چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۱    
شبکه سه سیما امشب در میزگردی با حضور کارشناسان مختلف ابعاد مختلف پرونده دختر آبی را بررسی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۱    
شماری از مقامات قضائی به دستور آیت الله رئیسی در مراسم ترحیم سحر خدایاری معروف به دختر آبی حضور پیدا کرده و ضمن عرض تسلیت، از خانواده اش دلجویی نمودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۶    
شاید مشکلات اقتصادی و یا نحوه ی تفکر افراد و خانواده ها سبب شده تا امروزه بسیاری از خانواده ها تک فرزندی باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۱    
همایش رهروان زینبی 12 محرم در یک هزار بقعه متبرکه و مسجد شاخص سراسر کشور به منظور تبیین نقش حضرت زینب (س) در حماسه عاشورا بر گزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۷    
در این گزارش با سلبریتی هایی آشنا خواهید شد که روزی با دانشجویان سر و کار داشته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه در سالهای 99 و 1400 عملیاتی می شود، گفت: مقرر شد تا نیمه آذر بودجه99 با نگاه 2ساله به مجلس تقدیم شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۶    
از آنجا که ادامه حضور جان بولتون در کابینه و امکان تشدید درگیری های واشنگتن، امتیازی منفی برای ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است، ترامپ ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۵    
از موضوعات مهمی که بعد از طلاق زن و شوهر مطرح است بحث دریافت مهریه است، مهریه یک تکلیف شرعی و قانونی است که بر عهده شوهر گذاشته شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۶    
متخصص گوارش با بیان اینکه تزریق واکسن آنفلوآنزای استنشاقی برای مادران بارداری که در ماه سوم بارداری قرار دارند توصیه نمی شود، گفت: تمام افرادی که بین سنین 2 تا 65 سال قرار دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۲۶    
سلبریتی ها هم مانند همه مردم ایران روز عاشورا هر کدام به سهم و شیوه خود در هیات های عزاداری برای امام حسین (ع) شرکت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۶:۴۷    
عمران خان در پاسداشت عاشورا و حرکت امام حسین، آن را راه مقابله با بی عدالتی، ظلم و استبداد نامید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۵:۲۶    
نماینده سازمان حج در عراق از علی جمشیدیان از اصفهان، محمدباقر حائری از قم، محمد یوسفی از قم و محمد قربان به عنوان چهار مجروح حادثه کربلا نام برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۵:۱۱    
از چارلی کوپرمن که موقتا از سوی کاخ سفید به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا انتخاب شده است به عنوان چهره ای تندرو و ضد ایرانی نام برده می شود که مواضعش تفاوت چندانی با جان بولتون ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۰:۳۲    
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۶    
وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در کنفرانس خبری گفت که رئیس جمهور آمریکا بدون هیچ پیش شرطی می تواند با رئیس جمهور ایران در سازمان ملل دیدار کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت و مصدوم شدن ده ها تن از زائران کربلای حسینی به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۱    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه سپاه، حزب الله لبنان و حماس اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۲    
یک روزنامه نزدیک به محافظه کاران آمریکایی با اشاره به عدم موفقیت دولت ترامپ در توقیف نفتکش ایرانی نوشته سیاست فشار حداکثری دولت او علیه ایران رو به فروپاشی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۱    
ناوگان نفتکش های ایران علی رغم تحریم های آمریکا همچنان در حال فروش نفت در اقصی نقاط جهان هستند و آنها با خاموش کردن سیگنال های مکان یابی عملا به معمای جدید در بازار جهانی بدل شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در توئیتر اعلام کرد از مشاور امنیت ملی خود خواسته استعفا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۵    
با بیان اینکه کاهش نرخ ارز در روز های گذشته زمینه ساز کاهش قیمت بلیت هواپیما شده است گفت: به دلیل آنکه بسیاری از هزینه های شرکت های هواپیمایی بر اساس قیمت ارز است در نتیجه با توجه به روند نزولی قیمت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۰    
در پی این حادثه براساس آماری که از وزارت بهداشت عراق اخذ شده است، 31 نفر کشته و حدود 100 نفر نیز زخمی شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به عدم همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی، مدعی شد که ممکن است ایران در حال پنهان کردن فعالیت های هسته ای خود باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۶    
ازدحام جمعیت در باب الرجاء حرم مطهر امام حسین در کربلای معلا، بر اساس گزارش های اولیه دست کم 16 کشته و 75 زخمی بجا گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با چالش جالبی مواجه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۵    
تک ضربه انصاریفرد در شش قدم روی فرار و ارسال زمینی جهانبخش، گل دوم را برای ایران رقم زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توییتری به ترامپ یادآوری کرد که نتانیاهو در کشاندن آمریکا به باتلاق افغانستان نقشی اساسی داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی از گام تازه ایران در مسیر کاهش تعهد به توافق هسته ای، گفت که تعهد اروپا به برجام به پایبندی کامل ایران به این توافق بستگی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در جمع عزاداران حسینی زاهدان، از برقراری اعتماد متقابل میان سپاه و طوایف مستقر در منطقه سخن به میان آورده و اظهار داشته تا این مدافعین وطن هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۶    
همزمان با شب های تاسوعا و عاشورای حسینی پسر 9 ساله نجات بخش جان کودک نیازمند دریافت عضو پیوندی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۶    
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۱    
ملی پوشان با فشار فراوان بالاخره توانستند دفاع چند لایه هنگ کنگی ها را باز کنند و از حریف خود پیش بیفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۲    
منابع بلندپایه الجزایری امروز (سه شنبه) اعلام کردند که "نورالدین بدوی" نخست وزیر این کشور بنا به خواسته معترضان و برای تسهیل در روند اجرای انتخابات، استعفا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۲    
جنبش اسلامی نیجریه از تیراندازی نیرو های امنیتی به عزاداران حسینی (ع) در چند منطقه در این کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۰    
معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: شهروندان در صورت مفقود شدن گذرنامه، سریعاً موضوع را به اداره مرکزی گذرنامه پایتخت اعلام کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۵    
منابع محلی عراقی از جان باختن و مصدوم شدن چند زائر هنگام عزاداری در کربلا خبر دادند و گفتند این حادثه هنگام مراسم هروله رخ داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۶    
حداقل سه نفر از عزاداران روز عاشورا در شهر کادونا نیجریه در حمله نیروهای دولتی شهید و چندین تن دیگر زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۶    
امام جمعه موقت تهران بااشاره به فضای منفی حاکم بر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به لایحه FATF ، آن را لایحه ای استعماری دانسته که مصداق تسلیم در برابر بیگانگان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان سفر دو روزه به کوبا بار دیگر گفت که این اتحادیه، اعمال فراسرزمینی تحریم های آمریکا علیه کوبا را اقدامی غیرقانونی می داند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رسانه های ترکیه ای در آستانه سالروز حادثه قتل روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول، فایل صوتی جدیدی از مکالمه کنسولگری با ریاض منتشر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۲    
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسیر جام جهانی 2022 قطر در دیداری خارج از خانه به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه آماری نسبت به فعالیت های صورت پذیرفته در بنادر از تخلیه و بارگیری 66 میلیون تن کالا در بنادر از ابتدای سال تا به امروز خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر برق عراق در پاسخ به سؤالی در مورد فشار آمریکا برای کاهش واردات گاز از ایران، گفت بغداد بدون این واردات در تأمین برق خود با مشکل مواجه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۱    
ساعاتی پس از انتشار خبر ساقط شدن پهپادی صهیونیستی در جنوب نوار غزه، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین از تسلط بر یک پهپاد صهیونیستی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
ایجاد محدودیت آمرانه نه تنها باعث نمی شود که مردم برخی از مناطق به یک باره دست از آداب و رسوم خود بردارند بلکه باعث مخفی کردن و غیررسمی شدن این ازدواج ها و در نتیجه آسیب دیدن بیشتر دختران می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر اطلاعات اظهار داشت که اساس نظام اسلامی مبتنی بر شریعت اسلامی است، لذا نباید برای دفاع از نظام به تهمت و افترا و ریختن آبروی دیگران که خلاف شرع است، متوسل شویم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
در پی تلاش نخست وزیر انگلیس برای برداشتن موانع اجرای برگزیت در تاریخ مقرر، پارلمان این کشور به مدت 5 هفته به حالت تعلیق در می آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۲    
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19 امروز به مصاف استرالیا می رود؛ تیمی که سابقه زیادی در والیبال آسیا دارد اما چندان پرافتخار نیست
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اقدام به خودکشی با شیوه ها و علل مختلف در جهت پایان دادن به زندگی فرد صورت میگیرد که فرد با آسیب زدن به جسم خود سعی در از بین بردن خویش تن دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد به سبب مزاحمت هایی که آمریکا برای دیپلمات های خارجی ایجاد می کند، مسکو ممکن است پیشنهاد انتقال دفتر مرکزی این سازمان را ارائه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۲    
محمد رضا نعمت زاده وزیر پیشین صنعت به بازداشت دخترش، شبنم نعمت زاده واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
تردیدی نیست که ندای هل من ناصر امام در نزدیک به 1400 سال پیش، یک یارگیری به پهنای تاریخ است؛ چرا که درخواست امام هنگامی بود که حضرت تمام یارانش را از دست داده و تنها سپاه دشمن در معرکه مانده بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۱    
در حالی مسئولان تاکید دارند میزان فرار مالیاتی در کشور حداکثر 40 هزار میلیارد تومان است که صرفا میزان کل فرار مالیاتی گروه مشاغل در کشور حدود 70 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بر اساس میزان درآمد کشور در حال تنظیم هزینه ها برای ورود و توزیع کالاهای اساسی هستیم گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۲    
با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک، کسب وکارها به فضای اینترنتی راه یافتند. داروخانه ها هم از این قاعده مستثنی نبودند و نسخه اینترنتی آن برای راحتی افراد ایجاد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۲    
نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه غربی ها همواره وانمود می کردند به قوانین بین الملل پایبند هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۰    
کاربرد اهدای عضو دهنده زنده محدود است به کلیه، بخشی از کبد و بخشی از ریه، در حالی که در دهنده دچار مرگ مغزی می توان از اعضای متعدد متوفی استفاده کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱    
کره جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی این کشور چند موشک به سمت سواحل شرقی شلیک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱    
منابع رسانه ای خبر دادند، نیروهای مقاومت فلسطینی در نوار غزه، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آن را ساقط کردند
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۶    
مجلس عوام انگلیس بامداد سه شنبه درخواست نخست وزیر این کشور برای برگزاری انتخابات زودهنگام را رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) بار دیگر گفت ممکن است با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران دیدار کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۲    
یکی از آداب دوست داشتنی سبک زندگی حسینی همین یاد کردن از عطش حضرت حسین سیدالشهداء، هنگام نوشیدن آب گواراست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۰    
از زیباترین صحنه هایی که خداوند در ماجرای کاروان حسینی آن را به منصه ظهور گذاشت، لحظه مناجات امام حسین(ع) با خالق هستی است ...