جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۳۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 بهمن 1398 راهبرد معاصر 2 بهمن 1398 راهبرد معاصر 3 بهمن 1398 راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 راهبرد معاصر 5 بهمن 1398 راهبرد معاصر 6 بهمن 1398 راهبرد معاصر 7 بهمن 1398 راهبرد معاصر 8 بهمن 1398 راهبرد معاصر 9 بهمن 1398 راهبرد معاصر 10 بهمن 1398 راهبرد معاصر 11 بهمن 1398 راهبرد معاصر 12 بهمن 1398 راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 راهبرد معاصر 14 بهمن 1398 راهبرد معاصر 15 بهمن 1398 راهبرد معاصر 16 بهمن 1398 راهبرد معاصر 17 بهمن 1398 راهبرد معاصر 18 بهمن 1398 راهبرد معاصر 19 بهمن 1398 راهبرد معاصر 20 بهمن 1398 راهبرد معاصر 21 بهمن 1398 راهبرد معاصر 22 بهمن 1398 راهبرد معاصر 23 بهمن 1398 راهبرد معاصر 24 بهمن 1398 راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 راهبرد معاصر 26 بهمن 1398 راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 راهبرد معاصر 28 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 بهمن 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۱    
در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به بارش برف و باران در استان ها و برودت هوا در پایتخت احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه 29 بهمن وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۵۰    
بازدهی بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای امسال تا پایان هفته منتهی به 23 بهمن ماه، به 157 درصد رسید و 961 میلیارد و 210 میلیون سهم نیز در بورس معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
نشست فعالیت گروه های جهادی با حضور نمایندگان گروه های جهادی برگزار و بیانیه جوانان جهادی برای تحقق گام دوم انقلاب قرائت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
اصلاح طلبان برنامه دارند با تشکیل یک فراکسیون قوی، مجلس آینده را دستخوشِ اثرگذاری جدی قرار دهند و خواسته های غیرانقلابی اصلاح طلبان را به شکل جدی پیگیری نمایند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۵    
معاون وزیر بهداشت بر عدم وجود ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
پس از بارش برف و باران در چند روز اخیر، وضعیت آب و هوای کشور را از زبان کارشناس هواشناسی مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد خبر محرومیت احتمالی المعز علی ستاره قطری باشگاه الدحیل را پیگیری کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
مهران مدیری امشب در دورهمی با حریم خصوصی سلبریتی ها شوخی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۵    
احمد صمدی؛ خبرنگار صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال پیوسته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت با پیشنهاد وزارت کشور در تعیین روز 29 فروردین 1399 برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۱    
وضعیت تعطیلی مدارس گیلان فردا 26 بهمن را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی در صفحه مجازی خود نوشت: میزان درصد بدهی دولت ها به تولید ناخالص داخلی نشان می دهد که دولت ظرفیت خوبی برای تامین کسری بودجه به وسیله اوراق بدهی با حفظ پایداری مالی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی، بهترین زمان پرداخت حق بیمه بیمه گران توافقی و قراردادی را هر سه ماه یک بار دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۶    
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، قسمتی از مولودی حاج محمود کریمی را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز بی اطلاعی نسبت به حملات موشکی صهیونیست ها علیه حومه دمشق طی شب گذشته، مجددا سخنان ضد ایرانی خود را مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور آلمان کنفرانس امنیتی مونیخ را با انتقاد از رقابت سه قدرت بزرگ جهانی آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۲    
جلیلی گفت: به این دلیل که کارگزار وظیفه اش را انجام نمی دهد نباید کار خود را رها کنیم.خدا نگفته که فقط کارگزاران مسئول اند. بدون مسئولیت پذیری مردم امیرالمؤمنین هم نمی تواند کاری به پیش برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
چهارمین قسمت از ویژه برنامه ملک سلیمان با حضور عزت الله ضرغامی به بیان ناگفته هایی از شخصیت و فعالیت سردار سلیمانی می پردازد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۱    
تیم فوتبال تراکتور با پیروزی خانگی مقابل سایپا به رده دوم صعود کرد و شاهین بوشهر هم سرانجام از ته جدول فاصله گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص دلایل اعتراض این باشگاه بابت کارت های بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۲    
مقام های آمریکایی مدعی شده اند سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا در یکی از تحلیل های اخیر خود به این جمع بندی رسیده که فشار تحریم ها ایران را به گفت وگو با آمریکا نزدیک تر نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
روایت رتبه بندی معلمان از آن دست طرح هایی که خبرهایش بیشتر از اقدامات اجرایی آن برای فرهنگیان و جامعه پررنگ بوده است؛ به گونه ای که کمتر کسی است که از رتبه بندی معلمان بی خبر باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا ضمن طرح ادعاهای ضدایرانی از جامعه جهانی خواست تحریم های تسلیحاتی ایران در سازمان ملل را تمدید کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
رییس قوه قضائیه صبح امروز در آستانه روز زن و ولادت حضرت زهرا از زندان زنان شهرری(قرچک) بازدید و با زندانیان گفت و گو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
یک منبع آگاه گفت که اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو برای کاهش تقاضای سوداگرانه در دستور کار قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
شرکت خودروسازی رنو فرانسه تحت تاثیر خروج از بازار ایران و رسوایی یکی از مدیران اتحاد رنو- نیسان نخستین کاهش سودآوری این برند را در 10 سال گذشته رقم زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۰    
پژوهشگران "دانشگاه نیوکاسل" و دانشگاه کمبریج" در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه یک آزمایش خون شده اند که می تواند پیشرفت بیماری پارکینسون را پیش بینی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
وزیر خارجه واتیکان به طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۷    
ایشان در موقع خداحافظی شان با آقا سید محمد باقر صدر گفته بودند که ما باید برگردیم و کار تمام و برخی اشتباهات مرحوم سید جمال را اصلاح کنیم؛ اشتباه سید جمال که خودش هم در آخر عمر بدان اشاره داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۱    
اگر قرار بود سردار قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله، انصارالله یمن و مقاومت در عراق و سوریه، مانند "شانا" و "جبهه پایداری" تعصب و یک دندگی به خرج دهند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام اینکه صبح فردا شنبه کاهش محسوس دما در نیمه غربی کشور از جمله تهران را شاهد خواهیم بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۷    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز از رودهن به آمل خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۱    
سازمان هواپیمایی مسافری ملل متحد، در بیانیه ای اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا درآمد ایرلاین های جهان 4 تا 5 میلیارد دلار در سه ماهه اول امسال کاهش می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
خطیب جمعه تهران با اشاره به ایام میلاد حضرت زهرا(س) ام ابیها و سالروز ولادت فرزند او حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) احیاگر حکومت دین و تغییر دهنده مسیر تاریخ بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۶    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با تشکر از همراهی مجلس سنا با تصویب طرح کاهش اختیارات جنگی رئیس جمهور این کشور در قبال ایران گفت، تصمیم سهل انگارانه دولت بدون مشورت با کنگره ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۱    
ویژه برنامه پنجشنبه شب شبکه المیادین در استودیو تهران به وصیت نامه شهید سلیمانی و تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۶    
پرچم داران سری می شیائومی معمولا از جمله پرچم داران مقرون به صرفه محسوب می شوند که امکانات بسیار جذابی را برای کاربران به ارمغان می آورند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۵    
مجموع بدهی بانک ها و موسسات اعتباری به بانک مرکزی در آذر ماه امسال به 111 هزار و 390 میلیارد تومان رسیده که نسبت به آذر ماه سال گذشته 38 هزار و 400 میلیارد تومان یعنی بالغ بر25.6 درصد کاهش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۵    
در اینجا تصاویر ماهواره ای گوگل ارث از نقاط مختلف کره زمین را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
سفیر روسیه در آنکارا از افزایش احساسات روسیه هراسانه در شبکه های اجتماعی ترکیه همزمان با تشدید بحران ادلب خبر داد و گفت: من هم تهدید شده ام!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۷    
به نظر می رسد که برخلاف تمامی ایرلاین های سراسرجهان، شرکت هواپیمایی اتیوپی هنوز در برابر تعلیق و لغو پرواز به چین مقاومت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۵    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا شنبه 26 بهمن 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۶    
فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران نهایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که همه کشورهای محور مقاومت متحد هستند و باید برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، تشریک مساعی داشته باشیم .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۲    
سفارت ایران در پاریس در واکنش به اظهارات رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران اعلام کرد: برخی نهادهای فرانسوی شدیدترین فشارها را متوجه ایران می کنند، حتی در حوزه دارو و حتی بدتر از آمریکا.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۱    
سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه رانندگان در سال 99 ملزم به پیش پرداخت عوارض طرح ترافیک هستند، گفت: در صورت لغو رزرو طرح ترافیک، 20 درصد نرخ طرح از راننده کسر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۵    
بذرپاش در نامه ای خطاب به حداعادل و آقاتهرانی درخواست کرد در فرصت کوتاه باقیمانده به راه های وحدت حداکثری بیاندیشید؛ با اندکی اغماض از اختلافات اندک و توجه بر اشتراکات فراوان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۷    
چشم پوشی سناتورهای جمهوری خواه از تخلفات ترامپ در جریان استیضاح وی نشان دهنده بیشتر شدن فاصله دموکرات ها و جمهوری خواهان و تبدیل شدن جامعه آمریکا به یک توده دوقطبی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۲    
با این که مهدی قائدی در سفر آبی پوشان به کویت این تیم را همراهی می کند، اما بازی کردن او در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ابهام قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۰    
بررسی عملکرد همه دروازه بان هایی که در نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر به میدان رفته اند نشان می دهد سنگربان سپاهان با بیشترین کلین شیت، چهارمین دروازه بان برتر فصل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۷    
حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهر ابطالی بر دسیسه های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۱    
پلیس آلمان اعلام کرد که در پی دریافت رایانامه های تهدیدآمیز، ساختمان چهار مسجد در این کشور بطور کامل تخلیه شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۶    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: من از روز اول بنا به دلایلی که داشتم با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال کاملا مخالف بودم.