شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۵    
چهارمین جلسه محاکمه شبنم نعمت زاده متهم به اخلال عمده درنظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) و همدستش لشکری پور به ریاست قاضی مسعودی مقام امروز برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۲    
برای خرید انواع میوه از میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 590 تا 44 هزار تومان هزینه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۵    
طی بیانبه ای دانشمندان ژاپنی اعلام کردند که با گنجاندن موز در صبحانه، می توانید کاهش وزن را تجربه کنید و سالم بمانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۶    
در این مقاله به روش های کم هزینه ای خواهیم پرداخت که می توانید به کمک آن ها سلامت و زیبایی پوست خود را حفظ کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۰    
گزارش امروز نرخ خودرو حکایت از ثبات نرخ محصولات سایپا در بازار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
نشنال اینترست، با تاکید بر این که راهبرد ایران برای مقابله با آمریکا بسیار کارآمد و موثر بوده است، نوشت: ایران مقاوم در برابر تحریم های آمریکا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۷    
به بهانه اکران فیلم شاه کش به تهیه کنندگی عباس نادران فرزند نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، نگاهی داریم به همه آقازاده هایی که در 5-6 سال اخیر، به سینمای ایران آمده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
فیلم لو رفته نجفی و زنش میترا استاد در قهوه خانه در حال قلیان کشیدن که امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر کلیپ لورفته محمدعلی نجفی و همسرش.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
نقش مولانا در فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی به پارسا پیروزفر رسید تا این بازیگر در کنار شهاب حسینی که پیش تر برای نقش شمس انتخاب شده بود، به ایفای نقش بپردازد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
ماجرا از اینجا شروع می شود که مستر تیستر در سفر به یکی از شهر های مرکزی ایران به یک قصابی برای خرید گوشت شتر مراجعه می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
خزانه داری کل کشور در اطلاعیه ای از واریز حقوق شهریور بازنشستگان کشوری، لشکری، فرهنگیان و خانواده شهدا به حساب های مقرر دستگاه ها، سازمان ها و صندوق های بازنشستگی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
یک پسرجوان با گاز فلفل به یک دختر جوان حمله ور شد و پلیس در جستجوی این فرد ناشناس است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۶    
امیرمهدی ژوله پس از باخت استقلال به پرسپولیس در دربی، پستی کنایه آمیز درباره قعرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر به اشتراک گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۶    
مرد شکاک که به خاطر سوء ظن به همسرش او را به قتل رسانده بود با حکم قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۶    
گاردین با نظرسنجی از منتقدان و نویسندگان مختلف 100 کتاب بهتر هزاره سوم را انتخاب کرده است. در این میان "تالار گرگ" نوشته هیلاری مانتل که سال 2009 منتشر شد جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
دو روز از سفر دیپلماتیک وزیر امور خارجه کشورمان به نیویورک می گذرد، ظریف در طول 48 ساعت گذشته، رایزنی های فشرده ای را با مقامات بین المللی از سر گذرانده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
آزمون استخدامی در روز پنجشنبه 30 آبان ماه برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۵    
فریبا طالبی، بازیگر فیلم سینمایی رفت به کارگردانی مهدی اسماعیلی، جایزه بهترن بازیگر زن را از شانزدهمین جشنواره سالنتو ایتالیا دریافت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش از دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکلات آموزش و پرورش خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت که خط تولید محصولات پراید و 405 نهایتا و تا پایان عمر دولت دوازدهم متوقف خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۶    
نودمین شهرآورد پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران، از ساعت 16 یکشنبه 31 شهریور 1398 در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۷    
زنگنه در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال افزایش قیمت بنزین اظهار داشت که نه برنامه ای در این زمینه داریم و نه مجوزی قانونی.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۲    
عادل الجبیر در اظهاراتی پیرامون طرح آتش بس پیشنهادی انصارالله گفت: ما به اقدام آنان در عرصه میدانی و نه اظهاراتشان می نگریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۱    
به صرفه شدن داخلی سازی در خودروهای داخلی، نیازمند تولید قطعه در تیراژ بالاست تا سرمایه گذاری بهینه و سودآور شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۰:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران در دوران جنگ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در برنامه گفت گوی ویژه خبری شبکه دو سیما حاضر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۵    
قاسمی با بیان اینکه اکثر بازداشت شده ها آزاد شدند، گفت: کلیه مسولین استان با همه وجود به مشکلات کارگران واقفند و تلاش ویژه در جهت حل مشکل دارند و از طریق مرجع ذی صلاح مصر و پیگیر هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی طی حکمی با تعیین اعضای کمیته اجرایی عملیات بازار باز در بانک مرکزی، آغاز به کار این کمیته را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۷    
اهداف سفر پنج روزه عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق به کشور چین را می توان در دو سطح داخلی و خارجی تحلیل نمود که در این یادداشت به آنها پرداخته می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه بار دیگر گفت هدف از اعمال تحریم علیه ایران، حذف توانمندی های منطقه ای و موشکی و تبدیل ایران به کشوری عادی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۶    
زمان و مکان مراسم تشییع پیکر زنده یاد حمید سهیلی مستندساز کشورمان اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۶    
کاپیتان استقلال تهران گفت: اگر دقت کنید پنالتی ما باید تکرار می شد و گلی که خوردیم خطای هند مهدی ترابی بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده حقوقی شناور توقیف شده استینا ایمپرو از رفع توقیف این نفت کش در آینده نزدیک خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۶    
جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با برنامه Face The Nation شبکه خبری سی بی اس آمریکا مدعی شد که ایران پشت حملات به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان سعودی بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است که وزارت خارجه آمریکا از صدور روادید برای یک سوم اعضای هیأت ایرانی برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خودداری کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۵    
بعد از برد امروز در دربی، پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کرد و استقلال در رده پانزدهم قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۷    
نیروهای مسلح کشورمان در مراسم رژه 31 شهریور امسال از تجهیزات جدیدی از جمله سامانه توپخانه ای حائل، سلاح ضد بالگرد، سامانه متحرک توپ 130 میلیمتری و... رونمایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۶    
اصرار اصلاح طلبان به چرخش سیاسی روحانی با نزدیک شدن به فصل انتخابات مجلس 98، شاهد آن هستیم که دوباره اصلاح طلبان با تاکتیک های متفاوت خود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۲    
پس از روزها نبرد میان شبه نظامیان وفادار به خلیفه حفتر و نیروهای دولتی لیبی، منابع خبری از بازگشت آرامش نسبی به طرابلس خبر می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۷    
در برخی از روایات تاریخی بیان شده است که زیارت کربلا با پای پیاده در زمان شیخ انصاری (متوفی سال 1281 قمری) رسم بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
دومینیک راب در گفتگویی با بی بی سی ضمن محکوم کردن حملات صورت پذیرفته به تاسیسات نفتی سعودی اذعان نمود که لندن اطلاعات دقیقی در رابطه با مبدا حملات یاد شده ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
طبق اعلام بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی(ع) در صورت نیاز به خرید می توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ 100یورو یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ بازار ثانویه ارز از صرافی های مجاز و بانک های منتخب ملی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
فرشید اسماعیلی هافبک استقلال به دلیل محرومیت دربی را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در شهرآورد پایتخت مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۶    
خوابیدن در هوای آزاد باعث می شود فرد در معرض نور طبیعی قرار بگیرد و در نتیجه ی آن میزان ملاتونین در بدن تغییر کند و سیستم ایمنی بدن تقویت شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده فرزند وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت به ریاست قاضی مسعودی آغاز به کار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
هواداران استقلال به یاد سحر خدایاری در ورزشگاه آزادی سرود خواندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۱    
محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نسبت به ماجرا بلیت های جنجالی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
با مصدومیت دیپاک پونیا، حریف هندی حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، یزدانی نخستین مدال طلای کاروان ایران را در این رقابت ها به گردن می آویزد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
علی کریمی، ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط بلیت فروشی رفته رفته بهتر می شود و هفته سوم خیلی خوب بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه 31 شهریور 98 به 4 میلیون و 60 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۲    
روستای میغان تحت عنوان روستای شهیدستان در سطح کشور معروف است و به روایتی دومین روستا یا اولین روستا به تعداد جمعیت است که شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که قریب به 100 شهید هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۲    
داربست هایی که منجر به مرگ کودک شش ساله پس از دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان شده بودند، از ورزشگاه آزادی جمع آوری شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۷    
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی 90 حرفهای جالبی را بر زبان آورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز با کاهشی محسوس در محدوده دویست تومان به یازده هزار و 400 تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
روزنامه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی نوشته است که حتی اگر تسلیحات اتمی روس ها در ضربه ای تصادفی از میان برود، موشک های مستقر در زیردریایی های اتمی برای غیر قابل سکونت نمودن آمریکا اکتفا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
سریال ترور خاموش ساخته احمد معظمی است و یکبار تغییر نام از مرگ خاموش به ترور خاموش را تجربه کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 277 هزار نفر در رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفت، ثبت نام و انتخاب رشته کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده اند. این اتفاق سابقه نداشته و برای باشگاه استقلال و دیگر مسوولان ذی ربط متاسفم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مخاطبان امیر تتلو که به آنها تتلیتی می گوید، توانستند رکورد کامنت برای یک پست در اینستاگرام را بشکنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
وزیر نفت اظهار داشت که کشور در آستانه ی جهش سوم اقتصادی در پتروشیمی قرار دارد. در این جهش که در سال 1400 محقق می شود، ارزش تولید پتروشیمی به 25 میلیارد دلار خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
صبح امروز و در میان تدابیر امنیتی، زین العابدین بن علی، دیکتاتور پیشین تونس که در بیداری اسلامی از قدرت خلع شده بود در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
قهر سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شهرآورد 90 و دیدار با استقلال تکذیب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۵    
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با اُفت و خیز جزئی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۵    
یکی از تهیه کنندگان عرصه موسیقی که طی سال های اخیر فعالیتی در این عرصه نداشت تصمیم دارد با برخی از هنرمندان مستعد برنامه عصر جدید فصل تازه ای از کارهایش را آغاز کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کشور از حذف گام به گام یارانه پردرآمدها خبر داد و گفت: در گام اول یارانه 200 هزار خانوار حذف می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۰    
سردار مهماندار درخصوص اعمال محدودیت در اطراف استادیوم آزادی با توجه به بازی دربی اظهار داشت: ما هیچ محدودیتی نخواهیم داشت مگر اینکه ظرفیت پارکینگ ها پر شود که در آن صورت از ورود خودرو ها به ضلع غربی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
سختگیری برای ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه آزادی از ابتدای صبح امروز به شکلی جدی پیگیری شده و تماشاگرانی که کارت ملی همراه نداشتند، موفق به ورود به داخل استادیوم نشدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام رسایی با تمجید از سیاست فساد ستیزانه دستگاه قضائی، نسبت به اظهارات متناقض رئیس جمهوری انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۲    
حضور جونیور براندائو در شهرآورد 90 قطعی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
ویلایی ها فیلمی به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه کنندگی سعید ملکان است که با حضور طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد و تیر ماه 1395 فیلمبرداری اش پایان یافت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۰    
نودمین شهرآورد بزرگ پایتخت از ساعت 16 امروز آغاز می شود و کراشناسان فوتبال نظرات خود را درباره این دیدار بیان کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۷    
عصر امروز(یکشنبه) حسن یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان و المپیک در بازی فینال برای کسب مدال طلای جهان روی تشک می رود. این بازی به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
سرمربی استقلال برای پایان طلسم نبردن تیمش امیدوار است امروز با شکست پرسپولیس تیمش را به جاده موفقیت برگرداند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
شب قبل از بازی با استقلال در اردوی پرسپولیس جشن تولد دروازه بان ملی پوش این تیم برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۲    
یک وکیل دادگستری درباره چگونگی طبقات اولیای دم و قوانین مربوط به آن توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در تجربه اولین دربی خود باید دید تیمش را با چه نفراتی روانه جدال با استقلال خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
فدراسیون جهانی کشتی نیز از حسن یزدانی تمجید کرد. یزدانی با زمان مجموع زیر 9 دقیقه در تمامی مسابقات خود به فینال المپیک رسید!.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
چند روز بعد به مغازه رفتم و گوشی موبایلم را گرفتم، اما هنوز یک هفته نشده بود که با پیامک عجیبی مواجه شدم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجلس به مناسبت آغاز هفته ی دفاع و مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندر عباس اظهار داشت که ایجاد ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جهت ایجاد امنیت در تنگه هرمز می تواند سرآغاز ناامنی تلقی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۷    
سازمان فیفا به طور رسمی، در ارتباط با توافق نهایی در ورود زنان به ورزشگاه ها بیانیه صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه ای است که ادوات نظامی در دفاع مقدس را به نمایش گذاشته و تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله با عراق را با مدیاهای متنوع روایت کرده و حالا دامنه نمایش را به جنگ داعش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر، از وجود قوانین جدید برای هواداران پرسپولیس و استقلال در دربی سخن گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی، جزییات مصوبه دولت در خصوص تغییر ساعات کاری دستگاه های اجرایی و بانک ها در 15 روز نخست مهرماه را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس دیوان عالی کشور درباره علت نقض حکم اعدام محمد علی نجفی توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
همزمان و با آغاز رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، از جدیدترین سامانه های پدافند هوایی ارتش رونمایی خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
این روز ها ورود یک خواننده به عرصه بازیگری و یا حضور یک بازیگر روی صحنه استیج امری رایج شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح اعلام نمود که جمهوری اسلامی دست دوستی را به سوی تمامی همسایگانش دراز کرده و آماده است که از خطای گذشته آنها بگذرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۰    
امروز، روز جهانی بدون خودرو است. به همین مناسبت دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای خودرویی سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه ایران به لحاظ سرانه خودرو به نسبت جمعیت، در رتبه هفتاد و یکم دنیا قرار دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
تجمع اعتراضی وسیع مصری ها در میدان مشهور التحریر بر علیه دیکتاتوری نظامی حاکم بر این کشور برای دومین شب پیاپی ادامه یافت.