شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 1 دی 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 2 دی 1400 پول نیوز 3 دی 1400 پول نیوز 4 دی 1400 پول نیوز 5 دی 1400 پول نیوز 6 دی 1400 پول نیوز 7 دی 1400 پول نیوز 8 دی 1400 پول نیوز 9 دی 1400 پول نیوز 10 دی 1400 پول نیوز 11 دی 1400 پول نیوز 12 دی 1400 پول نیوز 13 دی 1400 پول نیوز 14 دی 1400 پول نیوز 15 دی 1400 پول نیوز 16 دی 1400 پول نیوز 17 دی 1400 پول نیوز 18 دی 1400 پول نیوز 19 دی 1400 پول نیوز 20 دی 1400 پول نیوز 21 دی 1400 پول نیوز 22 دی 1400 پول نیوز 23 دی 1400 پول نیوز 24 دی 1400 پول نیوز 25 دی 1400 پول نیوز 26 دی 1400 پول نیوز 27 دی 1400 پول نیوز 28 دی 1400 پول نیوز 29 دی 1400 پول نیوز 30 دی 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۵    
بانک توسعه تعاون به منظور همراهی با قشر فرهنگی جامعه و در صورت امکان، به وسیله طرح همراه فرهیختگان به این گروه تسهیلات ارائه می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۶    
معاون بهره برداری مجتمع گل گهر از ثبت چهار رکورد ماهانه و روزانه در کارخانه های گندله سازی و هماتیت شرکت گل گهر خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰    
کاروان سلامت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سومین برنامه خود با شعار گل گهر، همدلی، سلامت در مناطق کم برخوردار منطقه چاه بگسی و چاه یوسف علی از بخش گلستان حضور یافت و به ارائه خدمات رایگان به همشهریان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۷    
عملکرد ماهیانه نماد کگل در آذرماه 1400، در بازار سهام نشان از وضعیت باثبات تر این سهم در مقایسه با سایر رقبا و برخلاف وضعیت کلی بازار دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۵    
با بازنگری و اصلاح فرایند های کسب و کار و بهره گیری از ظرفیت تشکل های بخش خصوصی منطقه و همچنین فرآیند صدور مجوزات فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد انزلی تسهیل می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۶    
تفاهم نامه همکاری بین صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک پاسارگاد به امضا رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۵    
محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس از ارائه 39 هزار و 685 مورد خدمات درمانی رایگان طی 11 دوره اردوی جهادی – پزشکی در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۵    
سید مجید بختیاری، بیمه ایران را نماد سه ویژگی "اصالت"، "اعتبار" و "افتخار" در طول 86 سال تأسیس آن خواند و گفت: جدای از این ها، چه در سال های جنگ و چه در سال های عمران و آبادانی کشور ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در مراسم رونمایی از سامانه ماده 13 قانون بیمه شخص ثالث و پرداخت الکترونیک خسارت از عملکرد 9 ماهه صندوق در آزادسازی یا پیشگیری از ورود 3883 نفر مقصر حوادث رانندگی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۵    
"عبدالمجید رافع"، معاون مالی و اداری شرکت بیمه کارآفرین اظهار داشت: صنعت بیمه به دلیل پیچیدگی های بسیار زیادی که دارد متفاوت از سایرصنایع است و به همین دلیل نظارت ها بر روی آن به طور کامل صورت نمی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس شعبه بیرجند بیمه دانا در نشستی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، بر گسترش همکاری های متقابل تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۵    
مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمه کارآفرین استان خراسان رضوی با حضور چند تن از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی، بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را به این قشر تخصیص داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۵    
منابع ناشی از دریافت حق بیمه شخص ثالث باید در مسیر جبران خسارات و زیان های سوانح رانندگی هزینه شود و هر گونه تکالیف تحمیلی به افزایش فشار مالی به بیمه گذاران و در نهایت به فرار بیمه ای منتهی خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۵    
مدیریت استراتژیک منابع انسانی اهمیت بسیار زیادی در بقای سازمان دارد و کلید موفقیت سازمان مدیریت موثر منابع انسانی می باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانک دی به جامعه ایثارگری فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی به منظور کارآفرینی و ایجاد اشتغال، به زودی آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵    
بانک سرمایه در خصوص جابجایی سه شعبه شهرک راه آهن، فردیس کرج و پارک ساعی اطلاعیه ای صادر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۱    
مدیرعامل بانک سینا ارتقاء شاخص های عملکردی، کاهش مطالبات به کمتر از 3 درصد و دستیابی به سودآوری بالا را از اقدامات هدفمند و مطابق با برنامه های راهبردی بانک دانست که باعث ارزش آفرینی و اعتماد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۷    
مهدی پور گفت: اگر بتوانیم کمتر از 10 درصد بهینه سازی داشته باشیم به طور قطع با قطعی گاز مواجه نخواهیم بود
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۵    
یک مقام مسئول گفت: با برگزاری جلسات مستمر، برنامه ریزی و نظارت برای فروش و قیمت بلیت قطار ها در ایام نوروز را در دستور کار خود قرار داده ایم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۷    
فاطمی امین گفت: برنامه دولت حذف یارانه ها نیست و یارانه ای قطع نخواهد شد بلکه هدفمند توزیع می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۶    
قرارداد ذخیره سازی گاز میدان خانگیران و مخزن شوریجه میان شرکت مهندسی و توسعه گاز و گروه صنعتی مپنا امضا شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۵    
تبادل اطلاعات بین سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و سامانه برنامه و بودجه کشور (سامانه تدارکات دولتی به پایگاه اطلاعات قرارداد های کشور متصل شد) فراهم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۷    
سویه اُمیکرون به تازگی وارد کشور شده و احتمالا اثراتش در هفته آینده رویت می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
عنصر مس موجود در بادام هندی باعث تقویت و افزایش رشد مو شده و از ریزش و سفید شدن آن ها جلوگیری می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۶    
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، صالح المحاضر فرمانده یگان واکنش سریع نیروهای ویژه امنیتی وابسته به ائتلاف سعودی در استان أبین واقع در جنوب یمن ترور شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۶:۱۲    
یک پژوهشگر اقتصاد ایران درباره سیاست اصلاح ارز 4200 تومانی گفت: دولت برای پرداخت ارز 4200 تومانی پول چاپ می کرد، اما در صورتی که این سیاست ارزی، اصلاح شود، دیگر چنین اتفاقی نمی افتد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۲    
دبیر ستاد بودجه کل کشور گفت: بیش از هزار ردیف بودجه ای در بودجه 1401 متمرکز شده و در 50 ردیف بودجه ای تنظیم شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس روز گذشته حدود سه درصد رشد کرد. با از بین رفتن ریسک های بودجه ای، کارشناسان به ادامه روند مثبت در بازار سهام امیدوارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۶    
با وجود هشدار سازمان اداری و استخدامی در رابطه با اعلام و ورود اطلاعات حقوقی کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در سامانه ثبت حقوق و مزایا بیش از 1300 دستگاه هنوز هیچ اطلاعاتی وارد نکرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۵    
به نوشته رای الیوم آمریکا و اروپا درباره مسئله اوکراین، سر تسلیم در برابر روسیه فرو آوردند و پشت اوکراین را خالی کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۷    
نرخ سوخت بالگرد های امدادی اورژانس و هلال احمر لیتری 600 تومان در نظر گرفته شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۵    
شهردار تهران با اشاره به سهم 30درصدی متروی تهران از جابه جایی مسافران در سال 1420، گفت: باید زمان 20 ساله تکمیل مترو را کاهش دهیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
تعداد کمی از مطالعات موردی اشاره می کنند که کووید 19 می تواند در موارد بسیار نادر باعث ایجاد بیماری پارکینسون شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت اصلی حادثه تصادف 2 رام قطار در خط پنج مترو تهران و حومه را خطای انسانی اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
یکی از این زندانیان به نام مهدی.م که به چهار سال حبس محکوم است چندی پیش مقاله ای مفصل را برای بی بی سی فرستاد که در این رسانه معاند منتشر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
هر چند که مطالعات حاکی از اثرگذاری کرونا بر ابتلا و مرگ بیماری های پرخطر و مرگبار است اما متخصصان معتقدند که اظهارنظر در این باره زود است و نمی توان نظر قطعی در این باره داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری از آن استفاده کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۰    
برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی می گوید اصلاح طلبان پس از انتخابات خرداد 76، رویکرد ساختارشکنانه و رادیکال داشتند و گفته بودند اگر هاشمی در انتخابات مجلس ششم رأی بیاورد، ما اعتبارنامه او را رد می کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۷    
وزیر نیرو از عرضه برق مورد نیاز صنایع در بورس انرژی تا سال 1401 خبر داد و گفت: با استقبال صنایع بزرگ، ساخت نیروگاه های اختصاصی این بخش از 10 هزار مگاوات به 12 هزار مگاوات تاکنون توسعه پیدا کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۷    
وزیر نیرو به آغاز طرح آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا در قالب جهاد آبرسانی روستایی اشاره کرد و گفت: براساس این طرح، آبرسانی به بیش از هفت هزار روستا در گام نخست آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۷    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: بعید است تا پایان امسال افزایش قیمت در خودرو داشته باشیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰    
مجری طرح یارانه بنزین برای همه در کیش با تأکید بر اینکه قیمت بنزین تغییر نمی کند، گفت: در این طرح به همه افراد دارای کدملی به میزان ماهانه 20 لیتر بنزین اختصاص می یابد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۲    
سفیر صربستان در ایران برای بررسی زمینه های همکاری و گفتگو درباره توسعه مناسبات دوجانبه تهران-بلگراد به دیدار وزیر نفت آمد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۷    
یک فعال بخش خصوصی گفت: در صورت حذف ارز 4200 تومانی، حداکثر افزایش قیمت ها در محصولات پروتئینی حدود 20 درصد به غیر از قیمت های جهانی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۷    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تعدادی از شاخص های اقتصادی کشور در هشت ماهه سال 1400 پرداخته و در این بررسی نرخ تورم آرژانتین 52 درصد، ایران 39 درصد و ترکیه 20 درصد اعلام شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۵    
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور ایران گفت: اختصاص ارز دولتی سیاست شکست خورده است که نتوانست طی سه سال بازار را کنترل کند و ادامه آن موجب افزایش تورم می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مؤسسه تحقیقاتی ریستاد انرژی اعلام کرد صنعت نفت بدترین عملکرد خود را در زمینه اکتشاف نفت و گاز در سال جاری میلادی از 1946 داشته و هیچ اکتشاف قابل توجهی تا این ماه گزارش نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۵    
شاخص کل بورس امروز با رشد 40 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 359 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس اتاق بازرگانی سریلانکا با استقبال از پیشنهاد معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر ایجاد اتاق بازرگانی مشترک ایران و سریلانکا، خواستار تسریع در مقدمات از سوی فعالان اقتصادی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۲    
معاون سازمان تعاون روستایی ایران گفت: سازمان تعاون روستایی ایران تفاهم نامه مشترکی برای توسعه توزیع هوشمند کالا های اساسی با مجموعه استارتاپی اسنپ امضا کرد تا به لیست توزیع هوشمند اضافه شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر گفت: اهداف این انجمن اعم از توسعه و ترویج ادبیات سرمایه گذاری خطر پذیر، استانداردسازی رویه ها و فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آزادسازی واردات خودرو باعث می شود که تولیدکنندگان داخلی خودرو خودشان را در یک شرایط رقابتی ببینند و سعی کنند کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل های غذایی و رژیمی، با عنوان این مطلب که 13 سال پیش 85 درصد مکمل ها در کشور وارداتی بود، گفت: واردات مکمل ها امروز صفر شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۶    
یک کلاهبردار 20 هزار میلیارد تومانی به کشور استرداد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
گزارش تحلیل وضعیت مالی وتجارت در آستانه چهل و دومین سالگرد تاسیس بانک تجارت، نشان از تداوم روند رو به پیشرفت این بانک تا مقطع پایان آبان ماه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۱    
بر اساس داده های بورس بین قاره ای لندن، قیمت گاز طبیعی در اروپا برای اولین بار در تاریخ معاملات این قاره از 2150 دلار در هر 1000 مترمکعب گذشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
نایب رئیس اتحادیه طلا گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 13 میلیون و 120 هزار تومان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
791 معدن از ابتدای طرح احیا فعال شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
هاشم نژاد گفت: با توجه به شرایط زمستانی در ارتفاعات کوهستانی و افزایش مخاطرات جوی، انسجام بین اعضای تیم کوهنوردی برای صعود امن ضروری است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
گزارش کارگروه بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی در خصوص پیش نویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
افزایش قیمت خودرو های گازسوز پس از تصمیم های جدید دولت آغاز شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۱    
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید رحمت اله اکرمی در سمت خزانه داری کل کشور ابقاء شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۵    
مشاهدات برخی منابع حاکی از حضور تعدادی از شهروندان که خود را از سهامداران بورسی معرفی می کنند، در میدان بهارستان و مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز 40 هزار و 652 واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و 359 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
قریب به 100 درصد تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری پرداخت می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: دولت سن و سابقه بازنشستگی را در لایحه بودجه افزایش می دهد! این ناعادلانه ترین و غیرکارشناسی ترین راهکار برای حل بحران صندوق تامین اجتماعی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس در نامه ای به رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی ضمن بر شمردن اشکالات عدیده متن طرح خواستار تخصیص زمان بیشتر برای اصلاح آن شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۶    
وزارت بازرگانی آمریکا شب گذشته با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه سوم سال 2021 شاهد افزایش 8.3 درصدی کسری حساب جاری آ بودیم و حالا این رقم به 214.8 رسیده است که از سال 2006 تا کنون بی سابقه بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۱    
با هدف جذب و جلب مشتریان جدید، تعداد شعب دارای صندوق امانات بانک گردشگری افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
با انتشار صورت های مالی تلفیقی مربوط به شش ماه نخست سال جاری پتروشیمی نوری، مشخص شد که فعالیت این شرکت در این بازه زمانی با افزایش 141درصدی سود ناخالص عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان از توافق کشور های ضامن صلح سوریه برای برگزاری نشست بعدی آستانه در اوایل سال میلادی آتی و در تهران خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰    
سرپرست منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای طرح بنزین برای همه در جزیره کیش گفت: در این طرح به مردم سهمیه 20لیتری تعلق می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۱    
کاراته کا های باشگاه صنعت مس کرمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان و به گردن آویختن 4 مدال طلا و یک نقره، برای کشورمان و صنعت بزرگ مس ایران افتخار آفریدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۲    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که این خودروساز، از سرمایه های راکد قبل در احیای سایت سنگال استفاده کرده و سرمایه گذاری جدیدی صورت نگرفته است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۲    
شمار معاملات رمزارز در ترکیه به دنبال افت ارزش لیر، به بالای یک میلیون در روز افزایش پیدا کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
نایب رئیس اتحادیه آهن فروشان اهواز با اشاره به تداوم روند کاهش قیمت آهن در بازار گفت: اگر قیمت آهن به صورت پیوسته کاهش یابد، علاوه بر ایجاد تورم در دیگر بازارها ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۷    
اشاره به کاهش ارزش دلار، تیتر مشترک اغلب روزنامه های امروز ترکیه است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۷    
در حالی عضو شورای عالی مسکن از مذاکره با شرکت های خارجی برای ساخت مسکن با قیمت هر متر 3 میلیون تومان خبر داده که وزیر راه گفت: فناوری ارزان سازی مسکن را وارد کشور می کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۱    
محمدرضا لواسانی از اجرای طرح "بنزین برای همه" در کیش به عنوان نقطه ی شروع طرح در کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۵    
قیمت سکه روز گذشته با کمک دلار صعود را تجربه کرد، اما معامله گران بازار امروز اول دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۲    
قیمت برق در اروپا به دنبال تعطیلی رآکتور های برق هسته ای در فرانسه و آلمان، بالا رفتن قیمت گاز و سرمای هوا باز هم افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
رییس سازمان توسعه تجارت از فراهم شدن مقدمات آزادسازی طلب معوق ایران در سریلانکا خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طبق آنچه در بودجه 1401 آمده است دولت تصمیم دارد تا سن بازنشستگی را 2 سال دیگر افزایش دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور درباره موضوع حذف ارز 4200تومانی توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
طی چند رو گذشته اخباری مبنی بر تغییر اعمال سهمیه بندی بنزین اعلام شد که بر این اساس، قرار است یارانه بنزین به جای خودروها، به افراد تعلق گیرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر صمت در تکمیل صحبت های خود درباره حذف قرعه کشی خودرو گفت: کمبود در سال آینده متناسب با برنامه ی افزایش تولید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۰    
مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل MicroStrategy در مصاحبه با The Information پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در نهایت به 6 میلیون دلار به ازای هر واحد خواهد رسید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۷    
طرح آزمایشی حذف سهمیه سوخت بنزین قرار است از کیش و قشم آغاز و بعد از آن در کل کشور اجرا شود. در این طرح، سهمیه سوخت خودرو ها حذف می شود و معادل آن، در قالب یارانه نقدی به خانوار ها پرداخت می شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۱    
تصمیم مجلس درباره قیمت بنزین و حامل های انرژی چیست؟ یک نماینده مجلس پاسخ داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۰    
اگرچه که عنوان می شود با قانون رتبه بندی جایگاه اجتماعی معلمان ارتقا پیدا خواهد کرد، اما آنچه که مشاهده می شود، صرفا افزایش حقوق و ترمیم درپرداخت ها بوده است و نه لزوما رتبه بندی.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۲    
ترکیبات موجود در این گیاه باعث بهبود عملکرد گردش خون در بدن می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۲    
اگر حتی برای یک بار هم که شده بی خوابی را تجربه کرده باشید حتما می دانید که این شرایط تا چه اندازه می تواند آزاردهنده باشد.