جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 8 دی 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 2 دی 1400 پول نیوز 3 دی 1400 پول نیوز 4 دی 1400 پول نیوز 5 دی 1400 پول نیوز 6 دی 1400 پول نیوز 7 دی 1400 پول نیوز 8 دی 1400 پول نیوز 9 دی 1400 پول نیوز 10 دی 1400 پول نیوز 11 دی 1400 پول نیوز 12 دی 1400 پول نیوز 13 دی 1400 پول نیوز 14 دی 1400 پول نیوز 15 دی 1400 پول نیوز 16 دی 1400 پول نیوز 17 دی 1400 پول نیوز 18 دی 1400 پول نیوز 19 دی 1400 پول نیوز 20 دی 1400 پول نیوز 21 دی 1400 پول نیوز 22 دی 1400 پول نیوز 23 دی 1400 پول نیوز 24 دی 1400 پول نیوز 25 دی 1400 پول نیوز 26 دی 1400 پول نیوز 27 دی 1400 پول نیوز 28 دی 1400 پول نیوز 29 دی 1400 پول نیوز 30 دی 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۶    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 451 هزار و 568 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۵    
بیت کوین و کریپتوکارنسی های دیگر، خطوطی از رمز های رایانه ای هستند که ارزش پولی دارند. این خطوط رمز با رایانه های قوی و همراه با مصرف زیاد انرژی برق تولید می شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۰    
با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز 19 دی ماه با شاخص 129 برای گروه های حساس ناسالم است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۷    
سیدمجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی، بازاریابی، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندی ها و دست آورد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷    
طی مراسمی با حضور ابراهیم غلامی جانشین مدیرعامل، معاون توسعه سازمانی، معاون فنی و برخی از مدیران شرکت بیمه تجارت نو لوح تقدیر ارسالی از سوی بیمه مرکزی به مسعود ختوانه کارشناس صدور خسارت واحد درمان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۷    
بیمه نقش بسیار مهمی در بهبود، رشد و توسعه اقتصادی کشور ها دارد، بدون تکیه بر صنعت بیمه، اقتصاد هیچ کشوری، اقتصاد مطمئن و پویایی نخواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۷    
شرکت سهامی بیمه "ما" برای سومین سال متوالی در ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی و پنجمین دوره جایزه منابع انسانی براساس مدل 34000 حضور می یابد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۷    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه متقابل کیش با مدیر عامل، مدیران و کارکنان این شرکت دیدار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۵    
مدیر عامل بانک تجارت همزمان با هشتم دیماه، در پیامی روز ملی صنعت پتروشیمی را به فعالان تلاشگر این صنعت ارزش آفرین تبریک و تهنیت گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل بانک مسکن از تامین مالی بیش از 200 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که کلیات بودجه لایحه 1401 در روز یکشنبه 19 دی ماه در صحن علنی مورد بررسی قرار می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۶    
اپل با هدف حفظ مغزها، به بعضی از مهندسان پاداش غیرمعمول و قابل توجهی در قالب سهام این شرکت عرضه می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات مدیره کانون انبوه سازان با بیان اینکه انواع و اقسام هزینه ها گُرده ی صنعت ساختمان را خم کرده است گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۷    
طرح نسخ الکترونیکی، در کنار شناسایی خلاءهای سلامت، افرادی را که پوشش بیمه ای ندارند شناسایی میکند. این طرح به ویژه در استان ها رشد چشمگیری گرفته و سهم عمده نسخه های درمانی الکترونیکی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۶    
در شرایطی که به گفته برخی مسافران، پروتکل های بهداشتی مانند دریافت تست منفی PCR و کارت واکسن از سوی برخی ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی رعایت نمی شود، مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۷    
امسال در مجموع بیش از 170 میلیون دلار کود شیمیایی و سموم تکنیکال از گمرک ترخیص و وارد ایران شده است؛ اینکه کیفیت و نحوه مصرف سموم و کودهای وارداتی در سال جاری و سال های گذشته در جریان اخیر برگشت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۶    
دبیر کمیته علمی کشوری مبارزه با کرونا، با بیان اینکه در حال حاضر می توان گفت که اُمیکرون در کشور در گردش است، گفت: با این حال اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و واکسن تزریق کنند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۵    
مهندس علی اوسط اکبری مقدم طی حکمی مهدی نورسته را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب کرد. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۷    
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: رتبه بندی فعالان اقتصادی باید انجام شود و سپس براساس آن اعتبارسنجی را شاهد باشیم که تامین مالی مبتنی بر اعتبار را محقق کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس سازمان بورس گفت: برنامه برای بازارگردانی سهم های ETF داریم و تلاش می کنیم که تا پایان سال صندوق های دولتی (پالایشی ها) به قیمت های ذاتی خود برسند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۷    
در دیدار نمایندگان ایران و روسیه، راه های رفع مشکل ممنوعیت موقت صادرات فلفل دلمه ای ایران به روسیه بررسی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۶    
دور هشتم مذاکرات وین به دلیل فرا رسیدن سال نوی میلادی و تعطیلی خدمات هتل کوبورگ برای یک تنفس سه روزه، از ظهر امروز به طور موقت متوقف می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
بودجه سال 1401 بدون تغییر خاصی در نظام بودجه ریزی و مشابه سال های گذشته ارائه شد. بودجه ای که به لحاظ شکلی و ماهوی دارای ایرادات اساسی است و با قوانین بالادستی سازگار نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۵    
در سال های اخیر، یکی از مهم ترین چالش های اقتصادی خانواده ها، تامین مسکن بوده است. موضوعی که باعث شده است تا اثرگذاری بهای حوزه مسکن در سبد تورمی خانوارها، نقش پررنگی ایفا کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید دارد که ایران از حق قانونی خود در تولید مواد غنی شده هسته ای کوتاه نمی آید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: درگیری پس از تصادف بین یک دستگاه سواری و نیسان موجب مرگ یکی از طرفین شد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۶:۳۲    
کارلا یکی از سبزیجات معروف آسیای جنوبی است و در آمازون، آفریقای شرقی، جزایر واقع در دریای کارائیب و جنوب امریکا به منظور تأمین غذا و دارو کشت می شود و از خانواده کدوئیان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۵:۳۲    
16سال پس از درگیری مرگبار پسرعمه و پسردایی در پارکی در شهرستان مرند، درحالی که قاتل در یک قدمی قصاص قرار گرفته بود، خانواده مقتول به شرط ساخت مدرسه ای به نام پسرشان در این شهر از مجازات قصاص گذشتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۴:۲۰    
برخی از افراد نیز هستند که در گرمای تابستان هم به خوردن چای سیاه عادت کرده اند. خوردن زیاد چای سیاه می تواند شما را در طول روز با مشکلاتی همراه سازد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۳:۱۷    
برای اولین بار در ایران کیت تشخیص سریع جهش امیکرون توسط شرکت سلامت الکترونیک برکت تولید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۵    
سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) در راستای توسعه ارتباطات مردمی و رونق حوزه گردشگری با ایران، پس از وقفه پنج ساله پرواز مسافربری از مبدا شهر لاهور به شهر مشهد مقدس را ازسر گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در استان هایی نظیر اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، فارس، لرستان، ایلام، کرمان و هرمزگان بارش برف و باران داریم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۶    
ناله یک نوزاد منجر به نگرانی همسایه ها از وضعیت ساکنان منزل و جلوگیری یک حادثه مرگبار در پی گازگرفتگی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۶    
وزیر بهداشت گفت: اعتقاد همه دانشمندان بر این است که برای اطمینان از عدم ابتلا افراد به امیکرون باید هر سه دز واکسن تزریق شود، اما درباره لزوم تزریق دز چهارم هنوز مطالعات در این راستا پاسخی ندارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰    
انتشار تصاویر و محتوای مربوط به تخریب مغازه ای در خیابان امام خمینی (ره) مراغه در شبکه های اجتماعی و یک معلول که گریه و زاری می کند، واکنش گسترده کاربران و برخی از مسئولان را در پی داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۷    
معاون توسعه کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، مصوبات اخیر بورسی دولت را مطلوب ارزیابی کرد و در عین حال اجرای آنها را نیازمند تعیین برخی ضوابط دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
فاطمی امین وزیر صمت ضمن تاکید براینکه موضوعی به نام حذف ارز 4200 تومانی نداریم، گفت: قرار است، به نوعی اصلاح نظام یارانه ای انجام شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از امضای تفاهم نامه ای با هدف استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در جهت گسترش بازار های صادراتی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: طبق دستورالعمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشتی از 8 کشور به ایران ممنوع است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا های موضوع بند (الف) ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده، از 13دی ماه 1400 مکلف به درج برچسب معافیت از این مالیات روی بسته بندی کالا های مذکور هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه های مهم دولت سیزدهم است و فاز اول آن را در بهمن ماه افتتاح می کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: قیمت اجناس در فروشگاه های زنجیره ای ارزان تر از قیمت اصناف نیست و تخفیفات اعلام شده توسط این فروشگا ها به عنوان مثال تخفیف 45 درصدی روی یک کالا به نظر غیرممکن است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: بیست وششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز پنجشنبه 9 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۱    
بیت کوین بدترین عملکرد ماهانه را از اواسط بهار داشته و با یک سقوط 7.2 درصدی به 47321 دلار رسیده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۶    
بنا بر اعتقاد برخی کارشناسان حوزه اقتصاد، رشد پایه پولی، افزایش نقدینگی و تورم بیشتر، یکی از مهمترین آثار توزیع ارز ترجیحی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
دکتر محمد فرخ زاده، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شیراز در گفت و گو با پول نیوز به اقتصاد فرا نفتی اشاره و تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
گفته های یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که واردات خودرو فقط برای مسئولان آزاد است!
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۰    
مرجوع شدن صد ها تن انواع محصولات کشاورزی صادراتی از فلفل دلمه ای گرفته تا سیب زمینی و کیوی در هفته های اخیر خبرساز شده و موضوع استفاده از سموم غیراستاندارد و باماندگاری بالا نگرانی های بسیاری در ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رپتروشیمی ها حدود 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش ارزآوری داشتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۰    
کشمکش شدید در بازار دلار و بالا و پایین شدن قیمت ها علیرغم ورودی قابل توجه ارزی به داخل کشور ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
در معاملات صبح روز چهارشنبه 8 دی، قیمت سکه در نیمه روز 13 میلیون و 45 هزار تومان تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز سه شنبه 20 هزار تومان افزایش داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
بازنشستگان شرکت نفت دولتی ونزوئلا به عنوان پاداش کریسمس، پترو، اولین ارز دیجیتال ملی این کشور که در سال 2018 راه اندازی شد را دریافت کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۰    
رییس سازمان خصوصی سازی به عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا برای انجام عرضه اولیه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۰    
خدمات سقف کاذب _ دیوار پوش و نمایندگی پخش کناف ایران دیوارپوش پی وی سی چیست؟ امروزه کاربرد دیوارپوشهای پی وی سی رو به افزایش می باشد تا جایی که یکی از بهترین مصالح برای طراحی و اجرای دکوراسیون ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین گزارش خود به تحلیل برخی شاخص های اقتصادی کشور با تمرکز بر صنعت پتروشیمی پرداخته که نشان از چند سناریو متفاوت دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور گفت: سلامت یکی از زیر بنایی ترین بخش های اقتصادی هر جامعه است و نه تنها به طور مستقیم در رشد اقتصادی نقش اساسی دارد بلکه بر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از ارسال نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اصلاح برخی از بند های لایحه بودجه 1401 به مجلس خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
قیمت لیر ترکیه طی یک سال گذشته روند نزولی داشته است. نرخ لیر طی معاملات امروز چهارشنبه کاهشی شد و به رقم دو هزار و 450 تومان رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۵    
لندنی ها در سال 2021 پس از اینکه همه گیری کرونا باعث بزرگ ترین موج خروج از پایتخت انگلیس در یک نسل شد، رقم بی سابقه 54.9 میلیارد پوند را برای خرید املاک خارج از شهر هزینه کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۰    
روزگذشته نمایندگان مجلس به طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحد های صنعتی، تولیدی رای مثبت دادند و مقرر شد تا کلیات این طرح در جلسه علنی امروز بررسی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۰    
در حالی بانک مرکزی دلیل تورم آبان ماه امسال را رشد نرخ اجاره بهای مسکن اعلام کرد که بر اساس جدیدترین گزارش، این بانک از رشد 54 درصدی نرخ اجاره بها خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت 6 دهک پایین جامعه در سال آینده برای جبران تورم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۰    
امروز تعدادی از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
به نظر می رسد ضرورت تغییر در روند فسادزای کنونی بر کمتر کسی پوشیده است فقط دولت باید دقت کند در جریان انجام اقدامات اصلاحی، طبقات فرودست کمترین آسیب را ببینند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
بر اساس ارزیابی صورت گرفته، در بخش مسافربری در گروه خودرو های مینی بوس و میدل باس، ون مسافری هیوندا H 350 سروش دیزل مبنا و ون وانا ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی و مینی بوس پگاسوز تولید گروه بهمن ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در نامه ای به مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران ضوابط صادرات شیرخشک صنعتی، کره، خامه و روغن حیوانی حاصل از کره را ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۵    
ایلان ماسک یک میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را واگذار کرد و به هدف 10 درصدی واگذاری سهام نزدیک شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۷    
در سال های 1880 با آغاز دوران صدراعظمی اتو فون بیسمارک تغییرات زیادی در امپراطوری آلمان پیش آمد که تا قبل از آن سابقه ای نداشت. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد عملیات توسعه میدان آزادگان جنوبی در اوایل 1402 تکمیل شده و تولید نفت از این میدان در ابتدای 2023 به 320 هزار بشکه در روز می رسد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱    
دیروز نیز در بیشتر اوقات روز اوضاع به کام خالی فروشان ارزی بود. در انتهای روز که کمی قیمت دلار افزایشی شد، بار دیگر خالی فروشی شدت گرفت و دلار در محدوده 29 هزار و 700تومان به فروش رفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مردان مجرد بالای 25 سال می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه دولت برای مشارکت جوانان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۵    
عرضه و تقاضای بورس در انتهای معاملات روز سه شنبه، علامتی کارآمد برای پیش بینی عرضه و تقاضای بازار سهام در روز چهار شنبه است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۲    
شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو)، به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، ظرفیت ناوگان حمل محصولات ایران خودرو را افزایش می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۰    
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان را دارای اهمیت ویژه از نظر استراتژیکی برای جزیره کیش عنوان کرد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
اگر سیگنال مثبتی از مذاکرات دریافت شود، در روز های آینده، مقداری از لحاظ روانی بازار ریزش خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۲    
جواد جمالی از اجرای طرح های جدید با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رونق گردشگری در این منطقه خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۰    
دیدار روحانی با رهبر انقلاب یک پیام مهم دارد؛ آنکه رابطه رهبر انقلاب با روحانی مخدوش نیست و حتی احیانا نقد عملکرد ها باعث گسست میان ایشان با رئیس جمهور سابق نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حذف ارز 4200 تومانی و نزدیک کردن کشور به شرایط تک نرخی ارز می تواند هم به نفع مردم باشد و هم باعث ثبات و پایداری در اقتصاد کشور شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۵    
روز گذشته اظهارات مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا ، آغاز شروع نگارش متن توافق و تلاش برای حصول توافق در کوتاه مدت سه خبری بود که مدنظر معامله گران ارزی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۰    
وزیر نفت افزایش قیمت را منتفی دانست و گفت: برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و مصمم هستیم یارانه ای را که به خودرو ها می دهیم در اختیار اشخاص قرار دهیم که این طرح به صورت آزمایشی در جزایر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۵    
آنچه در زیر می آید قیمت روز گوشت قرمز در سطح بازار تهران است