جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۵۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 مهر 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 مهر 1396 قدس آنلاین 2 مهر 1396 قدس آنلاین 3 مهر 1396 قدس آنلاین 4 مهر 1396 قدس آنلاین 5 مهر 1396 قدس آنلاین 6 مهر 1396 قدس آنلاین 7 مهر 1396 قدس آنلاین 8 مهر 1396 قدس آنلاین 9 مهر 1396 قدس آنلاین 10 مهر 1396 قدس آنلاین 11 مهر 1396 قدس آنلاین 12 مهر 1396 قدس آنلاین 13 مهر 1396 قدس آنلاین 14 مهر 1396 قدس آنلاین 15 مهر 1396 قدس آنلاین 16 مهر 1396 قدس آنلاین 17 مهر 1396 قدس آنلاین 18 مهر 1396 قدس آنلاین 19 مهر 1396 قدس آنلاین 20 مهر 1396 قدس آنلاین 21 مهر 1396 قدس آنلاین 22 مهر 1396 قدس آنلاین 23 مهر 1396 قدس آنلاین 24 مهر 1396 قدس آنلاین 25 مهر 1396 قدس آنلاین 26 مهر 1396 قدس آنلاین 27 مهر 1396 قدس آنلاین 28 مهر 1396 قدس آنلاین 29 مهر 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۰    
اهواز- بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی روز سه شنبه در اهواز آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۸    
یزد- معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: ماموران پلیس این استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی ولوو تعداد 181 دستگاه کپی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۰    
اراک- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: به منظور جلوگیری از برداشت بیش از حد مجاز آب در 6 ماهه نخست امسال 73 دستگاه کنتور هوشمند بروی چاه هی آب استان نصب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۴    
کارشناس روس معتقد است، تروریست های داعشی روش جنگیدن خود در سوریه را تغییر داده و اکنون به دنبال شکار فرماندهان نظامی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۷    
اگر هم صادرات غیر نفتی در سالهای گذشته افزایش پیدا کرد هیچ ارتباطی با مناطق آزاد نداشت بلکه مناطق آزاد یک ورودی برای واردات بیشتر و یا حتی خارج از دسترسی وزارت امور اقتصاد و دارایی بابت مالیات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
اصفهان- رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: مردم با وجود همۀ مشکلات معیشتی و اجتماعی، همواره در صحنه هستند و هیچ گاه در دفاع از ارزش ها کوتاهی نمی کنند و نمونۀ این حضور مخلصانه در جریان شهادت شهید محسن حججی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
یزد - استانداریزد با بیان اینکه باید از ظرفیت های یزد جهانی برای معرفی اسلام به جهانیان بیشتر استفاده کرد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۲    
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: اگر مغایرتی در برخی از قوانین مربوط به بخشهای مختلف کشاورزی از جمله کاربری زمین کشاورزی وجود دارد باید با رویکرد حل مشکل کشاورزان احصا و به نمایندگان مجلس برای پیگیری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
حاشیه نشینی به عنوان یک پدیده اجتماعی که در کشورمان 11 میلیون ایرانی با آن گره خورده اند، زاییده عملکرد نامناسب دولتهای رسمی و محلی است که عواقب آن نظیر فقر، جرم و جنایت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یزد - رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین قضایی، ریشه بسیاری از مشکلات آنان در دعاوی حقوقی و کیفری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۸    
یزد - معاون امور استان های صدا و سیما گفت: اشعار مورد استفاده در مداحی ها باید پرمحتوا بوده و با عنصر زمان مطابقت داشته باشد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۵    
بجنورد-استاندار خراسان شمالی گفت: هدایت دانش آموزان به حرفه آموزی از برنامه های اصلی دولت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
گوشه هایی از زندگی شهید حججی را در این فیلم ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۸    
عربستان سعودی عاملان حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه در سال 2015 را که بیش از 107 کشته برجای گذاشت، تبرئه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان ها شده و از بیماران سرقت کرده بود، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۴    
روزنامه ای عربستانی ادعا کرد سران سنی عراق به دنبال دیدار با نخست وزیر این کشور هستند تا از ایده جدید خود با وی برای جدایی صحبت کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۲    
فیفا در تازه ترین تصمیم انضباطی خود فدراسیون فوتبال ایران را با جریمه سنگینی مواجه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۹    
یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگانگی، بخشی نگری و نگرش قومی و قبیله ای و تمرکز برای رشد یک منطقه و محروم ماندن نقاط دیگرآفتی برای استان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۲    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی از تکمیل نشدن سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان در آزمون اخیر خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۹    
بوشهر- مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک وابسته به دانشگاه تهران اعلام کرد: زمینه لرزه ای به بزرگی 4 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۹    
ارزش پوند انگلیس در معاملات امروز بازار ارز لندن به کمترین میزان در سه هفته گذشته رسید که بخشی از آن مربوط به ضعیف شدن اقتصاد انگلیس و بخشی از آن نیز مربوط به کنفرانسی است که توسط محافظه کاران انگلیس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۹    
شیراز- استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه استان فارس رتبه نخست را در تصادفات جاده ای دارد بنابراین تکمیل پروژه های نیمه تمام حمل و نقل جاده ای این استان باید در اولویت قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۱    
ایلام- وزیر کشور گفت: درجلسات مختلف برای تردد زائران به این نتیجه رسیدیم که مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و دهلران در استان ایلام برای تردد زوار در ایام اربعین اضافه شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۱    
یزد معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: در روز عاشورای حسینی مراسم عزاداری 1374 نقطه از کشور از شبکه های مختلف پخش شد که این تنها بخشی از عظمت مراسم های این روز در کشور بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۸    
بجستان-استاد دانشگاه جندی شاپور اهواز و رئیس انجمن مهندسی رودخانه ایران گفت: آینده بحران آب خصوصا در جنوب خراسان رضوی بسیار جدی است و اگر به فکر نباشیم شاهد کوچ مهاجرت در آینده خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال لزوم بررسی دقیق و همه جانبه و ریشه یابی حکم فیفا درباره باشگاه پرسپولیس را خواستار شد و بر استفاده از ظرفیت های حقوقی و قانونی فدراسیون و باشگاه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۸    
بازیکن کهنه کار تیم فوتبال بایرن مونیخ مدت زیادی دور از میادین خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۵    
وزیر امورخارجه کشورمان که در عمان به سر می برد، با سلطان قابوس پادشاه عمان دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۴    
جوین-اصناف شهرستان جوین از نبود اداره تعزیرات اظهار نارضایتی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۴    
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: با شناختی که من از استقلال به دست آوردم معتقدم که این تیم بازیکنان خوبی دارد اما این تیم از لحاظ انگیزشی دچار مشکل است و من در چشمان بازیکنان انگیزه لازم را نمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۱    
خرم آباد- رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: یکی از اهداف شورای شهر در این دوره، شفاف سازی در همه ی امور اعم از درآمدها، هزینه ها، مناقصات و ... می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۸    
فردی که با تیراندازی در لاس وگاس حمام خون به راه انداخت پرونده پرباری از جرایم مختلف داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۶    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در بخشهایی از 13 استان کشور خبرداد و اعلام کرد که دمای هوای در برخی نقاط کشور تا 12 درجه کاهش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه اف بی آی، وزارت امنیت داخلی و مأموران محلی در حال تحقیق درباره حادثه لاس وگاس هستند، گفت: این حمله مرگبار یک اقدام شرارت آمیز محض بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال دلایل انتخاب وینفرد شفر سرمربی جدید این باشگاه را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵    
سال 1389 در زمان دولت دهم به هنگام بررسی پیشنهادات دولت وقت برای اخذ فاینانس، لاریجانی معتقد بود منبع فاینانس خارجی و ربوی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۹    
اسرائیل همان طور که در حمله به پایگاه مصیاف نشان داد، همچنان به توان نظامی خود برای مقابله با ایران و حزب الله تکیه خواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۶    
گروه تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی مرگبار در ایالت لاس وگاس آمریکا را برعهده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۴    
روز گذشته منطقه کاتالونیا شاهد برگزاری همه پرسی استقلال از اسپانیا بود که با دخالت پلیس خشونت کشیده شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین باید دو برابر روزهای عادی گران شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۸    
شمخانی با تاکید بر مهار و مدیریت پیامدهای بی ثبات ساز در اقلیم کردستان عراق، هماهنگی دولتهای عراق، ترکیه و ایران برای جلوگیری از اثرگذاری منفی تحولات اقلیم بر بر عملیات نهایی پاکسازی کامل عراق از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۰    
با تایید کمیته فنی استقلال، وینفرد شفر آلمانی رسما سرمربی تیم فوتبال استقلال شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۱    
یاسوج- پس از دوماه تعطیلی، فرودگاه یاسوج با پرواز دوباره تهران به یاسوج کار خود را آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر درخواست تمدید مهلت ارسال مدارک صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۰    
کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) با حضور بانوان کرمانشاهی همزمان با دوازدهمین روز محرم برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۷    
سنندج- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مریوان با اشاره به اینکه تمام حوزه آبخیز سد آزاد در مریوان قرار دارد، گفت: متاسفانه هیچ سهمی از آب این سد برای این شهرستان تخصیص داده نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۴    
زاهدان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در سواحل مکران برکت و موفقیت را شاهد هستیم و وقتی مقایسه می کنیم می بینیم که تلاش و حرکت همرزمانمان برکت های زیادی را عاید این سواحل کرده و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۵    
با گذشت 2 ماه از فعالیت دولت دوازدهم حجتی در اولین جابه جایی مدیران خود در دولت دوازدهم رئیس سازمان دامپزشکی کشور را تغییر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۲    
سمنان- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست های غلط وزارت نیرو به تولید و اشتغال کشور آسیب می زند گفت: رئیس جمهور باید مانع از افزایش تعرفه برق در کشور شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۹    
تروریست های انتحاری اقدام به انجام عملیات انتحاری در مرکز پایتخت سوریه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۰    
زنجان- مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی شش ماهه سال 96 حدود 957 مورد واقعه طلاق در استان زنجان رخ داده که با توجه به آمار سال گذشته شاهد کاهش آمار طلاق هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۱    
بیرجند- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند گفت: 57 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان بیرجند بی آب هستند که امیدواریم تا پایان امسال از این تعداد 17 روستا آبرسانی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خرم آباد- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از برگزاری تور بازدید صنعتگران شهرک صنعتی دورود و منطقه ویژه اقتصادی لرستان از مناطق ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم و منطقه ویژه اقتصادی پیام و شهرک صنعتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس برای شوک دادن به دروازه بان اصلی خود، او را نیمکت نشین کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
تصاویری ببینید از رزمایش اقتدار و نمایش قدرت تهاجمی ارتش جمهوری اسلامی ایران.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
جوابیه بانک مرکزی در مورد وام 8 میلیارد یورویی در واقع جوابیه نبود، بلکه یک بیانیه سیاسی بود. جای تعجب است که تشکیلات حرفه ای مانند بانک مرکزی چنین برخوردهایی را انجام می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
جوین- امام جمعه جوین عملکرد امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) را بعنوان تکمیل کننده قیام امام حسین(ع) عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال به خبر توافق استقلال با شفر سرمربی آلمانی واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: قدرت خرید مسکن پایین است و تا زمانی که وضعیت اقتصادی متقاضیان واقعی مسکن بهبود نیابد با رونق پایدار مسکن فاصله خواهیم داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۲    
وزیر کشور با بیان اینکه ایران مُصر به اجرای روند فعلی برجام است، گفت: کسانی که نمی توانند به عهد خود پایبند باشند فکر دیگری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
کرج- رییس هیئت جودو استان البرز با تاکید براینکه محدودیت های سخت افزاری این رشته ورزشی را به شدت آزار می دهد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
مشهد- مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از اجرای طرح رسم حسینی در 300 مدرسه استان خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
یکی از مقامات کره شمالی در واکنش به تحریم های جدید ترامپ علیه پیونگ یانگ، آن را اقدام به خودکشی با استقبال از فاجعه هسته ای و تبدیل آمریکا به دریای آتش توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
اعضای تیم ملی فوتبال توگو خود را برای سفر به تهران مهیا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره وضعیت باشگاه نفت و موضوعات مطرح شده در این باره ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما آینده نگران کننده ای را برای کردها پیش بینی می کنیم چرا که کردستان کوچک نسبت به عراق بزرگ بسیار راحت قابل بلعیده شدن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۱    
کمیسیون اروپایی همه پرسی کاتالونیا را غیرقانونی اعلام کرد اما این موضوع را مسئله ای داخلی مربوط به اسپانیا دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
اهواز - فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در خوزستان گفت:پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس پنجشنبه 13 مهر جاری از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
اهواز_ معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از ارائه چهار هزار و 214 مورد خدمات فنیتخصصی حفاری در نیمه نخست سال جاری به چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی نفت خیز کشور خبر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
اهواز_ رئیس نظام صنفی کشاورزی حمیدیه گفت: خام فروشی تولیدات کشاورزی سود زیادی برای کشاورزان حمیدیه ندارد، و بعضاٌ برای آنان ضرر هم دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
شهرکرد-رئیس شبکه دامپزشکی لردگان، از کشف و ضبط یک هزار و 700 کیلو گرم ماهی غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
کرمان - به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) مسابقه عکاسی قافله عشق در شهرستان بم برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
شهرکرد-مسئول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری از اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری به سه بیمار نیازمند خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۲    
نیروهای هوایی یونان و رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی مشترکی در شرق مدیترانه برگزار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۱    
کرمان - سرپرست فرمانداری کرمان خاطرنشان کرد: همدلی و همفکری بیشتر مسئولین در نیل به این هدف بسیار کارساز خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۸    
کرمان - مدیرکل حوزه استاندار کرمان خبر رفتن علیرضا رزم حسینی به استانداری خراسان رضوی را شایعه دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۸    
آبادان - مردم اروندکنار، خواستار توجه مسئولان به مطالبات شهروندیشان و سکونت آنها در این شهر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۸    
یزد- نویسنده کتاب آب هرگز نمی میرد گفت: به تعداد افراد مطلع از حماسه دفاع مقدس راوی وجود دارد که باید خاطراتشان ثبت و ضبط شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۵    
زاهدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 407 کارگر خارجی فاقد پروانه کار در 6 ماهه اول سال جاری در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای کارگری، صنعتی و خدماتی استان شناسایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۹    
بعد از اینکه انتخابات تمام شد و آراء اعلام شد و جناب آقای خامنه ای به ریاست جمهوری انتخاب شدند، هیئت دولت را تشکیل دادیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان به راحتی با اعداد و ارقام بازی شده و با این روشها تخلفات حتی در حجم چند میلیاردی حالت عادی به خود گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان یک خرس قهوه ای را به طرز دلخراشی کشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۵    
امروز شمیم مهر حسینی با جوشش خوش در قلوب عزاداران حسینی در روز عاشورا پیچید و دلهای لنده ای ها را کربلایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
گچساران- مراسم عزاداری روز عاشورا با حضور گسترده عزاداران حسینی در شهرستان گچساران برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
نیروهای امنیتی روسیه یک گروه تروریستی وابسته به داعش را که قصد حملات تروریستی در مسکو داشت، بازداشت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
قدس آنلاین- گروه استان ها: روزی که کلنگ آغاز احداث قطار شهری کرج به زمین زده شد کمتر کسی تصور می کرد این پروژه مهم حمل ونقل شهری کرج با گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی همچنان به روی کرجی ها بسته بماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
ایلام- وزیر کشور طی حکمی طالب صادقیان را بعنوان شهردار جدید ایلام منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
ایلام – عاشوراست و شور و حال و عشق و دلدادگی به امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، آنانکه مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
وزیر امور خارجه ایران ساعتی پیش به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عمان وارد مسقط شد و مورد استقبال همتای عمانی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
خرم آباد- آیین گِل مالی در خرم آباد، سوگواره ای کهن است در لرستان که از دیرباز با مردم این سرزمین عجین شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
دیشموک-مراسم عزاداری روز عاشورا با حضور پرشور و باشکوه و با شور و شعور خاصی در دیشموک برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۶    
مالک باشگاه نفت طلائیه با بیان اینکه علی کریمی مدعی است بهتر از او وجود ندارد، گفت: کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی شود روی این اخلاق برنامه ریزی کرد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۶    
یزد- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از اجرای طرح فروش الکترونیکی بلیت در اماکن تاریخی فرهنگی این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
سرمربی تیم نفت طلائیه با بیان اینکه دیگر با این شرایط مربیگری نمی کند، گفت: لازم باشد برای گرفتن حقم به AFC شکایت می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
ایلام- فرماندار مهران گفت: داشتن گذرنامه و ویزا، شرط عبور از مرز مهران است و زوار بدون این مدارک حق عبور از مرز را نخواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس ستاد ارتش ترکیه با رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۶    
در واقع ائمه اطهار علیهم السلام با ترغیب مردم به اقامه مجالس حسینی از پراکندگی نیروها جلوگیری به عمل آوردند و توده های متفرّق را بسیج کردند و با ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان آنها قدرت عظیمی را به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۶    
کارشناسان و فعالان بخش مسکن معتقدند، که طرح های گوناگون دولتی از جمله مسکن اجتماعی نتوانسته به رهایی خانوارهای کم درآمد از اجاره نشینی که امروز گریبان شهرهای بزرگ و کوچک را گرفته کمکی کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۶    
مشهد- رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به مصدومان دو حادثه واژگونی پراید در محور تربت حیدریه- مشهد خبر داد.
  • ۱