شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 31 شهریور 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 شهریور 1399 پول نیوز 2 شهریور 1399 پول نیوز 3 شهریور 1399 پول نیوز 4 شهریور 1399 پول نیوز 5 شهریور 1399 پول نیوز 6 شهریور 1399 پول نیوز 7 شهریور 1399 پول نیوز 8 شهریور 1399 پول نیوز 9 شهریور 1399 پول نیوز 10 شهریور 1399 پول نیوز 11 شهریور 1399 پول نیوز 12 شهریور 1399 پول نیوز 13 شهریور 1399 پول نیوز 14 شهریور 1399 پول نیوز 15 شهریور 1399 پول نیوز 16 شهریور 1399 پول نیوز 17 شهریور 1399 پول نیوز 18 شهریور 1399 پول نیوز 19 شهریور 1399 پول نیوز 20 شهریور 1399 پول نیوز 21 شهریور 1399 پول نیوز 22 شهریور 1399 پول نیوز 23 شهریور 1399 پول نیوز 24 شهریور 1399 پول نیوز 25 شهریور 1399 پول نیوز 26 شهریور 1399 پول نیوز 27 شهریور 1399 پول نیوز 28 شهریور 1399 پول نیوز 29 شهریور 1399 پول نیوز 30 شهریور 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۲    
مدیرمالی و اقتصادی شرکت پالایش نفت تهران از افزایش سرمایه بیش از 1200 برابری این شرکت برای ذی نفعان خود طی 6 سال اخیر خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
شیوع ویروس کرونا تقریباً همه بخش های صنعت خرده فروشی در آمریکا از جمله بخش تولید کالاهای ورزشی و باشگاه های زنجیره ای بدن سازی را ویران کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۶    
قیمت سهام بانک انگلیسی "اچ اس بی سی" در بازار بورس هنگ کنگ به دلیل اتهامات مربوط به پولشویی به پایین ترین سطح خود از سال 1995 رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۱    
بانک مرکزی چین طی هفته گذشته مبلغ خالص 210 میلیارد یوان (حدود 31.1 میلیارد دلار آمریکا) را از طریق عملیات بازار آزاد وارد سیستم بانکی این کشور کرد تا نقدینگی را در سطح معقولی حفظ کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۶    
محدودیت های اعمال شده از سوی دولت ترامپ برای استفاده از شبکه اجتماعی چینی "وی چت" در آمریکا توسط یک قاضی این کشور متوقف شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۲    
در شرایطی که تورم روز به روز ارزش پول را کاهش می دهد، آگاهی مردم نسبت به ضرورت سرمایه گذاری بیشتر از قبل شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۷    
عضو شورای عالی نظام پزشکی، با اشاره به اینکه کادر درمان در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارد، گفت: تا کنون هیچ سازوکاری از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
قیمت روز خودرو های سایپا 1 مهر 99 را در جدول زیر ببینید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
محققان دانشگاه هیروشیمای ژاپن نشان داده اند که یک طول موج نور فرابنفش ایمن برای استفاده در پیرامون انسان ها قادر به نابودی ویروسی است که موجب کووید-19 می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
اغلب شاخص های سهام آسیا اقیانوسیه به دنبال سقوط سنگین سهام بانک های اچ اس بی سی و استاندارد چارترد در لیست سهام هنگ کنگ، امروز در شروع معاملات هفتگی بازارها افت کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
اتحادیه اروپا در تلاش برای اجبار شرکت های فناوری به رعایت از قوانینش، احتمالاً اقداماتی مشابه آنچه آمریکا برای تیک تاک در پیش گرفته، اتخاذ می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
دویچه بانک پیش بینی خود از تولید ناخالص داخلی جهان را افزایش داد و انتظار دارد تولید 3.9 درصد در سال جاری میلادی کاهش یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: یک جزیره جدید در کنار جزیره کیش در حال ساخت است که برای نخستین بار است در کشور ساخت یک جزیره مصنوعی اتفاق می افتد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۲    
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک پشتیبان تولید در بخش کشاورزی است و با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارد از کارآفرینان این بخش حمایت می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
برخی از شرکت های انگلیسی که به اشتباه کمک کرونایی دولت را دریافت کرده بودند و یا به آن احتیاج نداشتند، به طور داوطلبانه در مجموع بیش از 215 میلیون پوند را به دولت پس دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
افزایش هزینه تولید و کاهش میزان بازدهی سرمایه در چین، به ویژه طی سالیان اخیر منجر به توجه هر چه بیشتر دولتمردان این کشور به مساله نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 به تصویب رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۰    
نرخ تورم بزرگ ترین اقتصاد اروپایی یعنی آلمان در 12ماه منتهی به آگوست با 0.1درصد کاهش نسبت به مدت مشابه ماه قبل به منفی 0.1درصد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۶    
نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران عصر دوشنبه 31 شهریور بارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، باحضور معاون وزیر اقتصاد، رییس کل بیمه مرکزی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۶    
سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه گروه مپنا از محل سود انباشته موافقت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی از شناسایی و معرفی 109 هزار واحدمسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی به منظور اخذ مالیات، خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۶    
آمریکا در تصمیمی جدید وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع ایران، سازمان انرژی اتمی ، شرکت ماموت، گروه صنعتی شهید همت و 27 شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با برنامه هسته ای را تحریم کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۷    
طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۷    
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران از آغاز معاملات کشمش در بورس کالا در قالب ابزار گواهی سپرده کالایی از روز شنبه 5 مهر ماه سال جاری خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۰    
یک تحلیلگر بازار های مالی با بیان اینکه سرمایه گذاران هم باید به این باور برسند که بر حسب تحلیل و پارامتر های بنیادی سهم را انتخاب کنند، گفت: اصلاح بازار سهام تمام شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۴:۲۲    
چین باوجود نقش مهم در تأمین بازار مصرف سوریه، هنوز در عرصه بازسازی این کشور ورود جدی نداشته است. ورود دومین قدرت اقتصادی جهان به روند بازسازی سوریه، می تواند سرعت قابل توجهی به این موضوع دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۳:۲۵    
بر اساس اطلاعات جدید کره شمالی توانسته با استفاده از شرکت های ساختگی از بانک های آمریکایی برای دور زدن تحریم های واشنگتن استفاده کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: هیچ گونه کمبودی برای تأمین کود کشاورزان کشور وجود ندارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۱۶    
بانک بارکلیز پیش بینی خود از قیمت نفت برنت و WTI در سال 2020 را 2 دلار افزایش داد و به ترتیب 43 و 39 دلار در هر بشکه اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۱    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران از افزایش 30 درصدی تولید پسته نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: قیمت آجیل در سقف قرار داشته و وقتی عرضه و تقاضا متناسب شود، بازار متعادل خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۵    
گرم کردن غذایی که از وعده های قبلی باقی مانده است اصول دارد. برخی از مواد غذایی با حرارت دوباره تبدیل به سمی خطرناک برای بدن می شوند پس با شناخت این مواد غذایی نکات تغذیه سالم را به کار گیرید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۰    
معاون سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تأمین سرمایه امید، به افرادی که ریسک پذیری کمتری دارند پیشنهاد کرد صندوق های سهام، مختلط و با درآمد ثابت را مدنظر قرار دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۷    
حدود 5.2 درصد کل جمعیت خلبان های شرکتهای هواپیمایی امریکن و دلتا را زنان تشکیل می دهند. این دو شرکت در کل 27800 خلبان دارند و قصد دارند 3645 خلبان را اخراج کنند. 6 ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با اشاره به پروژه ارتقای موتور XU گفت: تا اواخر مهر ماه ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر نفت گفت: برای صدمین بار شایعه های مربوط به افزایش قیمت گازوئیل را تکذیب می کنیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۵    
نیمی از اقتصاد جهان در اختیار 10 کشور است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۵    
در 5 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 3 هزار متر حفاری در معدن طلای هیرد صورت گرفته، این در حالیست که این رقم در مدت مشابه سال گذشته تنها 962 متر بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۷    
هیات دولت با فروش حداکثر تا 18 هزار میلیارد تومانی سهام برای متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران و افزایش سهام چهار پالایشگاه حاضر در دومین ETF از 20 به 30 درصد موافقت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 3 سنت کاهش به 43 دلار و 12 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۰    
ساخت شهر جنگلی یکی از مدرن ترین راهکارهای مبارزه با آلودگی هوا است و با توجه به روند گرم شدن کره زمین، در آینده ای نزدیک در دیگر شهرهای بزرگ جهان نیز اجرا خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازاربیش از 2٫5 درصد افت داشت و به یک میلیون و 605 هزار واحد رسید. جو هیجانی بازار صف های فروش زیادی برای سهم های شاخص ساز ایجاد کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: جو روانی که در فضای رسانه ای کشور حاکم است یکی از دلایل اصلی افت شاخص بورس بود اما فردا برای بازار سرمایه ایران روز خوبی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در بازار سرمایه صبوری و مطالعه نقش کلیدی در موفقیت دارد، گفت: سهامداران حقیقی باید در نظر داشته باشند بازار سرمایه جایی است که پول از جیب سهامداران عجول به ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
تاریخ انقضای کارت های هدیه بانک قرض الحسنه مهر ایران که قبل از تاریخ 1398/9/25 صادر شده اند تا تاریخ 1401/9/25 تمدید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول 24 ساعت گذشته 177 نفر بر اثر کرونا جان باختند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
معاون ارزی بانک مرکزی از فعالیت های موثر بانک ملی ایران در کنترل و تنظیم بازار ارز تقدیر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا که پیش از این کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تا 31 شهریور ماه تمدید کرده بود کم کم روبه پایان است و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: واکسن آنفلوانزا به میزان مورد نیاز افراد پر خطر و کادر بهداشتی و درمانی وارد کشور شده و طی یکی دو روز آینده از طریق شبکه بهداشتی بین این گروهها توزیع می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، قرارداد بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان را با هدف افزایش خدمت رسانی به جامعه هدف و هم زمان با آغاز فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح جزیره کیش از سوی شورای سلامت کیش ابلاغ شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
یادداشت اختصاصی- مهسا اخلاقی - ما کوچه های شهرمان را به نام آنها کردیم تا هر زمان نشانیِ جایی را دادیم، یادمان باشد اگر با آرامش به مقصد رسیدیم از سایه ایثار این شهیدان بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: در راستای حمایت از بنگاه های تولیدی صادرات محور، طرح توسعه تولید و بسته بندی محصولات لبنی شرکت کاله تحت عنوان شرکت سولیکو در شعبه ساری بانک توسعه ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل شرکت بیمه میهن با صدور احکامی، مشاور عالی مدیرعامل و مدیران واحد مدیریت ریسک و شعب مشهد و بجنورد را منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
نرخ تورم سومین اقتصاد بزرگ جهان به 0.2 درصد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
سهم بانک کشاورزی در تامین مالی وجوه خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته 5 برابر بوده است
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
شاخص کل بورس لحظاتی قبل با کاهش 52 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 599 هزار واحد سقوط کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
احمد فاضلی، معاون مالی بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران نه تنها در صورت های مالی میان دوره ای و سالانه مربوط به سال 99 زیان انباشته ندارد، بلکه سود قابل توجهی شناسایی می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
رینگ داخلی و بین الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
عضو شورای عالی بورس و رییس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه درباره اثر تخصیص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بورس و زمان اجرا توضیح دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: ارزش کل قرارداد های واگذار شده از سوی شرکت ملی نفت به واحد های دانشگاهی به 50 میلیون یورو رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان محلی و عکاسان مطرح کشور از 31 شهریور در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
در پی برخی ناهماهنگی ها و اعمال سلیقه ها از سوی برخی از نمایندگان شبکه فروش پیامی از سوی نهاد ناظر منتشر شد که می تواند نقطه پایانی بر این ماجرا باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس درباره همگرایی بین دولت و مجلس تصریح کرد: تحریم وجود دارد و دشمن هم دشمنی خودش را می کند اما خودمان باید یکدیگر را پشتیبانی و حمایت کنیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
عدم وجود تلفات انسانی و هزینه به مراتب کمتر را می توان از جمله مهمترین مزایای جنگ های سایبری در مقایسه با جنگ های کلاسیک دانست ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
هم زمان با افت 2٫78 درصدی شاخص کل در روز گذشته امروز نیز در مرحله پیش گشایش بازار سهام اکثر نماد های شاخص ساز با صف فروش همراه هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، بانک شهر را بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی توصیف کرد و گفت: این بانک همواره سردمدار حل مشکلات مدیریت شهرها بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
کارت سوخت تمام خودرو ها نیمه شب امشب شارژ می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
شرکت گز سکه در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسففند ماه 1398 (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود 675 ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش 60 درصدی در شاسایی زیان مشاهده می شود ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
نرخ 47 ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن بهای 29 ارز با افزایش قیمت همراه شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
بانک ملی ایران حمایت از کالای ایرانی را در بسته سیاست اعتباری خود قرار داده و بر این اساس در پنج ماه ابتدای امسال بیش از هفت هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی به متقاضیان پرداخت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
امروز قیمت دلار و یورو با کاهش و سایر ارزها با روند افزایشی کار خود را آغاز کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
پالایشگاه های کشورهای پرمصرفی مانند آمریکا طی چند هفته گذشته تولید خود را در پاسخ به افزایش ذخایر، ادامه کاهش تقاضا و بلایای طبیعی پایین آورده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۲    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: برخی مجموعه دفاع مقدس را به بی تدبیری متهم می کنند. ابدا این طور نیست، دفاع مقدس از اول تا آخر مدبرانه و عقلایی بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
طبق محاسبات سازمان بین المللی کار، تعداد افراد شاغل در روسیه در سال آینده میلادی به حدود 72 میلیون نفر می رسد و نرخ بیکاری در این کشور تا کمتر از 5 درصد کاهش می یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل در نیم ساعت اولیه به دلیل فشار عرضه در نماد های شاخص ساز 2٫5 درصد افت کرد و به یک میلیون و 612 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
مجمع عمومی فوق العاده بانک سامان برای بررسی موضوع افزایش سرمایه این بانک برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 31 شهریور 99 اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1952 دلار و 92 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۵    
طرح عدل بانک رفاه با توجه به استقبال مشتریان و به منظور بهره مندی هر چه بیشتر آن ها از مزایای این طرح، تمدید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
نماد وبصادر که در روز های رشد بازار پس از اصلاح جز شاخص سازان اصلی بازار بود و دیروز نیز برای بانک صادرات عرضه اولیه وسپهر را برای حمایت از این نماد انجام داده بود امروز به علت افشای اطلاعات با اهمیت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۵    
امروز حتی اگر معجزه در بورس رخ دهد بازهم بازدهی ماهانه نمی تواند حتی به نمره صفر برسد، زیرا در حال حاضر رقم شاخص کل با آخرین عدد شاخص در ماه قبل حدود 105 هزار واحد فاصله دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
بانک سینا از پذیرش و درج نماد شرکت زیرمجموعه در بازار اول فرابورس برای عرضه اولیه 12 درصد سهام خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی در امروز شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷    
بیمه درمان که آنرا بیمه تکمیلی نیز می نامند بیمه ای است که در هنگام بروز حادثه و جهت تأمین هزینه های درمانی صورت می پذیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۰:۱۶    
اداره آمار اروپا اعلام کرد در 7ماه نخست 2020چین به بزرگترین شریک تجاری اتحادیه اروپا تبدیل شده است. این در حالی است که قبلاً این جایگاه در اختیار ایالات متحده آمریکا بود.