جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۲May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 مهر 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 مهر 1399 قدس آنلاین 2 مهر 1399 قدس آنلاین 3 مهر 1399 قدس آنلاین 4 مهر 1399 قدس آنلاین 5 مهر 1399 قدس آنلاین 6 مهر 1399 قدس آنلاین 7 مهر 1399 قدس آنلاین 8 مهر 1399 قدس آنلاین 9 مهر 1399 قدس آنلاین 10 مهر 1399 قدس آنلاین 11 مهر 1399 قدس آنلاین 12 مهر 1399 قدس آنلاین 13 مهر 1399 قدس آنلاین 14 مهر 1399 قدس آنلاین 15 مهر 1399 قدس آنلاین 16 مهر 1399 قدس آنلاین 17 مهر 1399 قدس آنلاین 18 مهر 1399 قدس آنلاین 19 مهر 1399 قدس آنلاین 20 مهر 1399 قدس آنلاین 21 مهر 1399 قدس آنلاین 22 مهر 1399 قدس آنلاین 23 مهر 1399 قدس آنلاین 24 مهر 1399 قدس آنلاین 25 مهر 1399 قدس آنلاین 26 مهر 1399 قدس آنلاین 27 مهر 1399 قدس آنلاین 28 مهر 1399 قدس آنلاین 29 مهر 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حالی ماجرای شکایت از شهردار منطقه ثامن در پی تخریب مسجد هفت در را تأیید کرد که در مقابل دادستان مشهد از رسیدگی ویژه به پرونده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۳    
مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن از تامین آب پایدار دو روستای عشایر نشین این شهرستان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۷    
خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه 26 میلیارد و 500 میلیون تومانی به مددجویان این نهاد درنیمه نخست امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
دو بازیکن استقلال تهران در جدیدترین تست گیری کرونای این باشگاه کرونا گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۴    
مراسم قرعه کشی پنجمین مرحله فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۸    
گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اخذ سند مالکیت 510 هکتار اراضی موقوفه در گیلان گفت: مردم گیلان از سال گذشته تا امروز 30 میلیارد تومان به بقاع متبرکه استان کمک کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۷    
اساس عظمت دعوت پیامبر عالیقدر اسلام، دعوت به توحید و یکتاپرستی است که در کلمه طیبه لا اله الّا الله خلاصه می شود؛ کلمه ای که از آن ارزنده تر، آزادی بخش تر، روشن تر و نجات دهنده تر نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۳    
گیلان - فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود درصدد ترویج تفکر لیبرالی در جامعه هستند تا از ارزش های والای اسلامی دور شویم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۳    
گیلان - با کاهش شدید دمای هوا در مهرماه امسال، مصرف گاز مشترکین غیرنیروگاهی استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
زنده یاد عالمی را بسیاری با برنامه هنر هفتم در قاب تلویزیون دهه 70 به یاد دارند. او مجری و کارشناس تلویزیون، استاد دانشگاه تربیت مدرس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۲    
کرمانشاه -رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:براساس برآوردهای صورت گرفته هر بیمار کرونایی حدود 20 میلیون تومان هزینه به دانشگاه و بیمار تحمیل می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۲    
برخی شنیده ها مؤید این مطلب است که دو عنصر مخالف پمپئو یعنی رودی جولیانی و جان بولتون ، با هدف سوزاندن پروژه وزیر خارجه آمریکا در خوش خدمتی به کارزار ترامپ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۹    
اردبیل -مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: کلیه عرصه های ملی و منابع طبیعی تا سال 1400 سندار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
شهرری -مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: درهای بهشت زهرا (س) فقط برای تدفین متوفی آن هم با حضور تعداد محدود بستگان درجه یک باز خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۶    
فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) گفت: امروز شرایط خاصی را در کشور سپری می کنیم، شرایطی که ضرورت هوشمندی، تدبیر، آگاهی، اخلاص، استقامت، صبوری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۲    
ماجرای جدایی روزبه چشمی از استقلال بدون اینکه یک ریال برای باشگاه آورده مالی داشته باشد، نشان داد یکی از معضلات کلیدی در باشگاه استقلال موضوع عقد قراردادهای یک طرفه با بازیکنان است که با وجود اعمال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۹    
امروزه پیروان اهل بیت(ع) به عشق و مودت و محبت به این خاندان پیامبر(ص) معروف شده اند زیرا آنان با احیاء خاطره ها و مناسبت ها در سالروز شهادت و میلاد آن بزرگواران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۲    
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط پاندمیک و خسارت واردشده ناشی از شیوع ویروس کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
گیلان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص 61 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا به این استان خبر داد و گفت: این واکسن تنها به گروه های پرخطر تزریق می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
همدان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: امسال 604 مورد اشتغال با هزینه 15 میلیارد و 100 میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه اندازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: یک قطعه زمین به صورت نهال کاری در روستای دیویجین به ارزش 11 میلیارد و 900 میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۸    
گیلان -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ابتلا سالمندان و کودکان زیر 10 سال به کرونا در گیلان افزایش یافته گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۸    
همدان - استاندار همدان گفت: طبق شاخص های دبیرخانه امنیت ملی همدان از استان های برتر درحوزه امنیتی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۸    
همدان - سرپرست سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته 423 مرتبه با مرکز آتش نشانی تماس گرفته اند که از این تعداد 8 تماس منجر به عملیات شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۲    
نشست فراکسیون مدیریت شهری مجلس با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پردیس با حضور مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۶    
یک مقام مسؤول در شهرداری مشهد گفت: چاپ صلی الله علیه و سلم یک اشتباه سهوی و محدود بوده که در حین کار اتفاق افتاده است و دیشب تا صبح اصلاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۳    
روابط عمومی آستان قدس رضوی در آستانه ایام شهادت امام رضا(ع) با صدور اطلاعیه ای از دلدادگان و ارادتمندان ساحت مطهر رضوی درخواست کرد با توجه به خطر موج سوم شیوع بیماری کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۲    
یک نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا از فضای سیاست در این کشور انتقاد کرده و گفته که نگران آن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهور روسیه و ولی عهد عربستان سعودی روز سه شنبه تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله بازار جهانی انرژی گفت وگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۹    
وزیر مشاور دولت امارات در واکنش به انتقادات تند سفیر فلسطین از ولی عهد ابوظبی، فلسطینی ها را قدرنشناس خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان به ادعاها درباره نقض قانون اساسی از سوی رئیس جمهوری در خصوص موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی جنوبی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۱    
یحیی گل محمدی با توجه به شرایط پرسپولیس و به زعم این موضوع که تا بهبود مصدومیت محمد انصاری تیم در کوران مسابقات قرار خواهد گرفت، این مدافع را در لیست عدم نیاز خود برای فصل آینده قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۱    
این مدتی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان ملاقات با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در واشنگتن در ماه اوت آن را تعیین کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۸    
دامنه نوسان قیمت ها در بازار خودرو افزایشی محسوس را تجربه کرده است به طوری که قیمت ها در بازار امروز بازه ای 3 تا 5 میلیون تومنی را شاهد بود .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۵    
امروز انتشار یک عکس از روحانی با ماسک مخصوصش باعث ایجاد حاشیه هایی شد. اما کارشناسان می گویند ماسک مذکور یک ماسک مشهور به فلت فولد است که به دلیل استفاده نادرست باعث حاشیه شده است
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۹    
کش دار شدن موضوع بدهی 400 میلیون دلاری انگلیس به ایران در کنار جوسازی های رسانه ای برای ارتباط این پرونده با آزادی متهمان دو تابعیتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۵    
یک سناتور ارشد سابق آمریکایی گفته دولت این کشور سال ها درباره شواهد مربوط به بشقاب پرنده ها پنهان کاری کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۲    
نمایندگان AFC مدارک ارسال شده را برای مجوز حرفه ای گری باشگاه های آسیا در دست بررسی قرار می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۳    
نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ابراز نگرانی کرد و آروز کرد او ببازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۳    
بانک مرکزی امروز و در دومین روز اجرای سیاست جدید ارزی حدود 78 میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در بازار متشکل معاملات ارزی در نرخ های حاشیه بازار عرضه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۹    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار یک یادداشت از پایان کار خود در موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۲    
وزارت کشور بحرین خبر از تحت پیگرد قرار دادن آن دسته از فعالان شبکه های اجتماعی داده که در مخالفت با توافق سازش این کشور با رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۳    
محسن رجب پور، مدیر برنامه های حامد همایون، از ابتلای این خواننده و آهنگساز به ویروس کووید 19 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد که آمریکا به دلیل سیاست هایش در قبال مسئله هسته ای ایران ضعیف و منزوی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۰    
محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود سید ابراهیم رییسی به موضوع کلاهبرداران و واسطه های تأیید صلاحیت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۷    
انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نزدیک است و مذهب مقوله ای است که دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه آمریکا می توانند با تکیه بر آن، بر شمار آرای خود و شانس پیروزی شان در انتخابات بیفزایند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۷    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اخیراً جلسه ای با ناطق نوری داشتیم، او می گوید احساس تکلیف نمی کنم و تمایلی چه به عنوان یک کاندیدای انتخابات و چه به عنوان کارگردان صحنه سیاسی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴    
امروز در پایان معاملات بازار در حالی دلار رشد قیمت 900 تومانی را ثبت کرد که سکه تحت تاثیر کاهش قیمت انس جهانی ارزان شد. بورس نیز بعد از چند روز پرنوسان، با رشدی کم جان به معاملات خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴    
روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی حاشیه های ایجاد شده، با انتشار متنی، تاکید کرد منظور از استفاده از اسم فارسی برای نام گذاری فیلم های سینمایی کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۱    
صبح امروز تصاویر منتشر شده از رئیس جمهور با یک ماسک متفاوت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۸    
"میشل عون "رییس جمهوری لبنان مذاکرات پیش رو با رژیم صهیونیستی را فنی و منحصر به اختلافات مرزی و ترسیم مرزهای دریایی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۸    
باشگاه پرسپولیس با تامین 250 هزار یورو قصد دارد این پول را فردا (چهارشنبه) به حساب برانکو در عمان واریز کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۲    
وزیر خارجه روسیه به اتحادیه اروپا هشدار داد در صورتی که به این کشور احترام نگذارد، مسکو گفت وگوها با این اتحادیه را به حالت تعلیق در خواهد آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۶    
فدراسیون فوتبال پرتغال از ابتلای کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور به کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک اتهامات وارده توسط رسانه های غربی به اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی بازداشت شده در این کشور را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۳    
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: قسمت دردناک ماجرا این است، بودجه ای که در کشور صرف درمان دیابت می شود، 60 برابر بودجه کل ورزش کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: هر زمانی که این تیم به قهرمانی می رسد هواداران به جای خوشحالی حرص می خورند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور راه اندازی سامانه استعلام مدارک تحصیلی را اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: این سامانه یکی از موثرترین اقدامات در راستای توسعه دولت الکترونیک است و با توجه به تعدد مراکز آموزشی و در عین حال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۷    
مسؤول مجلس سنای افغانستان اعلام کرد، نیروهای آمریکایی تخلیه پایگاه هوایی بگرام واقع در شمال کابل، پایتخت را آغار و شروع به تخریب ساختمان های موجود در پایگاه و انتقال تجهیزات به پاکستان کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۷    
سرمربی شهرخودرو قرارداد 3 ساله خود را با این تیم به امضا رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۹    
تاکسیران امانتدار سبزواری کیف حاوی پول نقد و طلا را به صاحبش برگرداند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: از لحاظ استانداری هیچ موضوعی مبنی بر لغو دورکاری به دستگاه ها ابلاغ نشده است و از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون وجود داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۳    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم 12 ماه منتهی به شهریور ماه امسال 23.3 درصد بود در حالی که نرخ تورم کشور در این بازه زمانی 26 درصد بود که نشان از کمتر بودن نرخ تورم خراسان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، گفت: این گروه ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۴    
امیر سرایی مقدم دستیار کارگردان و خواهرزاده زنده یاد اکبر عالمی عنوان کرد که مراسم تشییع این هنرمند فردا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین حلواییان گفت: باید دغدغه های زندگی ما دغدغه های امام حسینی(ع) باشد. ما در تشکیل جامعه مهدوی به عنوان اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و جامعه نابینایان ثامن الائمه(ع) مشهد 250 نفر از روشندلان مشهد به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۵    
آذربایجان غربی- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه 30 هزار فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۵    
زنی درون سرم مرثیه میخواند. من گیج و مبهوت صحن ها را قدم میزنم. کسی به شانه ام میزند صحن آزادی؟ جهان بی رضا(ع)، یک زندان تو خالیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۲    
کارگردان جوان مشهدی گفت: تئاتر زنده ترین هنر دنیا است، صرفا نه به دلیل اینکه نفس به نفس بازیگران دارد نه به دلیل اینکه می تواند تاثیر گذار باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۹    
اصفهان-دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان افتخاری شوراهای حل اختلاف بابت خدمتی که به مردم ارائه می کنند بر اساس قانون اداره کار، حقوق ثابت دریافت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۷    
رهبر اپوزیسیون بلاروس گفت اگر لوکاشنکو تا 25 اکتبر( 4 آبان) استعفا ندهد و به خشونت علیه مردم ادامه داده و زندانیان سیاسی را آزاد نکند اعتصاب سراسری در بلاروس را اعلام خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۱    
ساترا درباره مجوز نگرفتن برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور توضیح داد که به دلیل عدم دریافت مکتوب استعلام از مراجع مسئول، درخواست مجوز این برنامه در شورای مربوطه مطرح نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۱    
اهواز- نایب رئیس اتاق مشترک ایران و عمان از آزاد شدن ورود شناورهای (لنج ) چوبی به بنادر کشور عمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۰    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که آرایش امروز ما آرایش جنگی برای مقابله با کرونا است گفت: ظرفیت درمانی امروز سپاه در تمام کشور چه در نیروی زمینی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۴    
قم -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هم راستا با راهبرد جهش تولید از ابتدای سال جاری تاکنون 6هزار و 872 فرصت شغلی جدید در بخش های صنعت، معدن و تجارت این استان ایجادشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۱    
هرمزگان- فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتور لنچ بزرگ متعلق به کشورهای همسایه در آب های بندرجاسک و دستگیری 10 نفر خدمه آن خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۸    
شهرری مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: 231 دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس بدون پلاک در یکی از انبارهای شهرک صنعتی شمس آباد واقع در حسن آباد فشافویه شهرستان ری کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
فارس- رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: ورود دادگستری فارس سبب جلوگیری از مزایده و مانع از حراج کارخانه قند ممسنی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
ادعای واردات ماسک تاریخ مصرف گذشته از چین که روز گذشته از سوی یکی از تولیدکنندگان داخلی ماسک مطرح شد موجبات نگرانی مردم را فراهم آورده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۹    
با حضور جانشین وزیر دفاع در بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران، نخستین دستگاه سونوگرافی بومی کشور، طراحی و ساخت متخصصان صنعت دفاعی رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در نامه ای به رئیس قوه قضائیه نسبت به تلاش ها برای به بن بست کشاندن رسیدگی به تخلفات سازمان خصوصی سازی و رهایی پوری حسینی از اجرای عدالت هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۵    
30 تیرماه نامه ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات بابت تامین هزینه های مقابله با کرونا برای ساختمان دانشکده فناوری های نوین اختصاص یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
سمنان- رئیس کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به مصدومیت تعداد زیادی در واژگونی یک اتوبوس در محور گرمسار سمنان از الزام قطارها و اتوبوس ها به استفاده حداکثر 50درصدی از ظرفیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت قرمز، از هموطنان تقاضا داریم به مشهد سفر نکنند زیرا اگر رفتار مردم در رعایت دستورات پیشگیرانه برای مهار انتقال ویروس همه گیر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر سرویس دهی ویژه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۳    
روز جهانی غذا در سال 1399 که برابر با 75 مین سالگرد تأسیس فائو است در شرایطی استثنایی فرا می رسد که کشورهای سراسر جهان با تأثیرات گسترده همه گیری جهانی بیماری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از توزیع 30 هزار بسته کمک معیشتی، ویژه محرومان سراسر کشور در طرح سفره مهربانی3 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با وجود کرونا و دیگر مشکلات در نیمه نخست امسال 81 روستای این استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی جمعیت خدمت گزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: امسال هیچ گونه خدمات بین راهی به زائران پیاده که حتی به صورت انفرادی به سمت مشهد مقدس سفر کنند صورت نخواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۰    
ابراهیم حاتمی کیا در پی درگذشت اکبر عالمی نوشت:"سینمای ایران بزرگ استاد سینمایش را از دست داد."
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۷    
در جلسه روز سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس کل بانک مرکزی از تلاش های انجام شده برای استفاده از منابع ارزی در خارج از کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 4108 مورد جدید کووید - 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 254 تن از هموطنان به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی دولت با اشاره به تصمیمات سختگیرانه و تنبیهی برای رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی گفت: هدف از این مصوبات اخذ جریمه از مردم نیست بلکه توجه دادن به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۲    
علی اشرف صندوق آبادی به‬‬ عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و احمد وکیلی به عنوان دبیر هنری و کیوریتور بخش چاپ دستی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط استان در شیوع ویروس کرونا اسکان در واحدهای اقامتی غیر رسمی مشهد ممنوع است و امسال اسکان در مراکز آموزشی و سالن های ورزشی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
حوزه هنری در حال تدارک برای اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان است.
  • ۱