پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۴:۳۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 21 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۶    
حسینی گفت: در طول سال های 1396 تا 1399 در سطح کشور بیش از 550 هزار نفر از بیمه شدگان به گروه بازنشستگان و مستمری بگیران پیوستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۶    
شرکت سهامی بیمه "ما" موفق به کسب نشان بلورین D1 در ششمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۷    
بیمه دی در جایزه مدل 34000 (بلوغ فرایند های منابع انسانی) دانشگاه تهران شرکت نمود و در این استاندارد موفق به اخذ رتبه C1 از سطوح جایزه این استاندارد شد و نسبت به سال گذشته به یک سطح بالاتر ارتقا پیدا ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۷    
دکتر علی جباری مدیر عامل بیمه رازی در پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی ملت ایران را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده بیمه رازی تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
بانک ملی ایران، از تاریخ 2 اسفند 1400 ارسال پیامک های تراکنش های کمتر از 30 هزار تومان خود را بر بستر دیجیتال و در اپلیکیشن های رسمی این بانک انجام خواهد داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۲    
پیرو ابلاغ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه کوثر طرح بخشودگی جرایم مربوط به تاخیر در تمدید بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی را آغاز کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۵    
با حضور مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه کوثر، ضمن تکریم از مدیر سابق سرپرستی استان قزوین، معارفه مدیر جدید این استان انجام شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل بانک دی اولویت ها و شرایط تسهیل دریافت تسهیلات خرد در این بانک را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مهدی رضایی را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۷:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مسکن مهر سال 1401 به اتمام می رسد، گفت: پیشرفت فیزیکی ترمینال فرودگاه شیراز 50 درصد است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۷    
امشب در مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر سرانجام سیمرغ ها روی شانه های صاحبان خود نشستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش اختیارات بانک ها در استان ها خبر داد و گفت: این مسئله در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت مطرح و در نهایت به تصویب نیز رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۷:۴۵    
فرزندان مقتول فقط به خاطر رضای خدا از خون پدرشان گذشت کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۶:۰۰    
میوه ها سرشاز از ویتامین ها و مواد معدنی هستند، اما خوردن آن ها در ساعاتی از روز توصیه نمی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۵:۰۰    
پیشکسوت صنعت هواشناسی کشور از ورود موج تازه هوای سرد به کشور در اوایل اسفند خبر داد و با درخواست از کشاورزان برای این که مراقب محصولات خود باشند، اسفند ماه را به دلیل شرایط متغیر دمایی دیوانه خواند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۲:۵۱    
وزیر بهداشت گفت: اولین علت مرگ و میر در کشور ما متاسفانه حوادث ترافیکی، جاده ای و تصادفات است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
هم بند مقام معظم رهبری در کمیته مشترک ساواک می گوید: پاسبان در را باز کرد و پرسید: فامیلی ات چیست؟ آقا فرمود: حسینی. گفت: پیراهنت را بینداز روی سرت و بیا. ایشان را بردند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۲    
درآستانه 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی استودیو خندوانه شاهد حضور گروهی از ایرانیان عرب به نمایندگی از مردم عرب کشورمان در این برنامه بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۲    
رییس گمرک ایران گفت: تجارت کشور با همسایگان به 81 میلیون و 398 هزار تن کالا به ارزش 40 میلیارد و 932 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد در وزن و 40 درصد در ارزش افزایش داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: بازار مرکزی اجناس دسته دوم با نظارت مستقیم شرکت ساماندهی و به همت شهرداری منطقه 19 تهران احداث و به زودی به بهره برداری می رسد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: امیدوارم در آینده نزدیک میزان مبادلات بازرگانی دو کشور به 2 میلیارد یورو برسد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به اینکه قانون مالیات برارزش افزوده مختص عرضه کالا و خدمات در ایران است بنابراین مشمول پرواز های خارجی نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از عرضه انواع فرآورده های نفتی در کشور به صورت الکترونیکی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۱    
در نوزدهمین کمیته مشترک اقتصادی دو کشور، تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان به امضا رسید و طرفین بر تقویت ارتباطات اقتصادی و تجارت دریایی دو کشور از طریق بندر چابهار تأکید کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۱    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: با دستور رئیس جمهور به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران، 1 میلیون ریال به ازای هر نفر در ساعت 24 امشب واریز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل شرکت شبیر عراق اظهار کرد: همکاری های اولیه جزیره کیش با کشور عراق آغاز شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۱    
متخصص ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن کرونا در جهت جلوگیری از بروز فرم های شدید این بیماری ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
قیمت شکر رکورد شکست. براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت در رابطه با کالا های اساسی شکر با رشد 75٫9 درصدی بیشترین افزایش قیمت را طی 9 ماه ابتدایی سال جاری به خود اختصاص داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۱    
قیمت دلار هرات کاهشی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۱    
با واریز یارانه نقدی بهمن تا دقایقی دیگر، با پرداخت یارانه نقدی و معیشتی اسفند ماه، پرونده یارانه های امسال بسته شود. جزئیات پرداخت یارانه ها در سال آینده چیست؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
عیدی بازنشستگان کارگری، اصولاً با تصویب هیات دولت و با ابلاغ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود، اما در سال های گذشته ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
شرکت برق دیروز اعلام کرد تا پایان تیر سال آینده، خسارت برق همه مشترکان پرداخت می شود. با وجود اینکه توانیر پیش از این هم چندین بار موعد پرداخت خسارت قطع برق را تعیین کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۰    
ما سعی داریم به مطالبی در ارتباط با طراحی سایت بدون کدنویسی بپردازیم، اما پیش از آن بهتر است ببینیم در عصر ما، سایت ها تا چه اندازه در زندگی انسان ها تاثیرگذارند و چرا اساس بسیاری از کسب و کارها ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به درخواست متقاضیان، مهلت ثبت نام برای مجرد ها و ساکنین شهر هایی که ثبت نام سامانه نهضت ملی مسکن برای آن ها از 20 دی آغاز شده تا پایان امسال تمدید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس هیت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور درباره سودجویانی که در پی خرید برگه های سهام روستاییان هستند، هشدار داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۱    
پایانه مسافری غرب تهران، بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن، از ساعت 20 روز پنج شنبه 21 بهمن، تا پایان مراسم 22 بهمن تعطیل است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۱    
مذاکرات وین در روز های اخیر در حالی ادامه می یابد که به رغم تاکید همه طرف ها بر سیاست های خطاکارانه آمریکا ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۲    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز جمعه 22 بهمن 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
با حضور ویدیوکنفرانسی معاون اول ریاست جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امام جمعه سیرجان، رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فرماندار سیرجان، مدیر کل تعاون ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۱    
لایحه ای که از دولت پیش به ارث رسیده و به اندازه اهمیتش توجه جلب نکرده است. مطبوعات، از این لایحه و خطرات آن برای شفافیت در اقتصاد و فراهم کردن زمینه فساد را تا حدی بررسی کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رییس شورای موسسه گنجینه ملی آب ایران در حکمی محمدحسین رنجبران را به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
با از سرگیری مذاکرات احیای برجام پس از وقفه 10 روزه برای انجام مشورت ها و اتخاذ تصمیمات سیاسی در پایتخت ها ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۵    
حسن الله یاری، مدیرکل نظارت بر کالا های فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ گونه مجوز افزایش قیمتی برای محصولات لوازم خانگی از سوی این ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۷    
در یکی از معدود دفعات، ارزش اسمی دلار بالاتر از ارزش ذاتی آن شده و این به معنی حباب مثبت است. این حباب مثبت دو نکته دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۵    
مرکز پژوهش های مجلس می گوید موتور رشد تورم همچنان روشن است و کار می کند. این موتور از نظر بازوی پژوهشی قوه مقننه، کسری بودجه دولت است.