پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۸:۳۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 3 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۱    
مراسم تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون به طور همزمان در سراسر کشور ازطریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
در میانه هفته معاملات بورس تهران شاهد افت چشمگیر شاخص سهام بیمه در بورس و فرابورس بودیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
طرح جدید سفرهای زیارتی فرهنگیان به عتبات عالیات با همت بانک قرض الحسنه رسالت، وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان با شرایط ویژه آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۵    
با حکم مدیرعامل بانک دی، مهدی معدن چی زاج به عنوان سرپرست گروه مالی دی منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: همکاری دستگاه دیپلماسی کشور با بخش خصوصی ضمن فراهم کردن زمینه های جذب سرمایه گذاری، تسهیل تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را به دنبال دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۷    
مدیرعامل بانک تجارت از اعطای تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق بگیران از این بانک خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۶    
همزمان با ولادت بانوی دو عالم، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن گرامیداشت مقام زن، با اهدای گل به بانوان شاغل در دفتر مرکزی و شعب بیمه "ما" از آنان تجلیل شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۶    
دکتر دلفراز ظهر امروز (یکشنبه 3 بهمن ماه 1400)، به مناسبت گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، با بانوان همکار در بیمه ملت دیدار و از آنان تقدیر به عمل آورد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۶    
با صدور حکمی از سوی حسن شریفی، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بیمه ایران، دکتر عبدالصمد خدامی به سمت " سرپرست معاونت حقوقی وهماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی ها" منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در آستانه میلاد خجسته مادر سادات، کوثر قرآن، حضرت فاطمه زهرا (س) از سرپرستی استان قم بازدید کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
مدیر عامل بانک سینا در پیامی میلاد با سعادت صدیقه کبری، ام ابیها ، حضرت فاطمه (س) و روز زن را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل بیمه کوثر با ارسال پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۵    
بانک کارآفرین یکی از پیشتازترین بانک ها در ارائه خدمات ارزی و بین المللی متنوع به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا است که این خدمات در شرایط فعلی و با وجود محدودیت های بین المللی نیز صورت می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۶    
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۶    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد، چگونگی و نحوه اجرای طرح حذف ضامن از فرایند اخذ تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان برای حقوق بگیران را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی روز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک و شادباش گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
بیش از 5 هزار و 500 نفر در 9 ماهه سال 1400 از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک پارسیان بهره مند شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی به بعد از بررسی جوانب بر جامعه میلیونی سهامداران موکول شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران به همراه داریوش محمدی، سید محد ناصر مبرقعی و یکتا اشرفی اعضای هیات مدیره وجمعی از مدیران ستادی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۰    
دکتر سید سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پیامی فرا رسیدن 20 جمادی الثانی مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: روزانه 7 هزار و 500 تن مرغ در سطح کشور عرضه می شود که 500 تن بیش از نیاز کشور است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۵    
بیش از 39 میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزشی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال طی ماه گذشته در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران معامله شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۲    
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۳:۲۵    
بیماری غلظت خون یا پلی سیتمی بسیار آهسته رشد میکند اگر این بیماری را درمان نکنید یک تهدید برای زندگیتان است اما کسانی که به خوبی از آن مراقبت کنند شانس یک زندگی طولانی مدت را خواهند داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۳:۲۵    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش جرائم منجر به کاهش تخلفات رانندگی نشده است، گفت: راهنمایی رانندگی باید به این مساله توجه کند و تبدیل به کشوری شویم که جرائم آن نقدی نیست
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۳:۲۲    
نوجوان 13 ساله خندابی به علت گاز گرفتگی در منزل مسکونی جان خود را از دست داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری روز گذشته به دلیل برودت هوا رکورد تازه ای ثبت کرد و به رقم 692 میلیون متر مکعب در روز رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
جلوگیری از اشتباه مدیریتی پس از سیل 98 و رهاسازی بدون ضابطه آب به عنوان جزئی از استقرار سازوکار حکمرانی موثر می تواند زمینه کاهش تنش آبی در شرایط خشکسالی پیش رو را به همراه داشته باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۲    
تحقیقات جدید نشان می دهد که سویه اومیکرون کرونا دارای تعداد زیادی جهش منحصربه فرد است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 22 درصد از واکسیناسیون دز سوم انجام شده است، با توجه به افزایش چهار برابری بیماران سرپایی لازم است که مردم برای تزریق دز سوم اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۰    
معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش مراجعات سرپایی بیماران کرونایی به مراکز 16 ساعته، نسبت به وضعیت شیوع اومیکرون در کشور ابراز نگرانی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه نرخ طرح ترافیک برای سال 1401 متناسب با تورم و حتی کمتر از آن خواهد بود گفت: تغییرات در اجرای طرح ترافیک قطعی نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی صنعت برق گقت: در تعرفه های جدید یارانه مشترکان پرمصرف کاهش می یابد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۶    
معاملات بازار سهام در روز یکشنبه در دنباله معاملات روز شنبه می تواند با فشار سمت عرضه پیگیری شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۵    
پیدا و پنهان طرح حمایت از کارخانجات و واحد های تولیدی بیانگر آن است که این طرح در بلند مدت به مانع تولید در کشور بدل می شود و به انگیزه مثبت بخش مولد اقتصاد کشور آسیب جدی وارد می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
این خودرو به عنوان شاسی بلند لوکس جهان معرفی می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در صحن شورای شهر تهران به آخرین وضعیت ترافیکی و آلودگی هوا و معضلات به وجود آمده در این بخش پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۱    
با تشدید گمانه زنی ها در مورد حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین؛ آمریکایی ها قصد دارند قطر را مجاب کنند تا گاز مورد نیاز اتحادیه اروپا را تامین کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس مالیاتی گفت: باوجود دریافت مالیات عملکرد مالیات بر ارزش افزوده تحمیل هزینه اضافه بر مصرف کننده است درصورتی که مالیات نباید ماهیت هزینه ای داشته باشد و موجب افزایش قیمت ها بشود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۵    
کاهش 7.2 درصدی ارزش بیت کوین در روز شنبه، ارزش آن را نسبت به اوج قیمت در ماه نوامبر نصف کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۷    
مهم ترین اخبار اقتصادی در رادیو 90 درجه در روز یکشنبه 3 بهمن 1400
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۱    
علی قنبری، کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به اینکه مهمترین کارویژه دولت در شرایط کنونی باید ایجاد ثبات اقتصادی و مهار تورم باشد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
عضو انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان گفت: در ارائه قیمت هرچقدر شفافیت بیشتر باشد مصرف کننده را بسمت انتخاب مطمئن تر هدایت می کند و تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا موظف به درج قیمت کارخانه هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۰    
جاهد میاه دیگر نگران اجاره خانه نیست. این جوان 23 بیشتر اوقات خود را در دانشگاه ایالتی نیویورک در نیوپالتز با درآمد محدودی زندگی می کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۷    
گزارش بانک مرکزی نشان می دهد که تعداد کسب و کاری که در روز شروع به فعالیت می کردند از عدد 800 کسب و کار به 200 کسب و کار تقلیل پیدا کرده که حدود 75 درصد است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
قیمت سکه در بازار امروز بر خلاف قیمت دلار بالا رفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل بانک ملت در پیامی سال روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به بانوان ایرانی و زنان شاغل در بانک ملت تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
زارع در مورد نرخ مالیات خانه های لوکس گفت: نرخ مالیات بر دارایی سالانه خانه های گران قیمت و باغ ویلا های گران قیمت تغییر پیدا کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۲    
ریزش های اخیر بیت کوین این سوال را مطرح کرده که سقوط این رمزارز تا کجا ادامه دارد و آیا صعودی دوباره در انتظار آن است یا خیر.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۷    
در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه بیش از 5 میلیارد و 786 میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 3 هزار و 390 میلیارد تومان در بیش از 317 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۷    
شرکت های خودروسازی جیلی چین و رنوی فرانسه رسماً توافق کردند که به طور مشترک خودرو های هیبریدی و بنزینی الکتریکی در کره جنوبی به منظور فروش و همچنین صادرات طراحی و تولید کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۱    
همه چیز دست به دست داده است تا بسیاری از دهک های درآمدی حتی اجاره نشینی برایشان رویایی دست نیافتنی شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۲    
معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که احتمال وقوع پیک ششم هست، گفت: با اینکه شرایط فعلی بد نیست، اما خبر ها خیلی هم خوب نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۷    
امروز در مجلس غوغایی به پا بود. همچنان در کشمکش سیاست های اقتصادی، پای ارز 4200 تومانی که زمانی به ارز جهانگیری معروف بود در میان است. اگرچه در این باره حرف و حدیث بسیار است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت بیش از 25 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 256 هزار واحدی رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۶    
به نظر می رسد آیفون 15 یک دوربین پریسکوپی برای زوم هایی در طیف بالا داشته باشد. همچنین قرار است دوربین این مدل وضوح بالاتری داشته باشد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصرار بر مصوبه قبلی خود درباره واردات خودرو، طرح ساماندهی صنعت خودرو را جهت بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۷    
اگر شما هم به صورت روتین به باشگاه می روید، قطعا الپتیکال یکی از محبوب ترین دستگاه های هوازی است که از آن استفاده می کنید. افرادی که از تمرینات الپتیکال استفاده می کنند، معمولا روشی یکسان دارند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۲    
معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارائی درباره اینکه چه کسانی مشمول طرح وام بدون ضامن می شوند توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۶    
عضو هیئت مدیره و قائم مقام دبیر کل خانه صنعت و معدن تهران معتقد است تولید از کمبود منابع مالی رنج می برد و دستورات ضرب الاجلی هم به دلیل مصلحت اندیشانه بودن، تا امروز راه به جایی نبرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۷    
آئین اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری داستان کوتاه آهن سیرجان توسط شرکت گل گهر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه داستان سیرجان برگزار و از برگزیدگان نهایی تجلیل شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحد های صنعتی و تولیدی مخالفت کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۶    
تحریک تقاضای کل از طریق افزایش حجم نقدینگی که عمدتا از ناحیه رشد پایه پولی بر کشور تحمیل می شود، ازجمله دلایل اصلی تورم در اقتصاد ایران است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۶    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با اُفت 5 هزار واحدی آغاز به کار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز دوشنبه 4 بهمن 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۷    
طبق جدیدترین رده بندی شرکت های کشتیرانی گروه کشتیرانی ام اس سی به عنوان بزرگ ترین خط کشتیرانی کانتینری جهان شناخته شد و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رتبه 14 جدول قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۷    
اپل هم اکنون با پیروی از یک قانون در فرانسه، گوشی های خود را به همراه هدفون در این کشور به فروش می رساند، اما از 24 ژانویه (4 بهمن) طبق قانون جدیدی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۱    
در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، با اینکه اندکی از ضرر روز گذشته بازار رمزارز ها جبران شده، اما همچنان اکثر سکه ها در محدوده قرمز قرار دارند.