سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 15 فروردین 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 فروردین 1398 راهبرد معاصر 2 فروردین 1398 راهبرد معاصر 3 فروردین 1398 راهبرد معاصر 4 فروردین 1398 راهبرد معاصر 5 فروردین 1398 راهبرد معاصر 6 فروردین 1398 راهبرد معاصر 7 فروردین 1398 راهبرد معاصر 8 فروردین 1398 راهبرد معاصر 9 فروردین 1398 راهبرد معاصر 10 فروردین 1398 راهبرد معاصر 11 فروردین 1398 راهبرد معاصر 12 فروردین 1398 راهبرد معاصر 13 فروردین 1398 راهبرد معاصر 14 فروردین 1398 راهبرد معاصر 15 فروردین 1398 راهبرد معاصر 16 فروردین 1398 راهبرد معاصر 17 فروردین 1398 راهبرد معاصر 18 فروردین 1398 راهبرد معاصر 19 فروردین 1398 راهبرد معاصر 20 فروردین 1398 راهبرد معاصر 21 فروردین 1398 راهبرد معاصر 22 فروردین 1398 راهبرد معاصر 23 فروردین 1398 راهبرد معاصر 24 فروردین 1398 راهبرد معاصر 25 فروردین 1398 راهبرد معاصر 26 فروردین 1398 راهبرد معاصر 27 فروردین 1398 راهبرد معاصر 28 فروردین 1398 راهبرد معاصر 29 فروردین 1398 راهبرد معاصر 30 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود بودن 24 جاده کشور طی امروز 21 فروردین ماه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
تیم فوتبال استقلال 5 بازیکنش را در دیدار آینده مقابل الهلال در اختیار نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از صبح روز شنبه طرح ترافیک اجرا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۵    
کمیسیونر اروپا در امور بشردوستانه و مدیریت بحران گفت اتحادیه اروپا فعلا 1.2 میلیون یورو برای کمک به روند امدادرسانی به سیل زدگان در ایران اختصاص داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری رویترز از بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از یک انبار در ایران خبر داده که تابستان امسال در جریان سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد اشاره قرار گرفته بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۶    
کتف کمال کامیابی نیا در ثانیه های پایانی بازی امروز پرسپولیس و پیکان دوباره مشکل ساز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری برابر پیکان، اختلاف خود را با تراکتورسازی رده دومی به 5 امتیاز افزایش دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۶    
جشن طلاق از مراسم هایی است که این روزها برای اعلام پایان زندگی زوجین، به شکل های گوناگون توسط برخی خانواده ها برگزار می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور با هماهنگی سوری ها باقیمانده جسد سرباز مفقود اسرائیلی را در سوریه پیدا کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس هیأت عربستان در نشست های شورای هماهنگی ریاض-بغداد اعلام کرد که این کشور به عراق یک میلیارد دلار برای ساخت یک شهرک ورزشی کمک می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۷    
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که هنوز جنگ در سوریه به پایان نرسیده است و باید منشأ تروریسم را در این کشور از بین برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مرگ مردی میانسال بر اثر ریزش آوار در یک پاساژ متروکه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیته امداد گفت: مستمری فروردین ماه مددجویان در استان های سیل زده به میزان سه برابر افزایش و تا سقف 15 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ، گفت: مشمولان خدمت سربازی شهرهای پلدختر و معمولان نیز همانند شهرهای سیل زده گلستان از تعویق 2 ماهه اعزام به خدمت سربازی برخوردار خواهند بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تکمیل فرآیند اتصال گاز شهرهای دوره، چگنی و معمولان در لرستان خبر داد و گفت: اکنون به جز چند روستا که با آبگرفتگی شدید و تخریب روبه رو شده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۶    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با سرخپوشان، ترکیب پرسپولیس برابر پیکان را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
بنا به گفته پلیس نیوزیلند، عامل حمله اخیر به مساجد کرایست چرچ فردا (جمعه) در دادگاه با اتهام ارتکاب 50 فقره قتل و 39 فقره تلاش برای قتل روبرو خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۷    
وزیر خارجه سوریه تأکید کرد، تصمیم آمریکا علیه جولان تنها یک نتیجه دارد و این نتیجه، منزوی شدن آمریکاست؛ وی در ادامه بر وجود تمام احتمالات برای بازپس گیری جولان از جمله گزینه نظامی تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور سوریه اعلام کرد، سیاست برخی کشورها علیه ونزوئلا به رویکردی تبدیل شده که این کشورها علیه کسانی که با سیاست هایشان همراه نیستند، استفاده می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۱    
زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر جیرفت در جنوب کرمان را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
همزمان با اعلام آماده باش به نظامیان ونزوئلایی، یک مقام ونزوئلا گفت نیروهای روس تا هر زمان که نیاز باشد در این کشور می مانند و ممکن است نظامیان روس بیشتری هم به این کشور اعزام شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
جمعی از سناتورها و قانونگذاران جمهوری خواه و دموکرات کنگره طی نامه ای از رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند تا وعده اخیر خود در خصوص خروج نظامیان از سوریه و افغانستان را محقق سازد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با تلاش قرارگاه خاتم الانبیا سپاه یکی از کانال های انحرافی پیش بینی شده برای کاهش حجم وتخلیه تدریجی سیلاب های انباشته شده در منطقه آق قلا و گمیشان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۲    
با آن که دولت می توانست با درخواست از نظام بانکی در ارائه تسهیلات هدفمند به تولید، گامی در گذر از بحران رکود تورمی بردارد اما متاسفانه هیچ گاه چنین اقدام مهمی به منصه ظهور نرسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی مدیریت بحران، گفت: با تاکید وزیر کشور مقرر شد، وزیر معین هر استان سیل زده در دولت تعیین و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبیت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۲    
قائم مقام شورای نگهبان از 4 ایراد اعضای این شورا به مصوبه مجلس درخصوص ارتقاء سلامت اداری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه را اعلام کرد و گفت که میزان بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب 50 درصد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز مبلغ 500 تا یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب مددجویان این سازمان در مناطق سیل زده آق قلا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر سابق نفت تصریح کرد: مقام معظم رهبری یک بار در سال 1390 با سفر به پارس جنوبی از روند اجرای پروژه ها بازدید کردند و طی حمایت تمام قد از توسعه میدان های نفتی و گازی توسط پیمانکاران داخلی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۶    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد اولین رآکتور اتمی عربستان سعودی احتمالا تا پایان سال جاری میلادی به پایان می رسد. گاردین: ساخت اولین رآکتور اتمی عربستان سعودی در مرحله پایانی است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۶    
یک وبگاه عربی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، آمریکا زمان ارائه معامله قرن را به اطلاع کشورهای عربی رسانده و این طرح در یوم النکبه (15 می) رونمایی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مهدی سلطان محمدی گفت: قیمت مسکن در کلان شهرهای در حالی رشد نزدیک به صد در صد را در سال گذشته تجربه کرد که میزان تورم مصالح ساختمانی در این دوره زمانی 50 درصد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت:خط راه آهن مسیر اندیمشک به اهواز به خاطر بالا آمدن رودخانه دز مسدود شد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
پاکستان و ایران احتمالا پیش نویس قرارداد تجارت آزاد را طی مذاکراتی دو روزه در 22 و 23 آوریل(دوم و سوم اردیبهشت) در اسلام آباد نهایی می کنند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیدار پسا دربی خود به مصاف سایپا رفت و با توجه به شکست مقابل پرسپولیس، همه انتظار برد از تیم شفر داشتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به ایران در وهله اول نشانگر ناکارآمدی فشارهای ایالات متحده آمریکا بر دولتمردان بغداد برای کاهش و یا قطع روابط و مناسبات با تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمامی همت و ظرفیت های خود برای پیشگیری و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از سیل آب های احتمالی روزهای آینده در خوزستان و باز کردن مسیر رودخانه های کرخه و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
تحلیلگران اعتقاد دارند دولت آمریکا برای آرام کردن چین و هند، دو خریدار اصلی نفت ایران و کاهش احتمال بالا رفتن قیمت نفت، معافیت های کشورها از تحریم نفتی ایران را تمدید می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی به اظهار نظر درباره مسائل مختلف از جمله توافق هسته ای ایران، خلع سلاح اتمی کره شمالی و نیروگاه عربستان سعودی پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده محورهای هراز و چالوس تا اطلاع بعدی و به دلیل تخلیه بار ترافیکی به سمت تهران یک طرفه است.