جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 بهمن 1398 راهبرد معاصر 2 بهمن 1398 راهبرد معاصر 3 بهمن 1398 راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 راهبرد معاصر 5 بهمن 1398 راهبرد معاصر 6 بهمن 1398 راهبرد معاصر 7 بهمن 1398 راهبرد معاصر 8 بهمن 1398 راهبرد معاصر 9 بهمن 1398 راهبرد معاصر 10 بهمن 1398 راهبرد معاصر 11 بهمن 1398 راهبرد معاصر 12 بهمن 1398 راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 راهبرد معاصر 14 بهمن 1398 راهبرد معاصر 15 بهمن 1398 راهبرد معاصر 16 بهمن 1398 راهبرد معاصر 17 بهمن 1398 راهبرد معاصر 18 بهمن 1398 راهبرد معاصر 19 بهمن 1398 راهبرد معاصر 20 بهمن 1398 راهبرد معاصر 21 بهمن 1398 راهبرد معاصر 22 بهمن 1398 راهبرد معاصر 23 بهمن 1398 راهبرد معاصر 24 بهمن 1398 راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 راهبرد معاصر 26 بهمن 1398 راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 راهبرد معاصر 28 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 بهمن 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
نشست خبری فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی روز جمعه در هفتمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. فیلم پاک کردن ماتیک نیکی کریمی وسط مصاحبه را در زیر ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۵    
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران از چهارشنبه 16 بهمن ماه شروع شد که در ادامه جزییات واریز عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۶    
بابک حمیدیان، بازیگر سینما، در واکنش به حمله کارشناس برنامه هفت به او، متنی را منتشر کرد و در پاسخی تند، تاکید کرد به دادگاه رسانه شکایت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت از سوم اسفندماه و پس از پایان انتخابات میان مشمولان توزیع خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
با افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان موافقت نشددبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: این شورا با افزایش سن ورود داوطلبان به دانشگاه فرهنگیان موافقت نکرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز خطرناک تراز تحریم و تهدید نظامی و دشمنی هایی که در منطقه برای مان هست، خطر غرب زدگی و فاصله گرفتن از فرهنگ قران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
برنامه تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به قطر و امارات جهت برگزاری دو بازی اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تعیین و اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان در سال 99 را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مشکوک بودن فرد مبتلا به ویروس کرونا دراصفهان را تایید میکنیم، آزمایش ها از این فرد اخذ و به تهران ارسال شده و این بیمار هم اکنون در بیمارستان فارابی دربخش ایزوله ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۵    
برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بلافاصله بعد از ورود به خانه، دست های خود را بشویید و ضدعفونی کنید. این را از همه اعضای خانواده بخواهید. همچنین در محل کار نیز با همکاران چنین قراری بگذارید.. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۱    
پیامک واجدین شرایط طرح ملی مسکن از فردا به متقاضیان ارسال خواهد شد و متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به ترتیب حروف الفبا می توانند تشکیل پرونده بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت چهارم وام ضروری 7 میلیون تومانی تا پایان امشب (یکشنبه) خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۷    
یک پایگاه تحلیلی در گزارشی با اشاره به راهبردهای شش گانه دولت ترامپ در قبال ایران نوشت که سیاست های واشنگتن در قبال ایران به نتایج مد نظر کاخ سفید منتهی نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۱    
سعید نمکی از ارسال نخستین بسته پیامک آموزشی حاوی نکات بهداشتی در مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: همچنان هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا شناسایی نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۵    
یک نشریه چینی در مقاله ای فاش کرد: اف-35 ممکن است قربانی سامانه روسی اس-400 شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۶    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا دوشنبه 14 بهمن 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
معاون اول رئیس جمهوری در جلسه امروز هیئت وزیران ضمن تقدیر از دولت چین بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن، بر اهمیت حفظ سلامت و بهداشت شهروندان ایران تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
اهنگ دورترین نزدیک علی یاسینی منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
وزیر مسکن گفت: ما هیچ وقت در مورد طرح خانه های 20 یا 30 متری صحبت نکرده ایم و متراژ استاندارد خانه هایی که وزارت مسکن می سازد 75 تا 125 متر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
تعرفه های هزینه خدمات سازمان های مناطق ویژه اقتصادی برای سال 1399 حداکثر 10 درصد افزایش خواهند داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
جنگنده های اف 22 نیروی هوایی ارتش آمریکا از پایگاه های خود در منطقه خارج و امارات را ترک کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اردن با وزیر خارجه این کشور دیدار و در ارتباط با تحولات و مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور نهبندان- بیرجند خبر داد و گفت: این حادثه هفت مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۷    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه راه اندازی واحد تولید آنزیم مشکلات تولید بسیاری از فرآورده ها را حل می کند گفت: بهره برداری از کارخانه تولید آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۷    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران، لایحه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی مبتنی بر مرغوبیت مکانی املاک در شهر تهران را به تصویب رساندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۱    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس زمانبندی از دوشنبه 14 بهمن به واجدین شرایط دریافت مسکن طرح اقدام ملی پیامکی برای تکمیل پرونده ارسال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۱    
سرمربی استقلال تهران در حالی تصمیم به تعطیلی تمرین دوشنبه این تیم گرفت که قرار است پنجشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس برود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ در سخنانی فلسطینی ها را در ارتباط با عدم پذیرش طرح معامله قرن مورد تهدید قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۷    
کتک خوردن جانی دپ از آمبر هرد این روزها خبرساز شد و آمبر هرد به کتک زدن جانی دپ و پرتاب اشیاء به سمت او اعتراف کرد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت:دولت عربستان از مشارکت هیأت ایران در نشست بررسی طرح معامله قرن در مقر سازمان همکاری اسلامی در جده جلوگیری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه در تماس تلفنی با رهبران گروه های مقاومت اسلامی فلسطین ،معامله قرن را محکوم به شکست دانست و بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: این سازمان در سال گذشته با تشخیص تصادفات ساختگی، 14 هزار میلیارد تومان به بیمه کمک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۷    
معاون رییس صداوسیما به حذف تصویر نوشابه از سریال ها و تبلیغ نوشیدن شیر اشاره و بر اضافه شدن بخش ویژه حمایت از صنعت شیر و لبنیات کشور در جشنواره بعدی تولیدات استان های صداوسیما تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
روز اول سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نشان می دهد که جریان سینمای شبه روشنفکری، مسائل زنان و حمله به قوه قضاییه را در دستور کار خود قرار داده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته های معیشتی گفت: وضعیت بسته معیشتی کسانی که رفتار مالی خود را اصلاح کنند خردادماه مجدداً بررسی و درباره آنها تصمیم گیری می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۲    
سیاستمدار عراقی در مصاحبه اختصاصی با "راهبرد معاصر" از مثبت و منفی اقدامات ایران در قبال عراق، واقعیت های پارلمان و برنامه های احتمالی آینده ایالات متحده در این کشور گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امروز ظهر و پس از برطرف شدن موارد و نشانه های بیمار مشکوک به کرونا این اطمینان حاصل شد که وی به ویروس کرونا مبتلا نبوده و از بیمارستان ترخیص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
مشکل عمده در رابطه با استانهای مرزی این است که رسالتی برای آنها تعریف نشده است، یک کرد نمیداند نقش او در آینده ایران کجاست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
ضوابط تعیین و پرداخت پاداش پایان سال 1398 (عیدی) کارکنان دولت ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۷    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مجبور شدم برای حفاظت از دروازه تیمم خطا کنم و داور به درستی به من کارت زرد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۶    
براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه استقلال، مهدی شریفی و عبدالرضا موسوی به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمدند و با استعفای دو عضو دیگر موافقت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۷    
کشف حجاب پانته آ بهرام در کنفرانس خبری فیلم شنای پروانه خبرساز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۱    
پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به تشکل های دانشجویی کشور توسط رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور قرائت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۵    
معاون مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر طرح شکایت ملی از اینستاگرام به دلیل حذف محتواهای مرتبط با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در مجامع بین المللی به خوبی و به موقع مطرح شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۲    
جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای 60 نفر از نامزدهای خود را برای رسیدن به لیست نهایی در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
معاون دبیرکل حزب الله اعلام کرد، تمام خاک فلسطین برای فلسطین از بحر تا نهر است و رژیم اسرائیل جایی در این سرزمین ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها، از ارتقای وضعیت هوشیاری و آمادگی فرودگاه های بین المللی و مرز هوایی برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور با تدابیر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۶    
شورای نگهبان سامانه مردم ناظر را برای افزایش سلامت انتخابات رونمایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مطابق با مصوبات هیات مقررات زدایی وزارت اقتصاد، فرآیند صدور مجوزهای بهره برداری و صادرات گیاهان دارویی، مرتعی، گلخانه، دام و طیور و ابزیان تسهیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۱    
یک فرد مشکوک به ویروس کرونا در استان اصفهان قرنطینه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
طبق قانون کار حقوق و عیدی کارگران نیمه وقت براساس میزان ساعات کاری تعیین می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
وضعیت مالی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی جالب نیست و حتی شاید در همین روز ها کار به اعتصاب هم بکشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۱    
آخرین آماری که بانک مرکزی از تعداد چک های وصول شده منتشر کرده است حاکی از رشد واضح تعداد چک ها طی یک ماه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۵    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: واجدین شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه 1398، 57 میلیون و 918 هزار نفر هستند که از این تعداد 2 میلیون و 931 هزار نفر رأی اولی محسوب می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
برنامه تلویزیونی اتفاق با اجرای رضا رشیدپور نقطه آغاز تازه ای برای حضور این مجری در تلویویون خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۱    
غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در گفت وگو با فارس تأکید کرد: از شهروندان می خواهیم با مدیریت مصرف برق و گاز خود شرایطی را فراهم کنند تا تمام مردم از برق و گاز در این فصل سال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۱    
بازار سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت ارز وارد کانال 4 میلیون تومان و هرگزم طلای 18 عیار به 504 هزار و 200 تومان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۲    
استاندار تهران با بیان اینکه رقم اعلام شده کشته شدگان آبانماه در برخی رسانه های معاند رقم درستی نبوده و تعداد بسیار کمتر است، گفت: تعداد کشته شده های آبانماه تهران را در نشست خبری بعد اعلام می کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۲    
قیمت خودرو، امروز یک شنبه 13 بهمن در بازار آزاد نسبت به دیروز، با افزایش متوسط 2 میلیون و 500 هزار تومانی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
اگر با مصوبه مجلس، 18 میلیون پردرآمدی که مشمول کمک معیشتی نبودند مجددا در لیست دریافت یارانه قرار نمی گرفتند آنگاه از محل حذف آن ها حدود 15 هزار میلیارد تومانی صرفه جویی می شد که دولت می توانست به هر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
تحریمها عمدتا منابع ارزی کشور را هدف قرار دادند، در این زمان سیاست های ضدتحریمی بایستی بیشتر بر منابع ریالی تکیه میکردند تا منابع ارزی، از همین جهت سیاست ارز 4200 به نوعی سیاستی غلط بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۶    
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از اعزام هواپیمای اختصاصی با تجهیزات قرنطینه برای بازگرداندن 80 ایرانی مقیم چین به کشور خبر داد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی دادگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری ایسنا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با اکثریت آ را مجرم شناخته شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۱    
بیمارستان 1000 تختخوابی چین برای مقابله با بیماری کرونا در شهر ووهان در عرض 10 روز ساخته شد و روز دوشنبه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
برخی نمایندگان مجلس در پاسخ به سوالی درباره دریافت یا عدم یارانه معیشتی پاسخ هایی دادند که بعضی از آنها قابل تامل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۶    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تردد در محدوه کاهش آلودگی هوا 4 تا 11 درصد بیشتر شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر با افزایش بی ضابطه نرخ طرح های ترافیکی در سال آینده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۵    
شیوع آنفلوآنزای پرندگان در بحبوحه همه گیری کروناویروس در چینهمزمان با گسترش کروناویروس در چین شیوع آنفلوآنزای پرندگان H5N1 به تلف شدن هزاران پرنده منجر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید تأیید کرد که رئیس جمهور آمریکا علیرغم آنکه در اقامتگاه خود در فلوریدا به سرمی برد، با رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا که در یکی از شهر های همان ایالت بود، دیدار نکرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: توجه به خواست مردم، معیشت و آزادی های مشروع و صیانت از حقوق آن ها باید در دستور کار همه مسئولان باشد و بر همین اساس یکی از اقدامات جدی دستگاه قضایی مسئله صیانت از حقوق عامه و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۷    
شنیده ها حاکی از این است که بیژن حیدری، دیدار 2 تیم پرسپولیس و استقلال را در هفته نوزدهم سوت خواهد زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۶    
اشخاص حقوقی از جمله شرکت ها و بانک ها و وزارتخانه ها باید طبق قانون، 25 درصد از درآمدشان را مالیات بپردازند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، تاکید کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده در بهمن ماه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
ماجرای نیم فصل اول دوباره برای دیاباته تکرار شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
موشکافی اظهارات سربازان حاضر در عین الاسد و بررسی وضعیت پدافندی محافظ این پادگان سر نخ هایی از پیام اصلی که ایران به امریکا در جریان حمله به عین الاسد مخابره کرده، می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
هر چند تیم عملیات روانی دولت در ایجاد عملیات روانی تبحر خاصی دارد اما بحران مدیریت، سوءمدیریت، سوءعملکرد و ضعف دولت آنقدر بر همگان واضح و مبرهن است که پیگیری سمت و سو دادن به اذهان مردم برای فراموش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می گوید سه ماه قبل با اعضای هیات رئیسه فدراسیون درباره نامزد های هدایت تیم ملی جلسه برگزار شده و آن زمان برانکو گزینه اصلی بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۵    
در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در تهران و سایر استان ها مدارس دوشنبه 14 بهمن تعطیل می باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اعلام کرد که هرگونه ابتلا به ویروس کرونا را صادقانه و فورا به مردم خواهد گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶    
خلبانی که از شلیک لیزر در چشمش هنگام فرود به زمین گلایه مند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که با نمایش فیلم سه کام حبس سامان سالور در سینما ملت (کاخ رسانه) آغاز به کار کرد همراه با چندین حاشیه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
باشگاه التعاون عربستان اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب کشور کویت به عنوان میزبان بازی رفت پرسپولیس ایران و التعاون موافقت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز یکشنبه 13 بهمن 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۱    
جوان 24 ساله ای که با انگیزه دخالت در زندگی مادر زن 39 ساله اش را در یک اقدام هولناک به قتل رسانده بود با رای شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به قصاص نفس محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۶    
هافبک برزیلی الاهلی مصدوم شد و بازی رفت با استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۷    
سازمان هواشناسی با پیش بینی کولاک برف در برخی استان ها طی امروز نسبت به متلاطم شدن خلیج فارس و دریای عمان و وقوع موج های 3 متری در این مناطق هشدار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۵    
این که عضو حقوقدان شورای نگهبان در جلسه ای که به دعوت شورا به آنجا رفتم تلویحاً گفت: شما باید همان را بگویید که ما می گوییم، لرزه بر اندامم انداخت و در یک لحظه فکر کردم که دارم خواب می بینم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۲    
ستاره های تاثیرگذار تیم استقلال ممکن است دربی نودویکم را از دست بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۵    
وحشت باشد یا چندش فرقی نمی کند، سوسک ها سال های سال است که یکی از چالش های زندگی شهری بوده اند. حشراتی مقاوم در برابر تغییرات که حالا آن طور که برخی از پژوهش های منطقه ای نشان می دهد از سال 1388 یعنی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۰    
مردی که با تصور خیانت همسرش، او را به قتل رسانده و سر از تنش جدا کرده بود، وقتی در برابر قضات قرار گرفت، توضیح داد وقتی همسرش گفته او را دوست ندارد، تصمیم به قتل گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۲    
آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. در ادامه آهنگ زلزله ارون افشار را دانلود کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از سفر روز دوشنبه هماهنگ کننده سیاست خارجی اروپا به تهران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.