یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 30 آذر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 آذر 1400 پول نیوز 2 آذر 1400 پول نیوز 3 آذر 1400 پول نیوز 4 آذر 1400 پول نیوز 5 آذر 1400 پول نیوز 6 آذر 1400 پول نیوز 7 آذر 1400 پول نیوز 8 آذر 1400 پول نیوز 9 آذر 1400 پول نیوز 10 آذر 1400 پول نیوز 11 آذر 1400 پول نیوز 12 آذر 1400 پول نیوز 13 آذر 1400 پول نیوز 14 آذر 1400 پول نیوز 15 آذر 1400 پول نیوز 16 آذر 1400 پول نیوز 17 آذر 1400 پول نیوز 18 آذر 1400 پول نیوز 19 آذر 1400 پول نیوز 20 آذر 1400 پول نیوز 21 آذر 1400 پول نیوز 22 آذر 1400 پول نیوز 23 آذر 1400 پول نیوز 24 آذر 1400 پول نیوز 25 آذر 1400 پول نیوز 26 آذر 1400 پول نیوز 27 آذر 1400 پول نیوز 28 آذر 1400 پول نیوز 29 آذر 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۷    
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون گفت: شبکه فروش بیمه یا شبکه توزیع محصولات در هر کشوری نقش اساسی را در فروش هر سازمانی مخصوصا در شرکت های بیمه ای دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
صنایع دریانوردی و کشتیرانی به عنوان صنعتی عظیم نقشی مهم در اقتصاد جهانی دارد و فعالیت های دریانوردی منبع مهم درآمد بسیاری از کشور های در حال توسعه است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۷    
ضمن اعلام نتیجه بیست و پنجمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1400 مورخ 7 دی ماه، به اطلاع می رساند حراج بیست و ششمین اوراق یاد شده در تاریخ 14 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۵    
مدیر گندله سازی شرکت گل گهر با بیان اینکه ظرفیت اسمی گندله سازی شماره یک، پنج میلیون تن است، ولی با برنامه ریزی و تلاش همکاران و بهره دار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۶    
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان جمعی از معاونین و مدیران مانور آماده باش ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۵    
فصل دوم مجموعه تلویزیونی هوش سیاه با کارگردانی مسعود آب پرور از کانال بالکان شبکه سحر درحال پخش است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۷    
معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت با وزیر کشت و صنعت سریلانکا یادداشت تفاهمی امضا کرد که بر اساس آن بدهی های نفتی سریلانکا به ایران تعیین تکلیف می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دو مطالعه جدید ویژگی های شگفت انگیزی را از نمونه ای که از سیارک "ریوگو" توسط فضاپیمای "هایابوسا 2" متعلق به آژانس فضایی ژاپن به زمین آورده شد، نشان می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۵    
واکسن mRNA سرطان شرکت "بیو ان تک" (BioNTech) که نخستین سازنده واکسن بیماری کووید-19 است، اکنون آزمایش بالینی فاز 2 خود را آغاز کرده است و می تواند تا 20 جهش را هدف قرار دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۷    
مهندسان بلندترین باتری فیبری جهان را ساختند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۶    
"آنا کیکینا" فضانورد زن روس حاضر در ماموریت "کرو-5"(Crew-5) خواهد بود که توسط شرکت "اسپیس ایکس" برای ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام خواهد شد و وی اولین فضانورد روس خواهد بود که با ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۵    
ناسا اخیرا در حساب کاربری تلسکوپ هابل در اینستاگرام با انتشار ویدیویی نوشت: چه کسی برای پرتاب تلسکوپ فضایی جیمزوب آماده است؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۷    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود به شناسایی دو پروتئین پرداخته اند که می توانند به ترمیم عضلات آسیب دیده کمک کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۶    
محققان بر این باورند که احتمال وجود گونه هایی از حیات در ابرهای سیاره زهره وجود دارد که آمونیاک تولید می کنند و با هر آنچه که تاکنون دیده ایم فرق دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۵    
یک مطالعه بین المللی جدید که به سرپرستی محققان سوئدی انجام شده است، هشدار می دهد که استرس کاری و نگرانی های مالی می تواند خطر سکته مغزی یا حمله قلبی را تا 30 درصد افزایش دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
آب نارگیل به دلیل دارا بودن خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی برای پوست در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۱    
منابع عراقی اعلام کردند که یک کاروان دیگر لجستیک ارتش آمریکا این بار در پایتخت این کشور هدف قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نشست خود را با فعالان بازار سرمایه برای رونمایی از طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
رییس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات با اشاره به جزییات دریافت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان، از ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۶    
در سفر یک روزه دو تن از اعضای هیئت مدیره و معاون فنی بیمه میهن به استان آذربایجان شرقی، چگونگی فرایند فعالیت های بیمه ای ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۶    
شرکت بیمه البرز همزمان با یلدای 1400 جشنواره " یلدا با بیمه البرز" را برگزار می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های ویژه از تاریخ اول دی ماه تا سی ام بهمن ماه تخفیف های ویژه ای را به عنوان تخفیف زمستانه در نظر گرفته ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
موسسه اعتباری باید بنا به درخواست بانک مرکزی، تمام اطلاعات درباره ارائه خدمات تامیم مالی زنجیره تامین را برای تایید به بانک مرکزی ارائه کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۶    
برگزاری مجدد کمیته های وصول در مراکز استانها در شش ماهه دوم سال 1400 و در سال آتی از برنامه های بانک صنعت و معدن است که در دستور کار بخش وصول مطالبات این بانک قرار دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۷    
بنیانگذار توئیتر بار دیگر از بیت کوین حمایت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۵    
10 سال از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می گذرد؛ بالاخره چه زمانی باید شاهد اقتصاد تولیدمحور باشیم و به جای نظام تنظیم بازار از طریق واردات نظام تنظیم بازار با صادرات را شاهد باشیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۵    
سید محمد خاتمی در یادداشتی درگذشت خواهر محمد جواد ظریف را تسلیت گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: ارز 4200 تومانی 500 هزار میلیارد تومان رانت ایجاد کرد و یک اقلیت حدود 10 هزار نفری را به ابرثروتمند تبدیل کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۶    
عملکرد تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت های ثابت سال 1395 در نیمه نخست سال 1400 به رقم 7530.5 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم مشابه سال قبل به میزان 3.3 درصد افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۵    
جمعی از نمایندگان طرح الحاق یک ماده به قانون خدمت وظیفه عمومی را تهیه و تدوین کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۵    
متخصصان می گویند شست و شوی سبزیجات با نمک و یا مایع ظرفشویی بدترین کار ممکن در هنگام شست و شو سبزیجات است، چرا که استفاده از این مواد برای شست و شوی سبزیجات بی فایده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۲    
یک جراح عروق گفت با ترکیب چند روش درمانی می توان واریس را درمان کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۳۶    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی در طرح نهضت ملی مسکن بر اساس توان پرداختی اقشار مختلف طراحی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۳۶    
"چغندر" حاوی پتاسیم بوده و برای تنظیم فشارخونئ فوق العاده است. این سبزی باعث کاهش کلسترول بد خون (LDL) می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
چند روز از حمله گرگ آدمخوار به دو نفر از اهالی روستای گلوجه محمدخان هشترود و زخمی کردن آنان می گذرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به بارش برف و باران در نقاط مختلف کشورو کاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد توصیه هایی را به کشاورزان، باغداران و ... ارایه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۶    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تسهیل گری اشتغال توسط شهرداری تهران در مناطق خبر داد و گفت: مطابق توافقنامه صندوق کارآفرین امید مقرر است در دوره مدیریت جدید در مناطق اجرایی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰    
واگذاری 18 درصد سهام باقی مانده دولت در شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در هیات واگذاری مصوب شد. باتوجه به ارزش بالای این شرکت، این عرضه بزرگترین مزایده تاریخ بورس و سازمان خصوصی سازی خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در حالی ساعت 12 امشب 30 آذرماه به پایان می رسد که بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی این زمان تمدید نخواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی از تولید واگن باری و مسافری با توان داخل خبر داد و گفت: هفته آینده در عراق، قرارداد احداث و تکمیل راه آهن شلمچه-بصره را امضا می کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
در لایحه بودجه 1401 رشد اقتصادی هشت درصدی هدف گذاری شده است. برای تحقق رشد هشت درصدی طرح های ملی و استانی دیده شده، اساس این طرح ها هم سند آمایش سرزمین است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
حدف ارز 4200 مسیر رانت عظیم ارزی را بر می چیند، دولت سیزدهم در تلاش است تا منافع آن نصیب کسانی شود که باید از این منافع منتفع شوند نه آن هایی که مستحق این منافع و دریافت آن نبوده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، بانک ها تاکنون 7300 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به 190 هزار نفر پرداخت کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب خردادماه سال جاری، از 13 دی ماه اجرایی می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد مشترکان گاز خانگی در صورت کاهش مصرف، پاداش صرفه جویی دریافت می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۷    
شب یلدا یا شب چله یکی از قدیمی ترین جشن های ایرانی است که مثل نوروز و چهارشنبه سوری از تاریخ و پیشینه قدیم ایران به یادگار مانده.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و میلگرد در بورس کالای ایران از اقدامات و برنامه های وزیر صمت در قبال بازار سرمایه و بازنگری قیمت گذاری ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که مخالف ارز ترجیحی نیستیم بلکه به روش تخصیص آن ایراد داریم گفت: روش فعلی، اثر تورمی دارد و سفره های مردم، کوچک شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۵    
بررسی شاخص های اقتصادی نشان می دهد که نوسانات نرخ ارز در هفته های گذشته متأثر از عوامل غیربنیادی و ایجاد جو روانی کاذب توسط دلالان بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
سهمیه بنزین دیماه ساعت 24 امشب (سه شنبه) بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
به تازگی، گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش یک ساله و هم چنین شرایط پیش فروش مشارکت در تولید برخی از محصولات خود را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: براساس طرح دولت با هدف عادلانه تر شدن توزیع بنزین، بنزین یارانه ای به افراد اختصاص پیدا می کند و سرپرست خانوار دارای خودرو و فاقد خودرو، متولی یارانه بنزین خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که هنوز تاریخ دقیقی برای افزایش یارانه ها تعیین نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: براساس اتفاقات بخش واقعی اقتصاد، تخصیص ارز 4200، نتوانسته تاثیری بر رفاه مردم و رسیدن کالا ها و مایحتاج ضروری به قیمت ارز 4200 بر سر سفره مردم داشته باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۵    
فرماندار نهبندان اعلام کرد: طرح برق رسانی به 50 معدن نهبندان (استان خراسان جنوبی) با مشارکت وزارت نیرو و ایمیدرو در 2 فاز اجرایی می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۶    
صادرات محصولات فولادی و فولاد خام کشور طی 8 ماهه امسال، به ترتیب 30 درصد و 27 درصد افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۷    
دادگاه عالی لندن حکم داده که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم باید بیش از 554 میلیون پوند (733 میلیون دلار) پول به همسر سابق و فرزندانش با هدف حل و فصل پرونده حضانت پرداخت کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
خودپردازهای بانک ملت به سامانه صیاد متصل شده است و هموطنان از این پس می توانند از طریق خودپردازهای این بانک نسبت به ثبت صدور، تأیید و انتقال چک های جدید اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۶    
پروفسور ایرج توتونچیان بزرگترین اقتصاددان ایرانی متخصص پول و بانکداری اسلامی در نامه ای به سید ابراهیم رئیسی نکات مهمی را یادآور شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۰    
پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ویژه دی ماه 1400 از روز پنجشنبه آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
حقوق معلمان با نظام رتبه بندی چقدر میشود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
موسسه اعتباری ملل به منظور حمایت از تولید کالای ایرانی با اجرایی نمودن طرح های تسهیلاتی متنوع از تیرماه سال جاری به کسب و کار اقشار مختلف جامعه رونق بخشید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
در راستای گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد (پیچک) برای انجام امور ثبت، تایید و انتقال چک های جدید صیادی، شبکه بانکی کشور، بانک مرکزی به ارائه این خدمات ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان غذا از تامین ارز دارویی ها خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران: اگر ارز ترجیحی (4200 تومانی) از روی نهاده های دامی حذف شود قیمت هر شانه تخم مرغ به 110 هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ به 80 هزار تومان می رسد!
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
چشم روشنی جدید بازار خودرو، ناقابل 1 میلیارد و 450 میلیون تومان قیمتگذاری خواهد شد که با تفاوت 200 درصدی نسبت به بازار چین عرضه خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت ساتراپ دینا با اشاره به اینکه مشکل اکثر واحد های تولیدی عدم برنامه ریزی است، گفت: متأسفانه در شرایط تحریم یکسری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نگاه به آینده ندارند و موضوعات را به ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
بانک مرکزی در راستای گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد (پیچک) برای انجام امور ثبت، تایید و انتقال چک های جدید صیادی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
امروز سه شنبه (30 آذر 1400) شاخص کل بورس با افزایش 16 هزار و 922 واحدی به یک میلیون و 318 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معتقداست که به فضای دیجیتالی شدن صنعت بیمه باید باحوصله و واقع بینی نگاه کرد چراکه نسل جوان امروز که مخاطبین و مشتریان صنعت بیمه هستند خرید بیمه به روش های دو دهه قبل را قبول ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۱    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، میزبان اعضای اتاق اصناف کشور بود تا با بررسی مشکلات صنوف و اتحادیه ها مانع از توقف فعالیت اصناف در کشور باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تقاضای بازار و تکریم مشتریان، در نظر دارد، خودروی تارا را با رنگ های سفارشی نظیر نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، قهوه ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه ای متال تولید کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، نحوه تمدید دفاتر بیمه صندوق های بیمه ای تحت پوشش بیمه سلامت را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
نشان عالی مدیر سال 1400 به برات کریمی، مدیرعامل بانک دی اعطا شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
دوج کوین (DOGE)، که خود را قاتل اتریوم معرفی کرده در سال 2021 در میان پرطرفدارترین ارز های رمزنگاری شده و جستجو ها در گوگل قرار گرفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از ارسال بیش از یک هزار و 200 آثار به کنگره بین المللی شعرخاتم سلیمانی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح های بزرگ و تاثیرگذاری در یک سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی پیاده سازی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۵    
جشن های چهارشنبه سوری، مهرگان، چله نشینی و شب یلدا، مهرگان و موسیقی نواحی ایران در نخستین نشست جهانی میراث زنده جاده ابریشم که به میزبانی مرکز بین المللی اطلاعات و شبکۀ میراث فرهنگی ناملموس در آسیا و ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با تاکید بر لزوم شکل گیری رقابت سالم میان بیمه گران بدون تکیه بر نرخ های غیرفنی، گفت: گرچه فرهنگ سازی بیمه ای برای عموم مردم الزامی است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد بانک مسکن در بخش تسهیلات دهی تقدیر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
قائم مقام سازمان تعاون روستایی گفت: قند تنظیم بازاری از روز چهارشنبه با قیمت 16 هزار و 300 تومان وارد سامانه هوشمند می شود این درحالی است که قند در میادین تره بار کیلویی 17 هزار و 500 است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
هر برندی که در آشپزخانه خود دارید برای ما هیچ فرقی نمی کند، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیر یخچال شما را انجام خواهیم داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه تجارت نو اظهارکرد: درحال حاضر به طور میانگین یک سوم ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه های ثالث و بدنه اتومبیل در این شرکت به صورت آنلاین انجام می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان تولید آهن اسفنجی در هشت ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال به 686 هزار و 512 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7032 تن افزایش داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
آن طور که از برنامه ریز های بنیاد اتریوم پیداست، احتمالاً سازوکار این شبکه تا اواسط سال 2022 از اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۷    
پس از سخنرانی دیشب (دوشنبه) اردوغان، روند سقوط ارزش لیر ترکیه معکوس شد و لیر ترکیه بیش از 6 واحد در برابر دلار آمریکا تقویت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
سهمیه بنزین دیماه ساعت 24 امشب (سه شنبه) بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
دیروز پول ملی ترکیه اتفاقات عجیبی را تجربه کرد. نرخ هر لیر در برابر دلار 50 درصد تقویت شد. در حالی که نرخ دلار به لیر با سقوط سهمگینی به بیش از 18 ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تقاضای بازار و تکریم مشتریان، در نظر دارد، خودروی تارا را با رنگ های سفارشی نظیر نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، قهوه ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه ای متال تولید کند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، با عرضه چهار خودروی راناپلاس، دناپلاس، سورن پلاس و پژو 207 دستی سقف شیشه ای از امروز (سه شنبه 30 آذرماه) به مدت سه روز آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت بر قیمت ها از گران شدن لوازم خانگی جلوگیری کند و از سوی دیگر باید با ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان بخش خصوصی این حوزه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
ولی الله سیف رئیس کل اسبق بانک مرکزی، سید احمد عراقچی معاون اسبق ارزی بانک مرکزی و فرشاد حیدری معاون سابق نظارتی بانک مرکزی متهمان اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور بودند که با نظر دیوان عالی کشور حکم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۶    
صنعت گردشگری یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد جهانی است که در بیش از یک دهۀ اخیر، بیشترین درآمدزایی و اشتغال زایی را در میان صنایع مختلف جهان داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۶    
طی مراسمی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی 526 واگن نو و بازسازی شده به شبکه سراسری راه آهن اضافه شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۷    
افت قیمت دلار به مرز 30 هزار تومانی می تواند زمینه ساز برگشت سکه به ابتدای کانال 13 میلیون تومانی شود. البته افت اونس طلا نیز می تواند به کمک کاهشی های بازار بیاید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۱    
استخراج رمز ارز ها تا 15 اسفندماه متوقف است و این ممنوعیت به واسطه کاهش مصرف برق و کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۵    
طبق پیش بینی شرکت لوک اویل روسیه، در صورت انتقال کامل به انرژی های پاک و تولید صفر کربن تا 2050، قیمت نفت به 380 دلار در هر بشکه خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۵    
ندیمی با اشاره به ابهامات بودجه درباره موضوع حذف ارز 4200 تومانی تاکید کرد که این کار نیاز به بررسی های جداگانه ای دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۶    
علی بهادری جهرمی گفت: آنچه که امروز در رسانه ها با عنوان گرانی بنزین منتشر شده، صحیح نیست و سوءبرداشت از نامه معاون محترم اقتصادی دولت است
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۵    
دیروز اسکناس آمریکایی از مرز 30 هزار تومانی عبور کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که معامله گران 3روز متوالی در کانال 29 هزار تومانی و در دامنه 29 هزار و 700 تا 29 هزار و 900 تومان گرفتار شده بودند.
  • ۱