جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۳May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 شهریور 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 2 شهریور 1398 قدس آنلاین 3 شهریور 1398 قدس آنلاین 4 شهریور 1398 قدس آنلاین 5 شهریور 1398 قدس آنلاین 6 شهریور 1398 قدس آنلاین 7 شهریور 1398 قدس آنلاین 8 شهریور 1398 قدس آنلاین 9 شهریور 1398 قدس آنلاین 10 شهریور 1398 قدس آنلاین 11 شهریور 1398 قدس آنلاین 12 شهریور 1398 قدس آنلاین 13 شهریور 1398 قدس آنلاین 14 شهریور 1398 قدس آنلاین 15 شهریور 1398 قدس آنلاین 16 شهریور 1398 قدس آنلاین 17 شهریور 1398 قدس آنلاین 18 شهریور 1398 قدس آنلاین 19 شهریور 1398 قدس آنلاین 20 شهریور 1398 قدس آنلاین 21 شهریور 1398 قدس آنلاین 22 شهریور 1398 قدس آنلاین 23 شهریور 1398 قدس آنلاین 24 شهریور 1398 قدس آنلاین 25 شهریور 1398 قدس آنلاین 26 شهریور 1398 قدس آنلاین 27 شهریور 1398 قدس آنلاین 28 شهریور 1398 قدس آنلاین 29 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 شهریور 1398 قدس آنلاین 31 شهریور 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۴    
اعضای اروپایی برجام در اقدامی گستاخانه با صدور یک بیانیه مشترک از ایران خواستند که به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۵    
مرکز پژوهش های مجلس این روزها و در راستای رونق تولید در حوزه اقتصاد کلان، اشتغال زایی از طریق اصلاح ساختار دستمزد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۰    
اقدام کانادا در این بازه زمانی را در عرصه بین الملل می توان در قالب دیپلماسی پلیس خوب و پلیس بد بررسی کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۷    
وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در دومین روز سفر به بیشکک، با ایرانیان و تجار مقیم جمهوری قرقیزستان دیدار و گفت وگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۲    
فعالیت اصلی بنیاد دفاع از دموکراسی ایجاد تبلیغات علیه ایران و تشدید تروریسم اقتصادی بر مردم ایران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۵    
انتشار خبر تاسیس کشوری جدید میان مصر و سودان به نام پادشاهی کوه زرد ، موجب شگفت زدگی دولت های این کشورها شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۸    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت:کارنامه نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی مشهد از روز شنبه مورخ 23 شهریور بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۶    
دستیار کرملین می گوید ایران و روسیه در حال برقراری ارتباط بین سامانه های پیام رسان مالی خود برای جلوگیری از تحریم های کشور ثالث هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۴    
کاشان - دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: مطالب انتشار یافته مبنی بر محکومیت فردی به جرم خوانندگی در فضای مجازی صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۱    
لرستان-رئیس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه 35 میلیون هکتار از مراتع کشور در اختیار عشایر قرار دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۱    
ارومیه- رییس هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت:تعداد 200 ورزشکار برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان دختر و پسر کشور به میزبانی ارومیه، اعلام آمادگی کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۵    
شیراز-مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای ایجاد استان های جدید در کشور ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۲    
خراسان جنوبی _حجه الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه گفت :یکی از نعمت هایی که خداوند آن را تنها به انسان هدیه داده تفکر و اندیشیدن است تا بتواند مشکلات خود را بررسی؛تحلیل و حل نماید
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۲    
اردبیل-فرمانده پلیس راه استان اردبیل از کاهش آمار فوتی های حوادث رانندگی جاده های استان در 6 ماهه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۳    
شهرکرد- نمی دانم تا حالا با این مسئله روبرو شدید که مجبور شوید در طول سال تحصیلی مدرسه خود را جابجا کرده از این محله به آن منطقه رفته و یا از این شهر به آن شهر نقل مکان کنید؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۳    
خمین - سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری خمین گفت: 65 هکتار از عرصه های طبیعی و مرتعی این شهرستان امسال در آتش سوخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران مصادره و فروش اموال ایران در کانادا را محکوم و آن را در تضاد با حقوق بین الملل توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۲    
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد امروزه عملا ثابت شده که ازدواج زیر 13 سال به مصلحت دخترها و پسرها نیست و دارای مفاسدی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۴۲    
نتیجه نهایی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت براساس جدول زمان بندی منتشره مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، به ترتیب در روزهای 24 و 25 شهریورماه جاری اعلان می گردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۹    
مجتهد فاش کرد که سعود القحطانی مسئول قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی زنده است و ماموریت های ویژه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را انجام می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت های خراسان رضوی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی، برای توسعه همکاری ها اعلام آمادگی می کنیم. برقراری پرواز در مسیر مشهد به بیشکک نیز در دستور کار قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۶    
واشنگتن ناچار شده است به دلیل مشکلات مالی و همچنین تامین جایگزین نفت ایران تولید خود را افزایش دهد اما با این حال بازار همچنان کشش نفت ایران را دارد و از سوی دیگر بدهی آمریکا نیز به شدت افزایش پیدا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۳    
افسرنگهبان آتش نشانی شهر مشهد از نجات پیرمرد گرفتار در میان آتش توسط آتش نشانان شهرداری مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۳۰    
جاسوسی اسرائیلی معروف به قصاب بازداشتگاه الخیام که به آمریکا متواری شده بود، پس از بازگشت به لبنان بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۲۷    
5 کشور اروپایی در بیانیه ای به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۱۸    
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۸:۱۵    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که وی قصد ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را داشته اما نخست وزیر این رژیم مانع وی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۴    
مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفته، اگر مطمئن شود که هیات ژوری می تواند به اسناد محرمانه ای که وی آنها را افشا کرده، دسترسی داشته باشند، می تواند به آمریکا بر گردد و دادگاهی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۱    
طاهره همیز گفت: کربلا تبلور حضور افرادی با شخصیت های ممتاز و ویژه است؛ از کودک تا بزرگ از زن تا مرد. قطعا هر مسلمان و شیعه ای متناسب با شخصیت و خواست خود می تواند الگوی خوبی از کربلا انتخاب کند و با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین محمد صدارت گفت: افزودن تنوع و شور کاذب برای جلب جوانان به هیات حسینی به هیچ وجه مطلوب نیست چرا که مردم را از اصل واقعیت عاشورای حسینی دور می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۲    
مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی خراسان رضوی بزرگداشت برادران عامل در مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۹    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مهمترین عامل افزایش شمار دانش آموزان مقطع ابتدایی در این استان، مهاجرت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: کسانی که از منظر نگاه الگویی و اسوه بودن به ماجرای عاشورا می نگرند، عاشورا را تنها یک واقعه که در سال 61 ه.ق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۱    
نماینده وزن 68- گیلوگرم تکواندوی ایران با برتری مقابل تمامی رقیبان خود مدال طلای رقابت های گرندپری ژاپن را بر گردن آویخت و 40 امتیاز دیگر در راه کسب سهمیه المپیک به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۸    
رئیس فراکسیون اقدامات پیش دستانه با بیان اینکه مذاکرات سیاسی به جایی نمی رسد، گفت: امروز باید تجار ما به مذاکره بروند، باید مذاکرات و رفت و آمدهای امنیتی فرهنگی و اقتصادی آغاز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه مشهد از ساعت 11 روز جمعه 22 شهریورماه در نمایشگاه بین المللی آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۶    
انتقال خون خراسان رضوی از 5 هزار و 460 مورد اهدای خون در سطح استان از ابتدای محرم تاکنون در قالب طرح نذر خون حسینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۶    
در بازار داخلی روند ارزش گذاری طلا و سکه روند نزولی داشت که این موضوع در پی تعطیلی بازار به واسطه دهه اول محرم و سیاست گذاری های بازار طلا و سکه بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ثبت نام مدیران کاروانهای زیارتی پیاده امام رضا (ع) که از اول محرم 98 آغاز شده بود تا پایان شهریورامسال ادامه دارد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۴    
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: جریانی با طرح مسئله ورود بانوان به ورزشگاه به دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکارآمدی های اقتصادی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
بیرجند- امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه امروز دعوا بین دو جناح و دو قدرت نیست، بلکه دعوا بر سر یک حرکت کلی جامعه است که به سمت تمدن اسلام مهدوی یا تمدن غرب باشد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
علیرضا داودنژاد گفت: تنها امید برای سینمای ملی خلاصی از انحصار نمایش در سالن های سینما، دستیابی به یک بازار امن و گسترده آنلاین است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
اردبیل-استاندار اردبیل گفت: فرمانداران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات بی طرف بوده و بدون در نظر گرفتن منافع جریان سیاسی خاص در صدد برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
بیرجند- مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۰    
مسکو اهمیت زیادی برای حمایت از ارتباط ها میان تمامی طرف های سوری، از جمله مخالفان قائل است و خواستار مشارکت تمامی گروه های جامعه سوریه در روند سیاسی این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۷    
علاوه بر مذاکرات روسای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه در قالب این اجلاس، طرفین برای ادامه و توسعه همکاریهای سه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین ارتباطات منطقه ای گفتگو خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۸    
این اقدام که از طرفی گویای ضعف دشمن در برخورد با معترضین سیاست های آمریکا به شمار می رود، از سوی دیگر نشان می دهد که بازتاب فوت والده دانشمندی ایرانی که به ستم در زندان اسیر شده چه میزان آنان را در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۵    
دان میلگیوری و شان کارتر، دو. دادستان این پرونده اظهار کردند: سعودی ها در حال رسیدن به بن بست هستند. ما در هفته ها و ماه های آینده به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه مشهدمقدس در واکنش به اخراج جان بولتون از کاخ سفید گفت: جریان مقاومت در همه امت اسلامی یکپارچه و منسجم شده و قوی ترین مهره آمریکا در برابر مقاومت ملت ایران شکست خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت ضمنی قرارداد 8 میلیاردی علیرضا بیرانوند با این باشگاه را تایید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۱    
اصفهان- تا سال گذشته آنچه که رسانه های داخل و خارج از کشاورزان اصفهانی در رسانه ها به نمایش می گذاشتند تنها نبود آب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی با خانواده حسین خاوری از جانباختگان حادثه کربلا در مشهد دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۷    
دارنده مدال برنز سال 2002 کشتی آزاد جهان به عنوان سرمربی تیم کشتی خراسان رضوی در لیگ برتر انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در حمل و نقل هوایی، گفت:وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه پرونده فعالیت شرکت های چارتری را ببند تا ثبات و آرامش به حمل و نقل هوایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: دولت در زمینه پرداخت بیمه های پزشکی جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی 40میلیارد تومان بدهکار است و بنیاد شهید نیز با جدیت این موضوع را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۶    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بسیاری در دنیا میلیاردها دلار هزینه می کنند تا در جامعه ایران یأس و ناامیدی به وجود آورند و هدف شان براندازی این نظام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۳    
نایب رئیس فدراسیون کشتی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی قزاقستان حماسه ساز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۰    
نمایشگاه گروهی عکس کآشوب با آثار محرمی جمعی از عکاسان خراسانی در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی برپا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۴    
معاون آب و خاک جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال های اخیر به رغم اقدامات مدیریتی سازمان آب منطقه ای در خصوص کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی بویژه نصب کنتورهای هوشمند بر چاه ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۴    
چرخ تولید این روزها آنچنان که انتظار میرود نمیچرخد، تولید کنندگان از بروکراسی حاکم بر اقتصاد نالان هستندو بر این باورند که امسال برخلاف آنچه انتظار داشتند مورد حمایت دولتمردان قرار نگرفته اند ...