چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 بهمن 1398 راهبرد معاصر 2 بهمن 1398 راهبرد معاصر 3 بهمن 1398 راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 راهبرد معاصر 5 بهمن 1398 راهبرد معاصر 6 بهمن 1398 راهبرد معاصر 7 بهمن 1398 راهبرد معاصر 8 بهمن 1398 راهبرد معاصر 9 بهمن 1398 راهبرد معاصر 10 بهمن 1398 راهبرد معاصر 11 بهمن 1398 راهبرد معاصر 12 بهمن 1398 راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 راهبرد معاصر 14 بهمن 1398 راهبرد معاصر 15 بهمن 1398 راهبرد معاصر 16 بهمن 1398 راهبرد معاصر 17 بهمن 1398 راهبرد معاصر 18 بهمن 1398 راهبرد معاصر 19 بهمن 1398 راهبرد معاصر 20 بهمن 1398 راهبرد معاصر 21 بهمن 1398 راهبرد معاصر 22 بهمن 1398 راهبرد معاصر 23 بهمن 1398 راهبرد معاصر 24 بهمن 1398 راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 راهبرد معاصر 26 بهمن 1398 راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 راهبرد معاصر 28 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 بهمن 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۲    
نبود امکانات آموزشی، پایین بودن سطح بهداشت و درمان و وضعیت اقتصادی نامطلوب مردمان منطقه قلعه گنج را نمی توان کتمان کرد و کودکان که اولین آسیب دیدگان این وضعیت هستند داستان غم انگیزتری دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره وضعیت تعطیلی مدارس در فردای انتخابات "شنبه سوم اسفند" ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که به نتیجه پالایش ثبت نام خود اعتراض دارند، از اول اسفندماه 98 با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی از عدم تائید شرایط خود مطلع شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
پژوهشگر طب سنتی گفت: افرادی که دچار نفخ و سنگینی معده هستند باید از خوردن لبنیات، سالاد، ترشی ها، سرکه و آبغوره خودداری کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با صدور بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری از ابلاغ دستور رئیس جمهوری در خصوص رفع تبعیض از پرداخت های ک خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
وهاب زاده گفت: پیدا شدن بیماران مبتلا به کرونای جدید در بندرعباس، گیلان، کرمان و بوشهر به هیچ عنوان واقعیت ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، احتمال قرنطینه شدن شهر قم در پی ورود کرونا ویروس به این شهر را رد کرد و گفت: به هیچ وجه چنین بحثی مطرح نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا پنجشنبه 1 اسفند 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
پس از برگزاری جلسه امشب کمیته دستمزد مقرر شد هزینه معیشت زندگی کارگران برای تعیین دستمزد سال 99 هفته آینده تعیین شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
یک هنرپیشه مشهور در آخرین سفر خود مبلغی حدود 50 هزار دلار از فوتبالیست سرشناس بالا کشید و به رابطه اش با او خاتمه داد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم فردا پنجشنبه اول اسفندماه تعطیل خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 99 به شورای شهر تهران ارسال و در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
ریل باس مسیر بندر ماهشهر به اهواز در ورودی ایستگاه راه آهن اهواز از خط خارج شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
در حالی که عضو سابق کمیته اجرایی AFC در گفت وگویی با الریاضیه از درخواست میزبانی ایران در جام ملت ها 2027 خبر داده اما فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۷    
وزیر کشور گفت: انتخابات در قریب به 55 هزار شعبه اخذ رأی در 208 حوزه انتخابیه برگزار می شود، و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۷    
عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فوت دو نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا نشان می دهد که احتمالا افراد دیگری ار نزدیکان آن ها نیز به این ویروس مبتلا شده و باید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
شیوع کرونا در ایران و فوت دو هموطن قمی موجب شد تا در فضای مجازی احتمال تعطیلی مدارس تهران قوت گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه در جریان نشست شورای امنیت در ارتباط با تحولات ادلب، خواستار توقف فوری درگیری ها در ادلب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
سناتور کریس مورفی در واکنش به انتقاد ترامپ، از دیدار خود با ظریف دفاع کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۷    
با دستور رئیس جمهور و به منظور رفع تبعیض در پرداخت های دستگاه های اجرایی، جزییات بخشنامه افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از مثبت شدن آزمایشات اولیه دو مورد مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس قم فردا به دلیل ویروس کرونا را در ادامه میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
دو شهروند قمی مبتلا به ویروس کرونا در اثر شدت عوارض بیماری و عارضه ریوی در گذشتند و این خبر توسط مسئولان تایید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز از حادثه ریزش سنگ در جاده چالوس خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۷    
قالیباف، به سان بسیاری از همرزمانش در دوران دفاع مقدس، می توانست بعد از جنگ در مسوولیت های صرف نظامی باقی بماند و آن وجهه اسطوره ای و آن احترام جمعی رزمندگی را برای خود حفظ کند، اما مسیری دیگر رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
خاطره شبنم طلوعی بازیگر از سیگار کشیدن مهناز افشار در توئیتر جنجالی دوباره به پا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
همه چیز به خود ما بستگی دارد؛ از قیمت ارز تا قیمت طلا و مسکن، اگر ریل های صحیحی برای کشور بگذاریم آینده بهنری خواهیم داشت،
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
این انتخابات به سمت و سویی می رود که اکثریت قاطع 70 درصدی از جناح اصولگرا در مجلس بوجود بیاید و بقیه دوستان برای باقی کرسی ها رقابت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
اسامی بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید اعلام شد و جذب بازیکن جدید در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
نتایج لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان بازی های دیشب اعلام شد که در جدول زیر این نتایج نشان داده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
رنگ مو سال 99 هر ساله به عنوان رنگ سال توسط موسسه پنتون در آمریکا انتخاب میشود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
پریا عرب زاده مدل ایرانی است که در کشور امارات زندگی میکند و وی در بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور پیدا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
فدراسیون کشتی اعلام کرد تست اولیه بهروز هدایت در جام تختی مثبت شده است و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا از این موضوع مطلع شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
لایحه اصلاح ماده یک قانون پولی و بانکی کشور برای حذف چهار صفر از واحد پول ملی درکمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده که با تصویب نهایی در صحن مجلس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیچ کدام از ناظران در برخورد با تخلفات، مماشات نکنند و ما هم در تهران هیئت های نظارت را پشتیبانی خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
تبلیغات خیابانی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرعباس همچون سایر نقاط کشور به ساعات پایانی خود نزدیک می شود و می توان گفت؛ نفس های آخر تبلیغات خیابانی در راه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با یک کامیون در خیابان دماوند چهار مصدوم بر جای گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پستی در توییتر برخی از اقداماتی که برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از افراد مبتلا در قم صورت گرفته را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
توجه به کشورهای آمریکای لاتین یکی از رویکردهای سیاست خارجی هر کشوری است که قصد دارد در عرصه دیپلماتیک قدرتمند ظاهر شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر اینکه جلساتمان برای بازگشت شرکت های هوایی خارجی به آسمان ایران آغاز شده است و روز به روز تعداد پرواز ها رو به افزایش است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
به دنبال انتشار برخی شایعات در رسانه های معاند در خصوص رحلت آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق، یک منبع موثق در نجف اشرف در عراق این خبر را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
پامپئو در جمع خبرنگاران در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی قبل از عزیمت به عربستان سعودی گفت: ما (برای گفتگو با ایران) عجله ای نداریم، فشار حداکثری ادامه دارد. فقط کمپین فشار اقتصادی نیست.. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی که قرنطینه شده بودند، اظهار کرد: ما از محل قرنطینه آن ها بازدید کردیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
سیف الله ابوترابی افزود: همچنین در روز انتخابات، سازمان ثبت احوال پاسخگوی مراجع و مسئولان شعب اخذ رای به منظور رفع ابهام برای مدارک هویتی رای دهندگان خواهد بود و به صورت تلفنی استعلام های مورد نظر را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امروز چهار دستگاه خودرو توسط رئیس جمهور بازدید شد که از این تعداد، یک دستگاه به صورت شاسی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با توجه به صرفه جویی هایی که برخی از دستگاه ها انجام داده اند و با مطالبی که آقای نوبخت گفتند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از مثبت شدن آزمایشات اولیه دو مورد مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه، بار دیگر ادعا های قبلی کشورش علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
معاون اول رئیس جمهوری درباره نامه منتشر شده از سوی یکی از متهمان محیط زیستی و ادعای او مبنی بر انجام برخورد هایی بر خلاف عرف با او در روند بازجویی گفت: من این نامه را ندیدم و در جریان موضوع آن نیستم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
حسین میرزایی با اشاره به بررسی اعتراضات جاماندگان جدید از یارانه حمایت معیشتی اظهار کرد: اطلاعات این افراد در سایت hemayat.mcls.gov ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۷    
صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: برف و باران امروز در استان های واقع در جنوب غرب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی هیئت دولت اظهار داشت: آمار دقیق کشته شدگان حوادث آبان به زودی و در چند روز آینده از سوی یکی از دستگاه ها اعلام خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان با یادآوری اینکه عوامل مختلفی در میزان مشارکت در جوامع موثر است، افزود: طبیعتا مشکلات اقتصادی هم موثر است، اما پیش بینی میکنیم مشارکت خوبی داشته باشیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه تدارک ویژه ای برای انتخابات داریم، گفت: 14 هزار نیرو تنها امنیت شعب اخذ آرا را بر عهده دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
در حالی که عبور دلار از سد بالای مقاومتی زمینه را برای مانور بیشتر دلالان در بازار فراهم کرده بود، بازارساز با ورود به بازار، در صدد مهار وضعیت و متوقف کردن روند افزایش نرخ دلار برآمد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۲    
شرایط درحال حاضر به گونه ای شده که ورزشکاران معروف برای حضور در برنامه های تلویزیونی به صورت رایگان حاضر نمی شوند که این به اعتبار تلویزیون لطمه زده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مدافع آرژانتینی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد ماجرای درگیری خود با هم تیمی سوئدی اش در این تیم را فاش کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
تاکنون بیش از 10 لیست از سوی جریانات سیاسی ارائه شده که اصولگرایان با 9 لیست انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایان، یاران قالیباف ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی معلمان و فرهنگیان اظهار کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۵    
وزیر اطلاعات گفت: حضور مردم حاوی پیام های خاص خود است و هر چه حضور بیشتر باشد این پیام را می دهد که اراده ایرانی تزلزل پذیر نیست و مردم با نظام پیوند دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما پای صندوق می رویم تا بهترین ها را برای مجلس انتخاب کنیم، گفت: آمریکا علی رغم همه کار هایی که انجام داده است در برابر برجام ناتوان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
ارز در هفته گذشته و هفته جاری باز هم با افزایش قیمت مواجه بوده است بنحوی که از مرز 14 هزار تومان گذشته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۷    
پزشکان چینی با استفاده از پلاسمای بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا، توانستند قدمی مهم در کشف درمان این بیماری بردارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۷    
قسمت 26 سریال مانکن در نمایش خانگی توزیع شد و این سریال بعد از چند ماه توزیع به ایستگاه پایانی رسید. ویدیویی از امیرحسین ارمان در لباس دامادی در پشت صحنه سریال مانکن در ادامه مطلب مشاهده می کنید
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
ویدئویی به تازگی از یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما منتشر شده است که او در خیابان های تهران در نقش خبرنگار شبکه من و تو ظاهر می شود تا واکنش های مردم را در آستانه انتخابات ببیند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه انتخاب آگاهانه مجلس را کارآمد و در رأس امور قرار می دهد، تاکید کرد: انتخابات دوم اسفند ماه سال 98 با حضور پرشور و حداکثری ملت ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از دیدار سناتور مورفی با وزیر امورخارجه ایران گفت: به نظر می آید که این اقدام نقض "قانون لوگان" است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران 13 میلیون و 880 هزار تومان است، زوج های خانه اولی با 80 میلیون تومان سپرده گذاری می توانند 160 میلیون تومان وام مسکن صندوق یکم بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی گفت: طرح ترافیک در روز های پنج شنبه سال 99 اجرا نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، نحوه مراقبت از افراد مشکوک به کرونا ویروس را متفاوت با کسانی دانست که در قرنطینه بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 104 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس آلوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
رقابت های کشتی فرنگی 2020 قهرمانی آسیا، دیروز صبح در حالی در دهلی نو هندوستان آغاز شد که با ماجرای عجیب و غریبی برای تیم ملی ایران همراه بود؛ اتفاقی که باعث شد تا این تیم به حاشیه کشیده شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یخچال فریزر های کمبی فریزر پایین بین 3.5 تا 9.5 میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. انواع یخچال فریزر دوقلو با قیمت 6.8 تا 12 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
سرپرست سابق تیم ملی ایران و همینطور سرپرست کاروان ایران در جام جهانی برزیل، در غم از دست دادن مادرس به سوگ نشسته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
طبق گزارش مقامات بهداشتی چین از زمان شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور، کمترین آمار مرگ و میر مربوط به گروه سنی زیر 9 سال است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی از تصمیم روز گذشته شورای پول و اعتبار برای تولیدکنندگان بدهکار بانکی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز چهارشنبه شنبه 30 بهمن 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در برخی استان های کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
از چند روز قبل خبر وقوع چند فقره تیراندازی سریالی در خیابان آزادی که باعث مجروح شدن یک دختر 13 ساله از ناحیه کتف چپ و شکستن شیشه های همسایه ها شده بود به پلیس اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
قرارداد کریم باقری با پرسپولیس به گونه ای است که به طور قطع تیم ملی و فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت آن نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
بازیکن کلیدی و تاثیر گذار السد به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر سپاهان سه ماه خانه نشین خواهد بود تا فصل برای او به پایان رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
هجدهمین دوره جشنواره تئاتر زندان های کشور از 4 تا 7 اسفند و در سه بخش تئاتر صحنه ای، خیابانی محیطی و نمایشنامه خوانی در برج آزادی برگزار می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
من در مجلس اول 27 ساله بودم و نماینده شدم. ولی باید بگویم که جوانان زمان ما با جوانان این دوره متفاوت هستند. ما بعد از سالها زندان و اخراج از دانشگاه و مبارزه وکیل شدیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مرد جوان که در درگیری خیابانی چشم راستش نابینا شده دیروز در دادگاه درخواست قصاص چشم را مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
این همه تولید فیلم اجتماعی به بهانه رئالیسم واقعاً توجیه پذیر نیست و سینمای ایران نیاز دارد به تجربه کردن تمامی ژانر ها تا بتواند افزایش مخاطب معقولی داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
به غیر از شیوع ویروس کرونا، توافق اوپک پلاس دیگر تهدید رشد اقتصادی کشور های حاشیه خلیج فارس اعلام شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
مرد جوان روز 23 آذر وقتی از آپارتمانش بیرون آمد تا سیگار بکشد، پیکر خون آلود پیرمرد همسایه را دید و اورژانس و پلیس را باخبر کرد. مرد 82 ساله به بیمارستان منتقل شد، اما در نهایت جان خودش را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
ساکت الهامی از وقتی جانشین مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور شده تا امروز توانسته شرایط خاصی را در کمپ سرخپوشان غرب کشور ایجاد کند.