پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 مهر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مهر 1397 قدس آنلاین 2 مهر 1397 قدس آنلاین 3 مهر 1397 قدس آنلاین 4 مهر 1397 قدس آنلاین 5 مهر 1397 قدس آنلاین 6 مهر 1397 قدس آنلاین 7 مهر 1397 قدس آنلاین 8 مهر 1397 قدس آنلاین 9 مهر 1397 قدس آنلاین 10 مهر 1397 قدس آنلاین 11 مهر 1397 قدس آنلاین 12 مهر 1397 قدس آنلاین 13 مهر 1397 قدس آنلاین 14 مهر 1397 قدس آنلاین 15 مهر 1397 قدس آنلاین 16 مهر 1397 قدس آنلاین 17 مهر 1397 قدس آنلاین 18 مهر 1397 قدس آنلاین 19 مهر 1397 قدس آنلاین 20 مهر 1397 قدس آنلاین 21 مهر 1397 قدس آنلاین 22 مهر 1397 قدس آنلاین 23 مهر 1397 قدس آنلاین 24 مهر 1397 قدس آنلاین 25 مهر 1397 قدس آنلاین 26 مهر 1397 قدس آنلاین 27 مهر 1397 قدس آنلاین 28 مهر 1397 قدس آنلاین 29 مهر 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
در محور ایلام-مهران در استان ایلام محدوده صالح آباد، به علت بارش های اخیر و ریزش سنگ به صورت متوالی در سطح محور، محدودیت تردد اتوبوس تا ایمن شدن مسیربه صورت موقت اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۰    
کانون زبان ایران در نظر دارد به منظور تکمیل کادر آموزشی بخش انگلیسی خود در استان تهران آزمون فوق العاده جذب مدرس برگزار کند که ثبت نام آن از امروز آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
ایلام- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب استان امسال هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۳    
وزارت نیرو به منظور تسویه مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی و تسویه و تهاتر بدهی خود، به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی پیشنهاد داده است نسبت به تسویه و تهاتر 200 هزار میلیارد ریال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از صدور 25 پروانه بهره برداری معدن طی 6 ماهه سال جاری در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یک امر اجتماعی است که به تنهایی در حیطه مسئولیت وزارت بهداشت نمی گنجد و نیازمند همکاری بین بخشی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۲    
سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: 6 هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه در خراسان رضوی چشم انتظار حمایت های دولتی و مردم هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۸    
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری گفت:استقبال زائرین اربعین حسینی نسبت سال گذشته افزایش داشته است و بیش از 85 هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین ثبت نام نموده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱    
البرز-احمد فاضلیان گفت: دولت مصوبه انتقال زندان های کرج به خارج از شهر را که مربوط به بیش از یک دهه پیش است را عملیاتی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
رودسر- سید محسن حسینی با اشاره به اقدامات شرکت برای پایداری خدمات تأمین آب و کسب رضایتمندی شهروندان خواستار افزایش و تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل پروژه دوران محله چابکسر از منابع مختلف همچون ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۸    
گیلان- علیرضا حسنی از مشارکت در برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۸    
خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات دستگیری قاچاقچیان کالا و احشام در استان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
تالار معاملات پتروشیمیایی بورس کالا امروز در حالی میزبان دادوستد 31 هزار و 501 تن مواد پلیمری بود که در رینگ فلزات نیز 80 تن بیلت آلومینیوم معامله شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
خراسان شمالی-حجت الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور گفت: دوازدهمین همایش ملی پژوهش های قرآن کریم در سه مرحله استانی، ملی و بین المللی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۹    
گلزنی مهدی ترابی موجب شد تا ملی پوشان ایران دیدار تدارکاتی برابر بولیوی را با پیروزی 2 بر یک به اتمام رسانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۶    
خراسان شمالی- محسن رعنائی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت، ضمن تبریک این هفته، به بیان اهداف و تبیین عناوین گرامیداشت هفته بیمه سلامت و تشریح برنامه های مذکور پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ده ها طرح اشتغال زایی و عمرانی بنیاد برکت امروز درمناطق محروم استان کرمان به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
همدان- سرهنگ محمد باقر سلگی گفت : 2 نفر قاچاقچی دام در این شهرستان دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
طی روزهای اخیر اخبار عجیب و غریبی از شورای شهر مشهد به گوش می رسد. ازسویی دو عضو شورای شهر، در حرکتی عجیب و هماهنگ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست موفق شد بولیوی را شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
فیفا 19 قصد دارد با اعمال تغییراتی مخصوصا در گیم پلی، نسخه ای بهتر و جذاب تر از همیشه ارائه دهد. با نگاهی به ویژگی های جدید این بازی همراه ما باشید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
برانکو فصل گذشته به آسانی از نام مسلمان گذشت و در شرایطی که سکوها هر بازی نام او را فریاد می زدند، برانکو بر تصمیمش پافشاری کرد در نهایت هم مسلمان به در خروجی باشگاه رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۴    
کلیپی هیجانی از دوچرخه سواری مرگبار در دن آترتون کشور ولز
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۴    
گل اول تیم ملی ایران به تیم ملی بولیوی در ورزشگاه آزادی توسط علیرضا جهانبخش
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۴    
ترابی موفق شد در دیدار مقابل بولیوی گل دوم ایران را به ثمر برساند تا شاگردان کی روش پیش بیفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۱    
حسین کام شاد_آیین بدرقه خدام اربعین حسینی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از خادمان حرم امام رضا(ع)، مسئولان استان خراسان رضوی و زائران و مجاوران در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که جزو مدیران بازنشسته نیستم و قوانین را رعایت می کنم از کُند بودن روند تامین ارز نیمایی شرکت های هواپیمایی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
محمد مخبر گفت: در ایجاد تمدن باید مردم را فعال کنیم همانند جنگ تحمیلی که امثال فرماندهان دفاع مقدس، مردم را به صحنه کشاندند امروز هم در آن مقطع قرار داریم و اگر بتوانیم مردم را به صحنه بیاوریم پیروز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر نفت با بیان اینکه بازار جهانی در حال حاضر با کمبود عرضه مواجه است، گفت: هیچ کشور تولیدکننده ای توان افزایش تولید نفت را ندارد و همین مساله بازار را دچار نوسان کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۳    
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار با استقلال برای همه اعضای این تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان مهم و حساس است و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۲    
قهرمان سوارکاری جوانان کشورگفت: برای پیشرفت، مشهد را به تهران ترجیح می دهم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۹    
آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه اگر در تهران زلزله رخ بدهد 2 میلیون نفر تحت آسیب مستقیم قرار خواهند گرفت، گفت: آمادگی در برابر زلزله تهران 15 تا 20 درصد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۷    
رئیس بهره برداری پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی سال 97 با مشارکت تمامی واحدهای عملیاتی و با رعایت دقیق مسائل ایمنی طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۴    
در این ویدئو به نحوه ساخت کاپ مسابقات جام جهانی می پردازیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۵    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه های شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۵    
22 نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مقام برتر را در رشته های حفظ 10، حفظ 20، حفظ کل، قرائت تحقیق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۲    
سرهنگ اکبر آقا بیگی در تشریح این پرونده گفت: از چندی قبل گزارش گوشی قاپی های تیزدستانه سریالی در محدوده خیابان مطهری شمالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۳    
فرنوش نوبخت از وورد آب به داخل متروی تجریش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۷    
ناظران متعددی از کمیته های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی برگشت پرسپولیس و السد قطر به تهران می آیند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از تسهیلات ویژه دانشگاه برای حضور دانشگاهیان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۹    
به نظر می رسد ترافیک جزئی لاینفک از زندگی روزمره مردم مشهد شده و همین مسئله کار متولیان را برای عدم حل این معضل راحت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی این نیرو برای عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
کمپانی شیائومی با انتشار یک پست از معرفی گوشی جدید خود، Mi Mix 3 در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۸    
جانشین ناظر گمرکات استان گفت: خدمات خروج موقت خودرو برای زائرین اربعین استان به صورت رایگان انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۲    
وزارت خزانه داری آمریکا گزارش داد در سال مالی 2018 آمریکا تاکنون 779 میلیارد دلار کسری بودجه داشته است که بالاترین میزان از سال 2012 تاکنون محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۲    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به بررسی بهترین و سالمترین آب ها پرداخته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۲    
برخی سفرا و دیپلماتهای غرب آسیا در کانبرا به استرالیا هشدار دادند به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اقدامی مهلک خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۹    
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته نهم به مصاف سایپا می رود که حریفش در فصل جاری هیچ شکستی در بازی های خانگی متحمل نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان مهمترین طرح است و هم اکنون در دولت در حال بررسی است که امیدوارم قبل از سال 98 تکلیف رتبه بندی مشخص شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
رسانه های صهیونیستی ابتدا مدعی بودند که این سرهنگ اسرائیلی در اروپا ربوده شده، اما حزب الله با ترفندی ویژه این فرد را به لبنان کشانده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۴    
دو تیم آلمان و فرانسه امشب در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت، در این ویدیو پیش بازی از تقابل این دو تیم را ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
نکته قابل تأمل آن است که متأسفانه وزن کشی های سیاسی بین جناحی در داخل کشور بر سر لوایح FATF باعث شد که برخی از نکات کارشناسی که نقطه تهدید و خطر برای کشور است به صورت شفاف و واضح برای سیاست گذاران و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
دو تیم آلمان و فرانسه امشب در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت، در این ویدیو پیش بازی از تقابل این دو تیم را ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال می گوید این کمیته از وینفرد شفر سرمربی استقلال حمایت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمهور روسیه گفت: علی رغم تحریم های خارجی به لطف افزایش ذخایر ارز خارجی اقتصاد روسیه باثبات است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۸    
نماینده تجاری روسیه در انگلیس گفت: بنابر ضرورت سیاسی و اقتصادی باید معامله با واحد پول آمریکا را کنار گذاشت و شرکت های روسی و انگلیسی می توانند معامله های خود را با روبل و پوند انجام دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست تخصصی بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد برگزار شد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از کم کاری شهرداری کلانشهرها در خدمات رسانی به زوار اربعین، پیش بینی کرد که با وجود تمامی مشکلات و افت ارزش پول ملی کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۵    
ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز در دیدار برابر بولیوی به میدان می روند. دیداری که نسبت به آخرین دیدار تیم ملی تغییراتی را در ترکیب خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
دومین قسمت از مجموعه طنز زیرِتیتر کاری از مجله ویدئویی قدس آنلاین، منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
در بازی امروز ایران و بولیوی تعداد محدودی از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادی می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در جمع نظامیان صهیونیست در پایگاه ریم خواستار وارد کردن ضربه ای جدی به جنبش حماس شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
خوزستان_ پیش از ظهر امروز یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ناحیه بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور، روابط ایران و هلند را دیرینه، صمیمانه و مثبت توصیف کرد و گفت: علاقمند هستیم در روابط 2 کشور در تمامی زمینه ها بویژه عرصه های اقتصادی و بانکی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۳    
از تأثیر سبیل های خاصش در این علاقه و شهرت در ایران البته نمی شود حرف چندانی زد چون ظاهراً در کشورهای دیگر هم خیلی ها شیفته افکاری که پشت چنین سبیل هایی پنهان می شود، هستند!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۳    
اتفاقات اخیر بازار سیگار میلیاردها تومان به جیب کسانی ریخت که بعضی ها مافیا می نامندشان؛ مافیایی که هیچکس حرفی درباره شان نمی زند؛ وقتی هم از کف بازاری ها میپرسی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۷    
گروه مردمی آمرین به معروف (دختران انقلاب) از عموم مردم برای حضور در گردهمایی عظیم مردمی نه به CFT دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۷    
همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی جام رسانه و مهربانی در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۷    
به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از 25 مهرماه با حضور 13 تیم آغاز می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۸    
محسنی بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آنها زیر 3میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته ها اعلام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۸    
مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) از اجرای طرح همه با هم بانی زیارت اربعین محرومان باشیم برای نخستین بار توسط آستان قدس رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۸    
اصلاً قرار نیست حیوانی شکار بشود و بعد نمونه تاکسیدرمی شده آن تهیه شود. این باور غلطی است که درباره تاکسیدرمی شکل گرفته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۸    
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، جلسه کارگروه فرهنگی زائران پیاده دهه آخر صفر برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۸    
میثم موسایی گفت: متاسفانه نرخ بیکاری در بین تحصیل کردگان دو برابر افراد عادی است، به این معنا که اگر نرخ بیکاری آشکار نزدیک به 11درصد است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۲    
قبانی علاوه بر اینکه شعرهای عاشقانه دارد در سیاست هم اشعار فوق العاده ای دارد. این شاعر حتی در مدح امام خمینی(ره) هم شعر سروده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۲    
کارگردان مستند رزم آرا، یک دوسیه مسکوت گفت: در این مستند هم ما بدون اینکه بخواهیم به شخصیتی برچسب تازه ای بزنیم، سعی کردیم براساس مستندات تاریخی، از این چهره ها آشنازدایی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۹    
پیش از امام حسین(ع) واژه اربعین برای هیچ کس به کار نرفته است و جلوه ای نداشته و شناخته شده نبوده است
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس اداره راهداری و حمل ونق جاده ای خراسان رضوی گفت: از خرداد ماه تاکنون تنها 20درصد به کرایه حمل و نقل جاده ای اضافه شده است و این عدد که نمی تواند عامل گرانی حداقل سه برابری همه اجناس در این مدت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: طرح جامع مرمت و احیای بازار فرش مشهد در کمیته فنی میراث فرهنگی استان تصویب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۳    
البرز- اصغر نصیری با اشاره به راه اندازی دوباره کارخانه کمپوست کرج با ظرفیت 400 تن گفت: روزانه 1700 تن زباله تولیدی در استان در منطقه حلقه دره جمع آوری می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۳    
اگر دانش آموز ما که روزی به عنوان یک فرد بالغ واردِ ساز و کارهای اجتماعی و تشکیل خانواده می شود، معدل 19 یا 20 نداشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۳    
باشگاه پرسپولیس درتلاش است تا تصور صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در بین هواداران و بازیکنان را کم رنگ کند تا در دیدار برگشت اسیر تیم السد نشوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی شورای شهر تهران دستگیری 3 کارمند شهرداری تهران تأیید کرد و گفت: سه نفر دستگیر شدند ولی از جزئیات و علت این دستگیری ها اطلاعی ندارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه در کنگره حزب عدالت و توسعه درباره تحقیقات از کنسولگری سعودی در استانبول و همچنین عملیات نظامی در شرق رودخانه فرات صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۳    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: مردم پلیس را نمی دیدند و درخواست داشتند با توجه به این که مشهد شهر زیارتی است، پلیس در شهر بیش تر دیده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۰    
روز بازارهای مشهد در حالی رونق یافته که باید تحلیل صورت بگیرد این رونق نماد رکود اقتصادی است و یا شکوفایی؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۷    
شهردار مشهدمقدس گفت: با تمهیدات صورت گرفته درصدد افزایش تعداد پارک های موضوعی در مشهدمقدس هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۴    
مدیر رسانه ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین مرکز پزشکی فوتبال شرق کشور در مشهد به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رییس قوه قضائیه با صدور بخشنامه ای به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور دستور داد تا بدون نوبت به درخواست تعدیل مهلت تأدیه مهریه ها رسیدگی کنند تا از زندانی شدن مردان جلوگیری به عمل آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۶    
نماینده تجاری روسیه در انگلیس گفت: شرکت های روس و انگلیسی می توانند با حذف دلار از مبادلات تجاری خود در صورت لزوم از روبل و پوند استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
البرز- پیمان بضاعتی پور گفت: احیاء و بهسازی کامل بوستان کهن در حاشیه پل قدیم کرج به احیاء بافت سنتی این باغ شهر و افزایش ظرفیت گردشگری کرج کمک بسزایی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
در طرح شناسایی و دستگیری دلالان که دیروز دوشنبه گذشته با رصدهای اطلاعاتی و دستور قضایی و طی دو مرحله در سطح بازار انجام شد 40 نفر دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۷    
خوزستان _ عبدالعظیم رضایی مرساق گفت: طرح ملی دست های مهربان هلال احمر همزمان با هفته ملی کودک در این شهرستان اجرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۷    
عضو ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی در کتابی نوشت که آمریکا در افغانستان در جنگی ناکام گیر افتاده است که هیچ چشم اندازی از پیروزی پایدار وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۴    
ساری- رسول ظفرمند از هزینه 700 میلیارد تومانی برای درمان بیماران استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۱    
عقیل الطریحی از خدمت رسانی 12 هزار نیروی داوطلب و 10 هزار موکب به زائران اربعین حسینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۸    
بزرگترین و قدیمی ترین معدن زغال سنگ شمال شرق کشور این روزها حال و روز خوشی ندارد و غرق در مشکلات است، به طوریکه صبر کارگران آن لبریز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تهدیدات آمریکا در سال اخیر جز قدرتمندترشدن ایران دستاورد دیگری برایش نداشته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۸    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
  • ۱