پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۳۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 27 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۰    
کشور السالوادور در سپتامبر گذشته بیت کوین را به عنوان ارز قانونی اعلام کرد و قصد دارد یک میلیارد دلار برای تامین مالی سیاست های اقتصادی گسترده از طریق جذب نقدینگی فعالیت رمزارزها جمع آوری کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۶    
بیمه سرمد با شرکت در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، هدف گذاری ویژه ای برای حضور موثر در بازار انرژی و صنعت پتروشیمی کشور کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اعلام حمایت بهارستان از طرح خرید شفاف گفت: این طرح منجر به افزایش شفافیت اطلاعات به منظور کمک به کاهش قیمت مصرف کننده می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۶    
شعبه خرم آباد بیمه دانا در سالروز میلاد امیر مؤمنان حضرت علی (ع) پیوستن خود را به باشگاه هزار میلیاردی ها جشن گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۶    
خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه توضیحی درباره خبر سفر هیات ایرانی به کره جنوبی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
بانک مرکزی اعلام کرد طی ده ماهه امسال به 1176 شرکت دانش بنیان معادل 509/4 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که نسبت به ده ماهه سال 1399، معادل 126/9 درصد افزایش داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
در گزارشی با اشاره به طرح سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار در واکنش به افزایش قیمت گوشت قرمز و برنج، تلاش کرده است به پرسش پاسخ دهد که این نسخه چقدر کارایی دارد؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۵    
وزارت بهداشت، کمیسیون بهداشت مجلس و بیمارستان کودکان مفید درباره افزایش ابتلای کودکان به کرونا هشدار دادند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۶:۵۵    
یک مطالعه کوچک نشان می دهد که درمان بیماران مبتلا به کووید 19 متوسط یا شدید با سفتازیدیم یا سفپیم، به علاوه استروئید دگزامتازون، به اندازه مراقبت های استاندارد مؤثر است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۴:۴۶    
یک بیمار آمریکایی مبتلا به سرطان خون پس از دریافت سلول های بنیادی اهدا کننده ای که به طور طبیعی در برابر ویروس عامل بیماری ایدز مقاوم است، بهبود یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۲:۴۰    
واکسن برکت کمی پس از شیوع بیماری کرونا در زمستان 98، به عنوان اولین واکسن ایرانی برای مقابله با این بیماری به همت محققان گروه دارویی برکت تولید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۱:۴۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند پیامک جعلی سامانه ثنا خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۵    
با وجود اثبات عدم اثربخشی آنتی بیوتیک ها در درمان بیماری کرونا و حذف آن از پروتکل درمانی کرونا، همچنان شاهد تجویز گسترده دارو هایی نظیر آزیترومایسین توسط پزشکان هستیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۶    
سرقت پل در غرب تهران یکی از خبر هایی بود که در میانه بهمن ماه جاروجنجال زیادی در فضای خبری ایجاد کرد و حالا رییس پلیس پایتخت از جزئیات بیشتر ماجرای سرقت این پل پرده برداشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۶    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره احتمال بالا رفتن مرگ و میر های کرونایی، گفت: کشور ما همچنان در سیرصعودی مبتلایان در پیک اومیکرون قرار داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۷    
رئیس سازمان هواشناسی با بیان این که اطلاعات آنلاین بارش ها از ایستگاه های هواشناسی هر 10 دقیقه یکبار دریافت می شود، گفت: بر اساس این اطلاعات، پیش بینی واقعی هواشناسی انجام می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با هدف تقویت رفاه حال زائرین حسینی، امکانات زیرساختی و لجستیکی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان تقویت می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۲    
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در سال های اخیر اقدامات موثری در تهران انجام شده تا این سال آبی پرتنش را پشت سر گذاریم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۲    
رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه 5 میلیارد ریالی (42 سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۶    
صفر تا صد جزئیات دریافت کارت آزمون دکتریی 1401، از چگونگی دریافت کارت تا رفع نواقص و قانون رسیدگی به تخلفات این آزمون اعلام شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۶    
سازمان برنامه و بودجه کاهش تعداد شهر های دارای تنش آبی با تصویب لایحه بودجه 1401 خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
به گفته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گوشت قرمز و برنج ایرانی مشمول قیمت تثبیتی شده و ستاد تنظیم بازار سازمان حمایت را مکلف به قیمت گذاری کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی گمرک جزئیات تجارت با قطر را از دولت ششم تا سیزدهم تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
در ساعت 10:05 شاخص کل بورس با اُفت 75 واحد در ارتفاع یک میلیون و 283 هزار و 248 واحدی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۲    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 19 هزار تومان معادل شانه ای 38 هزار تومان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
ظهر امروز در سالن کنفرانس مجتمع گهرزمین، مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
شرکت های نوپا یا استارتاپ ها که در ایران اصطلاحاً به نوپای ناب هم ترجمه شده اند، به تازگی و در نتیجه کارآفرینی خیلی خاص ایجاد شده اند و بحث داغ امروز جامعه هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
یک نماینده مجلس گفت: صرفا رایگان بودن اقلام پیشگیری از بارداری حذف شده و فروش و توزیع این اقلام طبق روال قبل، اما با قیمت آزاد صورت می پذیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
با مصوبه هیئت مدیره نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده های سرمایه گذاری مدت دار بانک سپه در سال مالی 1401 سه درصد تعیین شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قرار شد به دستور رئیس جمهور، قیمت کالا های اساسی و مصرفی مردم تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نداشته باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
تعمیرات لپ تاپ در محل تنها یک شعار نیست بلکه کاریست که دلتوس از عهده انجام آن به خوبی برآمده است! تصور عموم درباره خرابی لپ تاپ این است که برای این کار باید به دنبال تعمیرکار لپ تاپ باشند یا اگر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
اکران آثار برگزیده چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در مراسمی با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش پایان یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
میزان موجودی فلز سرخ در انبار های بورسی دنیا رو به کاهش گذاشته است به نحوی که میزان مس قابل تحویل از بورس فلزات لندن به کمترین میزان خود در طول تاریخ رسیده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پرکارترین مرد بیمه ایران و یکی از شاگردان سی مکسی آموزگار رهبران جهان در بخش اولِ سخنرانی خود از الگوی خود فرانک فرنس استاد خود در فروش بیمه و هاکوپیان دیگر الگوی موفقیت خودکه همواره تعهد و وفاداری ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون شرکت سمات را مزیتی برای پیشبرد پروژه های فناورانه بخش تعاون دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۷    
شاخص کل بورس تهران با ریزش 848 واحدی در سطح یک میلیون و 282 هزار واحد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۵    
همخوانی برنامه های خطیبی با نیازهای مبرم صنعت خودرو و بیان این دغدغه ها نشان می دهد که در دوره مدیریت خطیبی می توان اتفاقات خوبی را برای قطب اول تولید کشور متصور بود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۲    
دکتر نیسانی که افتخاری ارزشمند در جامعه مدیریتی جهان است بر این امر که همه موفقیت ها به نحوه مدیریت مدیران ختم می شود و در جامعه پیشرفته امروز تاکید ویژه داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۶    
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت رویکردهای ارتقای کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۵    
سد های تامین آب تهران جمعا حدود 300 میلیون متر مکعب آب دارند و اگر میزان تبخیر و کاهش نزولات جوی را در نظر بگیریم، قطعا در تابستان مشکلات عدیده ای را برای تامین آب شرب تهران خواهیم داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه ای سال های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
بورس تهران در حالی هفته ای سراسر خمودگی و سکون را به اتمام رساند که هنوز مشخص نیست دولت چه برنامه ای برای بازار سرمایه دارد؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۶    
سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی درباره عیدی بازنشستگان و شاغلان دولتی و تابع قانون کار توضیحاتی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
استاد اندی پرستون دیگر سخنران انگیزشی موفق در جهان دومین میدان دارِ این اجلاس بود که در دوبخش به گفتگو و تبادل اطلاعات با مدعوین پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
وحید شقاقی شهری می گوید: حجم نقدینگی همانند یک انبار کاه است، انتظارات تورمی نیز همانند یک جرقه و آتش می ماند. یک انبار پر از کاه تا یک جرقه به وجود نیاید خود به خود آتش نمی گیرد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از 7 هزار قلم کالایی که تاکنون مشمول طرح درج قیمت تولیدکنندگان شده اند، 2هزار قلم آن کاهش قیمتی 5 تا 65 درصدی داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
از ابتدای سال جاری تاکنون روزانه حدود 86.3 میلیون لیتر بنزین توزیع شده که در مقایسه با میزان 75 میلیون لیتری در سال گذشته، افزایش 15.2 درصدی مصرف این فرآورده در کشور را نشان می دهد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
فرانک فرنس کی از موفقترین و بررگترین اساتید انگیزشی در فروش و بازاریابی که سالهاست به کشور های مختلف سفر کرده و تجربیات ارزشمندی در زمینه رشد کشور های مختلف داره او کشور ژاپن رابه عنوان نمونه ای بارز ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۱    
بورس امروز برخلاف دوشنبه با روند اصلاحی آغاز و افت 519 واحدی را تجربه کرد. به گفته کارشناسان تا پایان امسال نباید انتظار رشد از بازار سرمایه را داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۷    
ترزا کریستینا وزیر کشاورزی برزیل در رأس یک هیأت متشکل از بخش دولتی و خصوصی به دعوت رسمی سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای مدت چهار روز به ایران سفر می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
نهمین اجلاس جهانی مدیریت پس از دوسال انتظار در سالن همایش های خلیج فارس و باحضور دو تن از سخنرانان برتر انگیزشی جهان در زمینه مدیریت و فروش وهمچنین مدیران برتر و کارآفرینان تاثیر گذار وموفق کشور به ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
یک کارشناس بازار سرمایه به راه های ورود نقدینگی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: نقدینگی از چهار مسیر می تواند به بازار سرمایه ورود کند، در ابتدا پول هایی که در انتظار تثبیت نرخ دلار است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۲    
در حالی که تاکنون چندین بار اعلام شده هیچ کف قیمتی برای بلیت هواپیما وجود ندارد، اما شاهدیم که تعدادی از مسافران هنگام خرید بلیت با نرخ پایین تر با مشکل مواجه شده و درنهایت بلیت آن ها لغو می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۷    
کارفرمایان صنفی تا پایان روز شنبه 30 بهمن فرصت دارند نسبت به درخواست غیرفعال سازی، حذف یا ثبت جدید اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۷    
نخستین جایزه بین المللی حکیم نظامی با تمرکز بر اهمیت و تاثیر این حکیم بزرگ بر زبان، فرهنگ، هنر و ادبیات فارسی به همت کمیسیون ملی یونسکو- ایران، اسفند ماه 1400 برگزارمی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۷    
اطلاعات وزارت کار آمریکا نشان می دهد شاخص قیمت تولیدکننده در نخستین ماه سال جاری میلادی 9.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 1 درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۱    
دادگاه فدرال عراق اعلام کرد اقلیم کردستان در اربیل باید نفت خام این منطقه و مناطق همسایه را به دولت فدرال تحویل دهد و تولید و صادرات از این منطقه را زیر نظر دولت بغداد ادامه دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
قیمت هر اونس طلا در معاملات صبح امروز با 0.04 درصد کاهش به 1852 دلار و 80 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۱    
بازنشستگانی که برای دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بانک ها مراجعه کرده اند، می گویند که حداقل خالص دریافتی آن ها برای دریافت این وام با بهره ی 18 درصد، 4 میلیون و 500 هزار تومان است.