پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۴۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 2 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۶    
فرآیند ارزیابی ملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بر اساس مدل تعالی سازمانی 1400، صبح امروز با برگزاری آیین افتتاحیه و با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت و مرتبط با هر زیرمعیار الگو تعالی سازمانی و تیم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
بیژن مقدم در رابطه با خبری که در یکی از رسانه ها مبنی بر گران شدن نان منتشر شده است، اظهار کرد: نان گران نشده است و قیمت آن تا پایان سال تغییری نخواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۷    
در9ماهه سال جاری،تسهیلات حمایتی موسسه اعتباری ملل به 5905 نفر از مستاجرین پرداخت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره پست بانک ایران عصر امروز شنبه دوم بهمن ماه در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با تبریک ولادت آن حضرت گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۰    
بانک اقتصادنوین در 9 ماهه سال جاری سه هزار و 181 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش دو هزار و 422 میلیارد ریال پرداخت کرد که ارزش ریالی آن در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود 30 درصد رشد داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۷    
از ابتدای سال تاکنون، 249 شرکت از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به حساب سهامداران کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۲    
دکتر علیرضا هیراد، مدیر شعبه بیمه رازی استان سیستان و بلوچستان و مجتبی ارزاقی، مدیر شعبه بیمه معلم استان فارس با کسب اکثریت آرا در انتخابات ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان های فوق انتخاب شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل بیمه سرمد در حکمی، بهزاد فروزانفر را به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع این شرکت منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۲    
همزمان با فرارسیدن دوم بهمن ماه روز شناخت مشتری ، شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با انتشار پیامی ولادت حضرت زهرا (س) را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۷    
کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت نو با تاکید براهمیت تهیه بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۶    
نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران برگزار و به مباحث مربوط به شبکه فروش در آن پرداخته شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۷    
پلیس فتا تهران از هموطنان خواسته در صورت دریافت پیامک های جعلی قطع برق، عجولانه عمل نکرده و اقدام به ثبت نام و ارسال اطلاعات هویتی خود نکنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۷    
تفکرات اقتصادی گوناگون بر این نکته اذعان دارند که فرایند پیشرفت کشور ها بدون سامان دادن به حوزه پولی و مالی امکان پذیر نیست و لذا دولت ها به اندازه ای که در این زمینه موفق عمل می کنند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار به قتل رسیده یا نیرو های مسلح، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۶    
اولین جلسه گفت وگوی استارتاپ ها در مرکز پارک علم و فناوری شیراز با حضور پست بانک ایران به عنوان حامی رویداد، مسولین برگزارکننده نمایشگاه اینوتکس و استارتاپ های استانی برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۰    
حضرت فاطمه زهرا (س) سومین معصوم، دختر معصوم، همسر معصوم و مادر معصوم است و دوازده امام بزرگوار شیعه (علیهم السلام) از نسل ایشان هستند. این بانوی بزرگوار جایگاه بسیار رفیعی در دین اسلام دارد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارائی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر 100 میلیون تومان از سوی بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه به افراد حقوق بگیر و مستمری بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب خبرداد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی در پیامی از حضور سهامداران این بانک در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده قدردانی کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۶    
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: نظام بانکی نقش انکارناپذیری در کاهش تورم و رونق تولید دارد که لازم است از خلق پول بیشتر اجتناب کرده و نقدینگی موجود را به سمت فعالیت های مولد هدایت کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۱۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش های پراکنده در برخی استان ها از ماندگاری هوای سرد در شمال غرب و غرب و افزایش 4 تا 8 درجه ای دما در نیمه شمالی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۱    
آیا محدودیتی برای جاه طلبی شرکت های بزرگ فناوری وجود دارد؟ در ماه اکتبر مارک زاکربرگ نام فیسبوک را به متا تغییر داد و آینده جدید بشریت را در دنیای مجازی توصیف کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۶:۲۵    
استاندار گفت: امروز سن واکسنسیون از 12 به 9 سال کاهش پیدا کرد، البته به صورت کاملا داوطلبانه و با رضایت والدین انجام می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۵:۵۵    
سخنگوی گمرک گفت: در هفته گذشته قرص های مواد مخدر که در جعبه های شیرینی به مقصد آلمان جاساز شده بود و 2 تخته روفرشی آغشته به هروئین به مقاصد بنگلادش و هند، توسط کارکنان بخش پستی گمرک کشف و ضبط شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۴:۵۲    
مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری بیماری ها از غلبه سویه اومیکرون بر سراسر اروپا خبر داده و نهادهای بهداشتی در بسیاری کشورهای اروپایی هم رکوردهای کرونایی جدیدی را ثبت کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۳:۵۲    
شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: مترو روز زن برای بانوان رایگان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۲    
معاون اول رییس جمهور در نشست با تعدادی از شهرداران کلانشهر ها توجه به مسایل مرتبط با ایمنی شهر ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه کرد منابع لحاظ کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله 3.7 ریشتری در آران و بیدگل خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۰    
سازمان اورژانس کشور اعلام کرد اورژانس هوایی این سازمان در 10 روز گذشته جان 80 نفر از هموطنان کشور را از مرگ حتمی نجات داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۱    
روسای جمهور ایران و ترکیه در گفت و گوی تلفنی، روابط دوجانبه و منطقه ای را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تقویت سطح همکاری ها و هماهنگی های تهران- آنکارا تاکید کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۱    
فرماندار کالیفرنیا می گوید که تصاویر محل سرقت از قطار و زباله ها در مسیر راه آهن در لس آنجلس بی سابقه است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: جا هایی نیازمند اصلاحات ساختاری داریم و به اعتقاد من مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد و مجلس الان منطقه ای و صنفی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازگشت از سفر به روسیه گفت: قرار شد تجار ایرانی که با روسیه کار می کنند، بتوانند از شبکه بانکی مشترک بین ایران و روسیه استفاده کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۲    
رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی با بیان این که از 10 درصد منابع صندوق بلوکه شده است، گفت: دولت قبل در تمامی امور خود از جمله پرداخت عیدانه به مردم از منابع صندوق برداشت کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۷    
وزیر صمت با بیان اینکه به دنبال راه اندازی بازار برق هستیم، گفت: هم اکنون ورق بدون سهمیه بندی عرضه می شود و کار تکمیلی بعدی به رسمیت شناختن خرده فروشان مواد اولیه است. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
اتریوم (ETH) برای توسعه دهندگانی که اپلیکیشن و ارز های رمزنگاری شده را می ساختند آخرین ابزار بلاک چین بود، اما رقبای دیگری نیز بودند که تا یک سال و نیم گذشته سرمایه گذاران به آن ها توجه نمی کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۵    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پذیرفتنی نیست که قطعات بی کیفیت لوازم خانگی خارجی را به این بهانه که با شرکت های بزرگ دنیا که بازار را تصاحب کرده اند، رقابت کنیم وارد کشور کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۵    
میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت و همراه در ایران تا پایان ماه دسامبر 2021،به ترتیب 9.92 و 24.03 مگابیت برثانیه گزارش شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی در نامه ای به رئیس سازمان بورس از لغو عرضه بلوک 15درصدی سهام شرکت پتروشیمی خلیج فارس خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
در ساعت 10 شاخص کل بورس با رشد 6 هزار و 979 واحد در ارتفاع یک میلیون و 286 هزار و 372 واحد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل تهران گفت: افزایش قیمت خاصی در گل نداشتیم و قیمت ها تقریبا همچون سال گذشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران با تأکید بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا، در عین حال از افزایش ابتلا و بستری کودکان زیر 10 سال به علت این بیماری خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه کشورمان از سامانه دریافت فوری وجه با عنوان پی فست( PayFast ) رونمایی کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۶    
عرضه و فروش انواع گوسفند زنده در تهران با قیمت روز کشتارگاه خرید گوسفند همیشه یک موضوع مهم و پر تکرار نزد ایرانیان بوده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۵    
سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با توجه به سیگنال های مثبت سیاسی و اقتصادی احتمالی در آینده و ارزش های پیش بینی شده برای سهام بورسی آن برای امسال و سال آینده می توان گفت سهام کگل ارزنده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۷    
مالیات بر خانه های خالی، بیش از یک سال از تصویب قانون، کماکان در کشمکش دو دستگاه مربوطه معطل اجرا است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد دارندگان خودرو های لوکس تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، مالیات بر خودرو های خود که بیش از یک میلیارد تومان ارزش دارند را بپردازند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس شورای اسلامی تعارض منافع در همه ارکان از جمله شورای عالی بورس و هیئت مدیره بورس را آفت اساسی در بازار سرمایه دانست و در مورد شاخص کل بازار سرمایه گفت یا فرمول محاسبه شاخص ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۷    
در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه بیش از 4 میلیارد و 414 میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 3 هزار و 529 میلیارد تومان در بیش از 340 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همه زنان و مادران غرور آفرین سرزمین مان و همچنین بانوان همکار در خانواده بزرگ پست بانک ایران ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن، طبق اعلام شورای صنفی نمایش، سینما های کشور فردا 3 بهمن ماه برای بانوان رایگان شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 ضمن تشریح مذاکرات کمیسیون متبوع خود گفت که پیشنهادی در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولین داخل کشور مطرح شد که در مذاکرات رای نیاورد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۲    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه 1401 درخصوصه کمیسیون با بند د تبصره 20 لایحه بودجه 1401 درباره افزایش سن بازنشستگی توضیحاتی ارائه داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۵    
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه ای به وزارتخانه های مربوطه بازگشایی کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس را ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۷    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در نشستی خبری به بیان گزارشی از عملکرد 10 ساله صندوق توسعه ملی پرداخت و از تزریق منابع مالی جدید به بورس خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی درباره روند پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان این سازمان به ویژه مبتلایان به کرونای امیکرون توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
آمار بانک مرکزی درباره چک های برگشتی در نهمین ماه سال جاری نشان می دهد که در این ماه بیش از 544 هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل 13.6 و 16.3 درصد کاهش داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توان لازم را برای اجرای لایحه رتبه بندی حقوق معلمان دارد و موظف به اجرای مصوبه مجلس در خصوص نظام رتبه بندی معلمان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۶    
رئیس شورای شهر تهران برای سیر فرایند درمان خود در بیمارستان بستری شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
اگرچه قرار بود مبلغ یارانه ها از آذرماه افزایش پیدا کند، اما به نظر می رسد افزایش یارانه در دو ماه باقیمانده سال جاری منتفی است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۷    
نایب رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اظهار داشت: به طور میانگین در سال 2 میلیون دستگاه تلویزیون در کشور مصرف می شود؛ و ظرفیت تولید 3 میلیون دستگاه تلویزیون در داخل را هم داریم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۲    
در اواخر دی ماه، با ورود جبهه بارشی سنگین به کشور بسیاری از شهرهای ایران سفیدپوش شد و ناوگان امدادی ایران خودرو به حالت آماده باش درآمد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۶    
در حالی گران فروشی بین 10 تا 15 هزار تومانی هر قطعه مرغ در فروشگاه ها مشهود است که نرخنامه مشخصی برای فروش مرغ قطعه بندی منتشر نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
آژانس فدرال مقررات فنی و مترولوژی روسیه اعلام کرد که نماینده رسمی شرکت آلمانی مرسدس بنز 1082 خودروی کلاس S (از مدل 223) را در این کشور فراخوان خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
وزیر سابق خزانه داری آمریکا عقیده دارد سیاستگذاران این کشور وخامت شرایط اقتصادی را دست کم گرفته اند و احتمالا نمی توان تا پایان سال جاری میلادی به نرخ تورم 2 درصدی بازگشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با رشد 6 هزار واحدی آغاز به کار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
در حقیقت، چرخش ایران به سمت سرق به نوعی با تغییرات گسترده تر در توازن جهانی قدرت و ظهور آسیا به عنوان قطب اقتصاد جهانی همزمان بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: مجلس برنامه ای و دولت مجوزی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۱    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز شنبه 2 بهمن 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
روغن در برخی از شهر ها از جمله مشهد کمیاب شد. کاهش تولید روغن گویا باعث افزایش قیمت آن در بازار شده است. چرا روغن کمیاب شد؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) از ذخایر نفت جهان و آنچه در عرضه جهانی مشاهده کرده است، 200 میلیون بشکه نفت اختلاف وجود دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۱    
فرماندار بم از تعطیلی ادارات این شهرستان به دلیل وضعیت نامناسب و خطرناک شاخص کیفی هوا خبر داد و گفت: امروز شنبه مورخ 2بهمن ماه 1400 کلیه ادارات و نهاد های دولتی تعطیل هستند
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
اگر به این باور رسیده اید که هرچه بیشتر میوه و سبزی مصرف کنید، سلامتی خود را بیشتر تضمین کرده اید، وقت تجدیدنظر فرا رسیده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۶    
با وجود کاهش یک درصدی نرخ تورم سالانه، مرکز آمار می گویدکه در دی ماه نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه دوباره افزایش یافته است.