چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 مهر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 مهر 1398 خبر گزاری رسا 2 مهر 1398 خبر گزاری رسا 3 مهر 1398 خبر گزاری رسا 4 مهر 1398 خبر گزاری رسا 5 مهر 1398 خبر گزاری رسا 6 مهر 1398 خبر گزاری رسا 7 مهر 1398 خبر گزاری رسا 8 مهر 1398 خبر گزاری رسا 9 مهر 1398 خبر گزاری رسا 10 مهر 1398 خبر گزاری رسا 11 مهر 1398 خبر گزاری رسا 12 مهر 1398 خبر گزاری رسا 13 مهر 1398 خبر گزاری رسا 14 مهر 1398 خبر گزاری رسا 15 مهر 1398 خبر گزاری رسا 16 مهر 1398 خبر گزاری رسا 17 مهر 1398 خبر گزاری رسا 18 مهر 1398 خبر گزاری رسا 19 مهر 1398 خبر گزاری رسا 20 مهر 1398 خبر گزاری رسا 21 مهر 1398 خبر گزاری رسا 22 مهر 1398 خبر گزاری رسا 23 مهر 1398 خبر گزاری رسا 24 مهر 1398 خبر گزاری رسا 25 مهر 1398 خبر گزاری رسا 26 مهر 1398 خبر گزاری رسا 27 مهر 1398 خبر گزاری رسا 28 مهر 1398 خبر گزاری رسا 29 مهر 1398 خبر گزاری رسا 30 مهر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سرهنگ طبایی گفت: اگر متقاضی درخواست صدور گذرنامه برای سفر اربعین را داشته باشد برای وی یک برگ تردد به صورت رایگان صادر و این برگ بدون هزینه برای شخص ارسال می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۵    
اگر تحریم بد است چرا در صنایعی که تحریم بوده ایم بیشتر از بقیه پیشرفت کرده ایم؟ چرا در ساخت خودرو و موبایل و ... هیچوقت به جایی نرسیده ایم؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵    
کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی برای سومین سال عازم پیاده روی اربعین می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
وزیر دفاع در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع ژاپن گفت: مبارزه با افراط گرایی و تروریسم نیازمند عزم جهانی و به ویژه پیوستگی امنیتی میان دو منطقه شرق و غرب آسیا است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۷    
سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با پایگاه حفظ و نشر آقار رهبر انقلاب درباره جنگ 33 روزه ماجرای توصیه معنوی فرمانده کل قوا به رزمندگان حزب الله را روایت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۵    
مدیر حوزه های علمیه عصر امروز با حضور درمنزل دوتن از جانبازان و خانواده شهید دوران دفاع مقدس از رشادت های آنان تمجید و تقدیر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
کتاب یک روایت معتبر درباره روابط ایران و مبارزان فلسطینی به بررسی چگونگی روابط میان ایران و رژیم صهیونیستی در دوران پهلوی و تغییر این روابط پس ازپیروزی انقلاب می پردازد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
روزنامه لوفیگارو با توجه به تحولات اخیر در عربستان نوشت که این تحولات، باعث شد تا ولی عهد سعودی به فکر پادشاهی حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
استفاده از حجاب برای دختران مسلمان شاغل در سازمان خدمات ملی جوانان نیجریه مجاز شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی قوه قضائیه از قطعیت حکم 5 سال حبس حسین فریدون خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۶    
چرا سعودی ها یکباره به فکر مذاکره و تعامل با ایران افتادند؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۶:۴۶    
کتاب تحفه اربعین به بررسی ابعاد پیاده روی ایام اربعین پرداخته و داستان هایی را هم از این سفر بیان کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۷    
صحیفه جعفری (شرح احوال امامزاده ابوجعفر عریضی در یزد) تألیف سید محمد بن ناصرالحق بن سعدالحق بن محمد حسینی کاظمی نوربخش با مقدمه و تصحیح محمدرضا ابوئی مهریزی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۱    
رییس جمهور پس از شرکت در اجلاس اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ارمنستان و تبیین توانمندی ها و ظرفیت های گسترده کشورمان برای تعامل اقتصادی با اتحادیه اوراسیا، به تهران بازگشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۵    
محاکمه گروه عظام به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو فردا در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه در اولین گفت وگوی رسانه ای خود از زمان تصدی این مسؤولیت به تشریح جزئیاتی از جنگ 33روزه مقاومت لبنان و دلایل پیروزی حزب الله لبنان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۷    
حجت الاسلام حاج ابراهیمی با بیان اینکه طلاب با فعالیت های علمی و پژوهشی فرهنگ حسینی را به جهان معرفی کنند، گفت: امام حسین(ع) برای همه جهان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۱    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور امروز نهم مهرماه به ریاست قاضی موحد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۵    
خلیلی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای سیاسی پیاده روی اربعین، گفت: اربعین فرصتی برای معرفی امام حسین(ع) به جهان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۲    
رییس جمهور پس از شرکت و سخنرانی در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا و تبیین توانمندی ها و ظرفیت های گسترده کشورمان برای تعامل اقتصادی، ایروان را به مقصد تهران ترک کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۲    
افتخاری با بیان اینکه طلاب از فرصت انسان سازی اربعین نهایت استفاده و بهره را ببرند، گفت: اربعین بهترین فرصت برای معرفی حق و باطل است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰    
رییس جمهور با حضور در مرکز فناوری های نوین تومو ارمنستان در جلسه بررسی ظرفیت های حمل و نقل اوراسیا شرکت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰    
آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه اسلام در نظام پزشکی حرف های زیادی برای گفتن دارد، گفت: پیشرفت های پزشکی بعد از پیروزی انقلاب همه را شگفت زده کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۱    
کاروان پیاده روی کربلای معلا بصیرت حسینی هفته آینده با 250 نفر از گلزار شهدای دارالسلام کاشان عازم کربلای معلی می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۵    
ششمین جلسه ارائه پروژه تحقیقاتی" ارزیابی سیاستهای کلی کشاورزی" با موضوع بررسی میزان تحقق سیاست پنجم با حضور رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه حوزه علمیه تهران باید جایگاه راهبردی خود را پیدا کند، گفت: رهبر معظم انقلاب محصول ناب و خالص حوزه های علمیه هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۲    
رییس جمهور حفظ ثبات در منطقه از جمله خلیج فارس و تأمین امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز را سیاست قطعی ایران دانست و گفت: امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای منطقه تأمین می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۰    
رییس جمهور از سرمایه گذاران اتحادیه اقتصادی اورآسیا دعوت کرد که از ظرفیت ها و زیرساختهای مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی ایران، برای توسعه مناسبات بهره بگیرند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: در مورد آقای حسین فریدون، هفت سال حبس دادگاه بدوی به 5 سال تقلیل یافته اما بقیه مجازات ها یعنی جزای نقدی و مبلغ رشوه را باید بپردازد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۱    
در جلسه این هفته شورای نگهبان، بررسی مصوبات ارسالی از مجلس شورای اسلامی و مصوبات هیأت وزیران در دستور کار اعضای شورای نگهبان قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۱    
رییس جمهور گفت: اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آسیایی است و کشور سنگاپور از جایگاه ویژه ای در این زمینه برخوردار است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اربعین یک مناسک فراطبقاتی است، گفت: اربعین یک مناسک کم مانند است که از لحاظ گستره و دامنه آن هیچ مناسک دینی به مانند آن نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۵    
عدالت خواهی در اسلام مطلق است
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۱    
رییس قوه قضاییه بر ضرورت تعامل و همکاری جدی و تعریف شده دستگاه ها با یکدیگر و خودداری از امساک برای اتصال و ارائه اطلاعات به یکدیگر تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت حمایت رسانه ها از فعالان قرآنی، گفت: فعالیت در عرصه قرآنی و فرهنگ سازی در جامعه از مهمترین فعالیت هایی است که باید به آن توجه داشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
آیت الله نمازی پیاده روی اربعین حسینی را دارای آثار و دستاورد های زیادی دانست و گفت: خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام یکی از این آثار و دستاورد ها است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
کریمی گفت: پیش بینی می شود در اربعین حسینی امسال 65 هزار نفر شب زائر امام حسین (ع) در موکب علی ابن باقر (ع) اسکان داده شود و روزانه 13 هزار وعده غذایی توزیع خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
رؤسای جمهور ایران و قزاقستان راه های گسترش روز افزون روابط دو جانبه و مهمترین تحولات را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر همکاریها تاکید کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: می توان از فرصت تحریم استفاده کرد و کاری بکنیم که از دشمن جلو بزنیم و برای خریداری تجهیزات آتش نشانی به هیچ کشوری وابسته نباشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه بجنورد خطاب به دانشجو معلمان، گفت: شیوه تدریس و برخورد و تعامل را به زیبایی بیاموزید تا بتوانید انسان های خودساخته و جامعه ساز تربیت کنید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام رجب پور با اشاره به ضرورت خودسازی طلاب در ورود به حوزه، گفت: جامعه نیازمند حضور حداکثری مبلغان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۷    
آیت الله رشاد با بیان اینکه انتظار رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران خاص است، گفت: تکلیف حوزه علمیه استان تهران بسیار سنگین است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۱    
تاجیک با تکیه بر تعاملات ایران و سوریه، بسته های پیشنهادی متفاوتی برای بهره برداری ارائه داد و گفت: باید برای نمایش فیلم های ایرانی در سوریه رایزنی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
رییس جمهور با تأکید بر تقویت روابط ایران و ارمنستان گفت: آمادگی داریم سطح روابط و همکاری تهران ایروان را در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی هر چه بیشتر ارتقا دهیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
نشست فرهنگی در مکه با عنوان چگونه با زبان قرآن، اسوه باشیم با حضور نمایندگان دولتی و غیر دولتی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
39 تن از شهروندان بازداشت شده اهل منطقه شیعه نشین قطیف، با خطر اعدام مواجه هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۱    
نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی از حمله پهپادهای امارات به ساختمان اداری سازمان سرمایه گذاری پروژه رودخانه مصنوعی شهر سرت خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام کیانی از اقدامات مؤثر برای صدور معافیت تحصیلی طلاب جدید الورود جهت شرکت در مراسم اربعین خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۱    
یکی از مبلغان درباری عربستان، دلیل حمله به شرکت نفت آرامکو را تصدی پست وزارت انرژی این کشور از سوی پسر شاه سعودی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۱    
یکی از مبلغان برجسته سعودی بیان داشت که بستن روبنده و عبا به سر کردن برای زنان سعودی، غیر الزامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۵    
وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز سعودی درباره ادامه تجاوز به این کشور هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۵    
وزارت کشور عراق در بیانیه ای از آمادگی این کشور برای برگزاری مراسم اربعین حسینی و میزبانی از زائران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۵    
رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی گفت: شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای ارتقای اتحاد و هم سویی بسته پیشنهادی فرهنگی ارائه کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۲    
حماس در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل به تشدید شهرک سازی صهیونیستی، تلاش برای تغییر هویت قدس، محاصره غزه پرداخت و خواستار پایان دادن به این امور شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۲    
دو دهه قبل وزیر فرهنگ اصلاحاتی، دفاع مقدس را برادرکشی خواند و در روزنامه دولت، سربازان خمینی و شهدا را با نوچه های هیتلر قیاس و عکس نازی ها و شهدا را کنار هم درج کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام علی(ع) انسان های با عفت را با انسان های مجاهد مقایسه و وزن عفت و حیا را هم وزن جهاد و شهادت ذکر کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امید و توانمندی ایجاد شده در دل نیروهای مسلح حاصل دستاوردهای متخصصین وزارت دفاع در تولید محصولات است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
هفتمین نشست هم اندیشی علم دینی با ارائه نظریه ابتناء، فلسفه های مضاف و منطق روشگانی علوم با حضور آیت الله رشاد در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
حبیب الله دهمرده پیروزی های اخیر محور مقاومت در جنگ با استکبار جهانی را تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
معاونت پژوهش حوزه برای مطالعه علمی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب و پرسش سال حوزه از همه طلاب و فضلا دعوت به عمل آورده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۱    
به همت بخش فن آوری اطلاعات و بخش جوامع مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، این ربات برنامه نویسی و عرضه شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام رجبی از حمایت مادی و مشاوره ای رساله های حوزی مرتبط با نیازهای انقلاب و نظام اسلامی خبرداد و گفت: مشاوره این مرکز از انتخاب موضوع تا مرحله دفاع ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷    
گروه کلام از نخستین گروه های شکل گرفته در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که بیش از 20 سال از تاسیس آن می گذرد و آثار متعددی را منتشر نموده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۱    
معاون فرهنگی ستاد اربعین مراسم اربعین را تمدن ساز خواند و گفت: این ستاد آماده حمایت مراکز حوزوی و دانشگاهی در فعالیت های پژوهشی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: قرآن صامت و ساکت نیست و مویدان خود را می نوازد و بر آنهایی که به آن بی اعتنایی می کنند می تازد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۵    
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید مطالبه گری درزمینه عفاف و حجاب به گفتمان و فرهنگ عمومی جامعه بدل شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۵    
سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی طرف نیست
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس مرکز تحقیقات مجلس با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی قانونگذاری از سوی رهبر انقلاب گفت: سیاست های ابلاغی متضمن نگاه فراقوّه گرا، فرایندگرا و کارکرد گرا به قانون است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۶    
حجت الاسلام عزیزی گفت: با سفر آیت الله اعرافی، مصوبات خوبی در جهت توسعه حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، ارتقای علمی اساتید و طلاب و ابعاد مختلف زندگی طلاب به تصویب رسید.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
دبیر شورای توسعه قرآنی کشور گفت: هر جامعه ای که بخواهد پیشرفت کند باید متصل به وقف شود، علت پیشرفت اروپاییان اتصال مسیحیت به وقف است چرا که وقف یک صدقه جاریه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اجرا و تکمیل 2160 پروژه سازندگی و عمرانی در کشور گفت: قرارگاه در پشتیبانی جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین کناری از آغاز ثبت نام مبلغان جامعه الزهرا(س) جهت تبلیغ در دهه آخر صفر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۱    
نشست بصیرت افزایی پیشرفت های انقلاب اسلامی در زمینه های نظامی، امنیتی و اقتدار با سخنرانی حجت الاسلام دیانی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۶    
همایش بزرگ اربعین و فرصت های تبلیغی به همت ستاد اربعین دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در این دانشگاه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۰    
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه تکنیک های رسانه ای با تمرکز بر پیاده روی اربعین خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف از فشارهای دشمن را خسته کردن مردم دانست و گفت: دشمن می خواهد مردم را خسته کند تا دست از شعارهای انقلابی بردارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: پایه های تمدن غربی با به تصویر کشیدن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی متزلزل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف و تصریح کرد: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی طرف نیست اما هیچگاه هزینه جریانها نمی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۲    
نماینده مردم کرمان در پارلمان خواستار پیگیری مطالبات رهبر انقلاب در حوزه قانونگذاری از سوی مجلس شورای اسلامی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۶    
نماینده خبرگان با بیان اینکه برخورد قاطعانه و بدون تعارف با مسؤولان فاسد از اقتضائات گام دوم انقلاب است، گفت: اقدامات قوه قضاییه مردم را دلگرم و امیدوار کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۰    
نماینده خبرگان با بیان اینکه خروج از چارچوب قوانین به بهانه عدالت طلبی منجر به هرج و مرج می شود، گفت: رفتارهای تنش زا در سایه عدالت طلبی با فلسفه "عدالت" همخوانی ندارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷    
نماینده مجلس با بیان اینکه نمی توان به آسانی از مسأله شفافیت عبور کرد، گفت: مردم حق دارند نسبت به واقعیت ها آگاه باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۱    
هانی زاده با اشاره به ادامه دار بودن جنگ یمن، گفت: غرور و لج بازی های کودکانه بن سلمان، عربستان را به جنگ با یمنی ها سوق داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۶    
معاون حوزه علمیه مازندران با هشدار نسبت به تلاش اروپایی ها برای کلید زدن طرح مذاکره مجدد، گفت: مذاکره مجدد با هدف محدود کردن قدرت منطقه ای و موشکی ایران اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۶    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چالوس، خودکفایی و پیشرفت امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه بخش های نظامی را محصول تحریم های چهل ساله آمریکایی ها دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه ای از مالیات بر ارزش افزوده، نرخ مالیات کالاها و خدمات را 9 درصد تعیین کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۰    
حجت الاسلام لائینی، عزت و عظمت امروز نظام اسلامی را محصول ایستادگی و مقاومت ملت ایران عنوان کرد و گفت: استمرار و بقای این نظام دینی در گرو تداوم گفتمان مقاومت است.
  • ۱