پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 30 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: محققان دانشگاه شهید بهشتی در این شرکت دانش بنیان موفق به تولید قرنیه مصنوعی با سلول های بنیادی شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: برای اولین بار در ایران، محققان این شرکت موفق به ساخت و بومی سازی دستگاه کالبدنما ایرانی شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوران ایرانی موفق به ساخت داروی درمان ناباروری برای اولین بار در غرب آسیا شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۷    
محققان آمریکایی روشی را ابداع کردند که می توان تنها با استفاده از تلفن های هوشمند، میزان انعقاد خون را آزمایش کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۶    
شرکت نورثروپ گرامن و ناسا فضاپیمای باری سیگنوس سوار بر موشک آنتارس را از مرکز پرواز ولوپس به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
به گزارش روابط عمومی زرین پال، در راستای گسترش همکاری های بین بانک آینده و زرین پال تفاهم نامه ای با هدف ارزش آفرینی در اقتصاد دیجیتال و گسترش ظرفیت های موجود در بانکداری الکترونیک و ارائه تسهیلات و ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
تمامی نهادهای مالی، به ویژه بانک ها صرف نظر از درآمدزایی، کمک به تحرک چرخ های اقتصاد و همچنین خدمات دهی به مشتریان؛ به دنبال نقش آفرینی فراتر از امورات خود هستند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۲:۵۰    
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت اعلام کرد که از میان 74 طرح، 10 طرح به سازمان غذا و دارو برای اخذ مجوز معرفی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
ابراهیم کاردگر به عنوان مدیرعامل جدید بیمه "ما" منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
بانک کارآفرین در راستای حمایت از توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار با مشارکت در طرح توسعه معدن مس سیاستراگی نسبت به اختصاص تسهیلات ریالی به مبلغ هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مکانیزم تعاون به عنوان راهکاری برای احیای ظرفیت های مغفول اقتصاد کشور یاد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۷    
معاون وزیر صمت با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالاها گفت: هدف این طرح رسیدن کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است لذا با اجرای این طرح قیمت ها 40 الی 50 درصد کاهش پیدا می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۶:۱۷    
به دنبال گزارش دیوان محاسبات از اجرای 10 ماهه قانون بودجه 1400 و عدم تحقق مالیات بر خانه های خالی و لوکس، سازمان امور مالیاتی توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
واتس اپ در حال ارائه به روزرسانی جدیدی است که پیش نمایش فایل هایی را که در قالب document به اشتراک گذاشته شده اند، بهبود می بخشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس سازمان غذا و دارو از باز شدن فهرست دارویی و بیمه ای کشور خبر داد و گفت: یک نوع داروی بیماران SMA به عنوان اولین دارو پس از سه سال وارد این فهرست شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی با بیش از 120 فقره اعتراف خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
قرارداد پیش خرید واحد های اداری در بلوارآفریقا که مابین شرکت بیمه زندگی باران با شرکت مدیریت سرمایه ساخت نیک رای بود، بنابه درخواست شرکت بیمه زندگی باران فسخ شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
زیان خالص موسسه بیمه متقابل کیش در پایان اسفند ماه سال 99 با روندی افزایشی نسبت به سال قبل به رقم 20.518 میلیون ریال رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان و توسعه فرهنگ بیمه، بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود را با شرایط ویژه در اسفند ماه به فروش می رساند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
بیمه نامه درمان انفرادی (طرح ارمغان) در جشنواره عمرو پس انداز بیمه آسیا به متقاضیان ارائه می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی درگذشت مادر شهیدان صلبی را تسلیت گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
اول اسفند 1400، شاخص کل بورس تهران با کاهش 7 هزار و 785 واحدی نسبت به روز شنبه به رقم یک میلیون و 274 هزار و 405 واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مدیر عامل شرکت کسب و کار رضوی گفت: بیمه درمان تکمیلی کارکنان تحت پوشش بیمه تجارت نو مجموعه بنیاد بهره وری موقوفات از 18 هزار نفر در سال گذشته، به 60 هزار نفر در سال جاری رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه زندگی تعاون از ابتدای اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات نوین بانکی و با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و توسعه سبد خدمات ارائه شده از طریق پایانه های خود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس اپراتور انتقال گاز اوکراین گفت انفجار در خط لوله لوهانسک تاثیری بر انتقال گاز روسیه به اروپا از طریق اوکراین ندارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملیک یا تملیک شده توسط موسسات اعتباری را ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
کارشناسان هوش مصنوعی معتقدند این فناوری پتانسیل ایجاد تحولات گسترده در زمینه اقتصاد و بهره وری صنعت آب در مواقع افزایش تقاضای آب را دارا می باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
آخرین اخبار دریافتی از روند بررسی درج برند دوو بر روی محصول ایرانی نشان می دهد، معاونت حقوقی وزارت صمت این اقدام را قانونی ندانسته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
24 بهمن میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال بازنشستگان مشخص شد براساس آنچه اعلام شد، کارکنان دولت و بازنشسته ها حداقل یک میلیون و 600 هزار تومان عیدی می گیرند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
نرخ سود بازار های مالی در هفته پایانی بهمن حاوی رکورد های مهمی بود. در مهم ترین آن نرخ سود بین بانکی در این بازار با تداوم روند نزولی خود در پایین ترین سطح 4 ماه اخیر قرار گرفت و نسبت به هفته قبل ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۷    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۵    
پس از انتشار خبر کذبی با ادعای توقیف کشتی پسران شمخانی در یکی از بنادر هند، منابع آگاه از شکایت پسران شمخانی از خبرگزاری ایلنا خبر دادند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۵    
طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با همتای قطری برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و همچنین توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران خبرداد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
با امضای تفاهم نامه همکاری، خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی به بیمه سرمد سپرده شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۷    
منابع اوپک پلاس اعلام کرده اند در صورت احیای برجام، اوپک پلاس باید سهمیه های تولید را تغییر دهد تا جا برای بشکه های ایران باز شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
شماره تلفن های خصوصی که استفاده از آن ها در کشور های گوناگون رونق یافته، با اصطلاح Vanity Number شناخته و معادل فارسی آن ها فون واژه است. تعریف ساده تر فون واژه می شود: جایگزین حروف با اعداد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رسانه های خارجی مدعی شدند موضوعات مربوط به عرضه نفت ایران در بازارهای جهانی از حمله روسیه به اوکراین مهمتر شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۱    
شاخص بورس در هفته ای که گذشت با 1682واحد کاهش، معادل 0.13درصد افت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
با ادامه روند نزولی دلار در بازار آزاد، طلا و سکه مقاومت خود را کنار گذاشت و سکه امامی کاهش 300هزارتومانی را تجربه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
آن دسته از صادرکنندگان تعیین تکلیف نشده از محل ورود موقت که ارزش صادرات آن ها معادل یا کمتر از ارزش پروانه های ورود موقت مرتبط باشد، در دوره زمانی 1397 تا 1400 از تعهدات ارزی معاف هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه فردا رسماً در فرابورس ثبت خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
در سال 95 طی اطلاعیه به سازمان فروش تأکید کردیم که تحت هیچ شرایطی افراد به صورت هرمی فعالیت نکنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
آژانس اطلاعات انرژی آمریکا خبر داد با وجودی که ایالات متحده در سال 2020 یک صادرکننده بزرگ نفت به شمار می رفت، ولیکن امسال تبدیل به یک واردکننده صرف نفت خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
دولت یارانه 100 هزار تومانی مربوط به 22 بهمن ماه را به چهار دهک اول جامعه پرداخت کرد و بسیاری از کسانی که مشمول دریافت این یارانه نشدند، خود را در این چهار دهک می بینند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی مهدکودک ها را برای یک هفته تمدید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد: در راستای اجرای طرح رایگان شدن بهای گاز، آب و برق مددجویان، 14 هزار کد اشتراک مددجویان چهارمحال و بختیاری به شرکت گاز ارسال شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای مجمع سازندگان و نوآوران کیش گفت: مجلس با حذف مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد موافق است و از این طرح دفاع می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
به صورت رسمی خودروی مونتاژی ایما (Eama) که از این به بعد قرار است با برند لاماری (Lamari) عرضه شود، روانه بازار خواهد شد و قمیت این خودرو 980 میلیون تومان اعلام شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 279واحدی روبرو شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
بورس تهران هفته اول اسفند را در شرایطی آغاز کرد که مذاکرات برجامی به نقطه بسیار حساسی رسیده و کارشناسان نسبت به حصول قریب الوقوع توافقی محدود ابراز امیدواری می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس گرفتن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت می تواند به دلیل اعمال اصلاحات مثبت و منطقی در آن باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
شرکت توانیر در نظر دارد در اقدامی فراگیر، شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه های توزیع سراسر کشور را اجرایی کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن 6 هزار و 743 میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و یکهزار و 310 میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
اقتصاد ایران این روز ها به شدت منتظر توافق وین است. توافقی که می تواند سرنوشت بازار ها را به شدت تحت تاثیر قرار دهد هرچند که برخی کارشناسان معتقدند متغیر های دیگری نیز در این مسئله دخیل هستند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سهمیه بنزین اسفند ماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت دارندگان خودرو های شخصی و موتورسیکلت واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
قرار است سود سهام عدالت در روز های پایانی سال واریز شود، مبلغ این سود برای یک خانواده چهار نفره که دارنده سهام یک میلیون تومانی هستند، حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان برآورد می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
بازار خودرو امروز احتمالا تحت تاثیر اخبار حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین و طولانی شدن مذاکرات وین قرار گرفت و دست فرمان عوض کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
برنامه هایی که مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده و عزم راسخ وی برای تحقق آن به دور از شعار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن انتقاد از فقدان شبکه توزیع فراگیر کالا های اساسی ، فروش برنج دولتی در سامانه بازارگام را یک مسکن قوی برای تنظیم بازار دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
در هفته ای که گذشت پس از اخذ سفارش های خرید اوراق در سامانه های بازار بین بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در مجموع مبلغ 6 ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
شرکت نمایشگر چینی BOE از جمله تامین کنندگان پنل های اولد گوشی های آیفون محسوب می شود و اکنون ظاهرا به دلیل کمبود مداوم تراشه های جهانی با مشکلات مربوط به تولید مواجه شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از آغاز جلسات بررسی لایحه بودجه سال 1401 از فردا (یکشنبه) خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
قبل از هر چیز برای تحلیل بیت کوین (bitcoin) باید بدانیم بیت کوین چیست؟ داشتن بیت کوین دقیقاً به چه معناست؟ بیت کوین چگونه کار می کند؟ تراکنش های بیت کوین چگونه انجام می شود؟ وقتی یک تراکنش ارسال می ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
از سال 90 مناطق آزاد چهار مشاور رئیس جمهور و دبیر به خود دیده اند. وجه اشتراک هر چهار دبیر عدم اقبال از سوی نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
بایدن دوباره به صراحت اعلام کرد پوتین تصمیم به جنگ گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بررسی طرح مالیات برعایدی سرمایه در مجلس به اتمام رسیده و به زودی نهایی خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
مشاور و رئیس مرکز ارتباطات سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه اینترنتی میوه شب عید در تمامی استان ها خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۶    
یورو استات از تجارت حدود 5 میلیارد یورویی ایران و اتحادیه اروپا در سال 2021 خبر داد و آلمان، ایتالیا و هلند را به ترتیب بزرگترین شرکای تجاری ایران در میان اعضای این اتحادیه معرفی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
سرمایه گذاران سه دلیل برای گسیل سرمایه های خود به پناه گاه های امن از جمله طلا دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۷    
در تازه ترین تغییر قیمت انواع برنج ایرانی مرغوب شامل دمسیاه، هاشمی و طارم 12درصد و انواع پرمحصول تا 20درصد گران شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۵    
ضمن اعلام نتیجه سی ودومین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1400، مورخ 27 بهمن ماه، به اطلاع می رساند حراج سی وسومین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.