سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۸:۵۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 25 خرداد 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 30 بهمن 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 2 خرداد 1398 پرسش 3 خرداد 1398 پرسش 4 خرداد 1398 پرسش 5 خرداد 1398 پرسش 6 خرداد 1398 پرسش 7 خرداد 1398 پرسش 8 خرداد 1398 پرسش 9 خرداد 1398 پرسش 10 خرداد 1398 پرسش 11 خرداد 1398 پرسش 12 خرداد 1398 پرسش 13 خرداد 1398 پرسش 14 خرداد 1398 پرسش 15 خرداد 1398 پرسش 16 خرداد 1398 پرسش 17 خرداد 1398 پرسش 18 خرداد 1398 پرسش 19 خرداد 1398 پرسش 20 خرداد 1398 پرسش 21 خرداد 1398 پرسش 22 خرداد 1398 پرسش 23 خرداد 1398 پرسش 24 خرداد 1398 پرسش 25 خرداد 1398 پرسش 26 خرداد 1398 پرسش 27 خرداد 1398 پرسش 28 خرداد 1398 پرسش 29 خرداد 1398 پرسش 30 خرداد 1398 پرسش 31 خرداد 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۷    
محمد مهاجری: امیدوارم آقای رئیسی بیعت شان را از برخی مدیران قوه قضائیه که با نگاه مترقی ایشان همراه نیستند بردارند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۱۳    
علی پروین که برای کنترل قند خون و بررسی های پزشکی در بیمارستان بستری شده است در جریان این عیادت اعلام کرد قصد دارد پس از بهبودی، در اولین فرصت در باشگاه حضور پیدا کرده و با ایرج عرب دیداری داشته باشد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۷:۵۸    
ترامپ در حالی که تلاش می کرد از همسرش تقدیر کند، وی را به نوعی تحقیر کرد و ضمیر اشیاء (it) را برای او به کار برد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۷:۵۳    
پیش از این ابوظبی انگشت اتهام را در این حادثه به سوی ایران نشانه گرفته بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۷    
در مجموع تیم ملی ایران موفق شد با حساب 3 بر 2 در برابر لهستان به برتری دست پیدا کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۷    
سناتور ایالت ورمونت همچنین در توییتر نوشت که حمله احتمالی یکجانبه ایالات متحده به ایران بدون مجوز کنگره آمریکا غیرقانونی و برخلاف قانون اساسی این کشور است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۲    
جرمی کوربین پیشتر هم خواهان پرهیز از قضاوت های شتابزده در سیاست خارجی انگلیس شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۷    
جرمی هانت در بیانیه ای تاکید کرد: نتیجه ارزیابی های خود ما آن است که مسئولیت این حملات، قریبِ به یقین، برعهده بخشی از دستگاه نظامی ایران است .
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۲    
جیکوب لارسن، رئیس بخش امنیت دریایی بیمکو گفه است بدون جریان داشتن یک درگیری نظامی، تنش ها به بالاترین حد رسیده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۷    
شورای امنیت سازمان ملل شامگاه پنج شنبه،، به درخواست آمریکا برای بررسی موضوع حمله به نفتکش ها در دریای عمان پشت درهای بسته تشکیل جلسه داد و رئیس دوره ای این شورا، پس از جلسه گفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۷    
پرسش: رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور با اعلام اینکه پارسال تولیدات این بخش به مرز 400 میلیون متر مربع رسید، گفت: ظرفیت نصب شده ماشین آلات این بخش 35 تا 40 درصد بیش از تولید فعلی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۲    
پرسش: سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: ساعت های کاری ادارات مالیاتی در روزهای پایانی خرداد برای دریافت اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل افزایش می یابد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۷    
پرسش: نماینده جنبش حماس با تاکید بر ایستادگی فلسطینی ها در مقابل رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن، گفت: تا زمانی که صهیونیست ها به ما حمله کنند، پاسخ خواهیم داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۲    
پرسش: رئیس جمهوری گفت: تهران علاقه مند به توسعه روابط با آنکارا در همه عرصه ها بویژه در بخش های اقتصادی و تجاری است و حجم مبادلات سالانه دو کشور باید به رقم 30 میلیارد دلار افزوده شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۷    
پرسش: معاون انستیتوی بین المللی روابط بین المللی و استراتژیک فرانسه ادعای مقام های آمریکایی در دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در حملات اخیر به 2 نفتکش در دریای عمان را رد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۷    
پرسش: حسن روحانی با اشاره به روابط دیرینه دو کشور تاکید کرد که امنیت ایران و افغانستان به هم گره خورده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۲    
پرسش: حمله به دو نفتکش در دریای عمان و نزدیک به تنگه استراتژیک هرمز در روز پنجشنبه باعث شده تا هزینه حمل و نقل نفت از خلیج فارس افزایش پیدا کرده و قیمت نفت بالا برود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۷    
پرسش: پس از گذشت یکسال از خروج آمریکا از برجام و چند مرحله تحریم صنعت نفت ایران، صنعت پتروشیمی کشور به رشد خود ادامه داده ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۷    
پرسش: میزان بارندگی های کشور از ابتدای مهر گذشته (ابتدای سال آبی) تا 24 خرداد امسال با 100 درصد رشد به 332.9 میلیمتر رسید و بارندگی ها تا پایان این هفته ادامه دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
پرسش: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (22 خرداد) به عدد 233 هزار و 417 واحد رسید که در مقایسه با هفته گذشته به بیش از سه درصد رشد دست یافت.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۲    
پرسش: مقامها و کارشناسان روس معتقدند اتهاماتی که آمریکا علیه ایران در روزهای اخیر درباره حادثه انفجار دو نفتکش در دریای عمان میزند، جعلی و بی پایه و اساس است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۷    
پرسش: رییس جمهوری رایزنی دوجانبه و چند جانبه و همکاری بیشتر را تنها راه کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات منطقه ای عنوان کرد و گفت: همکاری با کشورهای همسایه از اصول ثابت سیاست خارجی ایران است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۷    
پرسش: محمد اشرف غنی در دیدار با حسن روحانی خواستار نقش پر رنگ ایران در مذاکرات صلح افغانستان شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۲    
پرسش: یک کارشناس مسائل خاورمیانه با هشدار در مورد پیامدهای اقدام نسنجیده آمریکا در خصوص ایران تاکید کرد که اطرافیان ترامپ، سیاست وی را به بن بست کشانده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۲    
پرسش: یک تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی تاکید کرد: در مورد حملات اخیر به نفتکش ها ممکن است آمریکا علیه ایران پرونده سازی کرده و مدرکی مانند فیلم مبهم، کوتاه و غیرواضح ارائه کنند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۷    
پرسش: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی بالا و سرگردان در جامعه در کنار نگرانی از کاهش ارزش پول و به تبع آن ورود این نقدینگی به بازار خودرو ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۲    
پرسش: معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: حدود 23.4 میلیارد دلار از مجموع 46 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی پارسال به 15 کشور همسایه ایران انجام شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷    
پرسش: معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بهترین حالت 85 درصد قطعات خودرویی کشور داخلی سازی شده و صنعت خودرو باید در سال های گذشته تحرک بیشتری در زمینه داخلی سازی انجام می داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۲    
پرسش: مراحل پایانی آماده سازی مقدمات راه اندازی بازار متشکل ارزی در حال انجام است و بر این اساس، امروز جلسه ویژه کارشناسان و مدیران ارزی بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی در بانک مرکزی برگزار می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا 1,355 (یک هزار و سیصد و پنجاه و پنج ) تومان رسیده بود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۲    
دلار در بازار امروز تهران، به 13,530 (سیزده هزار و پانصد و سی ) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش 1.1 درصدی داشته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
به توانمندسازی نیروهای ایرنا و اعتماد و اعتنا به آنها و وارد چرخه مدیریتی کردن آنها همچنین تمرکز بر اصل و عصاره ماموریت ایرنا به عنوان یک رسانه خبری؛ یعنی انتشار خبر به صورت واقعی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۳    
رییس پلیس فتا هشدار داد که بدون اغماض با انتشار دهندگان اخبار کذب در فضای مجازی برخورد می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳    
شبکه خبری تلویزیونی سی ان ان معتقد است متحدان اروپایی آمریکا آنطوری که واشنگتن می گوید، ایران را مقصر ماجرای اخیر نفتکش ها نمی دانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۳    
حدود یک هزار متر مربع از مراتع نوجان واقع در شهرستان کرج جمعه شب در آتش سوخت.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۸    
رییس جمهوری روسیه در کمتر از یک روز 3 بار به آمریکا برای خروج از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام تاخت و اعلام کرد که همه نگران آینده این توافق هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر صادر کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹    
ابزار هوش مصنوعی ابداع شده است که قابلیت شناسایی تصاویر جعلی و اصلاح شده در ویدئوهای دیپ فیک را دارد
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۹    
انسانهایی با لباس پرنده با سرعت 88 کیلومتر در آسمان لندن به پرواز در آمدند
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۴    
برخی سفارتخانه های ایران در خارج از کشور چنان در قالب روابط و اداهای خشک دیپلماتیک فرو رفته اند که نشان می دهد درک درستی از شرایط واقعی جامعه و مردم ندارند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۹    
به گفته وی سقوط این پاراگلایدر سوار منجر به صدمات جدی به اندام تحتانی و شکستگی پای وی شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
اما به هرشکل نظر کادرفنی تیم ملی این بود که آن ها در 86 کیلوگرم انتخابی بدهند و یکی از بین آن ها به جهانی می رود.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۹    
برزیلی ها در این دیدار با پیراهنی به میدان رفتند که 100 سال پیش با آن قهرمان کوپا آمریکا شده بودند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۹    
اقبالی تاکید کرد: نمی توانیم مجیدی را سرمربی تیم امید کنیم و پشت او پنهان شویم. متاسفانه این کار را باشگاه های ما نیز انجام می دهند و بازیکنان بزرگ شان را می آورند تا مسئولان پشت آن ها پنهان شوند.
پرسش   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۹    
وقتی از مدیر شبکه ورزش باز هم به صراحت سوال کردیم که قطعا عادل فردوسی پور در این برنامه ماندنی خواهد بود، تأکید کرد: همچنان که عرض کردم تغییری در تهیه کننده 120 اتفاق نمی افتد.