پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 مهر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مهر 1397 قدس آنلاین 2 مهر 1397 قدس آنلاین 3 مهر 1397 قدس آنلاین 4 مهر 1397 قدس آنلاین 5 مهر 1397 قدس آنلاین 6 مهر 1397 قدس آنلاین 7 مهر 1397 قدس آنلاین 8 مهر 1397 قدس آنلاین 9 مهر 1397 قدس آنلاین 10 مهر 1397 قدس آنلاین 11 مهر 1397 قدس آنلاین 12 مهر 1397 قدس آنلاین 13 مهر 1397 قدس آنلاین 14 مهر 1397 قدس آنلاین 15 مهر 1397 قدس آنلاین 16 مهر 1397 قدس آنلاین 17 مهر 1397 قدس آنلاین 18 مهر 1397 قدس آنلاین 19 مهر 1397 قدس آنلاین 20 مهر 1397 قدس آنلاین 21 مهر 1397 قدس آنلاین 22 مهر 1397 قدس آنلاین 23 مهر 1397 قدس آنلاین 24 مهر 1397 قدس آنلاین 25 مهر 1397 قدس آنلاین 26 مهر 1397 قدس آنلاین 27 مهر 1397 قدس آنلاین 28 مهر 1397 قدس آنلاین 29 مهر 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۳    
خراسان شمالی-معاون حمل و نقل راهداری خراسان شمالی: برخی کامیون داران از اضطراب جو سازی هایی مبنی بروجود خطرات و تهدیدات در جاده ها از تردد خودداری می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۵    
یک تهیه کننده سینما گفت: فیلم هایی همچون به وقت شام و تنگه ابوقریب فیلم هایی با ویژگی های خوب هستند که در فضای بین المللی می توان آن ها را مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری 24 متهم در این شهرستان خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۹    
هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۱    
گیلان- استاندار با اشاره به اینکه گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه11 کشوری را داراست گفت: از 152 میلیارد تومان سهیمه 50 درصد ابلاغی از محل تسهیلات اشتغال روستایی تاکنون 134 میلیارد تومان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۶    
ساخت الکتروموتورهای فوق سنگین در کارخانه ماشین های الکتریکی جوین با ساخت موتوری برای مجتمع مس سرچشمه برای نخستین بار در کشور انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۹    
رئیس هیئت کونگ فوی خراسان رضوی گفت: هیئت کونگ فوی خراسان رضوی هم اکنون میزبان مسابقات کشوری کونگ فو در بخش نونهالان و نوجوانان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق گفت: در راستای افزایش همکاری تجاری ایران و عراق در 6 ماهه گذشته سال جاری تبادلات تجاری بین دو کشور نسبت به مدت مشابه حدود 1 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵    
معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از پیگیری ویژه پرونده طلبه مشهدی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۴    
بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) همان طور که برای ایرانیان بسیار دوست داشتنی است و ملجا و پناهگاهی برای عامه مردم و شیعیان به شمار می آید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۳    
معاون وزیر خارجه ایران با تمسخر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای تازه وی علیه ایران گفت: عده ای نتانیاهو را سرکار گذاشته اند و این بار به دوقوزآباد ارجاعش داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۵    
خادم یاران سلامت دارالشفاء امام(ع) در قالب اردوهای جهادی عازم مناطق محروم استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس می شوند تا مرحمی بر زخمها باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۶    
مدیر عامل شرکت شهروند از افزایش شاخص های تقاضا و فروش گوشت قرمز در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 96 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۷    
رئیس اتاق ایران گفت: در 6 ماهه اول سال 97 با رشد بیش از 30 درصدی مناسبات اقتصادی مواجه شده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی: ذخایر کالاهای اساسی بسیار مطلوب است و هیچ کمبودی نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۱    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل موجود در صنعت تولید کفش نبود مواد اولیه مورد نیاز است و آماده ایم در جلسه ای با وزیر، این مسئله را پیگیری کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۵    
عامل اصلی تیراندازی دو شب گذشته گلبهار دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
در مراسم گرامیداست سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد (ره)، کلینیک تخصصی به نام این شهید در 8 مهر در مشهد افتتاح می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
50بیمار نیازمند منطقه گلشهر مشهد ویزیت تخصصی و رایگان شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تولید بیش از 500 هزار تن و خرید 322 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
دکتر سید محمد علوی مقدم چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی کشور و بنیانگذار خیریه سبزواری ها صبح امروز از دنیا رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
گروهی از شیعیان جنوب کشور لبنان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از تیزبینی و درایت مرزبانان این فرماندهی و جلوگیری از یک عملیات انتحاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: 30 شهر و صدها روستای استان سال آینده در شرایط تنش آبی قرار خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۴    
قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رسانه ها با اعتماد به سیدالشهداء قلم خود را در نقد مسائل و کوتاهی های جامعه به کار گیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۹    
گیلان- استاندار گیلان در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این شرایط حساس نباید به تولید کننده، بازار و جامعه استرس وارد کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۶    
یزد- در یک اقدام پسندیده فرهنگی، طرح نذر کتاب همزمان با ایام محرم و صفر در کتابخانه های عمومی شهرستان بافق اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۷    
خراسان شمالی-رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی به همراه غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۱    
خراسان شمالی- به مناسبت هفته گردشگری و بمنظور تشویق و ترغیب مردم جهت بازدید از موزه ها روزپنج شنبه 5 مهرماه بازدید از موزه های تحت پوشش این اداره کل در سطح استان رایگان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۸    
گیلان - به اطلاع می رساند بر اثر باراش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت2 بامداد امروز پنجشنبه 5 مهرماه آغاز شده است بعلت تخریب تاسیسات و لوله های گاز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۷    
اسامی داوران و کمک داوران برتر فوتبال ایران در بخش آقایان و بانوان برای قضاوت در بازی های بین المللی سال آینده میلادی اعلام شد و دو داور البرزی نیز در جمع فهرست اعلامی دیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۲    
ماموستا نقیبی در گفتگو با قدس آنلاین گفت:گروه های سه گانه خلق عرب برای رسیدن به اهداف خود دوره های تروریستی را در سازمان های جاسوسی خاصی آموزش دیده اند تا بتوانند خوزستان را از ایران جدا کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۶    
عملاً از جیب هر ایرانی که ریالی دربساط داشته 70 درصدش را رسماً دزدیده اند. حالا شما هر اسم قشنگی که لازم است برای ماست مالی کردن این سرقت انتخاب کنید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۴    
روزنامه ها و چهره های حامی دولت و اصلاح طلب از بخش هایی از سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل سر ذوق آمده اند که از بازگشت به مذاکره و شروع گفت وگو با آمریکا و غرب سخن گفت
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۵    
در حال حاضر نزدیک به 20 هزار تماشاگر برای تماشای دربی 88 در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۶    
دوستان کروات برانکو در محل اردوی تیم پرسپولیس حاضر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: حضور اکراین و بلاروس با بهترین بازیکنان خود در این تورنمنت نشان می دهد که ایران از لحاظ فوتسال در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یک قطب قوی شناخته شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۴    
یک مدیر باشگاه قطری پیش از دیدار السد با پرسپولیس گفت: اگر السد در بازی با پرسپولیس تمرکز بیشتری را نسبت به بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال داشته باشد می تواند به فینال لیگ قهرمانان راه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۶    
مسئول مسابقات لیگ یک گفت: مشکی پوشان را از جدول لیگ یک کنار گذاشته شد و مسابقات این فصل با 16 تیم ادامه پیدا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۴    
به تازگی طرح اولیه از یک استادیوم فوتبال با سیستم خودکار ارائه شده که با انتقال ماژول های چمن آن می توان استادیوم را برای کنسرت آماده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۸    
پیکر مرحوم یدالله صمدی ساعت 9 صبح فردا از مقابل خانه شماره 1 سینما به سمت بهشت زهرا(س) تشییع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۲    
مستند بار دیگر فردا با موضوع زلزله کرمانشاه روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۹    
امین تارخ هنرمند سینما و تلویزیون در مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد انتظامی گفت: عزت سینما انسانی بزرگ بود. او به سینما اعتباری دوباره بخشید و به آثار پیش پا افتاده، مصلحتی و سفارشی تن نداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: ماهانه حدود 14 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق پزشکان خانواده در استان کرمان توسط بیمه سلامت هزینه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۶    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی کامل نیروهای پلیس پیشگیری برای تامین امنیت تماشاچیان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۶    
پیراهن کودک شهید در اهواز از طرف خانواده اش به رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه دیدار رهبری با رزمندگان و هنرمندان اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی بسیار مطلوب است از افزایش 8 درصدی تولید گندم در کشور خبر داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مؤسسه مودی اعلام کرد تحریم های نفتی ایران تنها برای 3 پالایشگاه بزرگ هند 10 میلیارد دلار خسارت در بر خواهد داشت ضمن اینکه رتبه بندی این پالایشگاه ها در جهان به شدت نزول خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۳    
طی 24 ساعت گذشته 100 آواره سوری دیگر از طریق گذرگاههای جدیده یابوس و الدبوسیه در مرز این کشور با لبنان وارد کشور خود شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷    
قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در نیویورک با رئیس جمهور مستعفی یمن درباره مسائلی از قبیل مقابله با تروریسم و رایزنی های نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۸    
رئیس حزب چپگرای "کارگر" انگلیس اعلام کرد که در صورت پیروزی حزبش در انتخابات پارلمانی آتی این کشور، کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۵    
دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس ظهر امروز چهارشنبه با امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۱    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه بر اساس اطلاعات کسب شده، بیمارستان در انجام عمل ها دقت لازم را نداشته، گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۳    
رئیس جمهور نیویورک را به مقصد تهران کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران طی چندین پیام در توئیتر نوشت که ایران همچنان به تلاش برای خنثی کردن تحریم های غیرقانونی آمریکا و حذف برگشت ناپذیر پدیده بی ثبات کننده قوانین فرامرزی آمریکا ادامه می دهد.