شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری گفت: نرخ جدید عوارض آزادراه های دولتی با تأکید شورای اقتصاد از اول اردیبهشت ماه امسال اعمال شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۷    
بیشتر واکنش ها به شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما سیاسی است. برخی از این حکم ابراز خوشحالی کرده اند و بهاره رهنما را یک اصلاح طلب و مزدور خوانده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۵    
بعد از ازدواج حجاب ایشان عوض شد/تقاضا های مالی متعددی مطرح می کرد/ اصرار داشت از همسر اولم طلاق بگیرم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۵    
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: پس از بیش از دو ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در 157 شهر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن رد شایعه بازگشایی صحن های حرم در شب های قدر گفت: برای بازگشایی صحن های حرم در شب های قدر ابلاغیه ای از سوی ستاد به ما اعلام نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
کمیجانی گفت که با اصلاحات انجام شده، برخی از افرادی که به دلایلی از جمله مسدودی حساب یا شماره حساب اشتباه موفق به اخذ وام نشده اند، در هفته آتی تسهیلات خود را دریافت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۱    
محمد علی نجفی در 4 صفحه نامه ای که نوشته بود میترا استاد را مهدورالدم نامیده بود. او در این مورد در دادگاه به قاضی متین راسخ توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت:با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی 2 ماهه بنگاه های مشاور املاک به قرارداد های اسفند 98 و فروردین 99 اجاره مسکن اضافه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
همه گیری کرونا می تواند تا مدت هایی طولانی ادامه داشته باشد و همه ما باید با تمام توان از خود در برابر این ویروس محافظت کنیم. یکی از روش های محافظتی، استفاده از ماسک است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۴:۳۷    
نگاهی به تاریخچه شیرینی محبوب ایرانی ها در ماه مبارک رمضان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۳:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می گوید هر دارویی برای درمان کرونا کشف شود در کوتاه ترین زمان ممکن به ایران خواهد رسید و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۱    
در روزهای شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها، جوان های پولدار یک سرگرمی جدید پیدا کرده اند؛ مهمانی با حضور کرونا. گزارش جزئیات این نوع پارتی ها را در ویدئوی زیر ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: 20 درصد سوالات امتحان پایان سال تحصیلی انتخابی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
سهام داران اگر در مدت زمان تعیین شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزادسازی غیرمستقیم برای آنها در نظر گرفته خواهدشد، بنابراین انتخاب روش غیر مستقیم از سامانه حذف گردید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۶    
فرهاد دژپسند به این سوال که تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت چیست؟ پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۷    
وزیر اقتصاد گفت: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به اتفاق آرا تصویب شده و حتی در صدد واگذاری سریع آن هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۶    
عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: مدیرعامل سابق هپکو به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۰    
نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه آوریل، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۰    
به تازگی وضعیت شهرهای کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا در سه دسته بندی شهرهای با وضعیت سفید، قرمز و زرد با شیوع کم منتشر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۷    
رئیس قوه قضاییه درباره پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و حدود 20 متهم داشت که احکام سنگینی برای آن ها صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی دولت گفت: در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شد قراردادهای اجاره و رهن مستاجرانی واحدهای مسکونی که زمان آن از اول اسفند گذشته تا پایان اردیبهشت به اتمام رسیده یا خواهد رسید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۲    
وزیر امور خارجه آمریکا می گوید شواهدی محکم در دست دارد که نشان می دهد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین تولید شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۷    
آزادسازی سهام عدالت در ابتدا قرار بود تا پایان آبان ماه تعیین تکلیف شود اما اجازه این اقدام چند ماه زودتر از موعد مقرر با صدور ابلاغیه ای از سوی رهبر معظم انقلاب داده شد که این موضوع موجب شده تا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره نحوه تامین آب مورد نیاز بدن افراد روزه دار در روزه های شیوع ویروس کرونا در جهان توضیحاتی را ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
افزایش روزافزون شمار جانباختگان و مبتلایان کرونا در انگلیس موج جدیدی از انتقادات از عملکرد دولت را در پی داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی میزان آورده اولیه متقاضیان مسکن فرهنگیان را 30 تا 40 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر مترمربع از این واحدها 2.5 تا 3.5 میلیون تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۵    
ائتلاف وابسته به ایاد علاوی نخست وزیر اسبق عراق اعلام کرده است در نشست رای اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی شرکت نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۶    
دست به دست دادن شرایط چند ماه اخیر در عراق شاهد سربر آوردن هسته های خفته داعش در استان های شمالی عراق شده است که با عملیات تروریستی سامرا خود را نشان داده و احتمالاً در روزها و هفته های آینده در بخش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۶    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آماده از سر گیری تمرینات و مسابقات لیگ برتر هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
یک رسانه پرتغالی مدعی شد که تیم فوتبال ریوآوه مهاجم پرسپولیس را زیر نظر گرفته تا در صورت از دست دادن بازیکن ایرانی اش، جای خالی او را پر کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
مسئول محور عملیات مبارزه با کرونا در بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) گفت: به همت طلاب و روحانیون داوطلب، همه قربانیان بیماری کرونا در بهشت زهرا(عج) غسل و کفن می شوند و پس از قرائت نماز میت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس کانون کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 99، توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۷    
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد که پس از 2 ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در 157 شهر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
پلیس مترو تهران در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا با حضور گسترده در ایستگاه های مترو اقداماتی نظیر کنترل استفاده از ماسک توسط مسافران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات 12 میلیونی تومانی به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: از 17 اردیبهشت برای این بنگاه ها پیامک ارسال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۷    
ویروس کرونا تمام جهان از توسعه یافته تا در حال توسعه را در برگرفته و آمار مبتلایان به آن هر لحطه در حال تغییر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: این حادثه در خاک افغانستان رخ داده و مرزبانی وقوع هر اتفاقی در این ارتباط در خاک کشورمان را رد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۲    
برای خرید و فروش سهام عدالت ابتدا نیاز است که کد بورسی داشته باشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۷    
در حالی که بررسی موضوع دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور جلسه فردای ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است، زمزمه هایی مبنی بر موافقت دولت با افزایش 30 درصدی قیمت کارخانه ای خودروهای داخلی مطرح شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۱    
استاندار تهران با اشاره به استفاده بیش از 95 درصدی مسافران از اقلام حفاظت فیزیکی در مترو گفت: با توجه به ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی استمرار لغو طرح ترافیک ضرورت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز 14 اردیبهشت 99 را در این خبر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۲    
فردا (دوشنبه) سومین جلسه رسمی ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت خودرو برگزار و برای چندمین بار موضوع قیمت گذاری خودرو در سال جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم، فردا (15 اردیبهشت ماه ) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاصی صلواتی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان جزئیات جدیدی از بررسی پرونده منتخب تفرش در این شورا را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اعتقاد دارم مقام معظم رهبری از دیپلمات های برجسته دنیا و یک استراتژیست هستند و دنیا هم به آن اذعان دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز، وزیر آموزش و پرورش از سامانه شاد دفاع کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۲    
دور سوم رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
سید فرهنگ حسینی، کارشناس بورس، ابعاد خرید و فروش سهام و واگذاری سهام عدالت به مردم را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از حذف پروسه کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل بین شهری و اجرای فرآیندهای اداری با کد ملی رانندگان از ابتدای خرداد خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
مشاور قائم مقام وزیر صنعت، از آغاز فروش مستقیم ماسک های سه لایه و پنج لایه با نرخ مصوب در 23 ایستگاه مترو خبر داد و گفت: به مرور تعداد این مراکز فروش در مترو، به 110 ایستگاه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا در بسیاری از استان ها از جمله تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان وزش باد شدید داریم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
اسامی 61 شهر کشور که در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
علیرضا سلیمی و مصطفی کواکبیان به بازداشت دانشمند ایرانی در آمریکا واکنش نشان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
برای فروش سهام عدالت در بورس به دنبال آزادسازی آن افراد باید ابتدا نسبت به مالکیت سهام خود به صورت مستقیم اقدام کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برای شهر هایی مثل تهران و مراکز استان ها که امکان حضور فیزیکی مردم مطرح نیست دو دیدگاه مطرح است از جمله اینکه موتورسوارانی با رعایت پروتکل های بهداشتی نماد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام این خبر که امسال بورس مستقل املاک راه اندازی می شود، گفت: 3 صندوق بزرگ قابل معامله بورسی مرکب از شرکت های دولتی در بورس عرضه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۰    
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 با ما همراه باشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه موافق اجرای طرح ترافیک نیستیم، گفت: وضعیت ترافیک این روز ها نگران کننده است و توقع ما این است که مردم رعایت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۶    
آژانس سلامت جنسی و باروری سازمان ملل پیش بینی می کند که در صورتی که تعطیلی عمومی تا 6 ماه آینده ادامه داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۶    
صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد دارا یکم از امروز تا سی و یکم اردیبهشت ماه پذیره نویسی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
شیخ، عضو هیات مدیره شرکت صنایع ملی مس ایران گفت: چنانچه مردم گزینه مدیریت مستقیم پرتفوی خود را انتخاب کنند، وارد مجامع شرکت ها می شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۷    
در پی ورود ویروس کرونا به کشور و شیوع آن در تمامی استان ها با مدیرت و کنترل اوضاع و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم وضعیت استان ها که به سه گروه تقسیم شده بود به وضعیت سفید رسیده است که در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۰    
دو باشگاه دسته دومی فوتبال هلند می خواهند علیه تصمیم اتخاذشده فدراسیون و دولت، شکایت کرده تا به دسته اول صعودکنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۵    
نتایج یک بررسی جدید که توسط سازمان بهداشت انگلیس صورت گرفته بیانگر آن است که یک عامل پررنگ در مرگ بعضی از افراد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهور با تشکر از مردم بابت رعایت 83 درصدی پروتکل های بهداشتی گفت: این موضوع دال بر همکاری مردم با وزارت بهداشت است. همه پای کار آمدند؛ نیرو های بسیج و مردم پای کار آمدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۶    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نمی توانیم مراسم روز قدس را مثل سال های قبل برگزار کنیم، تاکید کرد: به شیوه های مختلف، این روز گرامی داشته خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۶    
نشریه اماراتی خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی پیشنهاد جدیدی است تا تمام بازی های لیگ قهرمانان را به صورت تک بازی و به صورت متمرکز برگزار کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس اسبق هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار با تشریح اهداف دولت از دمیدن بر تنور بورس نسبت به ورود حساب نشده مردم به این بازار هشدار داد و 4 توصیه جدی برای سهامداران خرد مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲    
قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز یکشنبه 14 اردیبهشت مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۱    
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی عدم اعتقاد کاندیدا به اسلام یا اقرار او و عدم التزام عملی داوطلب به اسلام با حکم قطعی دادگاه صالح مبنی بر فساد مالی یا اخلاقی وی به اثبات می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم اگر دولت کسری بودجه خود را از طریق فعال کردن بازارهای بورس تامین کند اتفاقاً هنر کرده است تا اینکه با استقراض از بانک مرکزی پایه پولی خود را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
مئیر عمیت، رئیس موساد در آن زمان گفت در فایل های ثبت شده ای که بعد از بازداشت کوهن منتشر شد، آمده است: موساد مرتکب هیچ اشتباهی در قبال الی کوهن نشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۲    
در فهرستی انتشاریافته از 10 مدیر باشگاه ثروتمند فوتبال جهان، مدیر باشگاه منچسترسیتی انگلیس در رده نخست قرارگرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
سرمربی تیم ملی جودو می گوید از هفته پیش حساسیت نتیجه دادگاه حکمیت ورزش را خدمت مسئولان بیان کرده ام و باید با تمام قدرت در جلسه دادگاه شرکت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی جدیدترین اقدامات درباره واگذاری سهام دولت از طریق صندوق واسطه گری مالی یکم و آزاد سازی سهام عدالت را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران در شرایط تحریم آمریکا ضدایران با تلاش های شبانه روزی کشور را اداره کرده و می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: 170 هزار واحد مسکونی با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی در سه سال آینده برای فرهنگیان ساخته می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
بنا به اطلاع وزارت امور اقتصادی و دارایی باقیمانده عرضه سهام دولت در 9 بانک ها در قالب واحد های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ETF از امروز 14 اردیبهشت 99 آغاز می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری 3 کنکور سال 99 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
علی رغم کاهش خرید و فروش خودرو در بازار، باتوجه به جذب نقدینگی های سرگردان به بازار بورس، همچنان شاهد افزایش قیمت انواع خودروها در بازار هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۶    
معاون ساماندهی امور جوانان گفت: درخواست بیش از یک ضامن برای وام ازدواج از سوی بانک ها غیر قانونی است و مراجعین شکایات خود را در سایت بانک مرکزی ثبت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۷    
برخی منابع رسانه ای صبح امروز یکشنبه از تیراندازی در مرز مشترک دو کره و تبادل آتش در این منطقه خبر داده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۳    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۸    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی تاکید کرد که پیکر کم جان برجام با تداوم غیرقانونی تحریم تسلیحاتی ایران به مرگ ابدی خواهد رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۶:۳۸    
شاید عجیب ترین مدل مو متعلق به تاریبو وست ستاره سالهای دور اینتر و تیم ملی نیجریه باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۶:۲۸    
طرح حذف قبض کاغذی در خرداد 98 توسط وزیر نیرو رقم خورد که طرح ملی قبض سبز نام گرفت و پس از آن نحوه مشاهده و پرداخت قبوض گاز بصورت الکترونیکی انجام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۴:۰۵    
ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما ار فروردین سال 97 شروع شد. زمانی که سیروان به انتقاد از موضع گیری سیاسی سلبریتی ها پرداخت، بهاره رهنما واکنش تندی نشان داد.