یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 1 اسفند 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 2 اسفند 1400 پول نیوز 3 اسفند 1400 پول نیوز 4 اسفند 1400 پول نیوز 5 اسفند 1400 پول نیوز 6 اسفند 1400 پول نیوز 7 اسفند 1400 پول نیوز 8 اسفند 1400 پول نیوز 9 اسفند 1400 پول نیوز 10 اسفند 1400 پول نیوز 11 اسفند 1400 پول نیوز 12 اسفند 1400 پول نیوز 13 اسفند 1400 پول نیوز 14 اسفند 1400 پول نیوز 15 اسفند 1400 پول نیوز 16 اسفند 1400 پول نیوز 17 اسفند 1400 پول نیوز 18 اسفند 1400 پول نیوز 19 اسفند 1400 پول نیوز 20 اسفند 1400 پول نیوز 21 اسفند 1400 پول نیوز 22 اسفند 1400 پول نیوز 23 اسفند 1400 پول نیوز 24 اسفند 1400 پول نیوز 25 اسفند 1400 پول نیوز 26 اسفند 1400 پول نیوز 27 اسفند 1400 پول نیوز 28 اسفند 1400 پول نیوز 29 اسفند 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۶    
بانک کار آفرین در نظر دارد انجام خدمات مشاوره ، ارائه نقشه و دیتیل اجرایی و اجرای زیر سازی ، عایق کاری ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۷    
بازار فروش موهای ایرانی و خارجی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته به طوریکه قیمت های نجومی آن ها با قیمت دلار بالا و پایین می روند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از ممنوعیت صادرات دام زنده سبک و خرید باقیمانده دام های صادراتی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۶    
سفارت آمریکا در مسکو شامگاه یکشنبه هشدار امنیتی در خصوص تهدید های احتمالی در اماکن عمومی در مسکو، سنت پترزبورگ و مناطقی مرزی با اوکراین صادر کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، یک سال است کە حق استفاده از توییتر و فیس بوک را ندارد. او حالا می تواند بازگشت بە شبکه های اجتماعی را با آغاز به کار اپلیکیشن Truth Social جشن بگیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
تمام مشتریان از این پس می توانند بدون مراجعه به شعب بانک سامان شماره تلفن همراه را از طریق اپلیکیشن موبایلت تغییر دهند. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
اختصاص سهمیه 20 لیتری بنزین به ساکنان کیش آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور تکریم ارباب رجوع و در راستای استقبال هموطنان گرامی از تاریخ اول اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
بیمه ملت اعلام کرد: سود سهام سال 99 بیمه ملت به حساب سجام بیش از یکصد هزار بازنشسته سهامدار در مهر ماه امسال واریز شده و بازنشستگانی که هنوز سود دریافت نکرده اند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۱    
در مراسمی با حضور مدیرعامل و قائم مقام بانک بانک گردشگری؛ سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
بانک ایران زمین در سال گذشته از پلت فرم فراز با شعار اولین بانک دیجیتالی کشور رونمایی کرد و اکنون بیش از 4هزار مشتری فعال دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
صنعت بیمه به دلیل ماهیت توزیع کنندگی ریسک و تامین کنندگی منابع مالی بلند مدت در اقتصاد و به دلیل وجود رشته های مختلف بیمه ای که نقش هماهنگ کنندگی بازار های مالی را برعهده دارند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
با تلاش، کارکنان و پیمانکاران و پشتیبانی همه مدیریت ها سه رکورد کیفیت و ده رکورد تولید در بخش های مختلف شرکت گل گهر در بهمن ماه 1400 ثبت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
با بیمه زندگی تعاون می توانید از مزایای معرفی نامه های بیمارستانی و پرداخت خسارت ها هم برخوردار بشوید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۶    
هشت ماه پس از پایان اعتراض های کارگری در عسلویه، نمایندگان کارگران پالایشگاه های گاز پارس جنوبی با برگزاری انتخاباتی کانون انجمن های صنفی کارگری صنعت گاز استان بوشهر را راه اندازی می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
شرکت بهاران بن یکی از هزاران شرکت تولیدی است که با حمایت بانک کشاورزی در زمینی به مساحت 5800 مترمربع و با سرمایه گذاری مدیران بنام در صنعت لبنیات کشور در شهرستان بن استان چهارمحال بختیاری بنا شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
حجم روابط تجاری ایران و قطر رشد داشته و به نظر می رسد دارای ظرفیت افزایش است، حتی در زمینه گردشگری امکان انجام کارهای بیشتری بین دو کشور وجود دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
با استفاده از کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانید خرید شب عید خود را به صورت اقساطی و با تخفیف های ویژه از فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
بر اساس بخشنامه معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، تاریخ وقوع ازدواج، ملاک ثبت نام و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۵:۱۷    
مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی بااشاره به اینکه سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 99 تا پایان سال به حساب مشمولان واریز می شود، گفت: سود پارسال سهام عدالت هم به همراه سود جدید واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۴:۱۱    
تهران- ایرنا- نشست بررسی وضعیت شرکت های استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۳:۱۱    
بعد از آنکه در دی ماه امسال دو شاخص تورم نقطه به نقطه و ماهانه از روند کاهشی جامانده و افزایشی شد، بار دیگر در بهمن ماه خود را به تورم سالانه رسانده و هر سه شاخص کاهشی پیش رفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که رمز ارزها هم فرصت و هم تهدید است، گفت: از رمزارزها می توان برای رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان استفاده کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۵    
دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای آواربرداری و پرداخت بدهی ها از قبل برجای مانده به کار بسته، اما نباید در این مسیر با درخواست فرا قانونی کار را برای دولت سخت تر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۵    
نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ازبکستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون نخست وزیر ازبکستان برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۲    
به گفته مدیر سیستم تسویه و پرداخت سمات همه دارندگان سهام عدالت می توانند سود سال 99 را دریافت کنند. جز شش گروه مشخص.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
تخم کدو، منبع خوبی از پروتئین گیاهی و سایر مواد مغذی است که می تواند به عنوان آنتی اکسیدان به محافظت از بدن در برابر برخی از بیماری ها کمک کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
حدود ساعت 4 بامداد امروز یکشنبه یکم اسفند ماه یک تریلر درب 6 مسجد مقدس جمکران را شکست و وارد محدوده این مسجد مقدس شد..
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
بررسی رفتار ویروس منحوس در 24 ماه گذشته نشان می دهد هربار پیک تازه ای در کشور ایجاد شده در واقع سه فاز مختلف از روند بیماری در سراسر ایران تجربه شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
وزیر دادگستری در دیدار با همتای خود از ارمنستان برای تقویت و توسعه همکاری حقوقی بین دو کشور در امور مدنی، کیفری و استرداد مجرمان از تفاهم نامه امضا کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
حسین کوساینف دستیار ارشد دادستان کل جمهوری قزاقستان با علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت پنج شنبه 5 اسفند با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب کشور، بارش برف و باران در این مناطق آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
بانک دی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 774 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
سود سهام عدالت تا پایان اسفند به حساب دارندگان این سهام واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل بانک سامان گفت: اعتبار سنجی برای پوشش ریسک وام دهی بانک ها بسیار کمک کننده است و بانک ها با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات به مشتریان اقدام خواهند کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: کسانی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نکنند، سازمان امور مالیاتی لیست آن ها را به ما اعلام و بانک مرکزی آن ها را قطع می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
آینده اقتصاد کشور با توجه به اینکه تغییرات خوبی در بودجه نویسی صورت گرفت و مباحث مربوط به اصلاحات مالیاتی و بورس مورد توجه قرار گرفت، مثبت به نظر می رسد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
تعداد چک های وصولی عادی در کل کشور طی دی ماه 1400 به 6 میلیون فقره و به ارزش بیش از 2392 هزار میلیارد ریال رسید؛ براین اساس در ماه مورد اشاره از کل تعداد و مبلغ چک های مبادله شده به ترتیب 91 ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
حسن تقی زاده درباره وضعیت بازار برنج و دلایل بروز بحران در این بازار توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران لیست اقشاری که از کارت بلیت تخفیف دار استفاده می کنند را مشخص کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
دوره مهارت های سبک زندگی ویژه ناشنوایان شهرستان سیرجان از 23 تا 28 بهمن ماه با همکاری دفتر امام جمعه سیرجان، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر و اداره بهزیستی در سیرجان برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت تغییر قیمت 100 قلم کالای اساسی در آذر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را منتشر کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
حمل و نقل و باربری با کمترین هزینه یکی از مهمترین نیازهای هر کشور ، حمل و نقل بار و کالا بصورت زمینی با انواع کامیون های مباشد که ستون فقرات صنعت و تجارت هر کشوری هستند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
قائم مقام بانک گردشگری در آیین تجلیل از روسای شعب برتر این بانک گفت: توجه به مدیریت دانش، انجام کار تیمی و هدفمند، مشتری مداری و همدلی از جمله رموز موفقیت شعب برتر بانک بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
افتتاح حساب بانکی در ترکیه هر شهروند خارجی که در ترکیه مستقر باشد و دارای شماره هویت خارجی معتبر (YKN) در این کشور باشد می تواند بدون محدودیت حساب بانکی باز کند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
وزیر خارجه انگلیس با اشاره به اینکه حمله پوتین به اوکراین، می تواند پایان حکومت 23 ساله اش بر روسیه باشد، گفت: اوکراینی ها مقاومت خواهند کرد و سربازان روسیه در تابوت به کشورشان بازخواهند گشت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
کارشناسی فنی و ظاهری خودرو قبل از خرید و فروش فرآیند کارشناسی خودرو که بیشتر برای خودروهای دست دوم مورد استفاده قرار می گیرد از زمانی گسترش پیدا کرد که قیمت خودرو به صورت ناگهانی افزایش یافت و به ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه ای با امضای بیش از 250 نفر از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور درباره توافق هسته ای را قرائت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت با روند همیشگی خود توانسته اند تا هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر نتیجه لازم را به دست بیاورند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
پلیس امارات از نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته پیشرفته در ابوظبی پایتخت امارات خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
با صدور الکترونیکی سفته و برات، شفافیت در تبادلات بانکی و تسهیلات دهی بانک ها و همچنین کاهش بسیاری از هزینه ها در فرآیند صدور سفته به روش گذشته، رقم خواهد خورد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
فرامرز توفیقی گفت: حقوق کارگران در 1401 باید بر اساس ماده 41 قانون کار باشد و تعیین آن بر عهده شورای عالی کار است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
ابوالفضل اینانلو مدیر برگزاری نهمین اجلاس جهانی مدیریت در اختتامیه گفت اگر می خواهیم جزئی از آینده باشیم بایدخودمان سرنوشت را بنویسیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان چای کشور گفت: در کشور سالانه 100 هزار تن چای مصرف می شود که حدود 30 هزار تن آن در داخل تولید می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
شرکت امدادخودروایران با طی کردن تمامی مراحل ممیزی موفق به کسب 4 گواهینامه بین المللی ایزو شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: خط اعتباری مسکن مهر نه سبب ایجاد رشد نقدینگی شد و نه پایه پولی را افزایش داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه اکثر رمزارز ها همچنان در محدوده قرمز قرار دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:، اما کمیسیون تلفیق برای ارز ترجیحی قیمت تعیین نکرده است و تعیین نرخ ارز ترجیحی در دست دولت است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز دوشنبه 2 اسفند 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
طلا طی یک هفته گذشته در حدود 40 دلار افزایش قیمت داشت و کار خود را در نزدیکی مرز 1900 دلاری به پایان رساند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای سه نماد دارای بازارگردان و حاضر در بازار اول و دوم از فردا (دوشنبه) خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
بورس کالای ایران از انقضای اعتبار نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک رفاه کارگران و گشایش نماد معاملاتی جدید خزانه این بانک خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
نتایج یک مطالعه آزمایشگاهی در ژاپن نشان می دهد که سویه فرعی اومیکرون موسوم به BA.2، نه تنها از سویه اصلی اومیکرون، BA.1، مسری تر است، بلکه ممکن است باعث بیماری شدیدتر شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: همه 17 واحد مسکونی یک ساختمان 9 طبقه در شاهین ویلای کرج دچار حریق شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مردی که 18سال قبل مرتکب قتل شده بود و در همه این مدت با کابوس چوبه دار دست و پنجه نرم می کرد وقتی شنید اولیای دم او را بخشیده اند از خوشحالی سکته کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
اخذ مالیات از خانه های خالی و خانه های لوکس بخش قابل توجهی از کسری بودجه دولت را جبران می کند. عملیات اجرایی ساخت 800 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز در حال انجام است.