چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 19 تیر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 تیر 1400 قدس آنلاین 2 تیر 1400 قدس آنلاین 3 تیر 1400 قدس آنلاین 4 تیر 1400 قدس آنلاین 5 تیر 1400 قدس آنلاین 6 تیر 1400 قدس آنلاین 7 تیر 1400 قدس آنلاین 8 تیر 1400 قدس آنلاین 9 تیر 1400 قدس آنلاین 10 تیر 1400 قدس آنلاین 11 تیر 1400 قدس آنلاین 12 تیر 1400 قدس آنلاین 13 تیر 1400 قدس آنلاین 14 تیر 1400 قدس آنلاین 15 تیر 1400 قدس آنلاین 16 تیر 1400 قدس آنلاین 17 تیر 1400 قدس آنلاین 18 تیر 1400 قدس آنلاین 19 تیر 1400 قدس آنلاین 20 تیر 1400 قدس آنلاین 21 تیر 1400 قدس آنلاین 22 تیر 1400 قدس آنلاین 23 تیر 1400 قدس آنلاین 24 تیر 1400 قدس آنلاین 25 تیر 1400 قدس آنلاین 26 تیر 1400 قدس آنلاین 27 تیر 1400 قدس آنلاین 28 تیر 1400 قدس آنلاین 29 تیر 1400 قدس آنلاین 30 تیر 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت 24 روز چهارشنبه (20 مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۹    
فیلم بوتاکس به کارگردانی کاوه مظاهری در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۹    
شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد(ع) تسلیت و تعزیت باد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۱    
یک موسسه ای که در طول سال درگیر اجاره بها و تامین هزینه های نگهداری مکان آموزشی خود است با این مبالغ جزیی چه کاری می تواند بکند و با توجه به اینکه ما یک جامعه اسلامی هستیم مطالبه مردم این است که یا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۱    
دانشمندان شروع به آزمایشاتی کردند که ممکن است در آینده کشاورزان را مجبور کند که مزارع را ترک کرده و جای خود را به ربات ها بدهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۴    
800 نفر از فعالین و ادوار تشکل های دانشجویی ضمن اعتراض به اهانت به آیت الله مصباح یزدی از دادستان کل کشور خواستند اقدامات و پیگیری های لازم را در این باره انجام داده و مانع از گسترش این اقدامات شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸    
استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه در عین ساماندهی باید از گسترش حاشیه شهر جلوگیری کنیم، گفت: با توجه به ظرفیت های بالقوه و بالفعل مشهد مقدس باید برای این کلانشهر در مقیاس ملی و بین المللی برنامه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
وزیر دفاع ایتالیا از پیوستن این کشور به ائتلاف دریایی تنگه هرمز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۲    
پس از تصرف برخی از شهرها و روستاهای افغانستان توسط طالبان، بسیاری از نیروهای ارتش این کشور تجهیزات و خودروها را رها کردند و این تجهیزات هم اکنون در اختیار طالبان قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۳    
امام جواد - علیه السلام - غیر از مناظراتش، گاه از راههای دیگر نیز بی مایگی فقها و قضات درباری را روشن نموده و برتری خود بر آنان را در پرتو علم امامت ثابت می کرد و از این رهگذر اعتقاد به اصل امامت را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۷    
موکب های پذیرایی از زوار همزمان با ایام شهادت امام جواد (ع) در مسیرهای منتهی به حرم امامین جوادین (ع) راه اندازی و دسته های عزاداری نیز به سوی حرم کاظمین حرکت کرده و در شبستان حرم هم نوا شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) در حرم امیرالمؤمنین (ع) با حضور خادمان و زائران این آستان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۲    
سریال وضعیت زرد به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد این روزها در حال مراحل پس از تولید است تا برای نمایش از تلویزیون آماده شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۹    
تحولات میدانی یمن با عملیات جدید ارتش و کمیته های مردمی این کشور سرعت بیشتری به سود مقاومت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۴    
دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت با برتری شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۱    
پرسپولیس با شکست دادن شاگردان منصوریان، انتقام شکست در دیدار رفت را گرفت و در صدر جدول ماندگار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۹    
با برتری تیم تراکتور تبریز مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر، سهمیه آسیایی استقلال قطعی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۰    
فرستاده رئیس جمهوری روسیه به سوریه امروز، شنبه عقب نشینی غیرمنتظره آمریکا از مناطق شمال و شرق سوریه نظیر اتفاقی که در افغانستان افتاد را پیش بینی کرد و از کردهای سوریه خواست به فکر برنامه ریزی برای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۳    
عکسی از چهره بسیار متفاوت مهران غفوریان در خاتون منتشر شد. این سریال، برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به شرکت کردن پمپئو در نشستی با منافقین در اروپا گفت: عطش سیری ناپذیر برای پول و عقده های ضدایرانی، به ریاکاری شرم آور غربی دامن زده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۴    
منتخبین شورای اسلامی شهر تهران گزینه های شهرداری تهران را معرفی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۱    
چین روز شنبه خبر داد که ده ها نفر از شهروندان خود را از افغانستان خارج کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۲    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ساپیا امتیازات خود را به عدد 50 رساند و جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۶    
حجم مبنای خاور حدود 2 میلیون سهم است و میانگین حجم ماهانه حدود 7٫8 میلیون سهمی را ثبت کرده است. آنچه که از تابلو مشاهده می شود، EPS خاور 3300 و میزان P/E خاور نیز 2٫24 است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۵    
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام نخستین گروه پرستاران ماهر و حرفه ای این دانشگاه در زمینه مراقبت از بیماران کرونایی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت "حسن نظریان" پژوهشگر، مورخ و اندیشمند معاصر نیشابوری را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۴    
وقتی دشمنی مانند مامون عباسی چهره ای از قداست و طرفداری از اسلام برای خود می آراید، شناختن او برای مردم مشکل است... باید همت کنیم که هوشیاری مردم را برای مقابله با این قدرت ها برانگیزیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۸    
مهدی اخوت، وصی محمدعلی سپانلو که کارهای مشترکی هم با او داشت از دنیا رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۲    
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: قطع ناگهانی برق و گرمای هوا در یک واحد خصوصی تولید مرغ گوشتی این شهرستان، سبب تلف شدن هشت هزار قطعه مرغ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۲    
رئیس یک شرکت سرمایه گذاری گفت: ممکن است شاهد سقوط شدید قیمت بیت کوین در بازار جهانی باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۰    
مدعیان لیگ امشب در هفته27 به میدان می روند اما نصف حواس شان هم به جام حذفی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۸    
قائم مقام مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 28 شهرستان از 33 شهرستان این استان در وضعیت نارنجی کرونایی و سه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۲    
مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در خصوص زمان بررسی مصادیق شهردار تهران، گفت: هنوز در خصوص مصادیق شهرداری تهران صحبتی نکرده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۹    
طبق اعلام مسئولان گمرک ایران که مرز ماهیرود در خراسان جنوبی از صبح امروز بازگشایی شد، اما تبادل کالا به کندی انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۶    
یکی از سناریوهای دشمنان در تنزل جایگاه قرآن طرح مباحثی حدوث و قِدم و مخلوق بودن قرآن بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۳    
جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۰    
سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان رسما به تیم بواویشتا پرتغال پیوست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۰    
نماینده تهران در مجلس گفت: کاش ⁧‫بایدن‬⁩ از تجربه تلخ و ابلهانه حضور ⁧‫آمریکا‬⁩ در ⁧‫افغانستان برای خروج از منطقه عبرت می گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رییس جمهور افغانستان گفت: به طالبان می گوییم شریعت خدا را بپذیرید و بیاید با هم بنشینیم؛ می گویند نه موافقت نامه با آمریکا. امریکایی ها رفتند حال موافقت نامه را از چه کسی می خواهید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۳    
آیت الله تحریری در درس اخلاق خود گفت: زندگانی دنیا بدون سختی نیست و اگر این سختی های محدود را تحمل کنیم، حتماً به آسایش های نامحدود خواهیم رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از رصد و نظارت بر فضای مجازی و سایت ها با همکاری پلیس فتا خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۹    
همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) آیین رونمایی از کتاب دانشنامه جواد الایٔمه(ع) به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۹    
پس از گذشت بیش از 15 ماه از شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم تحقق بسیاری از وعده های وزارت بهداشت و رئیس جمهور درباره واکسن کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در آستانه سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، هزار و 20 زائر از مسیر نیشابور راهی مشهد هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۵    
کارشناس سیاست خارجی و مسائل افغانستان گفت: ایران هیچ گاه مایل به دخالت در امورداخلی افغانستان نبوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۵    
مرکزی- عمل جراحی آنومالی آترزی مِری بر روی نوزاد سه روزه برای اولین بار در استان مرکزی با موفقیت انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۵    
آذربایجان غربی- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به طور میانگین 89 درصد دام های دامداران استان پلاک کوبی و هویت گذاری با هدف جلوگیری از قاچاق دام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۲    
شرکت های کارگزاری بسیار محدودی به وجود آمده است، هر پلتفرم مشخصاً فقط اجازه دارد با یک کارگزاری کار کند که می تواند منشأ فساد باشد، ارقامی که پرداخت می شود عجیب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۲    
کردستان- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 6 هزار و 180 کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد که سه هزار و 110 کیلومتر آن آسفالت شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۲    
آذربایجان شرقی- برای نخستین بار در جهان قالی اطلس ویژه المپیک 2020 توکیو توسط هنرمندان تبریزی بافته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۹    
یک مقام سفارت ارمنستان تاکید کرد: ارمنستان مرزهای خود را به روی ایرانی ها نبسته است و خبر متشر شده در فضای مجازی با عنوان بسته شدن مرزهای ارمنستان به روی ایرانی ها کذب و یک خبر جعلی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور پیشین افغانستان از برگزاری نشست میان هیئت های مذاکره کننده دولت افغانستان و طالبان در تهران تمجید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۷    
تولید و انتشار پیام مانند هر فرآیندی به افراد و متخصصانی نیازمند است که در آن نقش دارند. به نظر شما در این روند نقش چه کسانی در تولید پیام مهم است؟ شناسایی این افراد و جهان بینی آن ها بخش مهمی از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به همتای سوریه ای خود در سفر گروه دوستی ایران به سوریه ابلاغ و بر توسعه روابط پارلمانی دو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۰    
اولین انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان روز گذشته در فضای باز تالار وحدت برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۰    
مسئول روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تاکنون دستور العملی برای تعطیلی بوستان های مشهد از سوی ستاد کرونای خراسان رضوی ابلاغ نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دعوت رئیس جمهور منتخب و رئیس جدید قوه قضاییه از جریان های سیاسی برای ارائه پیشنهاد و راهکار به منظور عبور از بحران های پیش روی کشور اقدام پسندیده ای است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۷    
علی کریمی اسطوره فوتبال ایران تصویری از قبض برقش منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۴    
یک رسانه انگلیسی خبر داد باشگاه وستهام باید ستاره تیم ملی ایران را جذب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۸    
اخلاق سکولار فاقد زیرساختهای نظری و پشتوانه های معرفتی لازم بوده و در مقابل اخلاق دینی از بنیادهای معرفتی قویم و استواری برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵    
معاون ساترا نسبت به انتقادات اخیر سازندگان زخم کاری واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۲    
پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز شهر مشهد، کتابخانه های آستان قدس رضوی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور منتخب گفت: امروز فضای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است و باید با ادامه این روند و همچنین افزایش کارآمدی، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام را افزایش دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۷    
سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با تاکید بر تفاوت مزایده معادن با مزایده دیگر کالاها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۴    
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان بابیان اینکه گزارش دستگاه های اجرایی درباره حادثه تصادف خبرنگاران و سربازان هفته آینده در صحن مجلس خوانده می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۴    
قطعی برق جدا از مشکلاتی که برای همه مردم به وجود آورده، معلولان و خانواده هایشان را بیشتر درگیر کرده است. قشری که سعی می کنند مشکلاتشان را خودشان حل کنند حالا قطعی برق نفسشان را هم بریده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، در خصوص تضامین دریافت وام ازدواج 70 و 100 میلیونی گفت: در خصوص تضامین دستور العمل خاصی نداریم و اغلب بانک ها از اعتبار سنجی خود به معنای بررسی اعتبار متقاضی و ضامن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۸    
درحالی تولیدکنندگان مجوز افزایش 25 درصدی قیمت محصولات شوینده را در اواسط خردادماه گرفته بودند که امروز راضی به این درصد نبوده و محصولات خود را تا 27 درصد گران کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه "روزهای بسیار گرمی در پیش داریم که نیازمند مدیریت مصرف برق توسط مشترکان هستیم"، گفت: پیش بینی های لازم برای جلوگیری و مقابله با حملات سایبری نیز صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۲    
یکی از شاعران کشورمان شعری شنیدنی را در منقبت امام رضا(ع) سروده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۹    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان گفت: جایگاه ایران در بسیاری از رشته های ورزشی در دنیا تثبیت شده و ورزش حال ایران با گذشته قابل مقایسه نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
وزیر امور خارجه عمان با تأکید بر اینکه عمان به عنوان سومین کشور حاشیه خلیج فارس روابطش را با تل آویو عادی سازی نخواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در مجلس کلید خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۶    
در آستانه شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جواد(ع) صحن و سرای رضوی سیاه پوش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۶    
کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: چهار هزار و 800 تُن انگور یاقوتی از سطح یک هزار و 600 هکتار از باغات انگور این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۳    
تولیت آستان قدس رضوی تمام بخش های و شرکت های تابعه این آستان مقدس را به صرفهجویی حداکثری در مصرف برق مکلف کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۳    
باشگاه النصر عربستان، کشور قطر را به عنوان میزبان دیدار برابر تراکتور سازی اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۵    
در حالی که کمتر از یک ماه پیش رئیس سازمان ملی استاندارد عنوان کرده بود که احتمالاً با تمهیدات چیده شده مابقی ذرت های آلوده از کشور خارج خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ابلاغ بخشنامه ای توسط وزیر علوم خبر داد که به موجب آن اعضای هیأت علمی که فرزندآوری داشته باشند می توانند از امتیازات خاص استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: کشور افغانستان، در هر شرایط سیاسی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۷    
داور بین المللی فوتبال کشورمان دیدار اولسان هیوندای و پاتوم تایلند در منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۴    
وزرای دارایی آمریکا و کره جنوبی توافق کردند درخصوص دارایی های مسدود شده ایران در سئول با یکدیگر همکاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس گفت: دولت آینده باید مراقبت کند که از سوی افراد سهم خواه و سودجو به حاشیه کشیده نشود و اصلا جایگاهی را برای فرصت طلبان و سهم خواهان قائل نباشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۲    
با وجود افزایش گرمای هوا و افزایش مصرف برق در آلمان مشابه ایران، صنعت برق این کشور به دلیل اتخاذ سازوکار مناسب تعرفه گذاری با مسأله قطع برق مواجه نشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۹    
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: امسال اعتبارات این شهرستان با 63 درصد رشد نسبت به پارسال به 460 میلیارد ریال رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۹    
در پی وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در تاجیکستان دستکم پنج تن کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۶    
شایعاتی پیرامون نقش شرکت ملی حفاری ایران در انفجار اخیر منطقه نفتی چشمه خوش که منجر به کشته شدن 3 تن شد، مطرح است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۶    
معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر گفت: زیر عَلَمت امن ترین جای جهان است شعار مشترک هیأت های مذهبی در محرم 1400 خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد و 200 نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه وارد زاهدان شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۱    
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران همواره حتی بدون داشتن سلاح هسته ای تهدید اصلی برای اسرائیل به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۵    
زن جوان به شکل معجزه آسایی پس از سقوط از یک صخره بلند کنار دریا جان سالم به در برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۶    
تیم ژاپن با 2 نماینده در مسابقات کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو حضور خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز نارضایتی از رعایت 66 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، در عین حال از آغاز واکسیناسیون گروه سنی 68 سال به بالا از دوشنبه هفته جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت ضمن اشاره به آمادگی بخش صنعت برای احداث نیروگاه های جدید در مناطق مختلف کشور گفت: درصورت صدور مجوز از سوی وزارت نیرو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
نتایج یک مطالعه تأیید می کند که کروناویروس غدد بزاقی را آلوده کرده و تکثیر می شود و دهان یک نقطه ورود مستقیم برای کروناویروس است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
یک رسانه ژاپنی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که هدف از سفر وزیر امورخارجه این کشور به تهران، ایجاد و تقویت روابط با دولت جدید ایران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب مشهد گفت: از ابتداء سال جاری تا کنون 2000 انشعاب غیر مجاز در مشهد شناسایی و تعیین تکلیف شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بروز اختلال در برخی سامانه های راه آهن و رفع آن تا ساعاتی دیگر، گفت: منشاء این اختلال هنوز مشخص نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
نماینده دولت آمریکا در امور ایران گفته دولت این کشور آنچه به گفته او توافق ناقص خوانده شده را برای آزادی آمریکایی های بازداشت شده در ایران نخواهد پذیرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
شیائومی به تازگی از سری جدید مچ بندهای خود، یعنی Mi band 6 رونمایی کرد.
  • ۱