چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 18 تیر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 تیر 1400 قدس آنلاین 2 تیر 1400 قدس آنلاین 3 تیر 1400 قدس آنلاین 4 تیر 1400 قدس آنلاین 5 تیر 1400 قدس آنلاین 6 تیر 1400 قدس آنلاین 7 تیر 1400 قدس آنلاین 8 تیر 1400 قدس آنلاین 9 تیر 1400 قدس آنلاین 10 تیر 1400 قدس آنلاین 11 تیر 1400 قدس آنلاین 12 تیر 1400 قدس آنلاین 13 تیر 1400 قدس آنلاین 14 تیر 1400 قدس آنلاین 15 تیر 1400 قدس آنلاین 16 تیر 1400 قدس آنلاین 17 تیر 1400 قدس آنلاین 18 تیر 1400 قدس آنلاین 19 تیر 1400 قدس آنلاین 20 تیر 1400 قدس آنلاین 21 تیر 1400 قدس آنلاین 22 تیر 1400 قدس آنلاین 23 تیر 1400 قدس آنلاین 24 تیر 1400 قدس آنلاین 25 تیر 1400 قدس آنلاین 26 تیر 1400 قدس آنلاین 27 تیر 1400 قدس آنلاین 28 تیر 1400 قدس آنلاین 29 تیر 1400 قدس آنلاین 30 تیر 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۹    
شورای اسلامی گفت: در حوزه تولید محتواخلاء های جدی وجود دارد. همچنین علت برخی تنازعاتی که در سیاست گذاری فضای مجازی در کشور وجود دارد، خلاءهای قانونی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
سیستان و بلوچستان- روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور طی اطلاعیه ای از ورود 200 نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
گیلان -معاون درمان علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در مجموع 370 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم حدود 50 درصد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۳    
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که غذاها نیز می توانند باعث بروز سردرد شوند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۸    
امام جمعه اهل سنت تایباد نسبت به روند کند و نامناسب خدمات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۸    
آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: زمین لرزه 5 ریشتری جمعه شب موجب خسارات جزیی به برخی منازل روستاهای نقده و پیرانشهر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۵    
استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه نمی شود از حق دم زد و نفی باطل نکرد، گفت: برای بندگی خدا دشمنی کردن لازم است و اگر جوانان الگویشان امام جواد الائمه علیه السلام است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۶    
مرجع تقلید شیعه به سؤالی پیرامون وام گرفتن از بانک مسکن پاسخ دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۹    
بارش تگرگ هایی به اندازه توپ تنیس در شمال ایتالیا علاوه بر شاد کردن شهروندان ایتالیایی اما آنها را به وحشت هم انداخت و خسارت های جزئی هم به همراه داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۳    
پژوهشگر و مورخ نیشابوری پس از عمری مجاهدت در عرصه علم، ایمان، اخلاق و عمل به دیدار حق شتافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: از امروز سرویس دهی خطوط قطار شهری ساعت 6 صبح آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
یک وبگاه آمریکایی ادعا کرد تیم مذاکره کننده واشنگتن در گفت وگوهای بازگشت به برجام، نگران است فرصت برای احیای توافق هسته ای ایران رو به اتمام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۳    
فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا شمال شرق کشور گفت: نیروی زمینی ارتش مثل همیشه و شبانه روزی وظیفه برقراری امنیت در مرزها و را بر عهده دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۷    
فرماندار بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: از روز چهارشنبه این شهرستان در ماسک قرمز اعلام شده است ولی هنوز اعلام کتبی به ما برای اعمال قانون موارد وضعیت قرمز انجام نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۴    
پرواز مشهد - کرج پس از حدود 2 سال توقف، امروز (جمعه) طی مراسمی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، از سر گرفته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۱    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اختلاف شیعه و سنی گفتمان آمریکایی است و اصلا در جهان اسلام و تعالیم اسلامی چنین گفتمانی که منجر به اختلاف در جهان اسلام شده وجود ندارد و اگر هم در برهه های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۶    
تیم های ایتالیا و انگلیس به فینال یورو 2020 صعود کردند و حدود 40 میلیون یورو پاداش گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: از فغانی خواسته ایم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی به ما کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۶    
چند روش به شما در این گزارش یاد خواهیم داد که با استفاده از آنها می توانید در وقت خود صرفه جویی و تلفن همراهتان را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از منطقه دو آزادراه تهران-شمال از افتتاح باند رفت تونل البرز در روزهای پایانی دولت دوازدهم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۷    
اینکه تصور کنیم که امکان ندارد این وضع را سامان داد اشتباه است این وضع قابل تغییر و اصلاح است و چنان نیست که امکان نداشته باشد همانگونه که در موارد مشابه مواردی بود که تصور می شد که امکان اصلاح نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۲    
یک طراحی کوچک که توسط لئوناردو داوینچی خلق شده است در یک حراجی به قیمت قابل توجهی به فروش رسید و رکورد فروش طراحی های این هنرمند شکسته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۶    
هیئت وزیران همه اختیارات خود در مدیریت برق را به 4 وزیر نیرو، کشور، صمت و نفت تفویض کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۶    
مازندران- سرپرست شرکت توزیع برق مازندران قطع برق در برخی از مناطق استان را خارج از عهده این شرکت دانست و گفت: وزارت نیرو ناچار به خاموشی خارج از برنامه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۳    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تنها 30درصد زنجانی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مدیر شبکه پنج سیما تأکید دارد که مجری "سلام تهران" بدون هماهنگی با سردبیر و خارج از چارچوب حرفه ای به بیان مطالبی پرداخته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۲    
در روزهای گذشته کلیپی از خانواده امیرعباس کودک خردسال مبتلا به بیماری SMA در فضای مجازی منتشر شد که از مسؤولین به دلیل به توجهی به این بیماران خاص گلایه شده بود که با پیگیری عباسی نماینده کرج خانواده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۰    
فیلم سینمایی پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح با حال و هوایی متفاوت از فیلم های در حال اکران، روانه پرده سینماها می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۷    
آئین افتتاحیه طرح ملی شبانه روزی تحفیظ رضوی ، به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با حضور 200 قرآن آموز نوجوان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با تفاهم نامه مشترک همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کار احداث منازل روستاییان آسیب دیده از زلزله رامیان در استان گلستان تسریع خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۵    
مدافع حرم رضا صفدری که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بود، حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۹    
انتخاب میان وعده های سالم می تواند برای افراد مبتلا به دیابت دشوار باشد. اگر شما هم دچار این بیماری هستید، باید مواد غذایی را به عنوان میان وعده بخورید که فیبر، پروتئین و چربی های سالم زیادی دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۶    
همزمان با فرارسیدن 30 ذی القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) اماکن متبرکه، مساجد و هیأت های مذهبی کشور جلسات عزاداری برپا می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۳    
امام جمعه مشهد گفت: مسببان خاموشی گسترده و پیش نرفتن صنعت برق مطابق برنامه ششم باید براساس ترک فعل، بازخواست شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه نگاه اقتصادی به بخش کشاورزی وجود ندارد، گفت: 40 درصد از ظرفیت مرغداری کشور به دلیل عدم امکان صادرات بلااستفاده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت با اشاره به واکسیناسیون کرونا گفت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا با قدرت از فردا آغاز می شود و 500 تا 600 هزار دز واکسن کرونا به مردم تزریق خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۷    
ابوالفضل توکلی ضمن اعلام خبر ساخت مستند درباره دوبلور پیشکسوت تلویزیون و سینما، درباره سانحه رانندگی که چند روز پیش برای این دوبلور رخ داده است، صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۱    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز تهران به تاشکند ازبکستان به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این هواپیما از آسمان این کشور، در فرودگاه مشهد به زمین نشست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
تهیه کنندگان ملزم به توقف فیلمبرداری و تولید در شهرهای وضعیت قرمز هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۰    
مسابقات دوچرخه سواری کشوری به میزبانی مشهد با برگزاری بخش 500 متر و کایرین پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۰    
با اولین اکران فیلم جدید مت دیمون در جشنواره فیلم کن، این بازیگر احساساتی شد و اشک از چشمانش به راه افتاد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۴    
ارزش واقعی سهام عدالت هنوز با روزهای اوج خود فاصله دارد به طوریکه ارزش واقعی این سهام با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در اواخر سال گذشته بیش از 18 میلیون تومان قیمت داشت درحالی که این سهام در پایان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
سپند امیرسلیمانی که به دلیل عوارض ناشی از کرونا در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با انتشار ویدئویی از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک که از فردا اعمال می شود، قوچان نیز در کنار مشهد و بینالود در وضعیت قرمز قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۴    
او مبارزی تمام معنا با خلوص نیت کامل در راه آزادی فلسطین بود و هیچ گاه راه صواب مقاومت را رها نکرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۲    
بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، تعداد شهرستانهای در وضعیت قرمز کرونا به 143 شهر افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۸    
برنامه کامل رقابت نمایندگان ایران در المپیک 2020 توکیو مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور منتخب بابیان اینکه بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، گفت: امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۴    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه کرونا را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۰    
در دومین هفته تیر شاهد روند نزولی نرخ طلا و سکه بودیم که با شیوع ویروس کرونا داد و ستدها از رونق کمی برخوردار بود اما بازار سرمایه به روند صعودی خود ادامه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۴    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: 46 فقره جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 2 هزار و 509 میلیارد ریال در این شهرستان در سال جاری صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۸    
رییس اتحادیه پله برقی و آسانسور اظهار کرد: از آنجا که بیشتر آسانسورها در واحدهای کارگاهی ساخته می شوند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۸    
با وجود سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومانی آستان قدس رضوی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و ایجاد زیرساخت های لازم، اما همچنان بروکراسی های اداری مهم ترین مانع توسعه صادرات کشور از این منطقه کشور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۲    
با حضور تولیت آستان قدس رضوی، روسای جدید سه مرکز مهم علمی و پژوهشی این آستان معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹    
مهرگان ویژه برنامه شهادت امام محمدتقی (ع) است که با موضوع بخشش و دعا راهی آنتن رادیو صبا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹    
زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر مناطقی از ایالات متحده را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند، چرا که تا پایان شهریور روند واکسیناسیون سرعت بخشیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
تیم بسکتبال فرانسه در دیداری دوستانه مقابل اسپانیا شکست خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۳    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمههور منتخب صبح امروز با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفت و گو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۳    
در پی پیشروی های گروه طالبان،بلوک نظامی موسوم به "سازمان پیمان امنیت مشترک" که تحت رهبری روسیه است، اعلام کرد آماده بسیج نیروها با ظرفیت کامل در صورت وخامت وضعیت در مرز تاجیکستان با افغانستان است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۰    
سرمربی تیم قایقرانی آب های آرام ایران با اشاره به حضور نماینده ایران بازی های المپیک توکیو گفت: سطح پیشرفت قایقرانی ایران به گونه ای است که فعلا نمی توانیم به عنوان مدعی در ژاپن ظاهر شویم اما تلاش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۴    
دانشمندان در بررسی تصاویر ماهواره ای متوجه پدیده شگفت انگیز و عجیبی شدند که آن ناپدید شدن یک دریاچه بزرگ در قطب جنوب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۱    
زن کانادایی در محوطه حیاط خانه اش مشغول چمن زنی بود که برخورد یک هواپیما با او مرگش را رقم زد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۴    
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هنوز انتخابات این ورزش در ایران را به رسمیت نشناخته است و با توجه به آنچه که در اساسنامه خود به صراحت اعلام کرده خطر تعلیق می تواند دوچرخه سواری ایران را تهدید کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۵    
دومین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۰    
نحوه انتخابی کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی 2021 نروژ و فاصله زمانی اندک آن نسبت به المپیک، همچنان مورد ابهام برخی از اهالی کشتی قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۷    
شرایط میزبانی تیم استقلال از الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۶:۵۴    
منابع خبری از وقوع زلزله شدیدی در شمال ایالت کالیفرنیای آمریکا خبر داده اند.