جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۱۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 بهمن 1398 راهبرد معاصر 2 بهمن 1398 راهبرد معاصر 3 بهمن 1398 راهبرد معاصر 4 بهمن 1398 راهبرد معاصر 5 بهمن 1398 راهبرد معاصر 6 بهمن 1398 راهبرد معاصر 7 بهمن 1398 راهبرد معاصر 8 بهمن 1398 راهبرد معاصر 9 بهمن 1398 راهبرد معاصر 10 بهمن 1398 راهبرد معاصر 11 بهمن 1398 راهبرد معاصر 12 بهمن 1398 راهبرد معاصر 13 بهمن 1398 راهبرد معاصر 14 بهمن 1398 راهبرد معاصر 15 بهمن 1398 راهبرد معاصر 16 بهمن 1398 راهبرد معاصر 17 بهمن 1398 راهبرد معاصر 18 بهمن 1398 راهبرد معاصر 19 بهمن 1398 راهبرد معاصر 20 بهمن 1398 راهبرد معاصر 21 بهمن 1398 راهبرد معاصر 22 بهمن 1398 راهبرد معاصر 23 بهمن 1398 راهبرد معاصر 24 بهمن 1398 راهبرد معاصر 25 بهمن 1398 راهبرد معاصر 26 بهمن 1398 راهبرد معاصر 27 بهمن 1398 راهبرد معاصر 28 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 بهمن 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۰    
با شکست در اولین بازی، اکنون شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار به کسب نتیجه مقابل الشارجه و بازگشت به کورس صعود هستند. بازی تیم های پرسپولیس و الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا به صورت زنده پخش خواهد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۱۶    
بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: مجیدی توانست دوباره اعتمادبه نفس را به تیم برگرداند و در دو دیدار بیرون از خانه پلی آف آسیایی دو نتیجه خوب گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۷    
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 27 بهمن 98 را در ادامه می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۱    
اقدامات غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس طی روزهای اخیر حواشی زیادی را به دنبال داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۲    
فیلمی از جولان موش در آشپزخانه بیمارستان رسول اکرم که یک سیستم تأمین کننده بهداشت و سلامت موجب تشویش افکار عمومی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۰    
روحانی گفت که دولت لیستی در انتخابات ندارد امّا کدهایی داد که نشان حمایت او از یک گرایش خاص در انتخابات است. جریانی که با عنوان حامیان روحانی شناخته می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۷    
صرافی ملی امروز قیمت دلار و بازار جهانی قیمت طلا و قیمت سکه را امروز 27 بهمن 98 معین کرده است که در این بخش آخرین قیمت ارز و طلا را همراه با جدول مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۱    
با رفع محدودیت ها و تامین سوخت نیروگاه ها، کمبود تولید برق نیروگاه ها را مرتفع کرده و خاموشی های اعمال شده از سوی وزارت نیرو برطرف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۱    
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: زلزله در استان هرمزگان تاکنون مصدومی نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، تأمین امنیت صندوق های رأی را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۷    
حسن روحانی با تأکید بر اینکه با بیان اینکه هیچ موقع انتخابات را زیر سؤال نبرده و نخواهد برد، گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان از ادامه راهی بود که انتخاب کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۲    
قاضی دادگاه: آمریکا دولت متخاصم است؛ سردار عزیز ما را به دستور ترامپ شهید کردند. روح الله زم: آمریکا دولت متخاصم نیست!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر تخلفاتی که در سرنوشت انتخابات تعیین کننده است صورت گیرد، ما با ابطال آرای یک صندوق، یک شعبه و یا یک حوزه نسبت به آن تخلف اقدام می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
امیر حیدری در آئین افتتاح 80 واحد مسکونی نیروی زمینی ارتش، گفت: فرمانده معظم کل قوا همواره نسبت به ارتقای معیشت کارکنان ارتش تأکید دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۲    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از هتل های مجلل شهر شارجه امارات اسکان پیدا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: ما در برابر رویارویی جدیدی قرار داریم که گریزی از آن نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۱    
در حاشیه پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا، دیدار و گفتگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۱    
سرمربی تیم امید استقلال گفت: دربی را از پرسپولیس بردیم اما اتفاقاتی افتاد که کام ما را تلخ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه عصر یکشنبه با خانواده شهدای تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در بیت الزهرا(س) کرمان دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۷    
فیلم ساعت صفر به نویسندگی و کارگردانی حسین حسینی رکاوندی و در حال فیلمبرداری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس دایره تجهیزات کنترل استانداردهای فنی راهور ناجا، در خصوص مدارک قابل قبول برای احراز محل سکونت در هنگام تعویض پلاک، توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران درباره وضعیت تعطیلی مدارس تهران در روز پس از انتخابات مجلس "شنبه سوم اسفند ماه" توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با برخی موارد صورتجلسه سی و هفتم کمیسیون نامگذاری موافقت کردند و تغییر نام ایستگاه اتوبوس پسیان را به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس تصویب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
آتش سوزی در یک انباری در بازار کفاشان تبریز (حرمخانه) دقایقی قبل به آتش نشانی و اورژانس تبریز اطلاع رسانی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۷    
سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی که این فصل یک دوره جانشین برانکو ایوانکوویچ شده بود، بعد از بازی با استقلال به صورت رسمی معرفی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۶    
پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص فراخوان دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع سال 1399 منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
با درخواست مهاجم تیم فوتبال الاهلی از هواداران تیم فوتبال القادسیه کویت باید دید آیا آنها از نماینده عربستان در بازی با استقلال حمایت می کنند یا خیر.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی صنعت برق از اعمال خاموشی های اضطراری ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها در کشور خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق بسیار ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۲    
روحانی در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی گفت: ما از اول یک سری وعده دادیم و تا آخر به آن ها فکر میکنیم. من هیچ وقت در ذهنم چیزی از استعفا نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از اواسط اسفند ماه آغاز می شود و در این دوره سهمیه برخی از شهرها به دلیل حذف بسیاری از متقاضیان افزایش می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
ظهر امروز در محدوده بازار و سبزه میدان تهران آتش سوزی رخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
وزیر امور خارجه کانادا با تصریح این مهم که بر اساس کنوانسیون جهانی هوانوردی درخصوص مسائل مربوط به خواندن جعبه سیاه، حق با ایران است، در عین حال گفت که اطلاعات جعبه سیاه باید بدون تاخیر خوانده شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
مردم وحشت زده از زلزله به خیابان های بندرعباس آمدند و هلال احمر اعلام کرد: چهار تیم ارزیاب از لافت و قشم به کانون زلزله 5.8 ریشتری اعزام شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
در جبهه انقلاب وضع پیچیده تر است. از سویی امیدها برای پیروزی حداکثری زیاد است، از سویی اختلافات روزبه روز بیشتر می شود و در نهایت عملیات روانی برخی محافل خاص اصلاح طلبان برای فریب فعالان جبهه انقلاب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
زمین لرزه به بزرگی 5.8 ریشتر نزدیکی لافت در استان هرمزگان را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
معرفی و دانلود جدیدترین آهنگ billie eilish no time to die که برای قسمت جدید فیلم سینمایی جیمز باند ساخته شده است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
سخن از یک بازار 3.3 میلیارد دلاری است، لازم است تا این بازار با خروج ال جی و سامسونگ از بازار ایران به دست تولیدکنندگان داخلی بیفتد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۱    
در پی انتشار اخباری مبنی بر ابتلای 45 نفر به ویروس کرونا در فضای مجازی دکتر قاسم جان بابایی واکنش نشان داد. در ادامه ماجرای جعلی یا واقعی بودن نامه دکتر قاسم جان بابایی درباره کرونا را بررسی می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
همزمان با اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ اصلی مزار این شهید سرافراز جهان اسلام بر مزار این شهید بزرگوار نصب و رونمایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
محمدباقر نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه - اعلام کرده بود که عیدی کارکنان و بازنشستگان همراه با حقوق بهمن ماه واریز می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۷    
داریوش باقرجوان درباره اختصاص سهمیه سوخت به تاکسی های بین شهری بر اساس پیمایش اظهار داشت: این اتفاق از ماه اسفند رخ می دهد و در بهمن ماه 750 لیتر سوخت یارانه ای به کارت هوشمند تاکسی های بین شهری پلاک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
با وجود هشدار های یک ماهه اخیر مبنی بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در بخش خانگی، اما افزایش مصرف و ثبت رکورد های بیش از 600 میلیون مترمکعب مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری موجب شد که تخصیص سوخت گاز به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۶    
جعبه سیاه پرواز ناتمام 752 تهران- کی یف متعلق به خطوط هواپیمایی اوکراین هنوز به مرحله بازخوانی اطللاعات نرسیده است و مشخص نیست قرار است در کدام لابراتور بین المللی یا با کمک کدام تجهیزات ارسالی در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جمع خبرنگاران در مورد عیدی کارگران گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت؛ با تصمیم اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه، سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل الاهلی عربستان خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
شاه کرمی معاون روابط کار وزارت کار در نشست خبری با اشاره به اینکه دستمزد کارگران در کمیته دستمزد که یکی از کمیته های زیرمجموعه وزارت کار است در حال بررسی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
نمایندگان کشور های مرتبط با سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، خواستار تحویل هرچه زودتر جعبه های سیاه این هواپیما به کشور ثالث شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مبلغ واریزی به عنوان سود سهام عدالت مشخص شد و این مبلغ اسفند ماه به حساب مشمولین واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
حسین میرزایی با اشاره به توزیع خدمات امدادی، حمایتی و معیشتی به خانواده ها در دهک های پایین جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع این تسهیلات محدود است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب ابتدا در این مناطق و به تدریج در غرب کشور بارش برف آغاز خواهد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
حباب سنج بازار مسکن نمایش بی سابقه ای از رشد نسبت قیمت به اجاره آپارتمان مسکونی در پایتخت را نشان می دهد؛ رخدادی که به واسطه آن می توان رفتار آتی قیمت ها در بازار مسکن را پیش بینی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۵    
شاخص شکاف جنسیتی بر اساس چهار رکن به سنجش شکاف میان زنان و مردان میپردازد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
کریستین گروس سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه درب خروج باشگاه الاهلی عربستان قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
نیمه شب گذشته زلزله 4.4 ریشتری سرعین اردبیل را لرزاند که باعث ترس مردم این شهر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۶    
در حاشیه رونمایی از سنگ جدید مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط فرزندان حاج قاسم تصاویری به ثبت رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، از آخرین مهلت نام نویسی کنکور 99 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۱    
یکی دیگر از خبرنگاران صدا و سیمای ایران به شبکه های ماهواره ای پیوست. در ادامه به ماجرای حضور احمد صمدی خبرنگار سابق صدا و سیما در ایرا اینترنشنال می پردازیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۰    
روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت روز خودروهای ساخت داخل در تاریخ یکشنبه 27 بهمن 98 را منتشر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۱    
دلالان و واسطه ها با حضور در بازار و ایجاد تقاضای کاذب و به دنبال آن سنگین کردن کفه تقاضا به نوعی سبب نابسامانی بازار شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۰    
دهم دی ماه امسال بود که مردی سالخورده وارد کلانتری 126 تهرانپارس شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۷    
انتشار خبر درگذشت فرزند حمزه زرینی والیبالیست نام آشنای کشورمان در فضای مجازی و سایت های خبری باعث ناراحتی طرفدارن والیبال شد.