جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۷May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 2 مهر 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 مهر 1399 قدس آنلاین 2 مهر 1399 قدس آنلاین 3 مهر 1399 قدس آنلاین 4 مهر 1399 قدس آنلاین 5 مهر 1399 قدس آنلاین 6 مهر 1399 قدس آنلاین 7 مهر 1399 قدس آنلاین 8 مهر 1399 قدس آنلاین 9 مهر 1399 قدس آنلاین 10 مهر 1399 قدس آنلاین 11 مهر 1399 قدس آنلاین 12 مهر 1399 قدس آنلاین 13 مهر 1399 قدس آنلاین 14 مهر 1399 قدس آنلاین 15 مهر 1399 قدس آنلاین 16 مهر 1399 قدس آنلاین 17 مهر 1399 قدس آنلاین 18 مهر 1399 قدس آنلاین 19 مهر 1399 قدس آنلاین 20 مهر 1399 قدس آنلاین 21 مهر 1399 قدس آنلاین 22 مهر 1399 قدس آنلاین 23 مهر 1399 قدس آنلاین 24 مهر 1399 قدس آنلاین 25 مهر 1399 قدس آنلاین 26 مهر 1399 قدس آنلاین 27 مهر 1399 قدس آنلاین 28 مهر 1399 قدس آنلاین 29 مهر 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۹    
گیلان- در جشنواره استانی شهید رجایی ، شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی در بخش زیربنایی و توسعه زیرساخت، اول شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
نمایشگاه سه نسل نقاشان معاصر ایران که 28 شهریور ماه با همکاری 2 گالری طراحی هنر و ژاله، درگالری طراحی هنر، گشایش یافته بود تا 14مهرماه تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۱:۲۳    
مجموعه 110 جلدی لاله های نوجوان اثری به قلم محمدحسین صلواتیان است که در هر جلد از آن زندگی یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس که در سنین نوجوانی و در دوران دانش آموزی به شهادت رسیده اند، روایت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۴    
انتخاب گزینه های غذایی فصلی نه تنها راهی برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن به منظور مقابله با بیماری هاست بلکه برای محیط زیست نیز مزایایی از جمله کاهش سطح انتشار کربن به همراه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۳    
مجموعه اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان ما با تو سربلندیم در قالب کتاب های پروانه توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۵    
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۸    
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فراخوان مسابقه عکس دفاع مقدس به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان خراسان رضوی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۴    
تبریز- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تبریز - استانبول و برعکس خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸    
کرمان- رئیس اداره فرش دستباف سازمان صمت استان کرمان گفت: قالیبافان متقاضی بیمه می توانند تا پنجم مهر 99 با مراجعه به شعبه های این سازمان در سراسر استان از مزایای یک سال بیمه رایگان بهره مند شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۸    
اهواز-هنوز نه آمار مبتلایان کرونا کمتر و نه واکسن آن تولیدشده اما تأملی بر رفتار عموم مردم حکایت از این دارد که کرونا، عادی تر از آن شده است که به خاطرش افراد محدودیتی برای خود قائل شوند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۴    
بر اساس یافته های یک گزارش پژوهشی استفاده از ابزار معافیت در نظام مالیات بر ارزش افزوده برای کاهش ضریب جینی و عادلانه تر کردن توزیع درآمد چندان راهگشا نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۹    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در شهریورماه سال جاری نزدیک به 27 درصد از اماکن اقامتی خراسان رضوی مورد استفاده قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس شورای شهر مشهدمقدس از کمک مالی 39 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای احداث باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی از ارائه آموزش های مهارتی در 12 ندامتگاه استان به زندانیان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۱    
همزمان با پنجم ماه صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه ساله های حسینی در باغ اردوگاه خاتون مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان مهمترین سند سالانه سازمان بیمه سلامت می باشد، در این خصوص توضیحاتی ارایه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۴    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به مناسبت روز ملی غار پاک از وضعیت غارهای این استان و راهکار های توسعه اقدامات حفاظتی آنها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۹    
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: امروز دفاع مقدس ما اسوه مستضعفان عالم است و مستضعفان برای دفاع از ناموس، شرف و حیثیت به فرزندان شهید ما اقتدا می کنند و این موجب سرافرازی ما است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۴    
بخشی با بیان این که حرم رضوی پایگاه جهاد و شهادت می باشد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این مکان مقدس سبب غنای فرهنگی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۸    
دانشگاه فردوسی مشهد در نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، گوشه ای از رشادت های جوانان دانشجوی خود در زمان جنگ تحمیلی را به نمایش گذاشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۸    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل الاهلی عربستان جواز حضور در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۳    
معاون سیاسی، احتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، شاهد بازگشت محدودیت های سطح سه و چهار در این استان خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۷    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می رسد هفته آینده هفته سخت تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت ها حرکت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۴    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه در این استان طی شهریور ماه امسال 31.3 درصد بود که در مقایسه با ماه قبل از آن 3.4 درصد افزایش داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۲    
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در همایش شب خاطره در موسسه فرهنگی قدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یک گنج بی پایان است و هرچه به پیش می رویم به گنج ها و دستاوردهای بیشتری از آن دست پیدا می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که آمریکایی ها به خاطر شکست 6 ساله خود در یمن باید سر خود را در گل فروکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه آلمان به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به کرونا، به قرنطینه احتیاطی رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۵    
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۲    
وزیر بهداشت در دل نوشته ای خطاب به شهید سردار سلیمانی با اشاره به مشکلات مبارزه و مقابله با کرونا گفت: من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۹    
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز در دوحه به مصاف الاهلی عربستان می رود و مجید نامجو مطلق سرمربی این تیم ترکیب اصلی تیمش را مشخص کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
خوزستان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: بسته های لوازم تحریر طی امروز و فردا در روستاها و مناطق مختلف کم برخوردار توسط پایگاه بسیج، توزیع و تقسیم می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۸    
گوشی های هوشمند نوکیا 2.4 و نوکیا 3.4 با نمایشگرهای HD + و دوربین سه گانه راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۸    
آذربایجان شرقی- با توجه به افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا در سطح شهرستان تبریز، در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و نشست در دستگاه های دولتی و خصوصی ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
اصفهان -رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی این استان در صدد راه اندازی پلیس دوچرخه سوار به صورت کیفی و برنامه ریزی شده در مناطقی از کلانشهر اصفهان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
نود و نهمین زادروز عبدالوهاب شهیدی هنرمند شناخته شده موسیقی با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گرامی داشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۰    
زنجان- شهردار ابهر گفت: بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
گیلان- مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: امسال آفت مگس زیتون نسبت به سال گذشته کمتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
گیلان -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 18 جاده بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۸    
زنجان- مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از کمک خیرین به 220 مددجوی بهزیستی در پویش ایران همدل خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۲    
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مرگ ومیر ناشی از کرونا در مراکز نگهداری بهزیستی نسبت به آمار جامعه 20 تا 30 درصد کمتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۲    
انتخاب رشته کنکور سراسری سال 99 از بعد از ظهر امروز آغاز می شود و تا 5 مهرماه ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متقاضیان شرکت در طرح اقدام ملی مسکن با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در این استان می توانند پرونده خود را تکمیل کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۹    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل الشارجه دارند، گفت: فردا یک بازی سراسر هجومی را از تیم ما شاهد خواهید بود و طبیعی است که موقعیت های گلی هم به وجود بیاوریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزارتخانه های امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریافت مطالبه 636 میلیون پوندی از پرونده خرید تانک چیفتن انگلیسی را پیگیری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۹    
دومین فراخوان برنامه تلویزیونی اتم منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۶    
175 نفر از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس اهدای خون کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۹    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آخرین شناسایی ، مجنون بی لیلی ، سجاده آتش ، بچه های شهر خرم ، سرو زیر آب ، جعبه موسیقی ، سرزمین خورشید و ... روی آنتن تلویزیون می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۱    
سخنران حرم مطهر رضوی بابیان اینکه دفاع از دین تا پای جان اولین شرط حسینی بودن است، گفت: مقابله با دشمنان و دفاع از دین عالی ترین درس قیام امام حسین(ع) است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر نقش مؤثر رسانه در توسعه فرهنگ دینی جامعه، برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را گامی رو به جلو در ارتقا تولیدات رسانه ای رضوی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۲    
معاون پارلمانی رییس جمهوری می گوید حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۴    
یادواره شهدا، پدران آسمانی برای اولین بار و به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۱    
محمود واعظی با اشاره به افزایش مجدد امار کشته های ناشی از کرونا و ابراز نگرانی وزرای بهداسشت و کشور از این موضوع گفت: احتمال دارد برخی محدودیت ها به صورت مقطعی باز گردند
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۸    
مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس استفاده از معاملات الگوریتمی و تقسیم سفارشات توسط کلیه مشتریان برخط در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را ممنوع کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
وزیر اقتصاد با تاکید بر این که نظرسنجی هایمان برآوردهای خیلی خوبی نسبت به آینده بورس دارد، گفت: من این نگرانی را دارم که عده ای با برنامه ریزی قصد دارند سهامداران را وادار به فروش سهام خود کنند تا با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۳    
با همکاری سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و با مشارکت جامعه المصطفی، وبینار همگرایی ادیان در احترام به مقدسات در پژوهشکده بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۷    
مرحله نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با هفت استان دیگر در مشهد افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۴    
محمد حمیدی مقدم با حضور در شبکه مستند از زیرساخت های برنامه هایی مانند سینما چهار و سینما یک که زمانی تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشت می گوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۸    
به همت بسیج فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان زبرخان کمک های مومنانه ویژه دانش آموزان نیازمند به مدیران آموزشگاه های این شهرستان اهداء شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۶    
یک هفته مانده به برگزاری اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، کمیسیون مسئول برگزاری این مناظره ها بیانیه ای درباره محورهای اصلی سوالات اولین مناظره صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۰    
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی دیروز توییتی در مورد واردات بازیکنان پایه به مشهد توسط باشگاه شهرخودرو زد و در آن نوشت به مربیان بومی که اعتماد ندارید و نتیجه آن را می بینید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۴    
چرا امام حسین(ع) با وجود آنکه می دانست در کربلا به همراه تمام یاران خود به شهادت خواهد رسید، زنان و کودکان را با خود همراه کرد؟ اصلاً چه ضرورتی بود که زنان و کودکان در این فاجعه بزرگ حضور داشته و رنج ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی گفت: املاک مازاد دستگاه های دولتی از طریق مزایده واگذار خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۱    
ایالات متحده در اقدامی کاملاً انفعالی و خلاف تمامی قواعد عرف بین الملل، در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ سرانجام به نظر خود با فعال کردن یکطرفه مکانیسم اسنپ بک ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۸    
مدیر میراث فرهنگی توس گفت: تا جایی که اعتباراتمان این اجازه را می داده است از تمام ظرفیت های این منطقه استفاده نموده و دراین راه سعی کرده ایم که یکسری عوامل مختل کننده از جمله تردد کامیون های سنگین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۵    
معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی برای ایجاد صلح و سازش در سطح کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۹    
احسان عامری مقدم، مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در رابطه با بروز برخی مشکلات در روند فروش سهام عدالت گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۹    
معاون سیما در پیامی درگذشت مشاور اجرایی و رییس دفتر شبکه یک سیما را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶    
حجت الاسلام عزیزی با نقل روایتی از امام سجاد(ع) گفت: اگر حضرت رقیه(س) نبود همه اسرای اهل بیت در خرابه شام به شهادت می رسیدند و استمرار امامت متوقف می شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال که قصد خروج از کشور را داشت به دلیل به همراه داشتن مقدار زیادی ارز، در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۱    
14 مستند از تولیدات سازمان هنری رسانه ای اوج همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برای اولین بار در فضای وی او دی عرضه اینترنتی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۲    
شیوه برپایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از سوی دبیر جشنواره تشریح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۹    
برنامه سرمایه این هفته با حضور سید روح الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس روی آنتن شبکه هفت سیما می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 162 رأی موافق، 39 رأی مخالف و دو رأی ممتنع از مجموع 213 با کلیات طرح دوفوریتی جهش تولید و تأمین مسکن موافقت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۸    
نمایش کجایی ابراهیم به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، توسط خانوادۀ شهید هادی افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳    
فرهاد قائمیان بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون، روایتگر افتخاری چهارمین شب از اجرای موسیقی نمایش علمدار در سوگ و رثای سردار مهر و ماه حضرت عباس (ع) است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۰    
دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در سال تحصیلی جدید در سه رشته علوم انسانی از میان داوطلبان پذیرفته شده در آزمون سراسری 99 دانشجو می پذیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهار شنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس روزهای تلخ و شرینی را داشتیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۷    
درباره حضور حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا سخن بسیار است. گروهی از تاریخ نگاران منکر بودنش در واقعه کربلا شده و عده ای مهر تائید بر حضور دردانه حضرت سیدالشهداء در قافله عاشورائیان زده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گزارش شورای اجتماعی کشور گفت: برای نخستین بار در 2 سال گذشته میزان طلاق کاهش یافته و افزایش پایداری خانواده از هفت سال به 9 سال رسیده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۸    
گروهی از هیات های مذهبی مشهد در کنار برگزاری مراسم عزاداری برای مناسبت های مختلف همچون محرم و صفر، ابتکارات مختلفی را اجرا کرده اند که خواندنی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دو تابعیتی بودن علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت مطرح می شود، کذب محض است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۲    
پیش بینی می شود بیش از 170هزار تُن ذرت علوفه ای از مزارع شهرستان نیشابور برداشت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۶    
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس 10 دستگاه سازه "حجله شهید" در سطح شهر مشهد جانمایی و نصب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مرزی نسبت به سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است، گفت: با هر فرد قانون شکنی که حریم مرزهای ایران اسلامی را نقض کند برخورد می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
خانه خدا که با شیوع کرونا بسته شده بود، با تصمیم مسؤولان سعودی قرار است از 17 صفر و با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی و عمره مفرده با اعمال محدودیت و فقط برای ساکنان عربستان برقرار شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امسال از حضور در مراسم پیاده روی اربعین محروم هستیم اما وظیفه ما این است که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم تا خطری متوجه سلامت جامعه نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما محکم و با ثبات قدرت افزایی می کنیم، اظهار داشت: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
در مراسم الحاق 188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه، از سه پهپاد جدیدعمود پرواز سپهر، شهاب 2 و عمود پرواز هدهد-4 رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۲    
هرمزگان- سال هاست موضوع تصادف با شترهای سرگردان به دغدغه اصلی مسئولان شهری و راننده های جاده های جنوب تبدیل شده است و لذا بسیاری از رانندگان معتقد در راستای ارتقای نظم و امنیت در برخورد با شتران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۹    
یزد - معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است، از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۹    
همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: حدود 1130مترمربع به ارزش حدود 11 میلیارد ریال از اراضی دولتی این استان در شهریور ماه رفع تصرف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۴    
خبر خوش آقای روحانی خبر خوشی نبود که از قبل، مردم از چند و چون آن مطلع نباشند چرا که این پیروزی پیش از این برای مردم حاصل شده بود که آمریکا زورگویی های خاص خود را دارد و می دانستند اروپا و سایر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۸    
باشگاه تراکتور هنوز به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات ایران نشده اما مدیران این باشگاه به همراه کادرفنی با بررسی گزینه ها، آماده خرید جدید در روزها و هفته های آینده می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۵    
عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: بر اساس رأی نمایندگان حاضر در جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف با اتفاق آرا به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۷    
بعد از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مجلس، رزم حسینی برای دقایقی در صحن علنی حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۲    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: رمز بقای انقلاب همین دفاع مقدس است و اگر هشت سال جنگ تحمیلی وجود نداشت معلوم نبود که نظام و انقلابی بماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۹    
دبیر جایزه ادبی مشهد گفت: شهر مشهد با ادبیات پیوند خونی دارد و وقتی اسم مشهد و خراسان به زبان ها می آید نام بعضی افراد بزرگ در ذهن ها مرور می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۲    
رییس شبکه دامپزشکی تایباد گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه چهار هزار و 193 تن مرغ منجمد از طریق گذرگاه رسمی و گمرک مرزی دوغارون در شرق خراسان رضوی به کشور افغانستان صادر شد که این میزان نسبت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۱    
دونالد ترامپ به دهن کجی به شورای امنیت و چارچوب های نظام بین المللی ادامه می دهد و پس از دست رد این نهاد بر ادعای او در مورد بازگشت قطعنامه های تحریمی ایران به خواست وی با اعمال یکجانبه قطعنامه ها و ...
  • ۱