یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۳:۱۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 1 خرداد 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 30 بهمن 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 2 خرداد 1398 پرسش 3 خرداد 1398 پرسش 4 خرداد 1398 پرسش 5 خرداد 1398 پرسش 6 خرداد 1398 پرسش 7 خرداد 1398 پرسش 8 خرداد 1398 پرسش 9 خرداد 1398 پرسش 10 خرداد 1398 پرسش 11 خرداد 1398 پرسش 12 خرداد 1398 پرسش 13 خرداد 1398 پرسش 14 خرداد 1398 پرسش 15 خرداد 1398 پرسش 16 خرداد 1398 پرسش 17 خرداد 1398 پرسش 18 خرداد 1398 پرسش 19 خرداد 1398 پرسش 20 خرداد 1398 پرسش 21 خرداد 1398 پرسش 22 خرداد 1398 پرسش 23 خرداد 1398 پرسش 24 خرداد 1398 پرسش 25 خرداد 1398 پرسش 26 خرداد 1398 پرسش 27 خرداد 1398 پرسش 28 خرداد 1398 پرسش 29 خرداد 1398 پرسش 30 خرداد 1398 پرسش 31 خرداد 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۹    
در بازار امروز هر گرم طلا 18 عیار نسبت به دو روز پیش، با 1100 تومان افزایش، 428,900 (چهارصد و بیست و هشت هزار و نهصد) تومان نرخ گذاری شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۸    
وی درخصوص نقدهای برخی متفکران نسبت به ایده فدرالیسم از معبر آنچه ایرانشهر خوانده می شود، گفت: من اساساً با این نگاه مخالفم. و به طور کلی واژه ایرانشهر را واژه خوبی نمی دانم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۸    
به نوشته سث فرانتزمن، ایران مشتاق دیدن وضعیتی است که آمریکایی ها اسرائیل را در این بحران مقصر بدانند؛ برای همین ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۸    
افرادی که دچار مسمومیت شده اند بین 18 تا 35 سال سن دارند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۹    
پرسش: 'جوی هود' کاردار آمریکا در بغداد در اظهاراتی در عین بیان این که واشنگتن نیازی به میانجیگری بغداد ندارد، از ایفای نقش بغداد برای تبادل پیام میان واشنگتن و تهران استقبال کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۹    
پرسش: الکساندر اوکاسیو کورتز نماینده کنگره از نیویورک، از دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا خواست روند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را به جریان اندازند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۹    
پرسش: رییس شورای استانی هلمند تاکید دارد پاکستانی ها معادن طلای این منطقه را استخراج می کنند، موضوعی که طالبان آن را تکذیب کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۹    
پرسش: تازه ترین گزارش ها نشان می دهد بزرگترین شرکت های تلفن های هوشمند ژاپن از دریافت سفارش شرکت هواوی چین خودداری کرده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۵:۰۴    
ماه گذشته ویلیام هاگرتی سفیر آمریکا در توکیو مدعی شد که رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر ژاپن به طور مشترک مایل هستند تا صادرات نفت ایران متوقف شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۴:۵۴    
بن علوی گفته است که در سفرش به تهران دیده که ایرانی ها بدون هیچ دلیلی گرفتار این وضعیت شده اند. از نظر آنها تحریم های آمریکا بی دلیل و منطق است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۳:۵۴    
در چند ماه گذشته از این دست اخبار کم نداشته ایم که خودداری ستاره های فوتبال در لحظات سخت را می طلبد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۴    
با کمال تاسف جنابعالی برعکس به گونه ای سخن گفته و رفتار کردید کانه ریاست جمهوری تان را نه از رای آن 24میلیون که مرهون بخش انتصابی می دانید. هیچ تعهدی در قبال مطالبات آن 24میلیون نشان ندادید .
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۵    
پرسش: رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجبا گفت: ایران چنان قدرتمند است که با شیطنت رژیم های صهیونیستی و سعودی متزلزل نخواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۵    
پرسش: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی (سیام) گفت: با راه اندازی این سامانه جامع، ضمن کاهش زمان دریافت داده ها ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۵    
پرسش: سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد اجرای کامل و موثر توافق هسته ای ایران نه تنها بر اساس قطعنامه شورای امنیت الزام آور است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
پرسش: میزان بارندگی های کشور از ابتدای مهر پارسال تا 31 اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال آبی قبل با 106 درصد رشد به 326.2 میلی متر رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
پرسش: مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۰    
پرسش: معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت گفت: نقش نظارتی و کنترلی این وزارتخانه یک مساله جدی است و نمی توان مسئولیت خود را رها کنیم و بازار فولاد و آهن با اقدام های لازم کنترل شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پرسش: بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 868 هزار و 200 دستگاه یخچال و فریزر از آغاز سال 97 تا پایان بهمن ماه پارسال است که در مقایسه با مدت مشابه سال 96 حدود 14 ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پرسش: شاخص کل در بازار بورس امروز (چهار شنبه) 77 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 215 هزار و 168 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پرسش: نرخ طلا و انواع سکه در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با وجود افت بهای جهانی طلا، اندکی افزایش داشت و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید به ارزش چهار میلیون و 825 هزار تومان به فروش رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پرسش: مدیر اداره نظارت ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ایجاد پروفایل ارزی درباره فعالیت های مرتبط با ارز برای هر ایرانی خبر داد که از جمله در زمینه درمان هم مورد استفاده قرار می گیرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۰    
نماینده سازمان ملل در عراق از درگیری های سیاسی در خود عراق نیز انتقاد کرده و می گوید این درگیری ها جلوی انتخاب وزاری کلیدی را گرفته است. او افزوده که فساد به تمامی سطوح رخنه کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۰    
پروفسور آدام هارت گفت که این نوع مطالعه یک راه ساده و موثر برای جلب توجه عموم به حیات وحش است؛ و ضمنا به جمع آوری اطلاعات تراز اولی منجر می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عجیب آن که این شایعات و دروغ ها تا آنجا پیش رفته که وزیر امور خارجه آمریکا هم این دروغ را تکرار کرده است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۵    
جایزه بوکر جهانی در گذشته به اسماعیل کاداره از آلبانی، چینوآ آچه به از نیجریه، فیلیپ راث و لیدیا دیویس از آمریکا و آلیس مونرو از کانادا اهدا شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مسعود کاظمی که سابقه همکاری با روزنامه هایی چون شرق و قانون را دارد و پیش از این سردبیر ماهنامه صدای پارسی هم بود، در 14 آبان ماه 97 نیز بازداشت شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۰    
پرسش: براساس مصوبه هیات دولت ساعت کاری سازمان های دولتی در روز های شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با 19 و 23 رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرسش: اعضای کنگره امریکا گفتند مقام های دولتی سعی کردند در جلسه توجیهی با قانونگذاران آنها را قانع کنند که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرسش: شبکه خبری خبری تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، آمریکا را متهم کرد که فاقد جایگاه حقوقی، اخلاقی، سیاسی و بین المللی برای تحریم های ایران است و افزود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرسش: شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد: درحالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید به استفاده از قوه قهریه علیه ایران کرده است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرسش: سفیر قزاقستان در تهران با بیان اینکه چندین دور مذاکرات هسته ای در قزاقستان برگزار شده است، گفت: قزاقستان کشور بی طرفی است و میزبانی اش هم برای ایران و هم برای گروه 1+5 قابل اعتماد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرسش: 'سیدعمار حکیم' رهبر جریان حکمت ملی عراق بار دیگر خواستار ایفای نقش میانجی از سوی کشورش در بحران زایی اخیر آمریکا علیه ایران و کاهش تنش در منطقه شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰    
پرسش: با ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دما در نقاط مختلف کشور پیک مصرف برق نیز پس از چند روز افزایش متوالی، روند کاهشی به خود گرفته و وارد کانال 42 هزار مگاواتی شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰    
پرسش: واشنگتن پست در یادداشتی با اشاره به توانمندی ها و قدرت جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی ها هشدار داد که جنگ با ایران مادر همه باتلاق ها خواهد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پرسش: مدیر آشیانه 3 هما از تعمیر هواپیمای فوکر 100 ایران ایر بعد از حدود سه سال زمینگیری و بازگشت این هواپیما به خط پروازی خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پرسش: بهای جهانی هر اونس طلا روز چهارشنبه در مقایسه با معاملات روز قبل با 4 صدم درصد کاهش یک هزار و 272 دلار و 42 سنت قیمت گذاری شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پرسش: رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: براساس آخرین برآوردها امروز بخش معدن و صنایع معدنی نیاز به سرمایه گذاری حدود 18 میلیارد یورویی دارد که از این رقم هفت میلیارد یورو برای زیر ساخت هاست.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پرسش: آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از این است که از آغاز سال 1397 تا پایان بهمن ماه، 914 میلیون و 455 هزار دلار سرمایه گذاری برای 65 طرح صنعتی، معدنی و تجاری به تصویب رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پرسش: اقتصاد کشور در اردیبهشت با اخبار ضد و نقض سیاسی و اقتصادی روبرو شد که روند معاملات بازار سرمایه را تحت شعاع خود قرار داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵    
داستان امروز ایران و ایرنای ما، سردادن ندای مصلح و ضد فساد بودن در معابر و منابر و در خفا و نهان و به حکم آن روایت مولا علی(ع) آن کار دیگر است (واعظان کاین سخن در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۰    
پرسش: نماینده رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور، گفت: برای کنترل بازار نامتعادل اجاره بهای مسکن، به ورود دولت و مجلس و وضع قوانین و مقرراتی فوری نیاز داریم.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۰    
پرسش: مجلس روز یکشنبه قیمتگذاری خودرو را دوباره به شورای رقابت سپرد؛ این موضوع واکنش هایی مثبت و منفی به همراه داشت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۵    
پرسش: نایب رئیس سندیکای صنعت برق ایران معتقد است: جمهوری اسلامی امروز از این ظرفیت برخوردار است که به قطب برق منطقه تبدیل شود و این راهکاری برای تامین برق پایدار محسوب می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۰    
49 درصد از مردم آمریکا مخالف رویکرد فعلی رییس جمهورآمریکا در برابر ایران هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵    
پرسش: یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به انصارالله صبح امروز (چهارشنبه) عملیات هجومی جدیدی با پهپاد K 2 علیه فرودگاه منطقه ای نجران عربستان انجام داد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
2.5 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت فوت شده اند
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
یکی از ستاره های بی نام و نشان در فصل هجدهم، رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
دفتر نخست وزیری آلمان روز سه شنبه اعلام کرد که آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد متهم اصلی پرونده بابک زنجانی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادسرای انقلاب اسلامی آغاز شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۰    
ما امیدواریم که امکان جلوگیری از گسترش بیشتر تنش ها فراهم باشد. این تا حد زیادی به شرکای اروپایی ما و توانایی آن ها برای پاسخ مناسب به نگرانی های ایران بستگی داد
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۰    
سفر وزیر مسئول روابط خارجی عمان به تهران برای تکمیل نقشی است که مسقط از ابتدا و در طول چند سال مذاکرات بین ایران و آمریکا بر عهده داشت، که در نهایت منجر به امضای توافق هسته ای شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
قیمت دلار و یورو امروز افزایش پیدا کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود از اطلاع رسانی درباره خدمات دولت اظهار گلایه کرد
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۵    
مأموران امنیتی برج، این مرد را زمانی که داشت از طبقه دوم بالا می رفت دیدند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۵    
این هواپیما، یک جت خصوصی از نوع بی ای ای 125 و ساخت بریتانیا است.