه فروش و با حضور معاونت های اقتصادی و پشتیبانی ، معاونت بیمه های اشخاص، رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۷    
معاون فنی بیمه های غیر زندگی شرکت بیمه سرمد جزئیات بیمه نامه های کرونا و کرونا پلاس این شرکت را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۷:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 144 نفر طی شبانه روز گذشته خبر داد.