شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۹:۱۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 5 بهمن 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 بهمن 1400 پول نیوز 2 بهمن 1400 پول نیوز 3 بهمن 1400 پول نیوز 4 بهمن 1400 پول نیوز 5 بهمن 1400 پول نیوز 6 بهمن 1400 پول نیوز 7 بهمن 1400 پول نیوز 8 بهمن 1400 پول نیوز 9 بهمن 1400 پول نیوز 10 بهمن 1400 پول نیوز 11 بهمن 1400 پول نیوز 12 بهمن 1400 پول نیوز 13 بهمن 1400 پول نیوز 14 بهمن 1400 پول نیوز 15 بهمن 1400 پول نیوز 16 بهمن 1400 پول نیوز 17 بهمن 1400 پول نیوز 18 بهمن 1400 پول نیوز 19 بهمن 1400 پول نیوز 20 بهمن 1400 پول نیوز 21 بهمن 1400 پول نیوز 22 بهمن 1400 پول نیوز 23 بهمن 1400 پول نیوز 24 بهمن 1400 پول نیوز 25 بهمن 1400 پول نیوز 26 بهمن 1400 پول نیوز 27 بهمن 1400 پول نیوز 28 بهمن 1400 پول نیوز 29 بهمن 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۳:۵۷    
یکی از بهترین روش ها که کمک شایانی به شما در درمان گلودرد می کند استفاده از چای های گیاهی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۰    
طرح نوسازی و بازسازی صنایع بورسی و غیربورسی توسط معاون اول رئیس جمهور با اولویت شرکت های کشاورزی، دامپروری و شیلاتی و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی ابلاغ شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۲    
طی هفته های اخیر قیمت لوازم خانگی حدود 8 تا 15 درصد افزایش یافته در حالی که وزارت صمت مجوز رسمی برای این تغییر قیمت ها نداده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۲    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ودسترسی آسان به خدمات بانکی امکان افتتاح غیرحضوری حساب در موسسه اعتباری ملل فراهم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۱    
فروش فملی در مدت 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 101 درصد رشد داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه غیرحضوری با بانوان همکار، از اهمیت ویژه بانک در ارتقای شغلی بانوان خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
دوران بازنشستگی در حقیقت گام نهادن به عصر تبادل تجارب و انتقال دستاوردهاست و به هیچ عنوان دوره قطع ارتباطات سازمانی به شمار نمی رود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۳:۱۱    
جریان سودآوری و ثروت آفرینی در بیمه تعاون جاری است و این شرکت در 9 ماه نخست امسال بیش از 438 میلیارد ریال سود شناسایی کرده آنهم در در حالی که وضعیت بازار سهام طی یک سال گذشته سود خالص اکثر شرکت های ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۷    
پتروشیمی کارون به عنوان نخستین شرکت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مراسمی با حضور حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و گواهینامه دانش بنیان دریافت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵    
ضمن اعلام نتیجه بیست و نهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1400 مورخ 5 بهمن ماه، به اطلاع می رساند حراج سی امین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۲    
منابع رسانه ای در استان صعده از کشف بقایای یک موشک آمریکایی در محل زندانی که بامداد روز جمعه هدف حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت، خبر دادند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس کل گمرک گفت: تلاش بر این است که در نهایت تا نیمه اول سال آینده، اطلاعات گمرکی به سامانه جامع تجارت متصل شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: افزایش تنوع محصولات پتروشیمی نیازمند دانش بنیان شدن این صنعت است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۷    
تویوتا سکویا 2023 پیش از رونمایی در 25 ژانویه، ارائه شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: تاکنون 65 پرونده مرتبط با متهم مبنی بر فروش خودرو به صورت مجازی در نقاط مختلف کشور شناسایی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۷    
شرکت اپل قابلیت وقفه حذف نویز صدا را به ایرپاد پرو 2 خود اضافه خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی شهر ری گفت:ارزش ریالی طرح رعد بیش از 4 میلیارد تومان بوده و نتیجه طرح ها کاهش 14 درصدی سرقت در 6 ماه گذشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۶    
سردبیر رای الیوم به ائتلاف عربستان و امارات توصیه کرد در جنگ یمن به حمایت آمریکا دل خوش نکنند، زیرا احتمالا واشنگتن روز های شلوغی پیش رو دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۵    
با اعلام گوگل، قابلیت درج واترمارک روی اسناد به زودی در نسخه دسکتاپ Google Docs در دسترس کاربران قرار می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۵    
امکان انتقال سابقه چت یا مکالمات بین دستگاه های اندروید و iOS فراهم می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۷    
هیچ چیز به اندازه تماشای کار های سرگرم کننده و خارق العاده ای که سوپراستار های دنیای فوتبال با توپ می کنند، جذاب نیست؛ کار هایی که بازیکنان حریف را سردرگم کرده و به چیزی شبیه جادوگری با توپ شبیه است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۶    
پیروی از یک رژیم غذایی با نسبت پروتئین، چربی و کربوهیدرات متعادل و مقدار کافی میوه و سبزیجات برای محافظت از سلامت کبد ضروری است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
بیمه میهن در آستانه چهل وسومین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با هدف رفع نگرانی های ناشی از وقوع حادثه در کلیه لحظه های زندگی و همچنین به منظور ترغیب و تشویق مردم به تهیه بیمه نامه حوادث ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
مذاکرات که مدتی روندی فرسایشی یافته بود این روزها انگار بیش از پیش روی غلطک افتاده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
سرپرست بیمه های اشخاص بیمه رازی با تاکید بر توجه ویژه بر استفاده از فناوری اطلاعات گفت: فرآیند ثبت، بررسی و پرداخت خسارت بیمه های درمان با تکیه بر فناوری به روز تسریع پیدا کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۶    
جلسه مشترک قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای ج. ا. ایران با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران با بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری و اجرای برنامه های مشترک بمنظور توسعه و ترویج فرهنگ ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۶    
در انتخاب هر نوع درگاه پرداخت، به ویژه درگاه پرداخت بین المللی و داخلی، توجه به قابلیت های امنیتی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن صبح امروز از شعبه شرق تهران بازدید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۶    
برای متعادل سازی پرتفوی، رشته های کم ریسک انتخاب شده و برخی از پرتفوی پر ریسک را تمدید نکردیم تا هدف های ستاد مرکزی برای کاهش ریسک رعایت شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۶    
بانک گردشگری و شرکت های هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان، گروه بازرگانی گردشگری دانا، توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۰    
موضوع فروش آنلاین بیمه عمر همواره یکی از مباحثی بوده که در سال های اخیر مورد بحث کارشناسان را دربرداشته است و بسیاری معتقد بودند که فروش آنلاین بیمه نامه به سادگی امکان پذیر نمی باشد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۷    
در راستای اجرایی شدن فرمان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی به بانک ها در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل بیمه تعاون گفت: در خصوص فعالیت استارتاپ ها در صنعت بیمه اغراق می شود؛ گویی آن ها بازار را در اختیار دارند و نماینده های فروش بیکار شده اند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۶    
نخستین روز مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی صنعت بیمه که به میزبانی بیمه تعاون برگزار می شود به پایان رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۶    
بیمه تعاون، حامی فینال شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۶    
یک باب مدرسه 4 کلاسه در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری شهرستان چابهار که با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران ساخته شد، به بهره برداری رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز چهارشنبه 6 بهمن 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
کارکنان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت بهره مند می شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۶    
با تصمیم کمیته بازار شرکت بورس کالا از هفته آینده روز های عرضه برخی از محصولات تالار صنعتی و سیمان تغییر می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۱    
با پیاده سازی زیرساخت های لازم و پس از انجام تست های فنی، طی مراسمی با حضور برخی از مدیران عالی بانک مرکزی دستگاه های خودپرداز بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۱    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده، گفت: با درج قیمت تولیدکننده (به جای قیمت مصرف کننده) معیاری در دست خریداران هست که بر اساس آن اگر قیمت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۶:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از غرب و جنوب غرب بارش برف و باران آغاز می شود، این بارش ها در کشور تا پایان وقت جمعه ادامه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۵:۲۱    
رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام سفر زیارتی سوریه از فردا (چهارشنبه) ششم بهمن ماه در کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۴:۲۱    
امیکرون، سویه ای از بطن ویروس "سارس کوو 2" است که به دلیل علائم خفیف تر ابتلا به آن، "واریانت ملایم " نیز خوانده می شود و روند شدید بیماری کووید 19 در ابتلا به این سویه به ندرت دیده می شود، اما چرا؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۳:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از بررسی طرح الحاق بخش آموزش پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم و اعلام موافقت وزیر علوم با این موضوع خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی و پاسخ وی به سوالات نمایندگان پاسخ داد و گفت:سوال کنندگان از پاسخ های وزیر نفت قانع شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
از ساعت 24 دیشب کارمزد سایت های اینترنتی فروشنده بلیط اتوبوس به یک درصد کاهش یافت تا زمزمه تعطیلی فروش اینترنتی بلیط اتوبوس در سایت های اینترنتی معروف شنیده شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۷    
وزیر نیرو گفت: با توجه به خدماتی بودن و قیمت تکلیفی داشتن، بسیاری از شرکت ها زیان ده شده اند و از همین رو لازم است ساختار تغییر پیدا کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۱    
در روزهایی که بازار سهام قرمز است، افزایش معاملات خرد می تواند سهامداران را به روزهای آینده بورس امیدوار نگه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۵    
در نامه عباس تابش به سعید محمد آمده است: با عنایت به بند 23 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی منبی بر ضرورت شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمت گذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار و از آنجا که لازمه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۵    
مرکز پژوهش های اتاق ایران پیشنهاد بخش خصوصی درباره تبصره های لایحه بودجه را منتشر کرد. در این گزارش تبصره های مربوط به مالیات، هدفمند سازی یارانه ها، انرژی و ... بررسی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۲    
طبق آمارها، شرکت های خانوادگی خریداران سهام فروشگاه رفاه، در مجموع بیش از 100 میلیون دلار ارز 4200 تومانی گرفته اند که سرنوشت و نحوه هزینه کرد این ارزها، مشخص نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۲    
معادن می توانند از طریق ایجاد ظرفیت ها و موادخام برای تولید، ایجاد اشتغال، ارزش افزوده و درآمد های مالیاتی رشد و توسعه کشور ها را سرعت بخشند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت:مرعشی و حزب کارگزاران به دنبال ایجاد درگیری مردم با یکدیگر هستند، در حالی که آن ها باید درباره فساد ها و رانت های پشت پرده ارز 4200 تومانی توضیح دهند که عامل اصلی این موضوع ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۵    
جدی تر شدن اختلافات بین روسیه و غرب در مورد اوکراین باعث شده تا بورس های آمریکا و اروپا افت قابل توجهی را تجربه کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
بانک مرکزی از شرایط دریافت تسهیلات زیر 100 میلیون تومان با اعتبار سنجی خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از میزان کف و سقف حقوق، وضعیت ارز ترجیحی و وام ازدواج در بودجه سال 1401 گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۶    
مهم ترین اخبار اقتصادی در رادیو 90 درجه در روز سه شنبه 5 بهمن 1400 را مشاهده کنید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۶    
بانک کشاورزی از ابتدای سال 1400 تا پایان دی ماه به 33 هزار و 286 نفر از واجدان شرایط، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۶    
به گفته رسانه های روسیه، یکی از نتایج سفر اخیر رئیس جمهور ایران به مسکو، تعهد فوری دو کشور به افزایش کشتیرانی تجاری از طریق دریای خزر است که به نوبه خود استفاده از کریدور حمل و نقل بین المللی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۰    
قدرت خرید مردم بهبود نیافته، اما فروشندگان حس می کنند که اوضاع برای فروش کالا های خارجی مساعدتر از اقلام داخلی است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی، حدود 11 درصد است در حالیکه بالاترین سرمایه گذاری در کشور چهار درصد بوده و به بیان دیگر سرمایه گذاری در این بخش به اندازه سهم آن در رشد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ظهر امروز با رییس کل بانک مرکزی و هیئت عامل این بانک دیدار و در جریان تحولات بازار ارز، قانون ساماندهی پایانه های فروشگاهی و فرایند تدوین قانون بانک مرکزی قرار گرفتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
معاون بنیاد مسکن انقلاب از تحویل 59 هزار واحد نهضت ملی مسکن به این نهاد خبر داد و گفت: 212 هزار مسکن شهر های و روستایی در دست ساخت است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس در معاملات امروز (سه شنبه 5 بهمن ماه) با افت 26 هزار و 659 واحدی همراه بود و به رقم یک میلیون و 208 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد که طبق نتایج آزمایش های انجام شده بر روی گندم های وارداتی از سوریه، هیچ گونه مغایرتی از لحاظ باقی مانده سرب غیرمجاز در این محموله دیده نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ا ینکه مسئولیت کیفیت پایین خودرو های تولیدی را می پذیریم، گفت: برای حل این مسئله پروژه تحولی طراحی کرده ایم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران (IMI-100) عنوان سی و هفتمین شرکت برتر ایران ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی دولت سفر رئیس جمهوری به روسیه را همسو با سیاست توسعه متوازن روابط بین المللی دولت با کشور های جهان ارزیابی کرد و گفت: مردم به زودی شاهد آثار و نتایج سفر رئیس جمهوری به روسیه خواهند بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: این پرسش مطرح می شود که چه ابزاری در اختیار تولیدکنندگان است که بتوانند یک پروژه عظیم یک میلیون واحد مسکونی در سال را تولید کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
بیمه مرکزی اعلام کرد: یک شرکت بدون اخذ مجو ز اقدام به انجام تبلیغات و فعالیت در زمینه ارائه خدمات بیمه ای کرده که فعالیت آن از سوی بیمه مرکزی ممنوع است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
بیش از دو دهه است که بازی های کامپیوتری و موبایلی سهم زیادی در پر کردن اوقات فراغت قشرهای مختلف جامعه را دارند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: برای دانش بنیان شدن صنعت پتروشیمی باید پارک شیمیایی تشکیل دهیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۵    
ذبیح الله خداییان گفت: پرونده پلاسکو یکی از پرونده هایی بود که کار زیادی را می طلبید تا نقش دستگاه های مختلف مشخص شود. این پرونده به دادگاه ارجاع و اخیراً رای بدوی صادر شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۷    
براساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، گروه صنعتی ایران خودرو رتبه اول در شاخص اشتغال زایی را کسب کرد و ضمن کسب رتبه هفتم در شاخص فروش در میان 100 شرکت برتر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۵    
مرغ قطعه بندی 15 تا 20 درصد گرانتر از نرخ منطقی است و به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی باید با توجه به نرخ مصوب مرغ اصلاح شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۲    
تفاهم نامه همکاری دو جانبه و بهره گیری از ظرفیت های قطعه سازی و تأمین قطعات و مواد اولیه از طریق منطقه آزاد انزلی تنظیم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۰    
تذکر نماینده شجاع مجلس به چهره پرهیاهوی اقتصادی سیاسی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۷    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با اُفت 759 واحدی آغاز به کار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۵    
ایران و هند یک مسیر مستقیم تجارت کالا بین بندر چابهار ایران و دو بندر ناواشیوا و کاندلا در غرب هند راه اندازی می کنند تا پاکستان را دور زده و کالا ها را به افغانستان و کشور های آسیای مرکزی برسانند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۷    
تسهیل شرایط اخذ وام مطالبه و دغدغه اصلی رییس جمهوری و تیم اقتصادی دولت سیزدهم است. در این راستا نیز گام هایی برداشته شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۷    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز سه شنبه 5 بهمن 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۷    
نوریل روبینی برنده جایزه نوبل مدعی شد که رئیس جمهور السالوادور به دلیل ورشکستگی کشورش که با خرید بیت کوین توسط او اتفاق افتاده است، مستحق استیضاح است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۶    
کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، پیشنهاد دولت برای افزایش 29 درصدی حداقل حقوق کارکنان را تعدیل کرده و 60 درصد افزایش داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دارای علائم سرما خوردگی از جمله گلو درد، آبریزش بینی، سرفه و تب دارند برای واکسن اقدام نکنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۵    
پس از برخورد های مداوم نرخ دلار با هسته سخت خود در هفته گذشته قیمت این اسکناس آمریکایی مجددا به کانال 28هزار تومانی وارد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۷    
برخی افراد برای زیباتر شدن اقدام به اعمال جراحی می کنند که تبعات متعدد از جمله نقص عضو، عفونت و گاهی مرگ به همراه دارد، حال سوال این است زیبایی به چه قیمت؟