جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 21 دی 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 دی 1395 راه امروز 2 دی 1395 راه امروز 3 دی 1395 راه امروز 4 دی 1395 راه امروز 5 دی 1395 راه امروز 6 دی 1395 راه امروز 7 دی 1395 راه امروز 8 دی 1395 راه امروز 9 دی 1395 راه امروز 10 دی 1395 راه امروز 11 دی 1395 راه امروز 12 دی 1395 راه امروز 13 دی 1395 راه امروز 14 دی 1395 راه امروز 15 دی 1395 راه امروز 16 دی 1395 راه امروز 17 دی 1395 راه امروز 18 دی 1395 راه امروز 19 دی 1395 راه امروز 20 دی 1395 راه امروز 21 دی 1395 راه امروز 22 دی 1395 راه امروز 23 دی 1395 راه امروز 24 دی 1395 راه امروز 25 دی 1395 راه امروز 26 دی 1395 راه امروز 27 دی 1395 راه امروز 28 دی 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 دی 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره دعوت عربستان از کشورمان برای حضور در مناسک حج تمتع امسال اظهار کرد: ما پاسخ این دعوت عربستان را خواهیم داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۹    
ایشان برای خودش به گذشت رسید و خودش را فراموش کرد اما در مساله ای چون رد صلاحیت حسن آقای خمینی، ابراز ناراحتی کرد. این دو با هم نزدیک بودند و آقای هاشمی از سطح علمی آقای خمینی مطلع بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۶    
به تنها چیزی که فکر می کرد، اقتصاد ایران بود. اگر به دهه 60 بار گردیم، خواهیم دید که شرایط و اقتضائات زمانی درون دولت اول آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مهم ترین دلایلی بود که شرایط ورود تکنوکرات ها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۱    
آیت الله سیستانی مرجع بزرگ شیعیان جهان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۳۶    
شورای فیفا تصمیم گرفت جام جهانی از سال 2026 با 48 تیم برگزار شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۳۱    
گاردین در گزارشی از مراسم تشییع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را بزرگترین حضور مردم برای تشییع یک سیاستمدار توصیف کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۱    
یادگار امام در صفحه ی اینستاگرام خود از آخرین لحظات مراسم تدفین آیت الله هاشمی گفت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۵    
مهدی تاج می گوید از برانکو و طاهری تضمین گرفته دیگر علیه تیم ملی مصاحبه نکنند اما این پایان دعوا نیست.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۹    
عده ای گریه می کردند، عده ای شعار می دادند، عده ای حتی از مخالفانش بودند...اما همه آمده بودند تا نشان دهند در حزن و اندوه از دست دادن یک یار انقلابی نظام می توانند با هم شریک باشند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۹    
فائزه هاشمی رفسنجانی خبر دعوت از سوی وی برای تجمع مردمی در عصر امروز را تکذیب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۹    
آخرین جلسه آیت الله هاشمی با وزیر نیرو صبح روز یکشنبه 19 دی ماه در خصوص بازنگری در سیاست های کلان انرژی برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۹    
جمعی از هنرمندان و مسوولان سینمایی به خانه سینما در خیابان وصال رفتند و در ادامه در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۴    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در مراسم تشییع و بدرقه آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر و تشکر کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۴    
مرعشی گفت: یکشنبه مراسم شب هفتم آیت الله هاشمی در حرم امام راحل برگزار می شود که ظرف امروز و فردا ساعت دقیق آن اعلام خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۹    
معاون رییس جمهور گفت: طبق آمار اعلامی از سوی استانداری تهران حداقل دو نیم میلیون نفر برای مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی در دانشگاه تهران و اطراف آن حضور داشتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۹    
رییس سازمان صداوسیما در واکنش به انتقادهای اخیر نسبت به نحوه بازتاب رسانه ای مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: انتقادها را روی چشم می گذاریم و سعی می کنیم نسبت به انتقادها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۴    
مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که با حضور میلیونی مردم از ساعت 8 و نیم صبح آغاز شده بود، با خاکسپاری رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در جوار امام راحل پایان یافت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۹    
راه امروز: مراسم بدرقه و تشییع پیکر هاشمی رفسنجانی در تهران در حال برگزاری است؛ پیکر هاشمی پس از اقامه نماز به رهبرمعظم انقلاب از دانشگاه تهران در میان سیل جمعیت روانه حرم امام(ره) شده است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۹    
راه امروز: مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دقایقی پیش با حضور جمع کثیری از مردم، فعالان سیاسی و مسئولان کشوری و لشکری از مقابل دانشگاه تهران برگزار شد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۹    
'جک ما' رئیس شرکت تجارت الکترونیک چینی 'علی بابا' روز دوشنبه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا دیدار کرد و طرح جدید این شرکت در زمینه ایجاد یک میلیون شغل از طریق شرکت کوچک آمریکایی برای فروش ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۴    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور مهندسی و توسعه با بیان اینکه میزان تولید نفت ایران به روزانه 3.9 تا 4 میلیون بشکه نزدیک شده است گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۹    
تلاطم های حساس بازار جهانی نفت خام به قدری زیاد است که به سختی بتوان از نقش کوچک ترین عوامل اثرگذار نیز به سادگی عبور کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۴    
در صورت حذف 3 میلیون یارانه بگیر، تعداد حذف شدگان از یارانه به 7 میلیون نفر می رسد؛ این نشان می دهد که 8.7 درصد از کل جمعیت حدود 80 میلیونی کشور یارانه نخواهند گرفت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۴    
صداوسیما در حیات آقای هاشمی رفتار درستی با او نداشت. طبعاً هرکس از دنیا می رود او را تکریم می کنند اما اینطور نباید باشد که هرکس بمیرد از او تجلیل کنند و اگر انتقادی داشت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴    
نماینده مردم تهران در مجلس و وزیر علوم دولت سازندگی و اصلاحات از شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴    
تجربه موفق بانک مرکزی ژاپن در استقرار الگوی نوین نظارت بانکی، با تاکید ویژه بر ارتقای نظارت غیرحضوری و تقویت همکاری بین نظارت حضوری و غیرحضوری ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴    
بر اساس آمار گمرک در 9 ماهه نخست سال 95، بیش از 25 میلیون دلار درآمد، با صادرات خودرو نصیب کشور شد و در این میان تعدادی خودرو به آلمان صادر شده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۹    
عملکرد بدهی عمومی همچون تیغ دو لبه ای است که اثر مثبتی بر رشد اقتصادی خواهد داشت؛ در غیر اینصورت تداوم در انتشار بدهی و افزایش بی رویه آن با ایجاد نااطمینانی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۹    
طلای جهانی روز سه شنبه تحت تاثیر ضعف دلار و نگرانیها پیرامون روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که تقاضا برای خرید دارایی مطمئن ایجاد کرد، نزدیک به بالاترین قیمت پنج هفته اخیر ایستاد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۴    
در این مدت تولید وانت آریسان شرکت ایران خودرو تبریز با کاهش 100 درصدی همراه بوده و از 12 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسید.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۴    
معاون شرکت نفت از تولید روزانه 3.9 تا چهار میلیون بشکه نفت ایران خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران از اصلاح شهرسازی و ساماندهی هشت شهرک صنعتی خصوصی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این شهرک ها بدون طراحی و یک شبه در دولت قبل مصوب شدند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۹    
رییس انجمن انبوه سازان تهران با بیان این که افت معاملات مسکن ناشی از رکود اقتصاد کلان است، گفت: نوسانات نرخ ارز در شرایطی که بازار مسکن در خواب به سر می برد تاثیر چندانی در تشدید رکود یا رونق این بخش ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی به تازگی نامه ای به مدیر عامل بانک ها نوشت و به آنها اعلام کرد که نسبت مطالبات غیرجاری در پایان نیمه اول امسال به حدود 11 درصد کاهش یافته است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴    
جعفر خزاعی در میزگرد بررسی مشکلات انبوه سازان گفت: هر سال یک میلیون مسکن مورد نیاز کشور است و اگر ساخته نشود، موجب مشکلات بسیاری برای کشور خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴    
لندن - ایرنا - وزارت تجارت بین الملل انگلیس در گزارشی که شامگاه دوشنبه منتشر شد، از ایران به عنوان یکی از بازارهای هدف صادراتی اش در سال 2017 میلادی یاد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۴    
دیپلمات های مقیم پرتوریا در نخستین ساعت گشایش این دفتر از آن استقبال کرده و یادداشت هایی در تمجید شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن نوشتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۹    
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران از بررسی نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۴    
هاشمی همیشه جزوی از حاکمیت دیده شد. هیچ گاه علی رغم برخی اختلافات در ادوار مختلف راه خروج از حاکمیت پیش نگرفت. قاعده بازی را خوب آموخته بود ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خانواده وی تسلیت گفت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای خدمت به مردم، هیچ تفاوتی بین روز آغاز و پایانی عمرشان وجود نداشت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۳    
شبکه تلویزیونی آسوشیتدپرس (ای پی تی ان) نیز در گزارش تصویری مستقیم از تهران، مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، را پوشش داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۳    
لحظاتی پیش پیکر آیت الله هاشمی توسط مردم، مسئولان و خانواده هاشمی از دانشگاه تهران به سمت خیابان حافظ تشییع شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۳    
مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله هاشمی به امامت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۸    
خیابان های اطراف دانشگاه تهران از ساعاتی قبل از آغاز مراسم شاهد حضور علاقمندان و مردم برای حضور در این مراسم است. در این مراسم؛ رهبر انقلاب نماز را بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اقامه می کنند.