شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۴۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 27 مهر 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 مهر 1396 قدس آنلاین 2 مهر 1396 قدس آنلاین 3 مهر 1396 قدس آنلاین 4 مهر 1396 قدس آنلاین 5 مهر 1396 قدس آنلاین 6 مهر 1396 قدس آنلاین 7 مهر 1396 قدس آنلاین 8 مهر 1396 قدس آنلاین 9 مهر 1396 قدس آنلاین 10 مهر 1396 قدس آنلاین 11 مهر 1396 قدس آنلاین 12 مهر 1396 قدس آنلاین 13 مهر 1396 قدس آنلاین 14 مهر 1396 قدس آنلاین 15 مهر 1396 قدس آنلاین 16 مهر 1396 قدس آنلاین 17 مهر 1396 قدس آنلاین 18 مهر 1396 قدس آنلاین 19 مهر 1396 قدس آنلاین 20 مهر 1396 قدس آنلاین 21 مهر 1396 قدس آنلاین 22 مهر 1396 قدس آنلاین 23 مهر 1396 قدس آنلاین 24 مهر 1396 قدس آنلاین 25 مهر 1396 قدس آنلاین 26 مهر 1396 قدس آنلاین 27 مهر 1396 قدس آنلاین 28 مهر 1396 قدس آنلاین 29 مهر 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۷    
بجنورد- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای سوادآموزی این استان در سال جاری تخصیص یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۵    
جوین - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جوین اظهارات ترامپ را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۴    
اصفهان- رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایران در حوزه علم و فناوری بدون تردید جزو بالاترین سطوح منطقه و جزو 10 کشور برتر دنیا است و در حوزه تمدن و فرهنگ سازی هیچ کشوری به اندازه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۸    
شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس اعتبارات دهیاری های کشور 300درصد افزایش یافت، گفت: این امر می تواند در توسعه روستایی نقش آفرینی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
زاهدان-اولین مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه و شماری از مسئولان در این دانشگاه افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۷    
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال الجزایر هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۱    
توپچی های لندنی در دیداری حساس که در زمین ستاره سرخ بلگراد برگزار شد به بردی ارزشمند دست یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۹    
گرگان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه اشتغالزایی در گلستان جزیره ای است و هر دستگاه کار خودش را انجام می دهد آن را مانع تحقق تعهد اشتغال استان دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۵    
گرگان – معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بهترین و اثربخش ترین نوع تعاونی در کشور تعاونی های دهیاری هستند، از فعال بودن حدود 97 هزار تعاونی در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت:تعامل با کشورهای اروپایی لازم است،اما همراهی آنان با آمریکا برای فشار بر ایران قابل قبول نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه در دیدار با مدیرکل آژانس انرژی اتمی خواستار دقت بیشتر در نظارت بر توافق هسته ای ایران شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: گل اول ما به تراکتورسازی تقریبا بادآورده بود ولی فرصتهای زیادی را به گل تبدیل نکردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در دهمین دیدار خود در لیگ برتر برابر سیاه جامگان به پیروزی برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی با پیکان فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و به هیچ عنوان حق ما باخت نبود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر ترکیه در نشست خبری مشترک بر فعالیت 24 ساعته مرزهای دو کشور برای مبادلات تجاری تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی نیروهای نظامی افغانستان از افزایش شمار قربانیان حمله شب گذشته طالبان به یک پایگاه نظامی این کشور در ولایت قندهار به 58 کشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۹    
صدها تن از کارگران فرانسوی بار دیگر با فراخوان اتحادیه های کارگری در این کشور و در اعتراض به قوانین جدید کار و مالیات ارائه شده از سوی رئیس جمهوری فرانسه به خیابان های پاریس آمدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۳    
معاون حزب جمهوری خلق ترکیه معتقد است که همکاری های دو جانبه ایران و ترکیه باید باعث ایجاد ثبات و امنیت در منطقه خاورمیانه شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۰    
تیم فوتبال سپیدرود در هفته دهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم پدیده را شکست بدهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: زمانی که به این تیم آمدم با یک دفاع بهم ریخته روبرو بودم که فقط تلاش کردیم این دفاع را بازسازی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر شکست خورد تا شاگردان مجید جلالی به صدر جدول صعود کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۲    
هیئت های عالی رتبه ایرانی در مذاکرات مشترک خود بر استفاده دو کشور از همه ظرفیت های موجود برای توسعه روابط فی مابین تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۶    
تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل گسترش فولاد تبریز به نتیجه تساوی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۳    
مهاجم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. گل گادوین منشا به الهلال هم جزو نامزدهای بهترین گل قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۳    
دونالد ترامپ قصد دارد هفته آینده، به عنوان بخشی از استراتژی جدید خود در مقابل جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی بنامد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است و برای دستیابی به این مهم، بخش بین الملل آستان قدس تلاش ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۷    
مساله موشکی نیز مساله ای دیگر است. ایران از روز اول هیچ قابلیت خاصی در حوزه هوایی نداشتند با این حال آن ها بر روی موشک کار می کنند و همین مساله مشکلی است که باید بررسی شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۲    
سرمربی آلمانی تیم استقلال پیش از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با بازیکنان رسانه ورزش به صحبت پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 96 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۳    
یک دختر جوان که از نوعی بیماری روانی رنج می برد، از طبقه نهم یک ساختمان به پایین پرید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۰    
نخست وزیر عراق از مقامات اقلیم کردستان خواست که حاکمیت قانون اساسی عراق را به رسمیت بشناسند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۰    
ناو هواپیمابر رونالد ریگان آمریکا در آب های شرق شبه جزیره کره به گشت زنی پرداخته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۵    
یک قطار در خط پنج متروی تهران از ریل خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ غلط کرد که ما را تهدید کرد و ملت ما چنان سیلی محکمی به گوش او خواهند نواخت که گذشتگان او هم نخورده باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار کردن در این تیم راحت نیست، تاکید کرد که حسن بیت سعید از استقلال به تیم دیگری نمی رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۹    
کرمان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: تعدادی از مسئولان و عوامل بانکی که با اهمال و قصور خود موجبات تضییع حقوق بیت المال را فراهم ساخته بودند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۳    
جوین-هجوم کشاورزان برای تحویل محصول چغندر به کارخانه قند جوین ترافیک سنگینی درمحورهای ارتباطی ایجادکرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۳    
کرمان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تامین تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی را ازچالشهای این صنعت دانست و گفت: صرف نظر از مشکل تامین مالی و مدیریت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۸    
یزد- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد: امروزه دستیابی به رشد و توسعه پایدار، یکی از مباحث عمده کشورها بویژه کشورهای در حال توسعه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۹    
دهدشت- در 15 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منطقه ای بنام روستای برآفتاب دشمن زیاری واقع شده که فقر و محرومیت کمر مردمان این روستا را شکسته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۹    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی مخالف بلندمرتبه سازی در اطراف بارگاه منور رضوی است و جلسات متعددی نیز در همین رابطه برای رسیدن به توافقی جامع با شهرداری مشهد و معاونت شهرسازی وزارت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۶    
سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسوولین با سپاه در برابر تهاجم روانی هیات حاکمه آمریکا قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۱    
بعد از درگیری مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی و عارف آغاسی در رختکن این تیم،کمیته اخلاق ابتدا انها را احضار و امروز حکم صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۶    
یکی از رهبران جنبش حماس به اظهارات نماینده رئیس جمهور آمریکا درباره تشکیل دولت وحدت ملی در فلسطین واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۶    
25 تن از وزرای خارجه اسبق جهان با ارسال نامه ای به رهبران کنگره آمریکا خواستار پایبندی واشنگتن به برجام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۳    
رهبر انقلاب، صبح دیروز در دیدار با نخبگان جوان خاطرنشان کردند که صنعت کشور دچار آفت مونتاژکاری است و این باعث عدم تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه می شود و باید در یک بازه زمانی 10 ساله ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۳    
شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا انتظار می رود راهپیمایی 13 آبان سال جاری با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۳    
رشتخوار -رییس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت:بخش جنگل دارای 19 روستا و30 هزار نفر جمعیت از توابع رشتخوار است که بیش از 120 کیلومتر از دور ترین نطقه روستایی این بخ ش با مرکز شهرستان فاصله دارد که با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۳    
چند روز گذشته گزارشی درباره صحبت های رئیس اتحادیه ناشران جهان و واکنش او در مورد عدم تعهد ایران به معاهده کپی رایت در نمایشگاه فرانکفورت گزارشی تهیه کردیم که در آن ناشران از ضرورت های پیوستن به این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۰    
حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران به دلیل وقوع حادثه با اختلال مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۰    
بهره مندی برخی از پروژه های سینمایی از وام های دولتی و تسهیلات ویژه موضوع تازه ای نیست. با یک نگاه به فعالیت های حمایتی بنیاد فارابی در 20 سال گذشته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری بزرگترین سرشبکه های مواد مخدر دهه های اخیر در سیستان و بلوچستان که دارای محافظ های متعدد و مسلحی بوده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۲    
سفیر کشور آلمان در جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سردار باقری از حمایت های رهبر انقلاب و دولت ایران از کشورش، قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۶    
معاونان وزارت خارجه ایران و روسیه در مذاکرات مسکو تاکید کردند که رفتارها و مواضع ضدبرجامی هیات حاکمه مریکا غیرمسئولانه و تنش زا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۳    
سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد که، "توسعه ی توان موشکی جمهوری اسلامی که در شرایط تحریم کامل رقم خورده است نیز با شتاب بیشتر، بدون وقفه ارتقاء و تداوم خواهد یافت."
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۵    
کرج- استاندار البرز با اشاره به تصویب طرح واگذاری 4 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) گفت: در بازه زمانی 4 ساله فرایند واگذاری مسکن به این قشر صورت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۲    
کرج- استاندار البرز با بیان اینکه باید برای اقدامات استانی وحدت و مشارکت نهادها وجود داشته باشد گفت: تکالیف شهرداری در تامین منابع مالی باغ موزه استان اجرایی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۲    
یزد- مدیرعامل آبفای یزد گفت: گرمای هوا مصرف آب در یزد را افزایش می دهد و منابع آب زیرزمینی یزد سالانه 250 میلیون متر مکعب بیلان منفی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت گفت: سال 81 به فردی 500 میلیون تومان پول دادند که راهبرد صنعت ایران را بنویسد اما وی پس از دو سال اعلام کرد صنعت ایران نیازی به راهبرد ندارد زیرا دولت ها سلیقه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
رشت- شهردار رشت در جریان بازدید از تالاب عینک رشت گفت: حضور مقامات اجرایی، انتظامی ، مدیران کل سازمان های محیط زیست و آب منطقه ای گیلان شرایطی را مهیا کرد تا موارد تعریف شده برای احیای تالاب عینک دست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
بجنورد- تازه ترین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با مصوباتی درخصوص حمایت از طرح ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز معادن و منطقه ویژه اقتصادی استان و همچنین طرح توسعه کشت گردوهای پیوندی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
رشتخوار-فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه گفت: از آنجا که دشمنان جمهوری اسلامی هیچ گاه دست از ترفند و توطئه برنمی دارند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شبانه روز در تلاش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
شهرکرد-رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: چندین سال است که چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود آب مواجه است که متاسفانه استان اصفهان همواره قصد خروج از مجرای قانونی برای انتقال آب استان را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۰    
آستارا- فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان در کنار سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تامین امنیت زائران خارجی اربعین حسینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۰    
یزد- معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد گفت: برنامه های فرهنگی تدوین شده در قوه قضاییه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۰    
شهرکرد-رئیس مرکز تحقیقات منابع آب دانشگاه شهرکرد گفت: انحرافات مدیریتی موجب شده است که استان در بحث آب مورد ظلم واقع شود و رو به انزوا باشد و متاسفانه چهارمحال و بختیاری بیشترین خسارت را از این رویه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۰    
بجنورد- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: بیش از 43 هزاردانش آموز استان در سال جاری مجری طرح شهاب هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸    
نماینده کنگره آمریکا با اشاره به حمایت کشورش از عربستان سعودی به عنوان یکی از بزرگترین حامیان گروه های تروریستی ادعای واشنگتن درباره مبارزه با تروریسم را متناقض خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۶    
رشتخوار- رییس آبفای روستایی رشتخوار گفت:با حضور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی رشتخواربرای تامین آب شرب سالم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۷    
سید عباس صالحی با تأکید بر حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: همه دستگاه های مسئول و حاضر شورای فرهنگ عمومی باید با نگاه مثبت به این طرح توجه کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۴    
سرمربی جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از کسب نخستین برد اروپایی با این تیم گفت: برای انجام تغییرات زیاد نیاز به زمان دارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۲    
اصفهان- مدیرکل زندان های استان اصفهان تنها راه کاهش زندان و زندانی را پیشگیری از وقوع جرم و آسیب در جوامع خواند و راهکار رسیدن به این نتیجه مطلوب و هدف دار را برنامه ریزی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی در خانه بنفیکا گفت: در خط دفاع واقعا بدون اشتباه بودیم و به برد رسیدیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
یاسوج - دو پروژه مهم مواصلاتی یاسوج به اصفهان و پاتاوه به دهدشت بعنوان شاهراه حیاتی اتصال شمال به جنوب کشور پس از گذشت 23 سال هنوز تکمیل نشده است و هر روزه شاهد حوادث مرگبار رانندگی در این محور هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال چلسی بعد از تساوی پرگل مقابل تیم رم گفت: من اعتراف می کنم که از این تساوی خانگی هم راضی هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
بجنورد-نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین مشکلات امروز استان خراسان شمالی را می توان در چند بخش بیان کرد که یکی از این مشکلات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۰    
کرمانشاه - عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در کرمانشاه تاریخچه ویژه ای دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۰    
بجنورد- با پایان مهلت ارسال اثر به نخستین سوگواره استانی عکس من حسین (ع) را دوست دارم هر که هستم 805 اثر به این دبیرخانه رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۷    
ارومیه- پروژه ناتمام واژه ای که دیگر سالهاست برای هیچ شنونده ای حساسیت ایجاد نمی کند و گویی بر اساس یک قانون نانوشته همگان می دانند وقتی گفته می شود فلان پروژه در مدت 4سال به اتمام می رسد یعنی باید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۷    
رشت- دوره های آموزش ایمنی بهداشت ومحیط زیست (HSE) برای 84 نفر از کارکنان مجاری عرضه و فروشندگیهای سوخت استان در هفته جاری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۷    
تیم والیبال اسکرا با حضور ملی پوش ایرانی خود در لیگ لهستان شکست را پذیرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۴    
یزد- استان یزد به دلیل منطقه جغرافیایی در حوزه استفاده از انرژی خورشیدی می تواند سرمایه گذاری زیادی انجام دهد ولی متاسفانه این سرمایه گذاری اندک انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۱    
سفیر آلمان در ایران با سفر به مشهد از ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) دیدن کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۱    
بعد از قطعی شدن جاسوسی دری اصفهانی در مذاکرات هسته ای، دولتمردان با ژست به ما ربطی ندارد تلاش می کنند تا مسئولیت این موضوع را از دوش خود بردارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در تمجید از لیونل مسی گفت: امیدوارم مسی به رکورد 200 گل دست یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۹    
در این یادداشت برآنیم تا با توجه به وضعیت جدید منطقه (بعد از پیروزی های محور مقاومت در سوریه و عراق، اختلافات قطر و عربستان و همچنین بحران تجزیه طلبان کرد) سیاست خارجی اعلامی و اعمالی ترکیه را تا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۳    
بدون تردید رونق اقتصادی کشور، بدون مقاوم سازی و مصونیت بخشی در برابر تکانه های اقتصادی بیگانگان محقق نخواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۷    
آمریکایی ها گمان می کردند در نهایت فشارها و تحریم هایی که بر ایران تحمیل می کردند می توانند عامل تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی شوند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۲    
تیم فوتبال چلسی با وجود تساوی مقابل رم صدرنشین گروه C رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۲۲    
تیم فوتبال منچستر یونایتد به یکه تازی خود در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۹    
تیم پاری سن ژرمن در ادامه بردهای متوالی خود در این فصل برابر اندرلخت به پیروزی دست پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۶    
تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی دشوار و در حالی که 50 دقیقه 10 نفره بود از سد المپیاکوس گذشت.