شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 30 فروردین 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 فروردین 1398 راهبرد معاصر 2 فروردین 1398 راهبرد معاصر 3 فروردین 1398 راهبرد معاصر 4 فروردین 1398 راهبرد معاصر 5 فروردین 1398 راهبرد معاصر 6 فروردین 1398 راهبرد معاصر 7 فروردین 1398 راهبرد معاصر 8 فروردین 1398 راهبرد معاصر 9 فروردین 1398 راهبرد معاصر 10 فروردین 1398 راهبرد معاصر 11 فروردین 1398 راهبرد معاصر 12 فروردین 1398 راهبرد معاصر 13 فروردین 1398 راهبرد معاصر 14 فروردین 1398 راهبرد معاصر 15 فروردین 1398 راهبرد معاصر 16 فروردین 1398 راهبرد معاصر 17 فروردین 1398 راهبرد معاصر 18 فروردین 1398 راهبرد معاصر 19 فروردین 1398 راهبرد معاصر 20 فروردین 1398 راهبرد معاصر 21 فروردین 1398 راهبرد معاصر 22 فروردین 1398 راهبرد معاصر 23 فروردین 1398 راهبرد معاصر 24 فروردین 1398 راهبرد معاصر 25 فروردین 1398 راهبرد معاصر 26 فروردین 1398 راهبرد معاصر 27 فروردین 1398 راهبرد معاصر 28 فروردین 1398 راهبرد معاصر 29 فروردین 1398 راهبرد معاصر 30 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۵    
مهاجم جوان استقلال موردتوجه سوپرلیگ ترکیه قرار گرفته و شایعات در خصوص حضورش در فنرباغچه افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
برنامه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار شب گذشته هم روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی و پیکان با توجه به اتفاقات بعد از بازی هنوز ورزشگاه را ترک نکردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
بعد از باخت یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پیکان فضای ورزشگاه یادگار امام و بیرون آن به شدت متشنج شد، به طوری که هواداران تراکتورسازی با بازیکنان خودی از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی درگیر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۰    
وزیر علوم اعلام کرد: به دلیل برخورد غیر منطقی اینستاگرام و اطاعت از دولت آمریکا و محدود کردن صفحات برخی از کاربران ایرانی برای مدتی صفحه خود را غیرفعال می کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۷    
هبر کره شمالی، در آستانه دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از قصد خود برای همکاری درجهت دستیابی به صلح در شبه جزیره کره و توسعه روابط بین دو کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۰    
زیارت حرم حضرت زینب (س) ، هدیه امروز سردار سلیمانی برای ازدواج خواهر شهید مدافع حرمی بود که 4سال برای بازگشت برادرش صبر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
مقامات ترکیه از دستگیری دو جاسوس اماراتی در این کشور خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۵    
برخی از تماشاگران عصبانی وارد زمین شدند و به سمت بازیکنان حمله ور شدند و یکی دو نفر از آنها به سمت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه حمله ور شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
کاخ سفید آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور با ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی ، تلفنی در باره تحولات اخیر این کشور گفت وگو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
تعدادی از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار انتشار نسخه بدون سانسور گزارش مولر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
با منتشر شدن تمام 400 صفحه گزارش بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا درباره ارتباط رئیس جمهور این کشور با روسیه، کرملین نیز با اشاره به این گزارش تاکید کرد که مسکو دخالتی در امور داخلی واشنگتن ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۷    
گوگل بدون هشدار قبلی حساب کاربری شبکه خبری پرس تی وی و هیسپان تی وی را در یوتیوب غیرفعال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۱    
الهام غفوری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت اعلام کرد قسمت ویژه این مجموعه برای عید فطر تولید نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
در پایان دیدار تیم های تراکتور و پیکان حواشی زیادی به وجود آمد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود با شکست بدموقع مقابل پیکان فرصت را در اختیار دیگر تیم ها قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
اعضای تیم پرسپولیس راهی امارات شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
در منطقه 6 قائم مقام سنایی یک واحد مسکونی به مساحت 80 متر با عمر 5 سال به قیمت 250 میلیون تومان رهن کامل، اجاره داده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
شهردار تهران در سفری که به عراق داشت، با استاندار و همتای بغدادی خود دیدار و در زمینه مسائل شهری مشترک بین دو پایتخت و زمینه های همکاری تهران و بغداد گفتگو و تبادل نظر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر تهران معتقد است کسی نمی تواند افراد را به عدم خرید کالایی مجبور کند اما ورود افراد غیر حرفه ای به خرید طلای آب شده همراه با ضرر و زیان برای آنها است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان ارتش جمهور اسلامی خاطره ای شنیده نشده درباره انتخاب فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان فرمودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: استانداری خوزستان به دلیل وقوع مد اکبر در آبادان، خرمشهر و شادگان و آبگرفتگی در این مناطق حالت فوق العاده اعلام کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات بهداشتی انجام شده در مناطق سیل زده، گفت: نگرانی ما در مناطق سیل زده برای فصل گرماست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
گزارش مرکز آمار نشان می دهد که 38 درصد جمعیت بیکار10ساله و بیش تر از کل بیکاران را فارغ التحصیلان آموزش عالی تشکیل می دهند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
در حالی که هیچ یک از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، خبری از آغاز واردات و عرضه گوشت با ارز نیمایی نداده اند، برخی سامانه های توزیع دیجیتالی محصولات پروتئینی اقدام به عرضه گوشت قرمز کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد تولید خودرو ایران در سال میلادی گذشته با افت 40 درصدی به حدود یک میلیون دستگاه رسید و ایران هجدهمین خودروساز جهان در این سال شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور فرانسه در نامه ای به بنیامین نتانیاهو پیروزی او در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و درباره تحقق راهکار دو دولتی ابراز امیدواری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا در تحریم بانک مرکزی ونزوئلا خطاب به واشنگتن گفت: تحریم های شما ما را قوی تر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۶    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اروپایی ها دست کمی از آمریکایی ها ندارند و در روزهای سختی ما را تنها می گذارند و می خواهند ما را ضایع کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
پروژه کانون های شورشی تبدیل به پاشنه آشیل امروز منافقین شده است که بحران فروپاشی کامل این تشکیلات را نیز ممکن است در پی داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز حضور در مسقط و در قالب اجلاس پانزدهم همکاری های مشترک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه یک شبکه جاسوسی CIA در کشور ما شناسایی شده است، گفت: در یکسال گذشته با 114 تیم تکفیری و 116 تیم مربوط به منافقین برخورد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان تابستان 20 هزار خانه نیازمند تعمیر در مناطق سیل زده را مرمت می کنیم و تا پایان سال هم 10 هزار خانه می سازیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
به مناسبت روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، سرلشکر جعفری با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی آخرین وضعیت بررسی لایحه دولت برای آزاد سازی سهام عدالت را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان آخرین وضعیت برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
چین در آستانه اتمام معافیت شش ماهه تحریم نفتی ایران واردات نفت از این کشور را افزایش داده و طی آوریل 754 هزار بشکه در روز نفت از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به ماه قبل 33 درصد رشد داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
دولت به ترتیب بیشترین بدهی را به نظام بانکی، نهادهای عمومی غیر دولتی مثل تامین اجتماعی، دارندگان اوراق بهادار و اشخاص خصوصی و تعاونی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
بررسی ها نشان می دهد، مرفه ترین قشر جامعه با دریافت 21میلیون تومان یارانه پنهان، 7برابر اقشار محروم از این یارانه ها بهره مند می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
دولت به دنبال ایجاد تغییر در نظام عرضه بنزین با بازگشت سهمیه بندی و در صورت موافقت سران قوا، کاهش فاصله قیمت تمام شده تأمین بنزین با قیمت تکلیفی عرضه در ماه پایانی بهار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
نماینده سابق تهران گفت: آقای علی لاریجانی تعداد محدودی نماینده دارد و بین دو جناح با این نمایندگان بازی می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا بامداد جمعه (به وقت تهران) توئیت کرد می توانسته بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی ادعایی او با روسیه را اخراج کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه جدیدی که به کنگره این کشور ارائه کرده ادعاهای تازه ای علیه ایران مطرح کرده است.