شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 12 مهر 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 مهر 1396 قدس آنلاین 2 مهر 1396 قدس آنلاین 3 مهر 1396 قدس آنلاین 4 مهر 1396 قدس آنلاین 5 مهر 1396 قدس آنلاین 6 مهر 1396 قدس آنلاین 7 مهر 1396 قدس آنلاین 8 مهر 1396 قدس آنلاین 9 مهر 1396 قدس آنلاین 10 مهر 1396 قدس آنلاین 11 مهر 1396 قدس آنلاین 12 مهر 1396 قدس آنلاین 13 مهر 1396 قدس آنلاین 14 مهر 1396 قدس آنلاین 15 مهر 1396 قدس آنلاین 16 مهر 1396 قدس آنلاین 17 مهر 1396 قدس آنلاین 18 مهر 1396 قدس آنلاین 19 مهر 1396 قدس آنلاین 20 مهر 1396 قدس آنلاین 21 مهر 1396 قدس آنلاین 22 مهر 1396 قدس آنلاین 23 مهر 1396 قدس آنلاین 24 مهر 1396 قدس آنلاین 25 مهر 1396 قدس آنلاین 26 مهر 1396 قدس آنلاین 27 مهر 1396 قدس آنلاین 28 مهر 1396 قدس آنلاین 29 مهر 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۱    
خرم آباد- معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نخستین همایش ملی هنرهای آئینی سنتی در خرم آباد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
رشتخوار- مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار از آغاز کشت چغندر قند و کلزای پاییزه در سطح بیش از 40 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۴    
آستارا- فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: طرح عملیات بهسازی راه جنگلی آبشار لاتون بزرگترین آبشار کشور اغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن، تعلل سازمان ملل در قرار دادن نام عربستان در فهرست سیاه قاتلان کودکان را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۹    
حامد هاکان، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، روز گذشته دارفانی را وداع گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در ادامه سفر خود به سوریه با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۷    
امسال در روز درهای باز مساجد آلمان (یازدهم مهرماه) ، نزدیک به 900 مسجد و مرکز اسلامی در سرتاسر آلمان درهای خود را به روی غیرمسلمانان گشودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۹    
بجنورد-مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در پارک ملی سالوک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۲    
کرمان - همزمان با دهه دوم ماه محرم مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر(ع) امروز پنجشنبه 13 مهرماه جاری از ساعت 15 در گلزار شهدای شهر کرمان شبیه خوانی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۸    
بجنورد- به منظور ایجاد دسترسی اینترنت با پهنای باند بالا برای شهروندان و براساس برنامه ششم توسعه نخستین فاز پروژه اینترنت پرسرعت مخابرات تحت عنوان (طرح مهرگان) همزمان با سراسر کشور در مخابرات منطقه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۹    
رودبار- پساب های 25 واحد فراوری زیتون، آبهای زیر زمینی رودبار را آلوده می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۵    
چرام-رئیس بهزیستی چرام گفت: 24 مهدکودک زیر نظر بهزیستی چرام در سال جدید آغاز بکار کرده است که از این تعداد نوزده مهد روستایی و پنج مهد در شهر چرام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۵    
لنده- رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده از یک فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کوه سفید مشرف بر روستای شیتاب این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۳:۳۸    
پروژه ملی انتقال دانش توربین های کلاس F و بومی سازی این دانش با رسیدن نخستین توربین و ژنراتور کلاس F به ساختگاه نیروگاه بندرعباس وارد فاز جدیدی شد و با ادامه این روند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۱:۴۶    
اتحادیه اروپا از لوگزامبورگ درخواست کرد تا 295 میلیون دلار مالیات بیشتر از آمازون اخذ کند که این موضوع در راستای فرار مالیاتی شرکت های بزرگ آمریکایی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۲:۵۹    
خواننده پاپ و البته پرطرفدار، حالا دوباره روی دور خبر افتاده است. خبری که شاید بخش پنهان هم داشته باشد. بخش هایی که یکی از دو روایت موجود امروز را مخدوش خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۲    
اهمیت سنجش از دور ماهواره ای روزبه روز در حال افزایش است و امروزه می توان گفت که پیوند ناگسستنی با مدیریت بحران و عملیاتهای امداد و نجات پیدا کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۲    
کشف جهان های تازه در فضا شعار امسال هفته جهانی فضا است؛ کشور ما نیز برنامه هایی دارد که توسعه تکنولوژی تلسکوپها و همکاری در رصد زباله های فضایی بخشی از آنها است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از تدوین نقشه راه فضایی کشور توسط این پژوهشگاه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۸    
نرخ بیکاری تابستان 96 معادل 11.7 درصد اعلام شد که نسبت به بهار امسال 0.9 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۸    
ایلام- مدیرکل حج و زیارت استان ایلام از استقرار کنسولگری موقت در استان برای صدور روادید اربعین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آمریکا و قدرت های خارجی، غیرقابل اعتماد و به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در منطقه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضد امنیتی اقدامات سرویس های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه های جدید رسانه ای دشمن پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۵    
فرهاد مجیدی در واکنش به شایعه حضور در کادر فنی استقلال واکنش نشان داد و گفت: با من در این باره صحبت شده است ولی اجازه بیان آن را ندارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۲    
کرمانشاه - استاندار سابق کرمانشاه گفت: کرمانشاه استان آخر کشور نیست و فقط در شاخص بیکاری بالاتر هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۹    
کرمانشاه- وزیر کشور گفت: برجام برای این بود که حجت را بر مردم خودمان و بر دنیا تمام کنیم و بگوییم اینها که با وقاحت امضا کردندو الان زیرش می زنند به گفته رهبر انقلاب هرگز قابل اعتماد نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۶    
ساری- آب مشترکان مناطقی از ساری در روز پنجشنبه به مدت چهار ساعت قطع خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۰    
اهواز- فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ساعت 16 روز پنج شنبه 13 مهرماه در اهواز تشییع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۴    
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی گفت: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم ونباید نگاه جزیره ای داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعه شب نشینی برخی بازیکنان این تیم قبل از بازی با الهلال گفت: نباید با حدس و گمان صحبت کنند و نام این بازیکنان را به من بگویند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال توگو با بیان اینکه نسبت به ایران شناخت لازم را دارد، گفت: من قبلا برابر ایران قرار گرفتم و با تیم عمان این تیم را برده ام.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۱    
مراسم تشییع، تدفین و ترحیم داود احمدی نژاد اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۸    
این یک روال عادی است که پدر و مادرها سعی می کنند فرزندانشان را به سمت حرفه ای سوق دهند که شغل خودشان است! همه ما بارها و بارها چنین چیزی را دیده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
گچساران - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: یک درصد از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به پژوهش سرای دکتر حسابی اختصاص داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری خود ضمن تکذیب استعفایش درباره برجام نیز موضع گیری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۲    
فرمانده مرزبانی کشور با پیش بینی افزایش تعداد زائران در اربعین امسال، گفت: درصددیم طی رایزنی با مسئولان عراقی زمینه تردد زائران اربعین از مرز خسروی را فراهم کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۲    
چهاردهمین جلسه هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با موضوع تشکیل هیأت اندیشه ورز خبرگان عصر امروز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۰    
حجت الاسلام ناطق نوری با آیت الله علم الهدی دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۰    
تفاهمنامه همکاری میان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو و تلویزیون دولتی جمهوری ترکیه با حضور روسای جمهوری دو کشور امضا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایط واقعی را به مردم گفت و اینکه تحریم های افزایش یافته در چند سال اخیر باعث بروز مشکلات گردیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۷    
آنتونیو گوترش در سخنانی درباره توافق هسته ای کشورهای 1+5 با ایران گفت: اینکه جامعه جهانی به برجام پایبند بماند اهمیت زیادی دارد؛ این توافق دستاورد بزرگی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۴    
روسای ایران و ترکیه در یک بیانیه مشترک، با تکیه بر پیوندهای برادری و دوستی بین دو ملت، بر اراده سیاسی در راستای تقویت همکاری های دوجانبه و چند جانبه بین تهران و آنکارا تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رجب طیب اردوغان با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۰    
وزیر خارجه ترکیه با مخاطره آمیز دانستن ارسال تسلیحات از سوی آمریکا برای کردهای سوریه، این اقدام را موجب شکل گیری گروه های تروریستی جدید در این کشور دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، آمریکا مانع اصلی برای شکست دادن گروه های تروریستی در سوریه و از بین بردن آن ها است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۷    
رییس جمهور در چهارمین نشست شورای عالی همکاریهای راهبردی ایران و ترکیه، گفت: 5 بانک دولتی ایران و بانک دولتی ترکیه روابط کارگزاری آغاز می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 96، 77 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۱    
160 نماینده دموکرات آمریکایی طی نامه ای از رئیس جمهور این کشور خواستند در برجام باقی بماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۵    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در صدر هیأتی بلندپایه برای دیدار با مقامات فرانسوی ازجمله امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور، عازم شهر پاریس شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۵    
معاون رییس جمهور از ارائه اولین گزارش آماری از مدیران ارشد و میانی زن در جلسه هیات دولت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۲    
منابع سوری از کشته شدن دهها داعشی در محورهای دیرالزور و حومه حمص در جریان عملیات ارتش سوریه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با بیان دلایلی از وزیر خارجه این کشور خواست تا استعفا دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: پژوهشگاه مواد و انرژی می بایست رابطه تنگاتنگی با برخی از پروژه های دفاعی داشته باشد تا روابط به خوبی توسعه یابد و توانمندیها به خوبی ارائه شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: شایعات اخیر در مورد اینجانب و خانواده ام ارزش پاسخگویی ندارد، هجمه ها به دستگاه قضایی به دلیل اقدامات این دستگاه برای مقابله با فتنه 88 است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۰    
تربت جام - فرماندار تربت جام گفت: برای تکمیل 162پروژه عمرانی تربت جام که از سالیان گذشته نا تمام مانده است نیازمند 300میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۷    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران در دفاع از سیدجلال حسینی اطلاعیه ای را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
خرم آباد- استاندار لرستان گفت: لرستان مشکلات زیادی دارد، بر طبل توقعات نکوبیم و توقعات مردم را بی مبنا بالا نبریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این اتفاق جالبی نیست که برخی ها سنگی را پرتاب و سپس صورتشان را مخفی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۸    
شیراز - علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۵    
کرمانشاه- وزیر کشور گفت: ایران و عراق برای تامین زیرساختها و امکانات لازم زائران همکاری می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۲    
سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتشار مطالبی در ارتباط با دستگیری عده ای در استان به دلیل پوشیدن لباس کردی توطئه بدخواهان در راستای ایجاد جو بدبینی در منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه رابطه شخصی با ترامپ ندارد گفت: همه پرسی کردستان عراق مسأله ای داخلی است و مسکو دخالتی نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به موضع مشترک ایران و ترکیه درباره همه پرسی کردستان عراق، گفت: در عراق مخاطب ما دولت مرکزی این کشور است و همه پرسی اقلیم کردستان را قطعا نامشروع می دانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید سرمربی جدید این تیم درباره فرهاد مجیدی اشتباه لفظی مرتکب شده است!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۴    
گزارش وزارت ارتباطات و سازمان اداری و استخدامی درباره پیشرفت و توسعه دولت الکترونیک در نشست هیئت وزیران بررسی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۸    
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان برای تکمیل خط آهن چابهار- زاهدان 2 میلیارد دلار از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۸    
دیپلمات های غربی می گویند دولت های اروپایی بعد از ناامیدشدن از متقاعد کردن رئیس جمهور آمریکا برای صدور تأییدیه پایبندی ایران به برجام ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۵    
منابع خبری جزئیاتی از راهبرد کلی آمریکا در قبال ایران را که توسط تیم امنیت ملی کاخ سفید طراحی شده است، آشکار کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۲    
سمنان- معاون منابع طبیعی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: ایران در معرض انقراض جدی نسل یوزپلنگ آسیایی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۲    
پدر شهید سرافراز محسن حججی با بیان اینکه خداوند خواست تا به واسطه شهید ما؛ عزت همه شهدا را بالا ببرد، گفت: محسن می گفت به یقین رسیده ام حضرت آقا نایب بر حق امام زمان (عج) است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۷    
حشد شعبی عراق از تسلط نیروهای مردمی و امنیتی این کشور بر الحویجه پس از درهم شکستن استحکامات داعش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۷    
مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت، امکان استفاده بیشتر از توان داخلی را از امتیازهای مدل جدید قراردادهای نفتی عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۴    
اهواز- صاحب اسماعیلی از خواننده های جوان خوزستانی است که آخرین اثر وی را با نام باروکجانه که در وصف درد دل امام حسین (ع) با باران سروده شده به دوستدارانش هدیه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۴    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با انتشار پیام هایی لزوم حفظ برجام را به کاخ سفید یادآور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۲    
سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: در 6 ماهه اول امسال 4 میلیون و 700 تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه برای تعمیق سطح مناسبات خود 4 یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
زنجان- محسن محمدسیفی با کسب چهارمین مدال خود در رقابت های جهانی روسیه، به عنوان پرافتخارترین ووشوکار ایران لقب گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که داعش در پی به وجود آوردن شبکه ای جهانی برای تروریسم و نفوذ به مناطق مختلف است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و ترکیه تجزیه طلبی در منطقه را به هیچ عنوان نمی پذیرند، گفت: سران اقلیم تصمیم اشتباه خود را جبران کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۴    
سفیر انگلیس در ایران با اشاره به گزارش های آژانس مبنی بر پایبندی کامل ایران به تعهدات هسته ای، اظهار امیدواری کرد که ترامپ باز هم برجام را تایید کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۴    
سند اجرایی همکاری پارک فناوری پردیس و پارک نوآوری مسقط منعقد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
بیرجند- فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 65 درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به عقبه مرز است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوم و انتخاب آیت الله خامنه ای نشان دهنده بی توجهی مردم به تهدیدهای ضدانقلاب بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
وزیر کشور از آماده سازی مرز خسروی در کرمانشاه برای تردد زائران مراسم اربعین حسینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
منابع عربستانی از سفر پادشاه این کشور به روسیه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۵    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی اعلام کرد که این اتحادیه هر کاری که بتواند برای حفظ توافق هسته ای ایران انجام می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۲    
خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی مهمترین نهاد نظارتی در حوزه اجتماعی و متولی ایجاد امنیت در کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۲    
وزارت خارجه روسیه شایعات مطرح شده در رسانه های اسپانیا مبنی بر دست داشتن مسکو در ناآرامی های کاتالونیا را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۹    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه داعش بدنبال سقوط اربیل، مرکز اقلیم کردستان بود گفت: ایران با حمایت از کردهای عراق نگذاشت اربیل سقوط کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۶    
تبریز- دادستان تبریز گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه در راستای دفاع از حقوق عامه صورت گرفت و میلیاردها تومان به بیت المال بازگشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
کرج- استاندار البرز گفت: نرخ بالای بیکاری در البرز زیبنده نیست و موضوع بهبود اشتغال در این استان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
کرج- سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج در حالی به انجام رسید که موضوع عدم تعهد سه ساله مالی دولت در قبال سازمان اتوبوسرانی کرج به عنوان متولی حمل ونقل عمومی رسانه ای شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۷    
شهرکرد-سرپرست شهرداری شهرکرد از پیشرفت 55 درصدی عملیات ساخت بازارچه ولی عصر در مرکز استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۷    
شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد با اراذل اوباش خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که قصد انجام حرکات نمایش و ایجاد رعب و وحشت و ایجاد ناامنی در میان مردم داشته باشند برخورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۲    
مراسم عزاداری شب پنجم محرم [1396-1439] هیأت رایة العباس (ع)
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۱    
- مهاجم پرسپولیس در اعتراض به رای فیفا ، به دادگاه CAS اعتراض می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون درخصوص خبر دوپینگ بازیکنان لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که سیاست های کشورش در سوریه، غیرخود خواهانه است و از همکاری با هرکشوری برای ایجاد صلح و ثبات در سوریه استقبال می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۱    
اهواز_ معاون فرماندار شادگان در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان گفت: 70درصد سرقت های شش ماهه اول سال جاری کشف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۲    
رشت - سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه تمامی راه های استان باز است، گفت: بر اثر بارندگی های اخیر، در حال حاضر شاهد آبگرفتگی های جزئی در شهرهای رشت و انزلی هستیم.
  • ۱