دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 بهمن 1398 راهبرد معاصر 2 بهمن 1398 راهبرد معاصر 3 بهمن 1398 راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 راهبرد معاصر 5 بهمن 1398 راهبرد معاصر 6 بهمن 1398 راهبرد معاصر 7 بهمن 1398 راهبرد معاصر 8 بهمن 1398 راهبرد معاصر 9 بهمن 1398 راهبرد معاصر 10 بهمن 1398 راهبرد معاصر 11 بهمن 1398 راهبرد معاصر 12 بهمن 1398 راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 راهبرد معاصر 14 بهمن 1398 راهبرد معاصر 15 بهمن 1398 راهبرد معاصر 16 بهمن 1398 راهبرد معاصر 17 بهمن 1398 راهبرد معاصر 18 بهمن 1398 راهبرد معاصر 19 بهمن 1398 راهبرد معاصر 20 بهمن 1398 راهبرد معاصر 21 بهمن 1398 راهبرد معاصر 22 بهمن 1398 راهبرد معاصر 23 بهمن 1398 راهبرد معاصر 24 بهمن 1398 راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 راهبرد معاصر 26 بهمن 1398 راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 راهبرد معاصر 28 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 بهمن 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
رسانه های ترکیه اعلام کردند زمین لرزه ی دیگری در الازیق با قدرت 5.1 ریشتر به وقوع پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۲    
مقام های ارشد وزارت خارجه آمریکا هفته آینده در نشستی محرمانه با اعضای کمیته روابط خارجی مجلس سنا سیاست های دولت این کشور در قبال ایران را توضیح خواهند داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۵    
بسیاری از ما بدون توجه به شرایط خاصی بر حسب عادت به خواب می رویم. درواقع هنگام خواب حواسمان نیست به دنده چپ میخوابیم یا راست. یا حتی بالش زیر سرمان سفت است یا نرم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
زلزله مهیبی به بزرگی 6.8 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر جمعه شب شرق ترکیه را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۰    
منابع خبری از وقوع زلزله ای به قدرت 6.8 ریشتر در شرق ترکیه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۷    
زمان واریز یارانه معیشتی بهمن ماه 98مشخص شد دور دوم یارانه معیشتی که هر ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود روز پنجشنبه 10 بهمن 98 واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۲    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۱    
در این بسته خبری، آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا 5 بهمن 98 تعطیل است را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
کیمیا علیزاده دختر تکواندوکار ایرانی و دارنده مدال المپیک پس از مهاجرت به آلمان در یک کنفرانس خبری بدون حجاب شرکت کرد و از دلایل مهاجرتش توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
معاون وزارت بهداشت خواستار برخورد قاطع مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی با مدعی طب اسلامی شد که کتاب پزشکی را به آتش کشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۵    
بدلیل افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در چین، نهمین شهر این کشور نیز در فهرست ممنوعیت رفت و آمد قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
خوشحالیم که این شخص، پس از یک دوره تلاش در قم، از این مرکز دینی طرد شده و به دلیل اقدامات ناصوابش، در محاکم مربوط، محکوم هم شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۲    
فدراسیون فوتبال مذاکره با مربی ایتالیایی را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه شیر و لبنیات تولید شده در کشور هیچ گونه مشکلی ندارد، گفت: میزان آفلاتوکسین موجود در شیر های تولیدی کارخانه های ما بسیار کمتر از حد مجاز تعیین شده برای آن است و به هیچ عنوان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۱    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بارش برف و احتمال کولاک در راه های نیمه شمالی کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۶    
روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد به دلیل رفتار صورت گرفته با شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال، ضمن عذرخواهی از پیگیری این اتفاق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
تعیین مهریه موضوعی مهم است و طرفین باید حتما پیش از عقد نکاح میزان آن را مشخص کنند، البته در برخی از موارد زن مستحق دریافت آن نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
فیروز کریمی، سرمربی پیشین فوتبال، در یک برنامه تلویزیونی راجب اشتباهات داوری صحبت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 10 صبح روز های یکشنبه مورخ 98/11/06 و سه شنبه مورخ 98/11/08 و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۵    
شیخ دیابانه که دیشب دیرتر از سایر بازیکنان به فرودگاه رسیده بود با برخورد زشت یکی از خدمه فرودگاه مواجه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۲    
دولت آمریکا در اقدامی که احتمالاً خلاف قانون اساسی این کشور به شمار می رود بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی دستور بازداشت مسافران ایرانی تبار را در گذرگاه های مرزی این کشور داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۱    
حضور میلیونی مردم کشور عراق در تظاهرات علیه اشغالگری آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم عراق گفت: آمریکا باید از این پس خود را آماده کند که هر روز جلوه ای از تجلی قدرت مردم منطقه را، چون تازیانه ای بر پیکرش لمس کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۷    
شب گذشته اجرای ارکستر سمفونیک تهران درتالار وحدت به دلیل اظهارات جنجالی منوچهر صهیانی رهبر مهمان ارکستر علیه شهرداد روحانی رهبر دائم ارکستر فضای این اجرا را به تشویش کشاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
در حالیکه مردم چین خود را برای تعطیلات سال نو آماده می کنند، مقامات چینی تا کنون 9 شهر را برای کنترل سرایت ویروس مهلک کرونا به دیگر مناطق این کشور قرنطینه کرده و از مردم این کشور خواسته اند تا حد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
با وجود گذشت بیش از 1 ماه و نیم از اعلام کنارگیری رسمی عادل عبدالمهدی از سمت نخست وزیری و حدود 30 روز از مهلت 15 روزه رئیس جمهور برای معرفی جایگزین وی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
به نظر می رسد خود ستاد بحران کشور در بحران است و باید در ابتدا بحران خود را حل کند و سپس به مشکلات کشور برسد. نکته قابل توجه اینکه نباید اقدامات ستاد بحران کشور جزیره ای و مقطعی باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در خصوص وضعیت جوی جاده های و محورهای مواصلاتی کشور در روز جمعه، توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ملت مقاوم و ایستاده عراق، یوم الله دیگری خلق کردند و این مردم در کنار ملت های مسلمان منطقه فریاد مرگ بر آمریکا را سر برآوردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۱    
مردم عراق از نخستین ساعت صبح امروز با حضور در خیابان های بغداد، در حال آماده شدن برای برگزاری تظاهرات میلیونی ضد حضور نظامی آمریکا در این کشور هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۰    
"ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تهدید آمریکا علیه "اسماعیل قاآنی" فرمانده جدید نیروهای ویژه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را غیرقابل قبول، اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
هموطنان عزیزی که قصد سفر به چین را دارند پیش از سفر آخرین وضعیت شیوع ویروس در مقصد را رصد نموده و از تردد در اماکن مشکوک به آلودگی اجتناب ورزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
حیاتی:ملی شو چیست و چه خدماتی را قرار است به مشتریان ارائه دهد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۷    
رهبر جریان صدر عراق خواستار لغو تمامی توافقات امنیتی با آمریکا و بستن حریم هوایی عراق بر روی جنگنده های این کشور شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۱    
سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه ای از شهروندان خود خواست از نزدیک شدن به سفارت آمریکا یا مناطقی که تظاهرات ضد اشغالگری برگزار می شود، اجتناب کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
وزیر امور خارجه ایران اخیرا اعلام کرد که اگر اروپایی ها به بازی های سیاسی خود ادامه دهند و بخواهند موضوع ایران را به شورای امنیت بفرستند، همانگونه که در نامه رئیس جمهور آمده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۶    
سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش ها طی امروز تا دوشنبه هفته آینده، نسبت به بارش برف و وزش باد و وقوع کولاک برف و بهمن در برخی استان ها هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پرداخت مزایای پایان کار به کارگران که تحت عنوان حق سنوات نیز شناخته می شود، مبلغی است که با خاتمه قرارداد کار، به موجب ماده 21 قانون کار به کارگران با قرارداد موقت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۱    
مدیران استقلال و پرسپولیس پس از حضور در مالزی و اعلام اینکه تصمیم بر حضور در لیگ قهرمانان آسیا گرفته اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۱    
کارکنان شفاخانه شهری شهر ووهان از صحتمند شدن یک بیمار ویروس کرونا خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۵    
کمیسیون ملی بهداشت چین روز جمعه با اعلام اینکه از تاریخ 23 ژانویه، 830 مورد ابتلا به ویروس جدید و مرموز کرونا شناسایی شده است، شمار قربانیان این بیماری مرگبار را 25 تن اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که قبل از سفر نخست وزیر اسرائیل به واشنگتن و پیش از دیدارش با او، که سه شنبه هفته آینده انجام می شود، از طرح ادعایی صلح در خاورمیانه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مردم عراق از نخستین ساعت صبح امروز با حضور در خیابان های بغداد، در حال آماده شدن برای برگزاری تظاهرات میلیونی ضد حضور نظامی آمریکا در این کشور هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم و همچنین احتمال جذب سوشا مکانی به جای بیرانوند واکنش نشان داد و گفت: باید این بحث را بررسی کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۶    
مقام مسئول عمران شهرهای جدید ایران از افزایش سود بانکی واحدهای مسکن مهر در اختیار دلالان از 4 درصد به 18 درصد خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (چهارم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
دیدار های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با انجام 4 بازی پیگیری خواهد شد. برنامه بازی های این هفته به شرح زیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
کرونا نام ویروسی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و در حال گسترش در سطح جهان است. در ادامه نحوه انتقال ویروس بیماری کرونا چینی را شرح می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۲    
باشگاه استقلال بر خلاف آنچه از قبل اعلام شده بود، شب گذشته راهی امارات نشد.