چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 13 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۱    
دندان درد یکی از بدترین درد هایی است که تقریبا برای تمام انسان ها به وجود آمده است، استفاده از برخی روش های خانگی به تسکین و درمان دندان درد کمک بسیاری می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۴:۴۲    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 39085 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۱    
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و آموزش همگانی به منظور پیشگیری از سوء استفاده در فضای مجازی، سومین دوره مسابقه "هوش حفاظتی" را برگزار می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
رئیس شعبه کاشانی بیمه رازی در آخرین قسمت از فصل نخست سه شنبه های پاسخگویی گفت: شعبه کاشانی با تاکید بر استراتژی های ابلاغی پرتفوی خود را در سال جاری نسبت به سال گذشته 600 درصد رشد داده و با ارائه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن در آستانه 16 بهمن سالروز تأسیس این شرکت، با صدور پیامی سیزدهمین سالروز تأسیس را به سهامداران، بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان این شرکت تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
نایب رئیس اتحادیه طلاوجواهر از کاهش 180 هزار تومانی قیمت سکه در بازار خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۶    
در این جشنواره که تا 12 اردیبهشت ماه سال 1401 ادامه خواهد داشت هزینه های بیمه گری و حق بیمۀ پوشش های بیمه در بیمه نامه ترنم (بیمه زندگی به شرط حیات) ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۶    
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان کنارک و جمعی از مسوولان شهرستان کمک های مومنانه بانک توسعه تعاون در قالب منبع نگه داری آب و کفش در بین نیازمندان و سیل زدگان شهرستان کنارک توزیع ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۶    
در هفتمین روز برگزاری مسابقات فوتسال، با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال، تیم بیمه تعاون به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
در آیین اختتامیه جام فوتسال صنعت بیمه دو تیم بیمه آسیا و بیمه تعاون با هم دیدار کردند که در پایان تیم بیمه تعاون با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و جام را به خانه برد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
واگذاری چک های تضمین شده با استفاده از شناسه صیادی ثابت از 16 بهمن در سامانه چکاوک ممنوع است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
الهام وفائی به عنوان معاون مدیر بیمه های اتکایی بیمه تعاون منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۲    
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد حمایتی بانک توسعه تعاون در رفع مشکلات تعاونگران را تأثیرگذار دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل بانک تجارت همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان از شرکت نوین چوب بازدید و با مدیران این مجموعه تولیدی دیدار و گفت وگو کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۲:۳۶    
آنتی بیوتیک ها در برابر عفونت های ویروسی بی اثرند؛ زیرا ویروس ها از سلول های میزبان خود برای انجام فعالیت هایشان استفاده می کنند؛ بنابراین داروهای ضدویروس عملکرد متفاوتی نسبت به آنتی بیوتیک ها دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: سویه جدید کودکان را هدف قرار داده و هم اکنون موارد بستری و ابتلای کودکان در کشور افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۲    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اعلام آمادگی این سازمان در اجرای دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم سواحل کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۷    
اومیکرون به سرعت نور می تازد و آمار مبتلایان هر روز افزایش می یابد. نقشه کرونایی کشور هم قرمز شده است. اما، تغییری در اعمال محدودیت ها مشاهده نمی شود و عادی انگاری ها ادامه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۶:۵۱    
وزیر بهداشت گفت: بشار اسد در تفاهم نامه ایران و سوریه در مورد ثبت دارو های ساخت ایران در سوریه، دستوراتی داده و انتظار داریم که این دستور عملیاتی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۵    
مرکز آمار ایران تورم تولیدکننده مرغداری های صنعتی در پاییز امسال در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته 33.4 درصد اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان جلسه روز گذشته شورای عالی بورس و اوراق بهادار، از پرداخت سود سال 1399 دارندگان سهام عدالت به مبلغ حدودا 550 هزار تومان تا پیش از پایان سال 1400 خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۴    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تکمیل سهمیه صادرات سیب زمینی در سال جاری خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷    
تغییرات بازار های جهانی حاکی از افزایش قیمت نفت، افزایش ارزش سهام ها در بازار آسیا و وال استریت و کاهش ارزش دلار و ثبات قیمت جهانی طلا و نوسان در بازار رمزارز ها است که شرح آن در ذیل آمده است:
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۶    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور مهم ترین موضوعات اقتصادی کشور از جمله مدیریت بازار کالا های اساسی و اقلام خوراکی بررسی شد و در نهایت بسته پیشنهادی دولت با جهت گیری رفع موانع و پشتیبانی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۲    
قیمت اوراق مسکن در بهمن ماه دوباره در آستانه پس گرفتن رکورد تاریخی خود است. افزایش تقاضا برای اوراق وام مسکن احتمالا به آن معنی است که روند صعودی معاملات مسکن که از نیمه دوم سال ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۷:۵۵    
مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیاتی از حادثه حریق در مجاور ساختمان این سازمان ارائه داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۶:۱۶    
فشار خون بالا یا پرفشاری خون، زمانی رخ می دهد که فشار خون تا سطح خطرناکی افزایش پیدا می کند. علائم و روش های درمانی فشار خون بالا، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۵:۱۰    
استاندار تهران با اشاره به رشد 78 درصدی تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان تهران گفت: تصمیم نهایی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور اتخاذ خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۴۶    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با اُفت 992 واحد آغاز به کار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۳:۰۷    
در ساعت 10:05 دقیقه شاخص کل بورس با افت یک هزار 795 واحد در ارتفاع یک میلیون و 299 هزار و 438 واحدی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۵۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از برنامه های جدی ما در بانک مرکزی هدایت اعتبارات به بخش های مولد اقتصادی است تا سرمایه هایی که بانک ها در اختیار مشتریان قرار می دهند به سمت فعالیت های غیرمولد نرود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۱    
سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام (ره) از رایگان شدن هزینه های مصرفی آب، برق و گاز خانوارهای تحت پوشش این نهاد انقلابی خبر داد .
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۰    
بر اساس نتایج یک مطالعه، احتمال ابتلای افراد کاملاً واکسینه شده به BA.2 بیشتر از سویه قبلی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۶    
عضو کمیته علمی کشوری کووید 19، مدت زمان قرنطینه اومیکرون را 5 روز دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۵    
برخی از کودکان به وسواس افکاری مبتلا هستند. آن ها افکاری مانند ترس از لمس اشیای کثیف دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۷    
علایم خونریزی داخلی می تواند از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد، می تواند ناگهانی و سریع با درد شدید، شوک و غش همراه باشد یا آهسته و با علائم کمی همراه باشد تا زمانی که مقدار زیادی خون از دست برود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس پلیس فتای البرز گفت: فردی که با شیوه ای خاص از حساب یکی از ساکنان البرز به صورت غیرمجاز ارز دیجیتال برداشت کرده بود در این استان دستگیر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۷    
استاندار کرمان در ستاد بحران استان، کمک به مردم سیل زده را از وظایف شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی اعلام کرد و اجرا شدن مصوبات ستاد بحران را ضروری و لازم دانست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۰    
حوادث رکنا: رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان کرمان از کشف عامل قتل جوان 24 ساله در جریان نزاع بین چند همسایه در شهرک ایرانمنش خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
صالح حردانی، بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی، قرارداد خود را با باشگاه فولاد فسخ کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
ابتلا به سویه جدید کرونا یا همان امیکرون در بیشتر استان های کشور خیز شدیدی را نشان می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۵    
هافبک سابق پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد خود با السیلیه رسما بدون تیم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۰    
مربی اماراتی اعتراف تلخی کرد و از قدرت تیم ملی فوتبال ایران را صحبت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی بانک کشاورزی از تاسیس و راه اندازی یک مرکز اقامتی تفریحی گردشگری در کیش ویژه کارکنان بانک کشاورزی خبر داد که مازاد خدمات آن در اختیار سایر شهروندان قرار می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
امروز تغییرات شاخص کل عملا صفر بود؛ اما ارزش سهام عدالت توانست کمی رشد کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
قبل از شروع هرکاری و بعد از مشخص شدن هدف، بهترین عامل موفقیت، مدیریت به جا و صحیح می باشد که حتی این مدیریت صحیح نیز در تمامی مراحل زندگی کمک به رشد انسان می کند. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۷    
طبق آمار بانک جهانی اقتصاد ایران در سال 2021 رشد 3.1 درصدی داشت و رئیس جمهور هم از افزایش 40 درصدی فروش نفت کشور خبر داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۷    
با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ناشی از تحریم های ظالمانه و همچنین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد اسلامی پیش رو ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۲    
عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک از افزایش امتیاز این بانک در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی به 90.08 در بین 168 دستگاه اجرایی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۶    
ژانویه گذشته، از سال 2018 تاکنون بدترین ماه برای بیت کوین بوده است
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۱    
برای معرفی و بررسی شرایط بهترین کود NPK برای درخت گردو در فروشگاه اینترنتی اطلسی ها به نشانی www.atlasiha.com با شما همراه هستیم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۷    
در معاملات امروز چهارشنبه 13 بهمن 1400 اغلب نماد های بانکی و معدنی سبزپوش شدند و بیشترین تأثیر را در رشد شاخص بورس داشتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۷    
در ابتدای سال 2022 شاهد دو قرارداد بزرگ در حوزه بازی های ویدیویی بودیم. اکنون ارزش قرارداد ها و عرضه اولیه سهام در بخش بازی های ویدیویی به 150 میلیارد دلار رسیده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۵    
بازار ارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت درهم بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۲    
قیمت برنج به صورت کم سابقه ای در حال افزایش است به نحوی که رکورد های تازه ای از قیمت این کالا ثبت شده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۵    
دورسی گفت که اگرچه فیس بوک احتمالاً رمزارز Diem را به دلایل درست راه اندازی کرده است، به نظرم باید به جای تلاش برای ایجاد ارز خود، باید از یک پروتکل باز مانند بیت کوین استفاده می کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۲    
آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که قیمت انواع برنج، شکر و گوشت در آذر امسال بین حدود 15 تا 76 درصد افزایش یافته که بیشترین افزایش قیمت مربوط به شکر و دو نوع برنج ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۱    
همتی گفت: اگر برخی از برداشت های بی رویه نبود و منابع صندوق به نحو درستی سرمایه گذاری می شد امروز صندوق توسعه ملی می بایست نظیر صندوق ثروت نروژ و .. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۱    
به منظور پاسخ گویی به نیاز بازار و توجه به سلیقه قشر جوان کشور، تولید آزمایشی 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۲    
مدیر عامل بانک سینا با صدور پیامی رحلت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۱    
قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته تحت تاثیر مذاکرات وین پایین رفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۲    
بر اساس داده های وزارت خزانه داری آمریکا، بدهی دولت این کشور برای اولین بار از مرز 30 تریلیون دلار فراتر رفت که ناشی از استقراض بالا در طول همه گیری کووید-19 بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۷    
مصوبه دولت برای حمایت از بورس با امضای رییس جمهور به مجلس ارسال شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۱    
اکثر مردم تا چند سال گذشته، تنها راه پس انداز و یا حتی سرمایه گذاری را نگهداری پول در بانک ها می دانستند. چون با روش های دیگر سرمایه گذاری آشنایی نداشتند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۵    
معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: با همکاری های دستگاه های مختلف تا انتهای امسال کارت اعتباری و یارانه ای آماده خواهد شد و می توان از سال آینده این کارت های اعتباری و یارانه ای را شارژ کرد و در اختیار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۵    
تفاوت بین ماهی تازه و فاسد پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به این دلیل که بسیاری از ما ترجیح می دهیم ماهی را به صورت فیله شده و تمیز خریداری کنیم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۶    
درآمد سالانه آلفابت برای اولین بار از 200 میلیارد دلار فراتر رفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۰    
شاخص کل بورس با افت 2000 واحدی در سطح یک میلیون و 299 هزار واحد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به تبعات حذف ارز دولتی گفت: ابتدا باید به سراغ موضوعی مهم تر یعنی هدفمندسازی یارانه ها برویم و با اتخاذ سیاست یارانه ای جدید نوعی یکپارچه سازی یارانه ای در دستور کار قرار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۱    
در پی ثبات قیمت طلای جهانی، قیمت طلا در بازار داخلی نیز تغییرات چندان چشمگیری نداشت و تنها 500 تومان به نسبت دیروز ارزان شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اموراقتصادی و دارایی گفت: نبود قانون مشخص و فرآیند های پیچیده از مهم ترین موانع فروش املاک دولتی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۲    
این روزها گوشی های هوشمند تبدیل به محلی برای نگه داری از اطلاعات شخصی و اطلاعات محرمانه ای همانند کلمات عبور، اطلاعات کارت های اعتباری و ... ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۰    
امروز شاخص کل افت اندکی را تا این لحظه تجربه کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۶    
برخی از سکه بازان در شرایط کنونی امیدوارند که دلار بار دیگر در مسیر صعوی قرار بگیرد و به این ترتیب مانع از نزول بیشتر فلز گران بهای داخلی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۲    
مرتضی افقه: دستمزد ها به طور متوسط 5 درصد افزایش خواهد یافت و این عادلانه نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۰    
برای چشم انداز سال آینده باید دید، مذاکرات هسته ای در وین چه سمت و سویی پیدا می کند. قطعا تداوم وضع موجود بدون حل مشکل تحریم ها، fatf و... بسیار دشوار خواهد بود.