شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 1 مرداد 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مرداد 1400 پول نیوز 2 مرداد 1400 پول نیوز 3 مرداد 1400 پول نیوز 4 مرداد 1400 پول نیوز 5 مرداد 1400 پول نیوز 6 مرداد 1400 پول نیوز 7 مرداد 1400 پول نیوز 8 مرداد 1400 پول نیوز 9 مرداد 1400 پول نیوز 10 مرداد 1400 پول نیوز 11 مرداد 1400 پول نیوز 12 مرداد 1400 پول نیوز 13 مرداد 1400 پول نیوز 14 مرداد 1400 پول نیوز 15 مرداد 1400 پول نیوز 16 مرداد 1400 پول نیوز 17 مرداد 1400 پول نیوز 18 مرداد 1400 پول نیوز 19 مرداد 1400 پول نیوز 20 مرداد 1400 پول نیوز 21 مرداد 1400 پول نیوز 22 مرداد 1400 پول نیوز 23 مرداد 1400 پول نیوز 24 مرداد 1400 پول نیوز 25 مرداد 1400 پول نیوز 26 مرداد 1400 پول نیوز 27 مرداد 1400 پول نیوز 28 مرداد 1400 پول نیوز 29 مرداد 1400 پول نیوز 30 مرداد 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۱    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود جوان بودن فرنگی کاران ایران آنان با آمادگی کامل و برای کسب مدال در المپیک توکیو حاضر می شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۶    
می توان با برنامه ریزی مناسب در کشور، سالانه بین یک تا دو میلیارد دلار، از استخراج بیت کوین درآمد زایی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گزارش خود به سهامداران از رفع مشکلات در حوزه تولید خودروهای تجاری در شرکت های زامیاد و سایپادیزل خبر داد و افزود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۲۵    
خودداری ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی که به مثابه نفرت جهانی از اسرائیل و جلوگیری از مشروعیت سازی برای این رژیم تلقی می شود به کابوسی برای تل آویو تبدیل شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۵:۲۵    
تصویری از مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، که پس از اعتراضات آبی در خوزستان، بدون اطلاع رسانه و به دور از هیاهو در خوزستان حاضر شده بود .
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۴:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل اخیر استان خوزستان به ویژه مسائل مرتبط با آب و کشاورزی، به همراه تعدادی از وزرا و معاونین رئیس جمهور به این استان سفر می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۲:۲۵    
قیمت طلا پس از تغییر موقت در روز پنجشنبه ، دوباره به منطقه قرمز بازگشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۶    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اگر امکان اعزام زائران عتبات با رعایت شیوه نامه های بهداشت فراهم شود هزینه های زائران کاهش می یابد. امیدواریم پیش از اربعین اعزام زائران عتبات به صورت محدود آغاز شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۶    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری لیدر ها و عوامل حوادث دیشب الیگودرز خبر داد و به تشریح سناریوسازی و راه بندان عوامل این ناآرامی ها با اسلحه ساچمه زنی پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۶    
سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال ادامه دارد گفت: از ابتدای امسال 57هزار و 532 دستگاه خودرو اعمال قانون و 21هزار و 968 دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۶    
صادرکننده دولتی سلاح روسیه، روسوبرون اکسپورت، به گزارشگران حاضر در نمایشگاه هوایی ماکس خبر داد این شرکت در این نمایشگاه 13 قرارداد به ارزش 1.2 میلیارد دلار امضا کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۲    
یک فعال حوزه کار نگاه خانواده ها به موضوع مهارت آموزی را حایز اهمیت دانست و گفت: آموزش های مهارتی باید از پایه های پایین در دانش آموزان نهادینه شود تا در آینده دنبال علایق خود بروند و سریعتر جذب ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: بالغ بر 183 شرکت در فرابورس و 72 شرکت در بورس آماده پذیرش هستند که احتمالا تعدادی از آن ها نهایتا رد پذیرش خواهند شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۲    
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۲    
دور مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان را طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و ماندگاری هوای گرم پیش بینی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: اتوبوس حامل 20 مسافر که از مشهد عازم تهران بود در کیلومتر هفت جاده سمنان به سرخه واژگون شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۰    
بیست و پنجمین محموله واکسن کرونا شامل یک میلیون و 87 هزار دوز از کشور ژاپن وارد کشور شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
اخیرا دادگاهی در روسیه فیس بوک و تلگرام را به خاطر عدم حذف محتواهای غیرقانونی جریمه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
به دلیل خروج 6 واگن ار یک قطار باربری، راه آهن سراسری جنوب به مرکز کشور در محدوده بلاک بیشه - قارون لرستان مسدود شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۲    
زیرآب زنی، این رفتار ناپسند بیشتر در مراکز جمعی مانند دستگاه های اداری، محل کار و محل تحصیل گاهی منجر به از دست رفتن اعتبار شغلی و تحصیلی یک فرد یا افرادی می شود و متأسفانه در برخی افراد به صورت یک ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۶    
ماه گذشته واردات نفت خام چین از عربستان سعودی با سقوطی 19 درصدی همراه بود اما عربستان همچنان پیش از روسیه بزرگترین تأمین کننده نفت چین باقی ماند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۶    
علیرغم افزایش تنش بین واشنگتن و پکن شرکت های بزرگ آمریکایی به دنبال حضور بیشتر در بازار چین هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۲    
با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد در حوزه تولید سیمان با هیچ مشکلی مواجه نبوده و عمده مشکلات دلالی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۲    
با تصمیم کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت، رجیستر تبلت لنوو از ساعت 24 امشب در گمرکات ورودی کشور برای مسافران آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۶    
الون ماسک گفت به محض اطمینان از روند افزایشی استفاده از بیت کوین در استخراج ارزهای مجازی، بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خرید خودروهای برقی تسلا قبول می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه تیرماه 1400 برای خانوارهای کشور به 44.2 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.2 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی صنعت برق گفت: هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا روزهای سختی پیش روی صنعت برق خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۷    
ذخیره آب پشت سدهای کشور به حدود 49 درصد رسیده و در 10 ماه گذشته، میزان خروجی آب از سدهای کشور بیش از 2 میلیارد مترمکعب از ورودی آب به سدها بیشتر بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۱    
دبیر کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان لرستان، از عدم واریز مستمری بازنشستگانی که بر اساس حروف الفبا باید در روز 31 تیرماه مستمری خود را دریافت می کردند، انتقاد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۱    
مهاجم کره ای تیم فوتبال تاتنهام قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد جلسه رسیدگی به پرونده حامد لک، قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش نامه ستاد مقابله با کرونا است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۰    
در شرایطی که اعضای تیم استقلال باید برای بازی با نساجی آماده شوند اما به نظر می رسد تمرینات این تیم باز هم برگزار نشود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: دولت سعودی پاسخ قانع کننده ای درباره فاجعه منا نداده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
مطالعات محققان دانشگاه جنوب استرالیا نشان می دهد مصرف بیش از 6 فنجان قهوه در روز حجم مغز را کاهش داده و احتمال بروز زوال عقل و سکته مغزی را افزایش می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
دولت آمریکا اعلام کرد ظرف 6 هفته گذشته در مجموع 2.2 میلیون دلار یارانه نقدی پرداخت کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۲    
با مبلغی حدود 141 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند ساینا EX دنده ای (رینگ فولادی) مدل سال 1399 و موارد مشابه را دارید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۰    
طی روز های گذشته شایعاتی در مورد خداحافظی احتمالی سیدجلال در پایان لیگ بیستم شنیده شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۷    
در اولین ماه تابستان هزینه وام مسکن قفل شد. سه هفته است که هزینه هر کدام از اوراق تسهیلات بانک مسکن در مرز 60 هزار تومان جابجا می شود. این عمل بازه نرخ سود وام مسکن را در مرز 20 ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۱    
پیش بینی کارشناسان درباره قیمت ارز پس از تعطیلات 6 روزه بدین شرح است که برخی کارشناسان به تداوم روند کاهشی قیمت ها در بازار ارز اشاره می کنند و برخی دیگر نیز معتقد هستند که بازار به روند صعود خود باز ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۱    
معاون حفظ کاربری و یکپارچگی سازمان امور اراضی کشور گفت: یکی از موارد و عوامل مهم و تاثیرگذار در تامین امنیت غذایی حفظ اراضی کشاورزی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
یوگا می تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا قند خون، سطح کلسترول و وزن خود را مدیریت کنند. هم چنین ممکن است فشار خون را کاهش دهد و کیفیت خواب را بهبود بخشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رازی کوو پارس"، دومین واکسن ایرانی کرونا است که با سعی و تلاش محققان ایرانی وارد کارآزمایی بالینی شده تا ضمن حفظ سلامتی هموطنان از نگرانی های آنان در این زمینه بکاهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۷    
وزرات دادگستری آمریکا در بیانیه ای مدعی شده یک شهروند کانادا اتهامات خود در نقض تحریم ها ضد ایران را پذیرفته و قرار است برای او حکم صادر شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
گاهی اوقات ترکیب سیب زمینی با خوراکی های دیگر می تواند منجر به بروز مشکلاتی در معده می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶    
بحران آب یکی از اصلی ترین بحران های ایران در یک دهه آتی خواهد بود. مدیریت ناکارآمد و اشتباه در حوزه آب یکی از بحران های اصلی ایران طی دهه های آتی را اکنون رقم زده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۵    
آسمان صاف تا نیمه ابری و افزایش تدریجی دمای هوا در استان تهران همچنین بالارفتن غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت و برقراری هوای ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد طی امروز (اول مردادماه) ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۶    
این کارشناس ارشد مسائل منطقه در پاسخ به سوالی در خصوص حضور اطلاعاتی موساد در افغانستان و همچنین خبر حضور نظامی ترکیه در این کشور و دغدغه های امنیتی حاصل از این دو حضور برای جمهوری اسلامی ایران گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۶    
این اقتصاددان گفت: دولت جدیدی که در قرار است در کشور فعالیت کند باید برای احیای برجام و رفع تحریم ها، برنامه ای داشته باشد تا کمی شرایط اقتصادی برای مردم مساعد شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۷    
رویترز طی گزارشی تایید نشده نوشت: شرکت کنکورد پترولیوم چین که به خاطر مداخله عامدانه در انتقال نفت از ایران، توسط آمریکا تحریم شده هنوز هم یک عامل کلیدی در انتقال نفت به خارج از ونزوئلا و ایران است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
برخی شهر های استان خوزستان چند شبی است که به بهانه تنش آبی شاهد اعتراضات و بعضا اغتشاشات بوده، ولی شامگاه پنجشنبه این استان شب آرام و بدون تجمعی را سپری کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، قطر در بسیاری از زمینه ها شریکی حیاتی برای آمریکاست و واشنگتن قدردان نقش قطر در مذاکرات صلح افغانستان و نزاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی است.