جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 8 دی 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 دی 1395 راه امروز 2 دی 1395 راه امروز 3 دی 1395 راه امروز 4 دی 1395 راه امروز 5 دی 1395 راه امروز 6 دی 1395 راه امروز 7 دی 1395 راه امروز 8 دی 1395 راه امروز 9 دی 1395 راه امروز 10 دی 1395 راه امروز 11 دی 1395 راه امروز 12 دی 1395 راه امروز 13 دی 1395 راه امروز 14 دی 1395 راه امروز 15 دی 1395 راه امروز 16 دی 1395 راه امروز 17 دی 1395 راه امروز 18 دی 1395 راه امروز 19 دی 1395 راه امروز 20 دی 1395 راه امروز 21 دی 1395 راه امروز 22 دی 1395 راه امروز 23 دی 1395 راه امروز 24 دی 1395 راه امروز 25 دی 1395 راه امروز 26 دی 1395 راه امروز 27 دی 1395 راه امروز 28 دی 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 دی 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۹    
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: این جریمه ها را بررسی خواهیم کرد و از طریق بخش حقوقی باشگاه جوابیه خواهیم داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۹    
بعد از حرف و حدیث فراوان در خصوص ادامه همکاری سرپرست پرسپولیس، طاهری امروز در جلسه ای با سجادی حکم ادامه فعالیتش در این تیم را دریافت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۹    
مربی بلغارستانی پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران را رد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۹    
مهاجم مورد نظر استقلال در فصل نقل و انتقالات برای گذراندن تعطیلات نیم فصل به تهران سفر کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۴    
رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با تاکید بر این که دوپینگ باباجان زاده در جام جهانی شیراز اتفاق افتاده است گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۴    
عملکرد خیره کننده ساسان انصاری در امر گلزنی تا پایان نیم فصل نخست موجب برتری این فصل از مسابقات نسبت به شش دور اخیر لیگ برتر فوتبال از نظر گلزنی شده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۹    
باشگاه استقلال به محرومیت هوادارانش در بازی با استقلال خوزستان اعتراض کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۹    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دلیل محرومیت تماشاگران استقلال و تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد و گفت: چند باشگاه از جمله پرسپولیس هم در خطر محرومیت هستند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان 8 ورزشکار را با تایید شورای عالی فنی فدراسیون به اردوی آماده سازی فراخواند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه احتمال جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال کم است، از حل مشکل این بازیکن با مذاکره خبر داد و درباره جدایی دو عضو کادر فنی هم توضیحاتی ارائه کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار تیمش با سپاهان از برخی بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۹    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ چهار بازیکن یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، شایان مُصلح و ایگور پراهیچ را در لیست خریدهای نیم فصل دوم این باشگاه قرار داده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۴    
انقلاب مخملی و کودتا در ایران به نتیجه نمی رسد اما فساد اقتصادی حکومت اسلامی را از پا در می آورد و به طبع مفاسد اقتصادی دین گریزی و دین ستیزی به وجود می آورد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۴    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه ای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال 95 تقدیر کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۹    
رئیس اسبق سازمان صداوسیما گفت: من با شناختی که از کروبی در سالیان طولانی داشتم و طی صحبت هایی که در روز اول انتخابات با وی داشتم، احساس کردم وی فریب خورده و با جریان برانداز در حال همکاری است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت موافق افزوده شدن جدول منابع و مصارف یارانه ها در برنامه ششم و بودجه سال 96 است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۹    
مهدی شیخ نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید بیانیه ای به مناسبت حماسه 9 دی تنظیم کرده است که این بیانیه به امضای تعدادی زیادی از نمایندگان من جمله محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید رسیده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۴    
منابع امنیتی عراقی از بازداشت معاون ابوبکر بغدادی و 14 داعشی دیگر در شرق موصل خبر دادند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۴    
آدم هایی داریم که با رهبری دشمن هستند و افرادی هستند که بحثشان فقط عناد با ولایت است و با شخص رهبری عناد دارند و با سوابق انقلابی شان ریزش پیدا می کنند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به مناظرات میان ترامپ و کلینتون گفت: یکی از مباحثی که کلینتون در این مناظرات مطرح می کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۴    
روز چهارشنبه 8 دی ماه، در پی ثبت اولین معامله اختیار فروش سکه سررسید اسفند 95 با قیمت اعمال هر سکه 1.200 ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۴    
آیت الله جنتی از قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و فتنه گران تشکر کرد و افزود: یکی از دلایلی که به حضرت آیت الله آملی حمله می شود، قاطعیت ایشان در برخورد با فتنه گران و مفسدان است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۴    
در حالیکه وزیر راه و شهرسازی ماه هاست درخواست های رسمی خود را برای افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان به بانک مرکزی ارائه کرده است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۳    
افرادی که در آن قبرستان حضور داشتند معتادان متجاهری بودند که به خاطر سرما به آنجا پناه برده بودند ولی این موضوع به خوبی جلوه داده نشده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی کشور از آمادگی رایتل برای ارائه وای فای عمومی خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۳    
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از به روزرسانی کلیه سامانه های پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی بانک شهر در روزهای نهم و دهم دی ماه سال جاری خبر داد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۳    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس از برگزاری نشست صبح امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۸    
قرارداد خرید 80 فروند هواپیمای بوئینگ از سوی ایران ایر که حدود یک ماه پیش در ایران امضا شد با تخفیفی 50درصدی همراه بوده که به ادعای یک سایت آمریکایی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران میانگین گازرسانی به شهرهای کشور را 95 درصد و روستاها را 68 درصد عنوان و اظهار کرد: امسال محرومیت زدایی از سیستان و بلوچستان یکی از اهداف مهم شرکت ملی گاز ایران است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳    
دنیا فنی زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک گردان کلاه قرمزی از دنیا رفت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳    
بانک مرکزی نرخ رسمی 19 ارز از جمله دلار را کاهش داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیسیون رقابت، خصوصی سازی و سلامت اداری اتاق بازرگانی ایران به ارزیابی رشد اقتصادی 7.4 درصدی طی شش ماه نخست پرداخت و تصریح کرد که این رشد اقتصادی حاصل از تولید ثروت توسط کار آفرینان بخش خصوصی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مدیرعامل شرکت رجا معتقد است با توجه به زیان ده بودن بخش مسافری ریلی در تمام کشورهای دنیا و حمایتی که دولت های این کشورها از این صنعت انجام می دهند در ایران نیز برای توسعه این بخش باید حمایت دولتی به ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۸    
آخرین وضعیت 9 منطقه ویژه اقتصادی که پذیرش مسئولیت اجرای آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است، اعلام شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۳    
گر چه راضی شدن بدهکاران دانه درشت بانکی برای برگرداندن ارقام گاها تا چند هزار میلیاردی کار آسانی نیست ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۳    
سروزیر استان شرقی سریلانکا گفت که کشورش برای توسعه همه جانبه نیازمند کمک جمهوری اسلامی ایران است و این اراده بین 2 کشور برای گسترش روابط وجود دارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۸    
آقای ظریف جایی می گوید من می خواستم خط قرمزهای رهبری را رعایت کنم؛ اما حسین فریدون کنار من می نشست و وقتی من می خواستم کنار خط قرمزها بایستم، او با آرنجش می زد به پهلوی من و می گفت زود رد شو.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۸    
دلار آمریکا امروز (چهارشنبه) افت یک ریالی را نسبت به دیروز در شبکه بانکی رقم زد و به قیمت 32,348 ریال رسید و در مقابل پوند انگلیس و یورو هر دو مقابل ریال تقویت شدند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۸    
برنامه ششم توسعه با همه حواشی که بر سر نحوه تنظمیم آن بین دولت و مجلس بوجود آمد، اکنون در دستورکار پارلمان نشینان قرار دارد. همین برنامه هم سبب شده که این روزها پای لابی های قدرت به مجلس باز شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۸    
نهاد ریاست جمهوری گزارش شهروند درباره سرنوشت گورخواب های گورستان نصیرآباد را پیگیری می کند و استاندار تهران برای رسیدگی به وضع این گورخواب ها به فرماندار شهریار دستور ویژه داده است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۳    
مصوبه تازه مجلس شورای اسلامی درباره واگذاری وظایف، اختیارات، ساختار و تشکیلات مناطق آزاد به وزارت امور اقتصادی و دارایی، واکنش مسئولان مرتبط را در پی داشت؛ به گفته آنان ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۳    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر کشور با بیش از 40 امضا آماده تحویل به هیات رییسه مجلس است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۸    
چه کسی می تواند در جامعه بزرگی مثل ایران به این عظمت، دین فرهنگ و با عشق به خاندان رسالت ببیند عده ای از هم نوعانش آسیب اجتماعی دیدند و به خاطر بی پناهی به قبر پناه برده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
افزایش امنیت روانی در جامعه و کاهش آسیب های ناشی از تهدیدهای مبتنی بر تلفن همراه ملموس ترین دستاورد اجرای طرح احراز هویت دارندگان سیم کارت است که دو روز دیگر مهلت آن پایان می یابد.