جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۳۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 3 مهر 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 مهر 1396 قدس آنلاین 2 مهر 1396 قدس آنلاین 3 مهر 1396 قدس آنلاین 4 مهر 1396 قدس آنلاین 5 مهر 1396 قدس آنلاین 6 مهر 1396 قدس آنلاین 7 مهر 1396 قدس آنلاین 8 مهر 1396 قدس آنلاین 9 مهر 1396 قدس آنلاین 10 مهر 1396 قدس آنلاین 11 مهر 1396 قدس آنلاین 12 مهر 1396 قدس آنلاین 13 مهر 1396 قدس آنلاین 14 مهر 1396 قدس آنلاین 15 مهر 1396 قدس آنلاین 16 مهر 1396 قدس آنلاین 17 مهر 1396 قدس آنلاین 18 مهر 1396 قدس آنلاین 19 مهر 1396 قدس آنلاین 20 مهر 1396 قدس آنلاین 21 مهر 1396 قدس آنلاین 22 مهر 1396 قدس آنلاین 23 مهر 1396 قدس آنلاین 24 مهر 1396 قدس آنلاین 25 مهر 1396 قدس آنلاین 26 مهر 1396 قدس آنلاین 27 مهر 1396 قدس آنلاین 28 مهر 1396 قدس آنلاین 29 مهر 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۹    
سنندج- رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: برنامه های ایام تاسوعا و عاشورا به همت 591 مداح و نوحه خوان و بیش از 430 مبلغ و مبلغه در هیئت های مذهبی شهری و روستای استان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
اردبیل- سیل شامگاه دوشنبه شهرستان مشگین شهر خسارت بسیاری را به تاسیسات شهری و روستایی و احشام عشایر مشگین شهر وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۶    
کرمانشاه- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: مجوزهای لازم جهت احداث پتروشیمی چهارم در منطقه ویژه اخذ شده و چنانچه برخی مشکلات پیش رو رفع شود به زودی شاهد کلنگ زنی این طرح بزرگ که به طور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۷    
به دنبال اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان در 4 مرکز مخابراتی با اختلال روبرو است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۹    
شهرکرد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه علت ریزش تونل چری در دست بررسی است، گفت: در بررسی های اولیه نکات و اصول ایمنی در آغاز به کار تونل رعایت نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۹    
اصفهان- امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: اموال آستان قدس از سوی حضرت رضا(ع) متعلق به فقرا است و باید به سمت اقدامات بیشتر برای رفاه حال فقرا برویم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۱    
یزد - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعالیت نزدیک به 700 زن کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی در حوزه های صنایع بهداشتی، آرایشی، شیمیایی، سلولزی و کانی – فلزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۷    
ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در شهر کوت عراق خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۷    
سکانس مذاکره شهید چمران با سرکرده تجزیه طلبان کردستان در فیلم چ را ببنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۶    
رشت- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، گردشگران و مردم استان را به مناسبت روز جهانی گردشگری در پنجم مهرماه به دیدار رایگان از موزه های استان دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۸    
فیلمی از نماز خواندن رزمندگان دفاع مقدس به امامت محسن رضایی را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف خراسان رضوی گفت: یکهزار و 428 بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات مرتبط با تعلیم و تربیت در خراسان رضوی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
یزد - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: آمار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال جاری با همت خیرین استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 30 درصد رشد برخوردار بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۴    
اهواز_ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرثیه سرایی باید بدون غلو و تحریف انجام شود تا انسان ها را به خدا نزدیک کند و برای دشمنان اسلام و تشیع بهانه سازی نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۳    
دو ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ روسیه در هفته یازدهم این مسابقات نمره خوبی دریافت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۲:۵۴    
میرزاعبدالله خداداد،یکی دیگر از نوحه سازان قدیمی تهران بود که با عنوان دیوانه تخلص می کرد. رشیدی می گوید:میزعبدالله، صاحب نوحه های معروفی است که هنوز هم در زبان و ذهن مردم تهران جایگاه ویژه ای دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۴    
فرمانده نیروهای هوایی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که در استراتژی جدید واشنگتن، از تمام ابزار برای نابودی مراکز امن تروریست ها در خاک پاکستان و کشاندن طالبان به میز مذاکرات استفاده خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۴    
علت تاخیر در ورود پیکر شهید حججی به وطن را در مصاحبه زنده شبکه خبر ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۲    
دیدار فرزند شهید حججی با پدر را ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۴    
گواهی بین المللی آشنایی با فناوری چاپ سه بعدی (I3DL) با همکاری ستاد توسعه فناوری های معاونت علمی و یک موسسه علمی اتریشی برای نخستین بار در کشور اعطاء می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۱    
جمعی از علمای اهل سنت ایران با ارسال نامه ای به مصر، به بیانیه مفتی اعظم این کشور پاسخ گفته و از وی برای حضور در ایران و دیدن واقعیت ها دعوت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۱    
بازرس انجمن بتن ایران با اشاره به کوتاهی سازمان نظام مهندسی در پروسه تولید بتن گفت: آزمایشگاه ها نیز در بحث تعیین کیفیت بتن های تولیدی در کشور امضافروشی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹    
تیم احمد گروژنی در حالی که مدافع ایرانی خود را در اختیار داشت برابر روبین کازان به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۶    
لنده- جانشین ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: اگر امروز شاهد تامین امینت پایدار در کشور هستیم قطعاً باید خوب بدانیم که این امنیت مدیون خون امثال شهیدان حججی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۷    
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بوچستان گفت: یکی از خلاء های عمده پیشگیری از قاچاق کالا ترویج بستر فرهنگی و مشارکت های مردمی در امر حمایت از تولید ملی و اشتغال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه ترکیه درباره هدف قرار گرفته شدن ترکمن ها در عراق هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۵    
منابع محلی از دستگیری یک فرد مسلح در نزدیکی کاخ سفید خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۶    
پیکر مطهر شهید حججی وارد کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه زیرساخت ها برای ایجاد شبکه ملی سلامت درکشور آماده نیست، گفت: تجمیع بیمه ها و به دنبال آن استفاده از کارت سلامت در رفع مشکلات بیمه ای موثر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا غروی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع عراق از آغاز رزمایش مشترک میان ارتش این کشور و ترکیه در مرزهای میان این دو کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور روسیه پنجشنبه به ترکیه سفر خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مسئله همه پرسی در کردستان عراق توطئه است و پشت این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۷    
دبیر کل سازمان ملل نگرانی خود را از ایجاد بی ثباتی در پی برگزاری همه پرسی در کردستان عراق ابراز داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه کشته شدن فرمانده نظامی این کشور در سوریه به دلیل سیاستها و اقدامات دو پهلوی آمریکا در سوریه رخ داد، گفت که بهای این سیاستها با خون داده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: سال گذشته 27 هزار میلیارد تومان به صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری پرداخت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
کاروان نمادین غواصان جنگ از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب را با پای برهنه و پیاده عزاداری کردند تا شمه ای از عزاداری غواصان زمان جنگ را در رثای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
پلیس آمریکا با انتشار آماری رسمی ضمن اعتراف به افزایش میزان جرم در این کشور برای دومین سال متوالی، از کشته شدن بیش از 17 هزار تن از شهروندان این کشور در سال 2016 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرد که فدرالیسم کُرد باید حق وتوی تصمیمات دولت دمشق را داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی جهادی با تفکر انقلابی می تواند گره از بسیاری از مشکلات کشور از جمله معضلات اقتصادی بازکند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۷    
وزیر امور خارجه روسیه، اعلام کرد که زمینه برای نابودی کامل و نهایی داعش و تروریسم در سوریه به وجود آمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۹    
وزیر امورخارجه کشورمان با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۹    
معصومه ابتکار، لعیا جنیدی و شهیندخت مولاوردی طی مکاتبه ای با علی لاریجانی رئیس مجلس، خواستار تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۹    
مشاور رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: در صحبتهایی که با مسئولان بهزیستی داشتم، معتقد بودند سازمان بهزیستی در مرحله اجرا از وجود طرح جمع آوری کودکان کار مطلع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۶    
روسای گمرکات ایران و ترکیه، بر 8 محور مهم در همکاری های مشترک گمرکی امروز توافق کردند که یکی از آنها، عبور کامیون های ترک از خاک ایران به جای اقلیم کردستان بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۶    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: در جمع آوری کودکان کار چهره شهر مورد تاکید بوده و کم اهمیت ترین بخش، مسئله کودکان کار بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۶    
جمعیت علمای مسلمین لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به پیامدهای منفی همه پرسی اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۳    
وزیر خارجه کره شمالی اعلام کرد: پیونگ یانگ در راستای دفاع از خود و بر اساس منشور سازمان ملل حق سرنگونی جنگنده های آمریکائی حتی آنهایی که در حریم هوائی ما نیستند را نیز دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۳    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای ادعای واهی نیروهای دموکراتیک سوریه درباره حمله به مواضع شان در دیرالزور را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۰    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف نقش قابل توجه و بی بدیلی در تامین ادوات جنگی در 8 سال دفاع مقدس داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۰    
روحانی در پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمدرضا غروی از چهره های تأثیرگذار نهضت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۷    
استاندار سابق تهران گفت: از ابتدای حضورم در استانداری تهران تعامل، همکاری و اعتماد را از اصول مدیریت در استان عنوان کردم و دو خط قرمز اخلاقی و مالی را برای مدیران محور قرار دادم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۷    
آیت الله نوری همدانی در پیامی ارتحال آیت الله سید محمدرضا غروی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۷    
بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان موسوم به فیفا در گزارشی اعلام کرد که عملکرد سنا و پارلمان افغانستان نشان می دهد که آنها در رسیدگی به مشکلات مردم افغانستان ناکام و ناتوان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۹    
کرمان - دادستان شهرستان کرمان از بازداشت راننده متخلف حادثه سرویس دانش آموزان شهر کرمان خبر داد و گفت: تعدادی از مسئولان آموزش وپرورش به دادسرای کرمان احضار شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۶    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انسداد چاه های سطحی در خراسان رضوی روش مناسبی برای تامین آب نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۰    
کرج- رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک آزادراه تهران - کرج محدوده گرم دره را سنگین اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۱    
گیلان- معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، دفاع مقدس را یک پدیده بی نظیر در جمهوری اسلامی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۱    
مشهد- معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با پنجم محرم الحرام مراسم طواف به دور روضه منوره و وداع با پیکر مطهر شهید محسن حججی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در عزاداری ها و مداحی ها ادبیات سطح پایین و خرافات باید از بین رود و همچنین نماز ظهر عاشورا هرچه باشکوه تر برگزار شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۲    
زاهدان- معاون استاندار سیستان و بلوچستان بر شناسنامه دار کردن موکب هایی که به زائران امام حسین(ع) خدمات رسانی می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۹    
ایلام- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کارهای بزرگی در مرز مهران انجام شده است، گفت: زائران با سهولت در آیین بزرگ کنگره اربعین حسینی شرکت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
صحبتهای اعضای کمیته فنی استقلال در پایان اولین جلسه خود نشان داد که سردرگمی عجیبی در این باشگاه برای انتخاب جانشین علیرضا منصوریان شکل گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روند حاشیه نشینی در این استان را نگران کننده دانست و گفت: 100 هزار نفر در حاشیه شهر 134 هزار نفری یاسوج زندگی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۳    
خرم آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دوهزار و 350 هیات مذهبی در سامانه ثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۴    
کرمانشاه- استاندار جدید کرمانشاه در ساعات آغازین مسئولیت خود پیامی صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۴    
متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک در مرداد سال جاری برابر 132799 ریال بوده که با توجه به این اطلاع در تیر (131713 ریال) 0.8 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۴    
ستاره گلزن تیم فوتبال ناپولی برای مدتی طولانی خانه نشین شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۱    
سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تجزیه عراق راهبردی یهودی صهیونیستی برای اهداف سلطه جویانه غرب و اسرائیل غاصب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۱    
تیم بسکتبال پتروشیمی در جدال برابر نماینده تایلند امتیاز قابل توجه 111 را کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۸    
زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از تاریخ 24 شهریور ماه امسال لغایت دوم مهر ماه جاری، بیش از 10 هزار و 500 زائر از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تیم ملی فوتسال زنان ایران با پیروزی مقابل چین به عنوان سومی بازی های داخل سالن آسیا رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۵    
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 68 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۲    
آبادان - رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت های درمانی مرز شلمچه ویژه ایام اربعین حسینی از ششم آبان ماه امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۹    
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه خراسان جنوبی در گرو رونق محصولات استراتژیک است، گفت: این استان نیازمند نگاه ویژه و حمایت در این بخش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۳    
کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار نرخ بیکاری در این استان تا پایان بهار امسال 20/4 درصد است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۰    
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایش 11 درصدی آمار حریق و حوادث در شهر اصفهان خبر داد و گفت: حریق ضایعات بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۷    
سازمان تولید اسکناس و مسکوک در هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ برای طراحی اسکناس 10 هزار ریالی طرح جدید حائز رتبه برتر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۴    
دو عضو برجسته کنگره آمریکا اعلام کردند اگر ترامپ در روز 15 اکتبر پایبندی ایران به تعهدات هسته ای را تایید نکند، کنگره تحریمهای هسته ای ایران را باز نمی گرداند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۹    
رشت- نشست صیمانه با سید مصطفی حسینی پور نویسنده کتاب " پایی که جا ماند" در تالار گفت و گوی شهرداری رشت برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۹    
شهرکرد-مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تاکنون 11 حکم به مساحت 290هزار و 253 مترمربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد و 361 میلیون ریال بطور قطعی اجرا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۶    
گیلان - کارگاه آموزشی حفاظت از تنوع زیستی غار به مناسبت روز غار پاک در محیط زیست برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۳    
شهرکرد-رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاسیه نماز با عنوان نماز در فضای مجازی در 9 شهرستان استان برگزار می شود که در این مراسم از فعالان عرصه نماز تجلیل بعمل می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: اظهارات ترامپ از یک سیاستمدار تازه کار کاسب کار بعید نیست، اما بهتر است دولتمردان آمریکا به یاد داشته باشند که تهدید در مورد ملت آبدیده ایران تأثیری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن اشاره به برنامه آمریکایی ها برای نفوذ و دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آتی روسیه، اعلام کرد که مسکو از این اقدامات جلوگیری خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۰    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه توسعه خطوط ریلی کمک شایانی به کاهش آلودگی هوا می کند، گفت: برای احقاق این هدف شورا، شهرداری، دولت و مجلس باید تلاش کنند. ط
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۷    
طرح ارتقای ایمنی ساختمان های شهر تهران در دستور کار نهمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه انگلیس همه طرف های مرتبط با همه پرسی امروز در اقلیم کردستان عراق را به آرامش دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۴    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم آغاز سومین دوره کارشناسی ارشد رشته واژه گزینی، گفت: ما می خواهیم علم واژه گزینی از حالت سلیقه ای و شخصی خارج و به یک دانش تخصصی تبدیل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۴    
دولت مرکزی عراق ،از کشورهای دیگر خواست تا روابط نفتی خود را با منطقه کردستان این کشور قطع کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۱    
در سال 201 ه. ق مأمون دستور داد تا هشتمین امام شیعیان را به توس بیاورند. این اتفاق تاریخی از مرز شلمچه به توس و از آنجا به مرو رخ داد و اولین قدمگاهی که در ایران میزبان این امام همام شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۲    
تربت جام- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت جام از وقف 50هزار سهام یک شرکت توسط یک خیر تربت جامی در راستای نیت برگزاری مراسم سیدالشهداء دراین شهرستان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۲    
تربت جام- دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی تربت جام گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۹    
گیلان - قسمت هایی از تالاب انزلی در منطقه خزر ویلا ، دو نقطه در سنگاچین و نرسیده به جایگاه پیشین دفن زباله به اتش کشیده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۹    
رسانه های خبری از گفتگوی تلفنی رؤسای جمهوری ترکیه و روسیه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۳    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از تمامیت ارضی عراق تاکید کرد: بانیان همه پرسی اقلیم کردستان دیر یا زود پشیمان خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبر شهریورماه خبرگزاری تسنیم مبنی بر کلید خوردن بررسی افزایش نرخ سوخت و احتمال گرانی بنزین از ابتدای 97 را تأیید کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت متعهد به پرداخت سود سهام عدالت به مردم است و قطعا به این تعهد خود عمل خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۲    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت گفت:متاسفانه طی سال های گذشته، کشور در مدیریت ظرفیت های موجود صنعت نفت عملکرد خوبی نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۹    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تأکید کرد که محاصره این کشور توسط اعراب، دوحه را به سمت ایران سوق می دهد.
  • ۱